در حال حاضر کافه‌های تهران را می‌توان مهم‌ترین مکان برای اکثر قرارهای ملاقات دانست. اما علاوه بر آن، بسیاری از افراد تنها برای فرار از دلتنگی‌ها یا خستگی‌های روزانه، به کافه می‌ روند و روی میز دو نفره همیشگی خود می‌نشینند. کافه‌‌ها همیشه یک نقطه امن و آرام برای تهرانی های غرق در تشویش و اضطراب به شمار می آیند. مهم نیست چقدر در طول روز از بابت شغل و پیشه خود اضطراب داشته‌اید، یا اینکه چقدر از ترافیک‌های بی حد و اندازه تهران خسته شده‌اید. زمانی که پا به یک کافه کم نور می‌گذارید و یک موسیقی آرامش‌بخش به گوش شما می‌خورد، انگار که هرچه استرس و اضطراب است فراموش می‌کنید. بوی قهوه شما را مست می‌کند و انگار در دنیای دیگری هستید. با سفرزون همراه شوید تا کافه های شمال تهران همانند رستوران کافه ارکیده اقدسیه را بهتر بشناسید و پاتوق جدیدی پیدا کنید!

saadatrent

رستوران کافه ارکیده اقدسیه

یکی از مجلل‌ترین رستوران کافه‌های شمال تهران، اینجاست!

رستورانی لوکس و بی‌نظیر با ویوو ۳۶۰ درجه به کل شهر و سه فضای کاملا مجزا، شیــک و خاص. تو کافه ارکیده اقدسیه، دورتادورت یه دیوار شیشه‌ایه پس سرت رو به هر طرف برگردونی یه تکه از تهران بهت چشمک می‌زنه! اینجا، در کنار سرو بهترین و با کیفیت‌ترین نوشیدنی‌ها و غذاها، هم قلیون سرو می‌شه و هم سیگار کشیدن آزاده! و خبر خوش دیگه اینکه امکان برگزاری مراسم مختلف با هماهنگی از قبل هم وجود داره.

راستی اگر به رستوران کافه ارکیده اقدسیه سر زدی؛ حتما سالادهای خوشمزه‌ش رو امتحان کن!

رستوران کافه ارکیده اقدسیه

اطلاعات رستوران کافه ارکیده اقدسیه :

آدرس رستوران کافه ارکیده اقدسیه :تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، شمیران سنتر، طبقه۱۰

شماره تماس: 

۰۲۱۷۲۱۴۶

آدرس اینستاگرام رستوران کافه ارکیده اقدسیه : orkideh_restaurant

کافه های شمال تهران ، آرام، خلوت و دلپذیر

در هر چهار گوشه از این تهران بزرگ، این شهر بی حد و مرز و شلوغ، کافه های مختلفی برای خلوت کردن دو دوست قدیمی وجود دارند. مهم نیست کجای تهران باشید، همه جا آسمان همین رنگ است. اما گاهی به دلایل مختلف ترجیح می‌دهید که کافه های شمال تهران را برای نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسوی تلخ انتخاب کنید. اگر اینطور است، حتما با ما همراه شوید تا اکثر کافه های معروف شمال تهران را بهتر بشناسید.

کافه موگه تهران

کافه موگه
کافه موگه

کافه موگه در خیابان فرمانیه قرار دارد. کافه‌ای کوچک که با دکوراسیونی مدرن، فضایی دوستانه و صمیمی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. در این کافه، استعمال سیگار و قلیان آزاد است. همچنین با داشتن منوی فرنگی، می‌تواند لحظات شما را شیرین‌تر کند. در ضمن مواقعی که بازی فوتبال مهمی پخش می‌شود، در بخشی از سالن با تلویزیونی بزرگ، مسابقه پخش خواهد شد و فضای بسیار جالبی در کافه حاکم می‌شود.

آدرس کافه موگه : کامرانیه شمالی، فرمانیه، ابتدای خیابان آریا، پلاک۳

شماره تماس : ۰۲۱۲۶۱۲۵۸۴۳

ساعت کار : ۱۱:۳۰-۲۴

محدوده قیمتی : متوسط

در سفرزون بخوانید :
کافه های لواسان | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های لواسان

کافه های جردن: گشتی در زیباترین خیابان تهران

کافه های لوکس و گران تهران | تجربه ای لاکچری در پایتخت

کافه لمیز تجریش از پرطرفدارترین کافه های شمال تهران

کافه لمیز تجریش | کافه های شمال تهران
کافه لمیز تجریش

کافه لمیز نامی آشنا برای افرادی است که به کافه‌گردی علاقه‌مند هستند. کافه لمیز چندین و چند شعبه مختلف در سراسر تهران دارد. یکی از شعب پرطرفدار این برند مشهور، شعبه تجریش است. با وجود اینکه تعداد صندلی‌های آن کمتر از شعب دیگر است، اما فضای دنج و زیبایی دارد. همچنین شما می‌توانید قهوه خود را بگیرید و آن را در فضای سبز رو به روی کافه میل کنید. بسیاری از مشتریان تنها به همین خاطر اینجا را انتخاب می‌کنند. این کافه منوی غذایی ندارد و استعمال دخانیات داخل کافه ممنوع است.

