برای سفر به دبی باید ویزای دبی دریافت کنید. باتوجه‌به هدف خود از سفر می‌توانید یکی از ویزاهای دبی را اخذ کرده و به این شهر مجلل در خاورمیانه سفر کنید. بیشترین درخواست بر روی ویزای توریستی دبی است که امکان ورود گردشگران به شهر دبی و بازدید از این شهر مدرن را فراهم می‌کند. اما اگر باهدف دیگری به دبی سفر کنید مطالعه ادامه‌ی این مطلب می‌تواند راهنمای شما درباره اینکه چگونه ویزای دبی بگیریم ،باشد.

saadatrent

یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری دنیا شهر دبی است. در سال‌های اخیر دبی به یک شهر بازرگانی با شهرت جهانی تبدیل شده و در کنار شهرهای تراز اول دنیا جایگاه و رتبه خوبی پیدا کرده است. اقتصاد دبی به صنعت نفت و البته توریست وابسته است. در طی سال‌های گذشته دبی از طریق فروش ملک به سرمایه‌گذاران خارجی و جذب آنها به درآمد قابل‌توجهی رسیده و ادامه این روند را برنامه کسب درآمد خود قرار داده است. به همین جهت اعطای ویزای کاری دبی و ویزای سرمایه‌گذاری دبی را برای علاقه‌مندان مهاجرت به دبی پیشنهاد داده است.

آب‌وهوای دبی در همه فصول سال گرم و مرطوب است، حتی در زمستان نیز دمای هوا بالاست و در این فصل چیزی به نام زمستان و هوای سرد را تجربه نمی‌کنید. اما بااین‌حال بهترین زمان سفر و اخذ تور دبی فصل زمستان است.

به دلیل ورود گردشگران زیاد به دبی خدمات رفاهی و اقامتی بسیاری برای گردشگران فراهم شده است. از انواع هتل‌های لوکس در سبک کلاس جهانی گرفته تا هتل‌آپارتمان‌های معمولی. بسته به نوع سفر و مدت اقامت می‌توانید هتل مناسب خود را رزرو کنید، اما اگر با خانواده عزم سفر به دبی کرده‌اید بهتر است پیش از سفر از بهترین هتل‌های خانوادگی دبی اطلاع پیدا کنید و بدانید که باید چگونه ویزای دبی بگیریم.

چگونه ویزای دبی بگیریم؟

همان‌طور که گفته شد برای دریافت ویزای دبی باید باتوجه‌به هدف خود از سفر یکی از انواع ویزاهای این شهر را انتخاب کنید.

انواع ویزای دبی

اگر به‌قصد گذراندن تعطیلات، رفع خستگی در سواحل عربی و خرید معروف‌ترین برندهای جهانی قصد عزیمت به دبی کرده‌اید باید ویزای توریستی دبی دریافت کنید. ویزای توریستی دبی انواع و مدت‌زمان اقامت متفاوتی دارد.

ویزای توریستی عادی دبی: افرادی که قصد دریافت تور دبی را دارند با اخذ ویزای توریستی عادی دبی می‌توانند به مدت ۲ هفته در این شهر اقامت داشته باشند.

ویزای توریستی ۱ماهه دبی: با اخذ ویزای ۱ماهه دبی از ۱ تا ۳۰ روز امکان اقامت در دبی را خواهید داشت.

ویزتی توریستی ۱ماهه چند بار ورود: با دریافت ویزای ۱ماهه چند بار ورود می‌توانید در طی مدت ۳۰ روز هرچند بار که خواستید از دبی خارج و مجدداً وارد آن شوید.

ویزای توریستی ۳ماهه دبی: دارابودن این ویزا به متقاضی اجازه می‌دهد ۹۰ روز در دبی اقامت داشته باشید.

ویزای توریستی ۳ماهه چند بار ورود: با اخذ این ویزا می‌توانید ۳ ماه در دبی اقامت داشته باشید و امتیاز آن این است که می‌توانید به‌دفعات از دبی خارج و دوباره وارد آن شوید بدون اینکه نیاز به اخذ ویزای مجدد داشته باشید.

چگونه ویزای دبی بگیریم2

مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی

برای دریافت ویزا و تور دبی نیاز به یکسری ملزومات دارید. مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی دبی موارد زیر هستند:

  • اسکن رنگی صفحه اول پاسپورت
  • اسکن رنگی کارت ملی و شناسنامه
  • اسکن رنگی صفحه اول پاسپورت
  • اسکن رنگی عکس ۴*۳
  • بیمه‌نامه مسافرتی

ویزای کار دبی

یکی از کشورهایی که امکان اعطای ویزای کار به متقاضیان را فراهم کرده است کشور امارات و البته شهر دبی است. اگر شهر دبی را برای کار و بیزینس انتخاب کرده‌اید به‌هیچ‌عنوان شک نکنید چرا که فرصت‌های شغلی فراوانی در انتظار شماست. برای ورود به دبی با اهداف کاری باید ویزای کاری دبی دریافت کنید.

