سفر به مشهد ، پر از حس‌وحال دوست‌داشتنی است که علاوه بر خوشحالی‌های حاصل از تفریح و گردشگری، رنگی عرفانی هم دارد. برای رفتن به این شهر خوش‌اتمسفر، باید به تمامی جنبه‌های آرامش بیندیشید و بهترین را انتخاب کنید. اقامت در مشهد را باید اصل اساسی سفر به این منطقه در نظر بگیرید و با یک انتخاب هوشمندانه در بین هتل‌های مختلف شهر، آرامش خود را تأمین کنید. با سفرزون همراه شوید تا با چند نمونه از بهترین هتل های مشهد آشنا شویم.

saadatrent

هتل الماس ۲ ، اقامتی لوکس در میان هتل های مشهد

این هتل با تمام قوانین و استاندارهای به روز هتل‌داری، حوالی مرقد امام هشتم بنا شده و از نامدارترین اقامتگاه‌های لوکس در بین هتل های مشهد است. علاوه بر نزدیک بودن به مرقد، هتل الماس ۲ دسترسی خوبی به بازار رضا و گوهرشاد دارد. این هتل که شعبه دوم هتل الماس محسوب می‌شود، با استاندارد ۵ ستاره فعالیت می‌کند. هتل الماس ۲ در مشهد یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌هاست که دارای ۲۶ طبقه است و عمری دو ساله در شروع به کارش دارد و بنابراین از تازه تأسیس‌ترین هتل‌های مشهد است. در این هتل انتخاب متنوعی در سبک هتل‌ها وجود دارد و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

تمام امکاناتی که یک هتل برای اقامتی لوکس نیاز دارد، الماس ۲ از آن غنی است؛ رستوران گردان، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی، روف گاردن، مجموعه‌ی آبی، سالن ماساژ و… از نمونه‌ی این امکانات رفاهی است. در این هتل لحظه‌های آرامش‌بخشی را سپری خواهید کرد و هر آن‌چه که برای رفاه یک مسافر نیاز است در این هتل پیدا می‌شود.

هزینه یک اتاق دو تخته: ۴۰۵ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

تلفن: ۰۵۱۳۱۴۱۴۰۰۰

آدرس هتل الماس ۲ روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به مشهد کلیک کنید.


 

قصر طلایی مشهد ، اقامتی در نزدیکی حرم مطهر

در حوالی حرم امام رضا (ع) ساختمان خوش قد و بالایی رخ نمایی می‌کند. هتل قصر طلایی مشهد ، ساختمانی ۲۰ طبقه است که در حدود ۶۰۰ اتاق، سوییت و آپارتمان برای اقامت مسافران دارد و کلیه امکانات یک هتل ۵ ستاره را با بهترین کیفیت ممکن داراست. اگر طرفدار هتل‌های لوکس هستید، قصر طلایی مشهد یک انتخاب راضی کننده برای شما خواهد بود. طبقات بالای این ساختمان، قابی زیبا از شهر را جلوی چشمتان قرار می‌دهد و دلنشینی اقامت را چندین برابر می‌کند.

قصر طلایی در بین هتل های مشهد ، تازه تأسیس است و بهترین امکانات رفاهی همچون استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، مجموعه‌های ورزشی، سالن زیبایی، ماساژ و… را در زمره‌ی ویژگی‌های خود قرار داده است. دسترسی راحت به بسیاری جاذبه‌‎های شهر همچون مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس رضوی و نزدیکی به مراکز خریدی مثل بازار رضا، از دیگر ویژگی‌های اقامت در این هتل لوکس است.

هزینه یک اتاق دو تخته لاکچری: ۴۸۸ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، میدان بسیج

تلفن: ۰۵۱۳۸۰۳۸

آدرس هتل قصر طلایی مشهد روی نقشه گوگل

هتل مجلل درویشی مشهد ، پنج ستاره درخشان در شهر

هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد
هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد
هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد
هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد
هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد
هتل مجلل درویشی - از بهترین هتل های مشهد

در حدود ۲ کیلومتری بارگاه امام رضا، هتلی لوکس با ارتفاعی ۲۵ طبقه خود نمایی می‌کند. معماری خاص هتل مجلل درویشی مشهد، نمای جذابی به خیابان داده است و از نامدارترین اقامتگاه‌های مشهد است. این هتل پنج ستاره رستوران غنی از انواع غذاهای آسیایی، فست فود و… دارد و رستوران روف گاردن آن، دلچسبی هتل را افزون کرده است. چایخانه سنتی و بازارچه سوغاتی که در این اقامتگاه وجود دارد، پر از خوشحالی و حس خوب برای مسافران شهر طلایی مشهد است.

