چرا باید کافه های امیرآباد را بشناسیم؟ امیرآباد که بعد از انقلاب اسلامی ایران نام آن به کارگر شمالی تغییر کرده یکی دیگر از محله‌های قدیمی و تاریخی و پرخاطره تهران است. این منطقه با وجود بیمارستان قلب تهران، بیمارستان شریعتی، پارک لاله، مرکز خرید، دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها یکی از پرترددترین بخش‌های تهران است. حضور مکان‌هایی برای دوری از شلوغی، استراحت از خستگی‌های کار و درس، تجدید قوا یا اوقات فراغت به نظر ضروری می‌رسد.

saadatrent

سفرزون همراه شماست تا در این مقاله بهترین کافه‌های امیرآباد را که از هر نظر بررسی شده است را معرفی کند. تا پایان همراه ما باشید.

کافه پ

کافه های امیرآباداولین اسم در فهرست کافه های امیرآباد پ است. کافه پ از آن دسته کافه‌هایی است که با اولین نظر هرکسی را مجذوب و وسوسه می‌کند که لحظاتی را در آن سپری کند. این کافه فضای دل‌نشین و امروزی زیبایی را در خود دارد. کافه پ بیشتر دکوراسیونش از چوب است و این به زیبایی آن اضافه می‌کند. میز و صندلی‌های راحت و مناسب با طراحی کافه، دیوارکوب‌ها و همچنین ترکیب رنگ‌های شاد در دکور که با خلاقیت طراحی‌شده را نیز باید در نظر داشت.

کافه پ صبحانه ناهار، شام و میان وعده، بار گرم و بار سرد، انواع دم نوش‌ها را نیز به مشتری‌های خود ارائه می‌دهد.

مشتریان از رفتار پرسنل، ارائه سفارش‌ها در فاصله زمانی مناسب، طراحی دوستانه و گرم کافه، کیفیت خوب غذاها نیز رضایت خود را اعلام کرده‌اند.

در پایان باید ذکر کنیم که این کافه ظرفیت پذیرایی از دورهمی‌های شما تا حدود ۲۵ نفر را دارد. همچنین سیگارکشیدن در این مکان مجاز است.

آدرس کافه پ: امیرآباد، کارگر شمالی، روبروی بیمارستان قلب، پلاک ۱۸۰۱ طبقه اول

ساعات کاری کافه پ: شنبه تا پنجشنبه ۹ تا ۲۱

شماره تماس کافه پ:

۰۲۱۸۸۰۱۹۳۶۹

در سفرزون بخوانید :
معرفی کافه های بلوار کشاورز: لذت قهوه و دورهمی در نزدیکی میدان انقلاب

کافه پروژه

کافه های امیرآبادطراحی کافه پروژه به‌گونه‌ای است که در آن هم مدرن بودن رعایت شده هم فضایی دل‌باز و راحت را برای مشتری فراهم کرده است. میز و صندلی‌هایی با طرح‌های متفاوت از هم، فاصله‌های مناسب میزها، استفاده از گل و گیاهان و کاناپه‌هایی رو به پنجره‌های بزرگ که روشنایی را به داخل کافه می‌آورند از دیگر زیبایی‌های این کافه است.

کافه پروژه همچنین دارای فضای باز نیز هست که با وجود چترها در کنار میزها اسباب آسایش مراجعین را در فصل‌های سردوگرم فراهم کرده است. فضای کافه به‌خصوص برای حضور خانواده و کودکان نیز می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت باشد. این کافه برای قرارهای دوستانه یا گروهی تا ۱۰ نفر جمعیت نیز آماده ارائه خدمات است. همچنین در بعضی از بازه‌های زمانی شما می‌توانید با مراجعه به سایت نت برگ از تخفیف‌های این کافه و منوی باز آن بهره‌مند شوید.

آدرس کافه پروژه: تهران، خیابان کارگر شمالی، موزه هنرهای معاصر

شماره تماس کافه پروژه:

۰۹۳۷۱۹۹۲۹۳۹

 

کافه کتاب ایما

کافه های امیرآبادکافه ایما را با فضای دنج و دل‌انگیز آن بشناسید کافه‌ای که در طراحی آن خلاقیت به‌کاررفته، استفاده از رنگ‌های مختلف در فضا آن را جذاب‌تر کرده.

