در سفرهای هوایی وقتی صحبت از توقف می‌شود، ناخودآگاه به یاد انتظارهای طولانی‌مدت و تاخیر هواپیما می‌افتیم. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که در مسیر یک پرواز به خواست خودتان توقف کنید و هتل رایگان هم در اختیارتان قرار بگیرد؟! در واقع در طول مسیر پرواز با یک تیر دو نشان بزنید و از سفری کوتاه نیز در این میان لذت ببرید. اگر می‌پرسید استفاده از چنین خدماتی چگونه امکانپذیر است، با پیشنهاد هیجان انگیز فلای تودی در سفر با پروازهای ترکیش همراه شوید.

saadatrent

هتل رایگان در استانبول به ایرانی‌ها!

ترکیش ایرلاینز یکی از ایرلاین های معتبر است که به بیش از ۲۰۰ فرودگاه بین‌المللی در جهان پرواز دارد. به عنوان یکی از بزرگترین ناوگان‌های حمل و نقل در جهان، این ایرلاین مشهور سرویسی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانند در مسیرهای پروازی خود در استانبول توقف کنند و در یک هتل رایگان اقامت داشته باشند.

مسافران ایرانی که با پروازهای ترکیش ایرلاینز به کشورهای دیگر سفر کنند، می‌توانند حداقل یک شب در استانبول اقامت رایگان داشته باشند. این طرح که با نام استاپ اوور ترکیش ایرلاینز| Turkish Airlines Stopover شناخته می‌شود، به مسافران پروازهای این ایرلاین امکان اقامت رایگان در یکی از هتل های ۴ یا ۵ ستاره استانبول را می‌دهد. مسافرانی که بلیط هواپیما ترکیش را خریداری کنند، فرقی نمی‌کند که بلیط اکونومی باشد یا بیزنس، می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. سرویس استاپ اوور ترکیش برخلاف سایر زمان‌هایی که برای هواپیما منتظر می‌مانیم، یک توقف کاملا اختیاری است.

پیشنهاد هیجان انگیز فلای تودی در سفر با پروازهای ترکیش

سرویس اقامت رایگان ترکیش چگونه کار می‌کند؟

برای استفاده از سیستم استاپ اوور ترکیش ایرلاینز یا همان سرویس اقامت رایگان، شرایطی در نظر گرفته شده است. فرض کنید بلیط تهران لندن را با پروازهای ترکیش خریداری کردید و قصد سفر به پایتخت انگلیس را دارید. ترکیش ایرلاینز به شما این فرصت را می‌دهد تا در طول مسیر در یکی از هتل های استانبول رایگان اقامت کنید. به این ترتیب، شما از تهران حرکت کرده، حداقل ۲۰ ساعت را در استانبول توقف و در هتل موردنظر رایگان اقامت خواهید داشت. پس از اقامت در هتل تعیین شده توسط ترکیش ایرلاینز با پرواز بعدی به سفر خود به مقصد لندن ادامه می‌دهید.

مسافرانی که بلیط بیزنس کلاس لندن را دارند، می‌توانند ۲ شب رایگان در هتل ۵ ستاره شرایتون آتاکوی استانبول | Sheraton Istanbul Ataköy Hotel اقامت کنند. همچنین اگر بلیط اکونومی لندن را خریده باشید، ترکیش ایرلاینز یک شب اقامت رایگان در هتل ۴ ستاره گرند یاووز در محله سلطان احمد استانبول | Grand Yavuz Hotel Sultanahmet در اختیارتان قرار می‌دهد.

هتل شرایتون آتاکوی استانبول با امکانات ایده‌آل و چشم‌انداز رو به دریا، پذیرای کسانی است که بلیط بیزنس کلاس دارند. این هتل به مراکز خرید استانبول، کافه‌ها، رستوران‌ها و تفرجگاه ساحلی این شهر نزدیک است. سرویس رایگان برای رفتن محله سلطان احمد و میدان تکسیم استانبول در صبح و عصر در این هتل به مسافران ارائه می‌شود.

از امکانات هتل گرند یاووز نیز علاوه بر اتاق‌های زیبا و رستوران‌هایش می‌توان به سونا، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. از آنجایی که این هتل در محله سلطان احمد قرار دارد، فاصله آن تا جاهای دیدنی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است.

همچنین، کسانی که به مقصد برخی از شهرهای آمریکا و کانادا بلیط بیزنس کلاس را خریداری کرده‌اند، از ترانسفر رایگان تا شعاع ۵۶ کیلومتری برخوردار خواهند بود. اما مسافرانی که با خرید بلیط اکونومی قصد سفر به این شهرها را دارند، باید هزینه ترانسفر فرودگاهی را بپردازند. ترانسفر رایگان فرودگاهی به دارندگان بلیط های بیزنس کلاس پرواز ترکیش در شهرهای آتلانتا، بوستون، لس آنجلس، میامی، واشنگتن، تورنتو، ونکوور و… تعلق می‌گیرد.

شرایط استفاده از سرویس استاپ اوور ترکیش

مسافرانی که بلیط هواپیما بیزنس کلاس یا اکونومی کلاس ترکیش ایرلاین را خریداری کنند، می‌توانند از سرویس اقامت رایگان بهره‌مند شوند. برای استفاده از این طرح باید ۲۰ ساعت یا بیشتر در این شهر بمانید، فقط در این امکان ماندن در هتل های رایگان استانبول را خواهید داشت. مبدا یا مقصد پروازهای ترکیش ایرلاینز باید به تهران باشد تا بتوانید از این سرویس رایگان اقامتی استفاده کنید. حتی کسانی که بلیط رفت و برگشت ترکیش به مقصدهای تعیین شده را هم خریده‌اند، این خدمات در اختیارشان قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که سرویس اقامت رایگان ترکیش ایر فقط به کسانی تعلق می‌گیرد که بلیط آنها صادر شده باشد.

از مزایای استاپ اوور ترکیش می‌توان به ساعات پروازی منعطف آن اشاره کرد. به این ترتیب، حتما لازم نیست با اولین پرواز بعدی به مقصد مورد نظر خود بروید. توجه داشته باشید که این سرویس شامل هزینه ویزا، گشت شهری و همچنین ترانسفر فرودگاهی تا هتل (به جز پروازهای بیزنس به برخی مقاصد) نمی‌شود و هزینه‌های این موارد برعهده خود مسافر است.

پیشنهاد هیجان انگیز فلای تودی در سفر با پروازهای ترکیش

اقامت رایگان ترکیش به کدام مقاصد پروازی تعلق می‌گیرد؟

بسیاری از مقاصد پروازی به ویژه مقصدهای محبوب گردشگران و مسافران در فهرست سرویس اقامت رایگان ترکیش ایرلاین قرار می‌گیرد. در سفر به کشورهای آمریکا، شرق دور آسیا (چین، ژاپن، کره‌جنوبی، مالزی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام و…)، بریتانیا، آفریقا، اتریش، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند، اسپانیا و … می‌توانید از این سرویس ترکیش ایر استفاده کنید.

چگونه برای سرویس اقامت رایگان ترکیش درخواست دهیم؟

در حال حاضر فلای تودی تنها ارائه‌دهنده سرویس اقامت رایگان ترکیش ایزلاینز | Turkish Airlines Stopover در ایران است. برای ثبت درخواست استفاده از این سرویس و همچنین کسب اطلاعات دقیق‌تر با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی حتی در روزهای تعطیل نیز پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.