هزینه یک اتاق دو تخته اکونومی: ۴۱۸ تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۵۴۰۴۸

آدرس هتل مجلل درویشی روی نقشه گوگل

هتل جواد ، چند قدم تا حرم

اگر برای رفتن به مشهد، هتل جواد را انتخاب می‌کنید، شانس این را دارید که با صرف زمان کمی خودتان را به جاذبه‌های اصلی شهر برسانید. آرامگاه فردوسی، مسجد گوهرشاد، بنای هارونیه و… از نمونه این جاذبه‌هایی است که هتل جواد دسترسی خوبی به آن‌ها دارد. قرار گرفتن این هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم امام رضا، وقعیت گردشگری خوبی را برای مهمانان هتل به‌وجود آورده است.

هزینه یک اتاق دو تخته رویال: ۳۰۹ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۴۱۳۵

آدرس هتل جواد روی نقشه گوگل

هتل ایران مشهد ، تجربه‌ای کهن در صنعت هتلداری

این هتل از قدیمی‌ترین هتل های مشهد است که هنوز هم زیبایی و رونق خود را حفظ کرده است. هتل ایران مشهد، مثل سایر هتل‌های شهر در نزدیکی بارگاه امام رضا واقع شده و این یک ویژگی مهم برای یک هتل در شهری مثل مشهد محسوب می‌شود. این هتل چهار ستاره در سال ۹۵ بازسازی شد تا به استاندارهای روز نزدیک‌تر شود.

هزینه یک اتاق دو تخته: ۲۹۲ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان خسروی نو

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۲۸۰۱۰

آدرس هتل ایران مشهد روی نقشه گوگل

هتل هما ۲ ، یک پنج ستاره پر قدمت در مشهد

در بلوار خیام مشهد، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر است که در ۹ طبقه پذیرای مسافران است. هتل هما ۲ با دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد، در حدود ۲۰۰ اتاق و سوییت گنجایش دارد. چای‌خانه سنتی و رستوران تابستانی و خوش‌طرح هتل، از جذابیت‌های ملموس هما است. مجموعه‌های ورزشی و پارک بازی کودک، نمونه‌ای از امکانات رفاهی هتل است.

هزینه یک سوییت دو تخته: ۲۷۵ هزار تومان

آدرس: مشهد، چهار راه خیام

تلفن: ۰۵۱۳۷۶۱۱۰۰۱

آدرس هتل هما ۲ روی نقشه گوگل

هتل فردوس مشهد ، پیاده‌روی تا مرقد

یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد در بین مسافران شهر، هتل فردوس است. یکی از دلایل این محبوبیت، فاصله‌ی بسیار کم این هتل تا بارگاه امام رضا است که در یک پیاده‌روی خلاصه می‌شود. فردوس یک هتل چهار ستاره و از باکیفیت‌ترین اقامتگاه‌های مشهد است که معماری جالبی دارد و نمای زیبایی هم به شهر داده است.

هزینه اتاق دو تخته: ۴۳۵ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۴۰۸۳۰

آدرس هتل فردوس مشهد روی نقشه گوگل

هتل الماس نوین مشهد ، چهار ستاره درخشان در شهر

هتل تازه تأسیس نوین الماس ، یکی از استاندارترین هتل های مشهد است که از سال ۹۶ فعالیتش را شروع کرد. این هتل ۱۶ طبقه با فاصله‌ای بسیار کم از حرم، به استاندارهای روز دنیا بسیار تزدیک است و انتخاب مناسبی برای اقامت زائران مرقد امام رضا محسوب می‌شود. هر آنچه از تنوع اتاق‌ها و سوییت‌های یک هتل چهار ستاره انتظار دارید، در الماس نوین موجود است. این هتل امکاناتی همچون رستوران، سونا، جکوزی و… را در دل خود جا داده است.

هزینه ی اتاق دو تخته: ۴۲۵ هزار تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا

تلفن: ۰۵۱۳۸۵۸۲۳۹۱

آدرس هتل الماس نوین مشهد روی نقشه گوگل

در انتخاب هتل خود در مشهد، مسیر آن تا جاهای دیدنی، کیفیت و امکاناتش را در نظر بگیرید و یک انتخاب مناسب داشته باشید. حتماً در این سفر  نظرات خود را در مورد امکانات و کیفیت هتل‌های شهر برای ما بنویسید. منتظرتان هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مشهد کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

تور مشهد

تور مشهد

برای مشاهده‌ی تورهای مشهد سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.