این کافه دارای فضای باز مثل حیاط نیست اما بالکن زیبایی در آن وجود دارد که با میزهای چوبی و خوش‌نقش بسیار دل‌نشین‌تر جلوه می‌کند.

اگر علاقه‌مند به بازی هستید خصوصاً از نوع مافیا روی این کافه و محیط آن برای یک بازی هیجان‌انگیز حساب کنید.

از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های منوی کافه کتاب ایما می‌توان به انواع قهوه دمی، اسپرسو، نوشیدنی گرم و سرد، چای و دم نوش‌های متفاوت، انواع شربت و اسموتی‌ها، شیک‌ها، ارائه صبحانه و املت، انواع ساندویچ‌های خوش‌طعم و بشقاب‌های متنوع اشاره کرد.

آدرس کافه کتاب ایما: میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، نبش کوچه برهانی، ساختمان ۱۱۲۶ طبقه ۲

ساعات کاری کافه: همه روزهای هفته ۸ تا ۲۳

کافه لمیز

کافه های امیرآباداکثر کاربران و کافه گردهای خوش‌ذوق این کافه را به طعم خوب و اصیل قهوه‌هایش می‌شناسند. اما در کنار آن، رفتار گرم و مؤدبانه پرسنل را نیز رضایت‌بخش است. در منوی کافه لمیز اکثر نوشیدنی‌های گرم و قهوه موجود است. همچنین انواع کیک‌های خوش‌طعم خصوصاً کیک سیب و گردو را نیز نباید فراموش کرد.

طراحی کافه لمیز تلفیقی مدرن از نمای آجر و چوب است و این باعث دل‌نشین‌تر شدن این مکان شده است؛ خصوصاً برای افرادی که به این سبک کافه‌ها علاقه‌مند هستند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به طعم انواع قهوه علاقه‌مند هستید و در نوع آماده‌کردن آن حساس پس حتماً به این کافه جذاب سر بزنید.

آدرس کافه لمیز: ابتدای خیابان کارگر شمالی، پلاک ۱۰۱۲

شماره تماس کافه لمیز:

۰۲۱۶۶۱۲۸۲۲۵

ساعات کاری کافه لمیز در روزهای عادی

۷ تا ۲۲:۳۰

ساعات کاری کافه لمیز در روزهای تعطیل

۹ تا ۲۲:۳۰

در سفرزون بخوانید :
معرفی کافه‌ های یوسف‌ آباد: گشتی در محله قدیمی تهران

کافه مینگو

کافه های امیرآبادیکی دیگر از کافه های امیرآباد مینگو است. فضای کافه مینگو را برای تجربه لحظاتی آرام و دوری از همهمه و شلوغی شهر تجربه کنید. دکوراسیون ساده زیبا و مدرن که باسلیقه طراحی‌شده است. راحتی صندلی‌ها و فاصله مناسب میزها از یکدیگر، رفتار مؤدبانه پرسنل و همچنین راهنمایی میهمانان در انتخاب غذاها و نوشیدنی‌های متناسب با ذائقه‌شان را نیز باید ذکر کرد. در منوی کافه انواع نوشیدنی‌ها وجود دارد و هرکدام ظاهری خوش‌رنگ و طعم لذیذی دارند. انواع پیتزا و پاستا، پنینی و برگرها برای شما در منوی کافه قابل سفارش است.

کافه مینگو فضایی مناسب برای دورهمی‌های دوستانه فراهم کرده است. می‌توانید در این مکان با خیالی آسوده ازهرجهت یک میهمانی کامل برگزار کنید.

همچنین این کافه دارای اتاق VIP بزرگی است که می‌تواند محل مناسبی برای برگزاری ایونت‌ها، تولدها، جلسات کاری و رسمی، شعرخوانی، پخش فوتبال و فیلم نیز باشد.

آدرس کافه مینگو: کارگر شمالی، بالاتر از خیابان نصرت، جنب کوچه مهناز

شماره تماس کافه مینگو:

۰۲۱۶۶۵۶۳۸۷۷

ساعت کاری کافه مینگو:

۱۴ تا ۲۲

 

کافه نارگیلا

کافه های امیرآبادفضای مدرن و طراحی جذاب و امروزی که در کنار موقعیت مکانی آن در یک مسیر مناسب می‌تواند این کافه را به‌عنوان یکی از بهترین کافه های امیرآباد تبدیل کند.

