کرمان شهر تاریخی ایران است که قدمت آن در آثار به جا مانده از ادوار گذشته، به خوبی مشهود است. کرمان در بسیاری از دوره‌های تاریخی اهمیت بالایی داشته و رد گذر زمان، از دوره‌ی اردشیر بابکان نیز در آن یافت شده است. سفر به سرزمین‌های تاریخی و کشف رمز و راز آن‌ها و غرق شدن در ماجراهای باستانی که در دل سنگ و ستون این شهرها پنهان شده‌اند، جذاب و مهیج خواهد بود. اگر شیفته‌ی سفرهای ماجراجویانه هستید و از گشت‌وگذار در کوی و برزن‌های تاریخی لذت می‌برید، از سفر به کرمان هم لذت خواهید برد. شناخت هتل های کرمان قبل از سفر به این شهر، یکی از اقدامات مهمی است که باید بسیار به آن اهمیت بدهید تا آرامش اقامت‌تان در طول سفر مهیا شود. برای شناخت هتل های کرمان و اطلاع از امکانات آن‌ها، در این مطلب با سفرزون همراه شوید.

saadatrent

هتل پارس، انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان

هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان
هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان
هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان
هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان
هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان
هتل پارس - انتخابی لوکس در بین هتل های کرمان

یکی از زیباترین و خوش‌رنگ و لعاب‌ترین انتخاب‌هایی که در بین هتل های کرمان می‌توانید داشته باشید، هتل پنج ستاره پارس است. هتل بین المللی پارس کرمان برای یک اقامت لوکس و شیک گزینه‌ی مناسبی است و با اتاق‌های مجلل، امکانات راضی کننده و پرسنل حرفه‌ای خود، آرامش را برای مسافران مهیا کرده است.از جذابیت‌های دلنشین این هتل، رستوران روباز آن است که وقت‌گذرانی و نوش جان کردن یک غذای با کیفیت در آن، حسابی می‌چسبد. همچنین این هتل با وجود سالن‌های به روز همایش و کنفرانس، امکان اجرای مراسم و سمینارهای گوناگون را دارد.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۴۶۰ هزار تومان

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان

تلفن: ۰۳۴۳۲۱۱۹۳۰۳

آدرس هتل پارس کرمان روی نقشه گوگل

هتل جهانگردی ، یک انتخاب چهار ستاره در کرمان

یکی از بهترین هتل های کرمان را می‌توان هتل جهانگردی دانست که با امکانات راضی کننده و کیفیت خوب سرویس‌دهی، می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در دیار تاریخی کرمان باشد. این هتل زیر مجموعه‌ای از سازمان میراث فرهنگی کشور است و با پرسنل حرفه‌ای و اتاق‌هایی درخور یک هتل با کیفیت چهار ستاره، اقامتی شیرین را برای مسافران فراهم کرده است. رستورانی با منویی درجه یک و امکانات خوب ورزشی، از دیگر مزایای هتل جهانگردی کرمان است.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۷۸ هزار تومان

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهارراه شفا

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۴۵۲۰۳

آدرس هتل جهانگردی کرمان روی نقشه گوگل

هتل گواشیر کرمان ، اقامتی خوش در سه ستاره

یکی از مزیت‌های هتل گواشیر کرمان، فاصله‌ی کم آن با فرودگاه است. این موضوع باعث شده است، هتل گواشیر مورد توجه مسافران بسیاری قرار بگیرد تا برای تسریع در اقامت و استراحت، آن را برای گذران روزهای  سفر خود انتخاب کنند. این هتل با امکانات مورد قبول و کیفیتی درخور یک هتل سه ستاره، طراحی زیبا و دلنشین و همچنین قیمت به‌صرفه در ارائه خدمات، توانسته به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین هتل های کرمان تبدیل شود و انتخاب بسیاری از مهمانان شهر کرمان باشد.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۲۰۲ هزار تومان