برای دریافت ویزای کاری دبی و انجام کار در این شهر باید از طرف یک کارفرمای اماراتی دعوت به کار شوید. در واقع پیش از ورود به دبی کارفرما باید مجوز کار و اقامت متقاضی را درخواست کند. مجوز کار توسط وزارت منابع انسانی امارات صادر می‌شود. متقاضی پس از ورود به دبی و انجام تست‌های پزشکی، مجوز اقامت کارگری دریافت می‌کند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای کاری دبی

  • ۳ قطعه عکس در ابعاد گذرنامه‌ای
  • اصل و کپی پاسپورت متقاضی
  • گواهی پزشکی سلامت
  • گواهی‌نامه تجاری شرکت
  • Labor card
  • مجوز ورود به امارات

چگونه ویزای دبی بگیریم ؟ ویزای ترانزیت دبی

گاهی مسیر سفر طولانی است و یا از کشور مبدأ به مقصد پرواز مستقیم وجود ندارد به همین جهت فرودگاه یک کشور ثالث به‌عنوان واسط میان مبدأ و مقصد وارد میدان می‌شود، در فرودگاه کشور واسط شما پرواز خود را عوض کرده و به سمت مقصد پرواز می‌کنید. برای توقف در کشور میانی نیاز به ویزای ترانزیت دارید. ویزای ترانزیت دبی به دو شکل صادر می‌شود:

اگر توقف شما کمتر از ۴۸ ساعت باشد به‌محض توقف در فرودگاه به‌صورت رایگان برای شما صادر می‌شود. این نوع از ویزا قابل تمدید یا تجدید نیست. میزان اعتبار این ویزا ۴۸ ساعت بعد از ورودتان به امارات است.

اگر توقف شما از ۴۸ ساعت بیشتر است (۹۶ ساعت است) ملزم به دریافت ویزای ترانزیت و پرداخت هزینه آن هستید.

دارابودن پاسپورت، فرم درخواست ویزای ترانزیت، کارت شناسایی و بلیت پرواز به دبی و سپس مقصد بعدی از ضروریات اخذ ویزای ترانزیت دبی است.

چگونه ویزای دبی بگیریم3

ویزای تحصیلی دبی

اخذ ویزای تحصیلی دبی در سال‌های اخیر از طرف دانشجویان ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اول به دلیل نزدیکی دبی به ایران و دوم اعتبار دانشگاه‌های دبی به‌قدری است که امکان انتقال به دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس ممکن است.

مانند بیشتر کشورها تحصیل در مقطع کارشناسی در دبی ۳ تا ۵ سال زمان می‌برد. اگر متقاضی مقطع ارشد هستید باید مدرک آیلتس با نمره ۶ داشته باشید و برای اخذ ویزای تحصیلی دبی در مقطع دکتری دارابودن رزومه قوی و پژوهش از نکات مهم است.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی دبی عبارت‌اند از:

  • پاسپورت معتبر
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • تمکن مالی
  • آخرین مدرک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • مدارک هویتی

نکات اخذ ویزای دبی

  • دقت داشته باشید که پس از اتمام مدت ویزای دبی باید این شهر را ترک نمایید
  • برای دریافت ویزای توریستی دبی بیمه‌نامه مسافرتی الزامی است
  • دختران زیر ۱۸ سال برای اخذ ویزای دبی نمی‌توانند به‌صورت انفرادی اقدام کنند
  • آقایان زیر ۱۸ سال برای سفر می‌بایست شناسنامه والدین خود را ارائه دهند
  • مدت‌زمان صدور ویزای دبی پس از ارائه مدارک موردنیاز ۱ تا ۳ روز کاری است
  • تمامی مدارک باید اصل و معتبر باشند، هرگونه مدرک نامعتبر و جعلی منجر به رد شدن درخواست ویزای شما می‌شود.

 

آژانس مسافرتی قصران گشت  با دارا بودن یکی از مطمئن‌ترین و باسابقه‌ترین کارگزاران اخذ ویزای دبی در کشور امارات، در کوتاه‌ترین زمان برای متقاضیان اقدام به دریافت ویزای توریستی دبی خواهد کرد. بهترین قیمت ویزای دبی ، تور دبی و وقت سفارت آمریکا و کانادا از دبی را می توانید از  قصران گشت دریافت کنید. برای مشاوره درباره امور مربوط به ویزای دبی می توانید با ما در تماس باشید.