آدرس کافه لمیز تجریش : میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی (سعد آباد)، پلاک ۶

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۰۸۰۶۱

ساعت کار : ۷ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی : متوسط

کافه گودو

در سفرزون بخوانید :
کافه های ولنجک | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های ولنجک
کافه گودو | کافه های شمال تهران
کافه گودو

اگر از مشتریان کافه گودو در مورد مزیت این کافه نسبت به سایر کافه‌ها بپرسید، قطعا به شما در مورد فضای آن خواهند گفت. فضای کافه گودو بسیار خاص و دیدنی است. همچنین همه آن را به فولکس واگن بیتل دهه ۵۰ میلادی می‌شناسند که در کنار حیاط قرار گرفته است. حوض آبی، فواره آب و حیاطی بزرگ و دلباز باعث شده همه برای آرامش بیشتر به این کافه بیایند. کافه گودو در برخی ساعت‌ها موسیقی زنده دارد و به شما اجازه سیگار کشیدن در فضای باز را می‌دهد. همچنین منوی رستوران فرنگی بوده و ژامبون و پنیر آن بسیار لذیذ است.

آدرس کافه گودو : خیابان انقلاب، چهار راه ولیعصر،جنب ایران فیلم پ ۹۱۱

شماره تماس : ۰۲۱۶۶۴۱۲۵۲۷

ساعت کار : ۷ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی : متوسط

در سفرزون بخوانید :
کافه های سئول | گشت‌و‌گذار و جستجوی کافه در خیابان کره جنوبی تهران

کافه ویکولو

کافه ویکولو | کافه های شمال تهران
کافه ویکولو

کافه ویکولو را قطعا می‌توان جزء ۱۰ کافه مدرن و شیک، بین کافه های شمال تهران دانست. دکوراسیون داخلی این رستوران محشر است. از لحظه ورود تصور می‌کنید که در خیابان‌های میلان ایتالیا قدم برمی‌دارید. دکوراسیون سفید و کلاسیک اروپایی باعث شهرت بی‌شمار این کافه شده است. منوی رستوران کافه ویکولو ایتالیایی است و پیتزای بسیار خوشمزه‌ای دارد. شما می‌توانید در این کافه از ویو ابدی تهران در آخرین طبقه برج الهیه لذت ببرید.

آدرس کافه ویکولو : الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۵۹۶۶

ساعت کار: ۹صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: خیلی گران

در سفرزون بیشتر بخوانید :
کافه رستوران ربلان ، لوکس به معنای واقعی

کافی‌شاپ درسا

کافی‌شاپ درسا | کافه های شمال تهران
کافی شاپ درسا

کافی‌شاپ درسا با فضای باز و دلنشین خود، همیشه در میان کافه های شمال تهران خودنمایی می‌کند. این کافه زیبا، فضایی بسیار مطبوع و آرامش‌بخش و همچنین چشم‌اندازی رو به تهران دارد. امکان سیگار کشیدن وجود دارد و می‌توانید از منوی غذایی خوشمزه و باکیفیت آن لذت ببرید. اگر گذرتان به این کافه خورد، حتما کروسان ژامبون آن را امتحان کنید. در ضمن باید بدانید که کافی‌شاپ درسا پارکینگ دارد، پس نگران جای پارک نباشید.

آدرس کافه درسا : خیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۶۴۳۶۰۰

ساعت کار: ۱۰صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: خیلی گران

کافه لوکال

کافه لوکال
کافه لوکال

کافه لوکال یکی از کافه های شمال تهران به حساب می‌آید که در منطقه بام تهران، یعنی ولنجک قرار گرفته. این کافه لوکس و زیبا طراحی مدرنی داشته و بیشتر افراد آن را به کوکتل‌های خوشمزه میوه‌اش می‌شناسند. با اینکه فضای کوچکی دارد و بیش از ۴۰ نفر در آن جای نمی‌گیرند، اما می‌تواند یک پاتوق عالی برای کسانی باشد که می‌خواهند از شلوغی و آلودگی شهر فرار کنند.

آدرس کافه لوکال : تهران، ولنجک، کوچه هفتم، کافه لوکال

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۰۷۰۰۵

ساعت کار : ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های اندرزگو | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه‌های اندرزگو

کافه روبرتو یکی از معتبرترین کافه های شمال تهران

کافه روبرتو
کافه روبرتو

کافه روبرتو یکی از معتبرترین کافه های شمال تهران به شمار می‌آید. این کافه دارای دکوراسیون داخلی کاملا مدرن و دوست‌داشتنی است. فضای آن به شکلی صمیمی طراحی شده و امکان سیگار کشیدن به مشتریان داده نمی‌شود. به همین دلیل برای میل کردن یک صبحانه خانوادگی، بسیار عالی خواهد بود. منوی غذای فرنگی آن نیز همیشه تکمیل است، اما اکثرا منوی این کافه را به وافل نوتلای محبوب آن می‌شناسند. فقط به یاد داشته باشید که این کافه در اکثر ساعات بسیار شلوغ است.