کافه نارگیلا ظرفیت پذیرایی از میهمانان شما تا هفتاد نفر را دارد. سرو وعده‌های غذایی ازجمله صبحانه‌های آمریکایی، انگلیسی، ایرانی و صبحانه مخصوص کافه نارگیلا از دیگر مزیت‌های این کافه است. سرو انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دم نوش‌ها، انواع قهوه و کیک‌ها از دیگر موارد موجود در منوی متنوع این کافه است.

کیفیت خوب و متناسب با قیمت غذاها، رفتار مؤدبانه پرسنل، مکان مناسب کافه برای قرارهای رسمی و دوستانه، تحویل به‌موقع سفارش‌ها توسط از دیگر ویژگی‌های مهم این کافه است.

آدرس کافه نارگیلا: خیابان کارگر شمالی، نرسیده به چهارراه فاطمی پلاک ۱۲۴۴

شماره تماس کافه نارگیلا:

۰۹۳۵۷۹۶۶۵۳۳

۰۲۱۶۶۵۷۸۵۳۴

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های گیشا: بازی، شادی، آرامش

کافه ژینا

کافه های امیرآبادکافه رستوران ژینا یک وعده غذایی ایتالیایی را به تجربه‌های خوب شما اضافه می‌کند. در منوی این کافه انواع غذاهای مختلف مانند: غذاهای ایتالیایی، استیک، فیله مرغ، پاستا، پیتزا، غذاهای دریایی، انواع سالاد، پیش‌غذا و نوشیدنی‌های گرم و سرد دیده می‌شود.

فضای شیک و مدرن این کافه در میان کافه های امیرآباد به شما امکان برگزاری دیدارهای رسمی، دوستانه و خانوادگی را می‌دهد. همچنین آماده میزبانی شما در جشن تولد عزیزانتان است.

آدرس کافه ژینا: امیرآباد، کارگر شمالی، روبروی کوی دانشگاه، مجتمع تجاری احسان طبقه اول

شماره تماس کافه ژینا:

۰۲۱۸۶۰۹۴۹۲۵۷۰

ساعت کاری کافه ژینا:

۱۰:۳۰ تا ۲۲:۳۰

 

کافه موازی

کافه های امیرآبادکافه موازی از آن کافه‌هایی است که باذوق طراحی‌شده است. استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد در دیوارها و پرده‌ها، میزهای کوچک و بزرگ با صندلی‌های مناسب، نقاشی‌های جذاب و بدیع روی دیوار که به شما امکان گرفتن عکس‌های متنوعی را می‌دهد باعث شده این کافه جزو بهترین‌ها قرار بگیرد. فضای ساده اما شاداب بالکن و استفاده از گل‌وگیاه که باعث تازگی فضای باز شده هرکسی را مجذوب می‌کند. از دیگر امتیازات این کافه می‌توان به پیداکردن جای پارک راحت برای مراجعین، فضای VIP جداگانه اشاره کرد. همچنین در این کافه شما می‌توانید جشن‌هایی با یک تم جذاب و هیجان‌انگیز برگزار کنید. محیط کافه به‌گونه‌ای است که برای خانواده‌ها و کودکان راحتی را فراهم کرده است. همچنین شما می‌توانید قرارهای گروهی تا ظرفیت ۲۰ نفر را در این کافه برگزار کنید.

در پایان لازم به ذکر است که کافه موازی انواع صبحانه و وعده‌های غذایی و انواع پیتزا، نوشیدنی‌های گرم، خصوصاً قهوه‌های خوش‌طعم که رضایت کاربران را به دنبال داشته و انواع نوشیدنی‌های تابستانی و خنک را به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس کافه موازی: میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، پایین‌تر از نصرت، نبش کوچه جعفرزادگان، پلاک ۱۰/۷۸ طبقه ۲

شماره تماس کافه موازی:

۰۲۱۶۶۵۷۷۰۲۸

ساعات کاری کافه موازی:

۹ تا ۲۲:۳۰

ساعات کاری کافه موازی در ایام تعطیل

۱۵ تا ۲۲:۳۰

 

کافه باکارا

کافه های امیرآبادیکی از دلایلی که باعث شده این کافه را جزو بهترین کافه های امیرآباد ذکر کنیم فضای دل‌نشین آن است. کافه باکارا در واقع یک‌خانه قدیمی و آجری است که باذوق و خلاقیت آن را به این شکل طراحی کرده‌اند.

