در تهران رستوران‌های زیادی با طراحی لوکس وجود دارند؛ اما هر رستورانی را نمی‌توان رستوران سلطنتی دانست. کافه رستوران ربلان بدون هیچگونه تردید، یکی از بهترین رستوران‌های لوکس در تمام تهران محسوب می‌شود. این رستوران شیک و سلطنتی در محدوده تجریش و داخل مرکز خرید تندیس قرار دارد. امروز قصد داریم تا شما را هرچه بیشتر با کافه رستوران ربلان آشنا کنیم. با سفرزون همراه باشید.

saadatrent

فضای داخلی رستوران و طراحی دکوراسیون

از همان لحظه ورود به کافه رستوران ربلان ، قطعا جذب زیبایی و تجملات آن خواهید شد. درب ورودی رستوران به شکل کریستال‌های آبی طراحی شده است و همان ابتدا به شما نشان می‌دهد که قرار است در یک رستوران لوکس و سلطنتی حضور داشته باشید. فضای داخلی رستوران دارای بخش‌های مختلفی است. در بخشی از این رستوران، سالنی بزرگ با پنجره‌های قدی وجود دارد. بخش دیگر رستوران ربلان با طراحی سلطنتی، شباهت زیادی به قصرهای قرن پانزدهم میلادی اروپا دارد.

سقف این بخش از انواع چوب‌های نفیس ساخته شده و آن را به دقت طراحی کرده‌اند. ربلان دارای سالن نسبتا بزرگی است و گنجایش حدود ۱۰۰ نفر مهمان را دارد. رفتار پرسنل این رستوران بسیار مودبانه و محترمانه است و باعث می‌شود تا بتوانید آن را برای دورهمی خانوادگی یا مناسبت‌های خاص خود انتخاب نمایید. مهم‌تر از هر چیز، مشتریان این رستوران می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ مجتمع تندیس استفاده کنند و دیگر لازم نیست که نگران جای پارک وسیله نقلیه خود باشید.

منوی رستوران ربلان

رستوران ربلان دارای منویی متنوع است و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی، دریایی و فست‌فود را شامل می‌شود. به همین خاطر مشتریان با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این رستوران غذای محبوب خود را سفارش دهند. غذاهای رستوران ربلان از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. سرآشپز این رستوران مهارت کافی در پخت انواع غذاهای بین‌المللی را دارد و غذاهای بی‌نظیری برای مهمانان خود سرو می‌کند. بر اساس نظرات مشتریان، کباب چوبی، پنه و پاستای این رستوران بسیار محبوب هستند. دیزاین بشقاب‌های غذا در ربلان به خوبی انجام می‌شود و به مشتریان این حس را منتقل می‌کند که انگار در یک رستوران بسیار شیک اروپایی حضور دارند. علاوه بر انواع غذاهای خوشمزه، در منوی ربلان می‌توانید انواع دسرهای تازه و شیرین را بعد از غذای خود سفارش دهید. همچنین امکان سرو قلیان نیز در این رستوران وجود دارد.

اطلاعات رستوران ربلان

آدرس: تجریش، ابتدای خیابان جعفری، مرکز خرید تندیس، طبقه۷

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۳۴۲۵۲

ساعت کار:  ۱۲-۲۴