تهران شهر کافه و کافه‌گردی است. زیاد پیش می‌آید که به همراه دوستان یا همکارانتان در کافه‌ای بنشینید و گپ بزنید و با یک نوشیدنی معرکه،‌ خستگی را از تن‌تان در کنید. البته این روز‌ها کافه‌ها کاربری متنوع‌تری پیدا کرده‌اند و به برگزاری مراسم و جشن‌ها رویداد‌ها هم می‌پردازند. تنوع کافه‌ها در کلان‌شهر‌ها بسیار زیاد است و تهران نیز از این قاعده مستثنا نیست. افراد معمولاً کافه‌ای را در نزدیکی محل زندگی یا محل کارشان انتخاب می‌کنند و همان کافه می‌شود پاتوقی برای دور‌همی با دوستان. اما کافه‌های دیگری هم هستند که محبوب‌ترند و مشتریان‌شان، محدودیت مکانی را کنار می‌گذارند. کافه دیاموند تهران یکی از همین کافه‌هاست که در مرکز پایتخت واقع شده. امروز می‌خواهیم سری به این کافه‌ی جذاب بزنیم و ببینیم در مورد آن چه می‌گویند. با سفرزون همراه باشید.

saadatrent

 

معرفی کافهدیاموند تهران

کافه دیاموند تهران
کافه دیاموند تهران

در خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلای سابق) ساختمان بزرگی با معماری کلاسیک وجود دارد که تا مدت‌ها یک عکاسخانه‌ی قدیمی بود.  اما حالا به همت چند جوان خوش‌ذوق به یکی از پر‌طرفدار‌ترین کافه‌ های تهران تبدیل شده است. این کافه در یک ساختمان قدیمی با همین نام قرار گرفته که جزو آثار میراث فرهنگی محسوب می‌شود و هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. این کافه دارای ساختمانی دو‌طبقه و یک حیاط بزرگ است که مشتریان می‌توانند به دلخواه از هر کدام از فضا‌ها استفاده کنند. در طراحی فضا سعی شده تا معماری سنتی و مدرن با هم تلفیق شود و در عین طراحی داخلی مدرن،‌ روح کلاسیک فضا حفظ شود. نورپردازی کافه نیز حرفه‌ای است و سه مدل نورپردازی در آن به کار رفته است.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


فضای باز کافه دیاموند تهران

فضای باز کافه دیاموند تهران
فضای باز کافه دیاموند تهران

اگر به دنبال کافه‌ای با فضایی دلباز و دنج می‌گردید، کافه دیاموند می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. در حیاط میز و صندلی‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع قرار دارد که بعضی از آن‌ها شما را در زیر سایه‌بان‌های سفید رنگ پناه می‌دهند. درختچه‌هایی هم در حیاط وجود دارد تا حس سرسبزی و سرزندگی را در حیاط زنده نگه دارد. سیگار کشیدن هم در حیاط و هم در طبقه دوم آزاد است و می‌توانید با خیال راحت ذهنتان را از اضطراب‌ها و گرفتاری‌ها آزاد کنید.

فضای باز کافه
فضای باز کافه

نوشیدنیهای کافه دیاموند تهران

نوشیدنی‌های کافه دیاموند تهران
نوشیدنی‌های کافه دیاموند تهران

کافه دیاموند، منوی چندان شلوغی ندارد و حسابی مفید و مختصر است. نه به این معنی که تنوع زیادی ندارد، بلکه به این منظور که شما را گیج نخواهد کرد. اگر از طرفداران قهوه هستید، حتماً اینجا را امتحان کنید. قهوه‌های کافه‌ دیاموند، صد ‌در‌صد عربیکا هستند و شما می‌توانید طعم اصیل قهوه را در این کافه بچشید. لاته، موکا و آمریکانو هم از جمله نوشیدنی‌های خوب این کافه هستند که می‌توانید آن‌ها را در کنار کیک‌ها و وافل‌های خوشمزه‌ی کافه دیاموند امتحان کنید.

نوشیدنی‌های کافه دیاموند
نوشیدنی‌های کافه دیاموند

اگر هم از طرفداران نوشیدنی‌های سرد و شیک هستید، انتخاب‌های هیجان‌انگیزی برای شما وجود دارد. میوه‌ها و محصولات اولیه‌ی مورد استفاده در این کافه همگی تازه و رسیده هستند و طعم نوشیدنی‌های آن را بی‌نظیر کرده‌اند. از جمله نوشیدنی‌های خاص میوه‌ای در این کافه می‌توان به «رامبوتان» اشاره کرد که از میوه‌های گرمسیری است. البته نا‌گفته نماند که در کنار کیفیت بسیار بالای مواد اولیه، حضور باریستاهای حرفه‌ای و هنرمند هم علت طعم بسیار عالی نوشیدنی‌های کافه دیاموند است.

کافه دیاموند
کافه دیاموند

منوی غذایی در کافه دیاموند تهران

صبحانه کافه دیاموند
صبحانه کافه دیاموند

شاید دوست داشته باشید تا در حین گپ زدن با دوستان چیزی بخورید یا اینکه برای صرف یک وعده‌ی غذایی به کافه بروید. در این زمینه هم کافه دیاموند میزبان خوبی برای شما خواهد بود. ما به و‌یژه منوی صبحانه‌ی اینجا را به شما توصیه می‌کنیم. املت‌ها و صبحانه‌ی انگلیسی کافه دیاموند برای شروع یک صبح فوق‌العاده و پر‌انرژی، انتخاب مناسبی است. در کنار طعم و کیفیت کم‌نظیر، توجه به زیبایی ظاهری غذا در تمامی سفارشات کافه دیاموند دیده می‌شود. این نکته بیش از هر چیز نشان‌دهنده‌ی این است که پرسنل اینجا به خوبی به اهمیت غذا و سلیقه‌ی مشتریانشان پی برده‌اند. توصیه دیگر ما به شما امتحان کردن پاستا‌ها در کافه دیاموند است. به خصوص پاستا آلفردو که از خوردنش پشیمان نخواهید شد.

پاستا آلفردو
پاستا آلفردو

آدرس کافه دیاموند تهران

کافه دیاموند
کافه دیاموند

برای دسترسی به کافه دیاموند به آدرس زیر مراجعه کنید:

تهران، خیابان انقلاب، خیابان ویلا (استاد نجات‌اللهی)، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳

آدرس کافه دیاموند تهران روی نقشه گوگل

کافه دیاموند یک فضای عالی برای قرارهای گروهی و دوستانه است. اگر اهل بازی در کافه هستید هم بازی‌هایِ گروهیِ خوبی برای شما در نظر گرفته شده است.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.


بگرد، بخند، زندگی کن
تور های سفرزون تور های سفرزون