آدرس: کرمان، بزرگ‌راه امام خمینی، نبش بلوار امام حسین

تلفن: ۰۳۴۳۲۵۱۰۹۹۰

آدرس هتل گواشیر کرمان روی نقشه گوگل

خرید بلیط هواپیما تهران کرمان
رزرو هتل داخلی

هتل سنتی ایوان ، اقامتی فراموش نشدنی در ماهان کرمان

یکی از تاریخی‌ترین هتل های ماهان کرمان را باید هتل سنتی ایوان دانست که نزدیک به دو قرن عمر دارد و به سبک خانه‌های مجلل قدیمی، زیبایی و جاذبه‌ای دلنشین دارد. این هتل منظره‌ای دلچسب به آرامگاه شاه نعمت الله ولی، یکی از شاعران و صوفیان بزرگ ایران دارد و همین امر سبب انتشار حسی مملو از آرامش در فضای هتل شده است. وجود باغ‌هایی سرسبز و باصفا در محوطه‌ی این سرای قدیمی، جذابیت اقامت را دو چندان کرده و بیش از پیش این هتل سنتی را در بین مسافران محبوب کرده است. کیفیت مناسب امکانات این هتل سه ستاره و نزدیکی آن با برخی از مکان‌های گردشگری همچون باغ شاهزاده کرمان و ارگ راین، از دیگر ویژگی‌هایی است که ایوان را به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین هتل های کرمان تبدیل کرده است.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۱۲۴ هزار تومان

آدرس: کرمان، ماهان، جنب آستانه شاه نعمت الله ولی

تلفن: ۰۳۴۳۳۷۷۸۹۵۵

آدرس هتل سنتی ایوان ماهان روی نقشه گوگل

هتل اخوان کرمان ، دو ستاره درخشان در شهر

هتل دو طبقه و دو ستاره اخوان کرمان یکی از انتخاب‌های خوب برای اقامت در این شهر است که در موقعیت مکانی خوبی واقع شده و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی کرمان دارد. اخوان در نزدیکی جاذبه‌های مشهور کرمان، همجون بازار گنجعلی خان قرار گرفته و با زمان کمی می‌شود سراغ سایر مکان‌های گردشگری رفت و گشتی در شهر زد.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۲۳۵ هزار تومان

آدرس: کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار صدوقی

تلفن: ۰۳۴۳۲۴۴۱۴۱۱

آدرس هتل اخوان کرمان روی نقشه گوگل

هتل هزار کرمان ، دسترسی مناسب در شهر

یکی از بارزترین و مهم‌ترین مزایای هتل هزار کرمان، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و پر طرفدار است که در زمان کوتاهی می‌شود سراغ آن‌ها رفت و یک گردش حسابی را تجربه کرد. مسجد جامع کرمان و باغ شاهزاده ماهان، از نمونه‌ی جاذبه‌هایی است که هتل هزار دسترسی خوبی به آن‌ها دارد. همچنین این هتل ۵ طبقه، در فاصله‌ی کمی از مراکز خرید کرمان همچون مجتمع ستاره و بازار اختیاری واقع شده تا تجربه‌ی خرید را برای مسافران لذت‌بخش و آسان کند.

هزینه اقامت در یک اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۲۵ هزار تومان

آدرس: کرمان، پارک مشتط، کوچه‌ی شماره پنج

تلفن: ۰۳۴۳۲۲۶۹۳۰۲

آدرس هتل هزار کرمان روی نقشه گوگل

سفر به کرمان و سیر در تاریخ پر قدمت این دیار باستانی، یکی از مهیج‌ترین گشت‌وگذارها در خاک ایران است که لذت آن هرگز فراموش نخواهد شد. جاذبه‌های گردشگری کرمان، رنگ‌وبویی از تاریخ و اصالت دارند و در دل هر کدام می‌شود رمز و راز جذابی را کشف کرد. سفر به کرمان سبکی ماجراجویانه دارد و برای کسانی که شیفته‌ی تاریخ و فرهنگ ایران‌زمین هستند، فرصت خوبی است تا سفری لذت‌بخش را تجربه کنند.

قبل از آن‌که راهی کرمان شوید، حتماً از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف آن اطلاعاتی به‌دست آورید تا انتخابی مناسب برای محل اقامت خود در این دیار تاریخی داشته باشید. بدون شک نوع اقامتگاه در شهر مقصد، بخش عظیمی از آرامش سفر را به خود اختصاص داده است که با یک انتخاب هوشمندانه می‌شود این آسایش را برای خود فراهم کرد. از روزهای سفرتان به کرمان و تجربه‌ی اقامت‌تان در این شهر برای ما بنویسید. سفرزون منتظر ایده‌ها و نظرات شما دوستان است.