کافه باکارا دارای فضای داخلی و فضای باز است. فضای داخلی که در طراحی آن از رنگ‌ها و دیوارکوب‌هایی با ایده‌های نو استفاده شده است حسابی حالتان را عوض می‌کند. میز و صندلی‌هایی از جنس چوب اما مدرن و امروزی که حس و حال خوبی را برای میهمانان به‌خصوص جوانان اهل ذوق و هنر به همراه می‌آورد.

در مورد فضای باز کافه باکارا باید به طراحی سنتی آن، حیاط بزرگ و درخت‌کاری، گلدان‌های شمعدانی سفالی، حوض بزرگ آبی‌رنگ پر از میوه و قایق‌های کاغذی کوچک و چیدمان میزها اطراف حوض اشاره کرد.

در مورد منوی کافه، انواع غذاهای سنتی، ساندویچ‌ها، پاستاها، نوشیدنی‌های خنک و گرم و دم نوش‌ها قابل‌ذکر است.

همچنین محیط مناسب و دوستانه این کافه شرایط مناسبی را برای دورهمی‌ها و حضور خانواده‌ها فراهم کرده.

در پایان باید ذکر کنیم که محیط کافه باکارا قابل رزرو نیست. زمان استفاده از هر میز برای مراجعین محترم حداکثر ۲ ساعت مشخص شده است.

آدرس کافه باکارا: بالاتر از میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی کوچه فروزانفر (رهنما)، پلاک ۱۹

ساعات کاری کافه باکارا:

۱۰ تا ۲۳

شماره تماس کافه باکارا:

۰۹۳۷۳۵۶۴۰۷۲

در سفرزون بخوانید :

کافه کتاب گالری جان

اگر روزی از حوالی میدان انقلاب و خیابان کارگر شمالی گذر کردید و قصد داشتید لحظاتی را از شلوغی شهر دور بمانید یا حتی اوقات فراغتی با یک دوست داشته باشید کافه کتاب گالری جان را می‌توانید جزو یکی از اولویت‌های انتخابتان قرار دهید. عمارت زیبا، خوش‌رنگ و طرح این کافه که دارای فضای داخلی و خارجی است و در حیاط آن یک تابلو بزرگ قرار دارد می‌تواند شما را به دوران کودکی برگرداند. در حیاط کافه گالری جان هوایی تازه کنید، خصوصاً در فصل بهار از خوبی‌های این کافه همین حیاط است.

هر دو فضای کافه و وجود مبلمان و میز و صندلی‌های متنوع که دکوراسیون قشنگی به کافه می‌دهند می‌توانند گزینه مناسبی برای برگزاری میهمانی‌ها و دورهمی‌های شما و همچنین برگزاری یک جشن تولد متفاوت باشد.

در منوی کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاها، پاستاها، سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده خوشمزه وجود دارد. گزینه‌هایی که بیش از همه توصیه می‌شوند پاستا، سالاد سزار، میلک‌شیک، سیب‌زمینی آلفردو، شربت بیدمشک زعفران، پنینی بوقلمون با پنیر زیاد است.

همچنین با وجود یک کتاب‌فروشی زیبا در کنار کافه، شما می‌توانید لحظات خوشی را سپری کنید و از فضای آن لذت ببرید.

آدرس کافه کتاب گالری جان: میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، خیابان ادوارد براون، پلاک ۱۷

ساعات کاری کافه کتاب گالری جان:

۹ تا ۲۳

شماره تماس کافه کتاب گالری جان:

۰۲۱۹۳۳۲۶۷۲۳۶۴

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین کافه های امیرآباد را معرفی و بررسی کنیم. از شما متشکریم که تا پایان این بخش از سفرزون همراه ما بودید. تیم مجله ما همیشه در تلاش است تا بهترین‌های هر مکان را با ذکر جزئیات و همچنین نظرات دیگر کاربران در اختیار شما خوانندگان قرار دهد تا تجربه‌های ویژه‌ای به دست بیاورید.

همچنین اگر شما خوانندگان عزیز جای خالی کافه‌ای را در این مقاله احساس کردید می‌توانید نظر خود را برای ما بنویسید تا آن را در این لیست فهرست کنیم.

از نظر شما بهترین کافه‌های امیرآباد کدام موارد هستند؟ وجود چه جزئیاتی در هر کافه آن را به یک اولویت در لیست انتخاب تبدیل می‌کند؟ سفرزون را از خاطرات، تجربیات و انتقادات و پیشنهادهای خود بی‌بهره نگذارید.