آدرس کافه روبرتو : پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۰۱۸۳۰

ساعت کار: ۸-۲۳

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های پاسداران | معرفی ۱۵ کافه برتر پاسداران

کافه دارچین

کافه دارچین
کافه دارچین

کافه دارچین جزء آن دسته از کافه های شمال تهران به حساب می‌آید که با دیدن آن تصمیم می‌گیرید این کافه را تبدیل به پاتوق همیشگی خود کنید. فضای داخلی آن بسیار صمیمانه، دوستانه و دنج طراحی شده است. رفتار پرسنل مودبانه بوده و حتی قلیان نیز در آنجا سرو می‌شود. منوی رستورانی این کافه، ایرانی سنتی است و اگر دلتان هوس یک کتلت مامان پز کرده، حتما به اینجا سری بزنید!

آدرس کافه دارچین : فرمانیه، عسگریان، تنگستان یکم، مرکز خرید فرمان، پلاک ۱۰

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۲۳۵۹۵

ساعت کار: ۹صبح تا ۲۲

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه ویونا پلازا

کافه ویونا پلازا
کافه ویونا پلازا

کافه ویونا یک برند در بین کافه های شمال تهران محسوب می‌شود. کافه ویونا همیشه دارای کیفیت بالایی است. دکوراسیون داخلی این شعبه مدرن، اما کاملا راحت و دوستانه است. منوی غذایی این کافه رستوران فرنگی است و تحویل در محل نیز دارد. معمولا مشتریان این کافه، از اینجا برای قرارهای ملاقات کاری خود استفاده می‌کنند. «موکا پیر مینت» کافه ویونا، بیشترین طرفدار را در بین مشتریان دارد. پس حتما یک بار آن را تست کنید.

آدرس کافه ویونا پلازا : خیابان بهشتی، خیابان سرافراز، برج دریای نور، کافه ویونا

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۷۱۹۷۷

ساعت کار: ۷:۳۰-۲۲:۳۰

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های نیاوران: ۹ مورد از بهترین کافه‌هایی که باید به آنها سر بزنید

کافه گراف

کافه گراف
کافه گراف

کافه گراف محیطی صمیمی و بسیار دوستانه دارد. با وجود اینکه این کافه داخل یک ساختمان قدیمی قرار دارد، اما برخلاف انتظار، دکوراسیون داخلی آن بسیار مدرن و به روز است. سیگار کشیدن معمولا داخل کافه قدغن است. به همین دلیل دود سیگار شما را آزار نمی‌دهد. منوی این کافه چه از لحاظ غذا و چه از لحاظ نوشیدنی‌های سرد و گرم کامل و بی‌نقص است. همچنین داخل کافه، می‌توانید از اینترنت رایگان لذت ببرید. در کافه گراف حتما چای سفید را امتحان کنید.

آدرس کافه گراف : کریم‌خان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک۱۳۴ طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۱۸۴۱۹

ساعت کار: ۸-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های میرداماد: هفت مورد از بهترین کافه‌ها

کافه لیوینگ روم

کافه لیوینگ روم
کافه لیوینگ روم

نظرتان در مورد میل کردن یک شیرینی خوشمزه در فرانسه چیست؟ کافه لیوینگ روم همانطور که از نامش مشخص است، دکوراسیونی همانند یک اتاق نشیمن بسیار شیک را طراحی کرده است. با ورود به این کافه حس می‌کنید که در یک خانه لوکس و آنچنانی در فرانسه هستید. سرآشپز این کافه، یک هنرمند است. بشقاب آرایی او واقعا زبان زد خاص و عام شده است. این کافه معنای واقعی کلمه لاکچری را برای شما تداعی می‌کند.

آدرس کافه لیوینگ روم: زعفرانیه، تقاطع خیابان زعفرانیه و طاهری، بامیک زعفرانیه

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۱۰۸۷۷

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: خیلی گران

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های شریعتی تهران: گشت‌وگذار در یکی از محله‌های اصیل

معرفی بهترین کافه های فرمانیه‌: از اصالت تا کافه‌نشینی

چای بار انجمن خوشنویسان یکی از هنری‌ترین کافه های شمال تهران

چای بار انجمن خوشنویسان تهران
چای بار انجمن خوشنویسان تهران

چای بار جزء هنری‌ترین کافه های شمال تهران محسوب می‌شود. این کافه داخل یک خانه قدیمی قرار دارد که به سبک قجری طراحی شده است. شما می‌توانید هم داخل سالن و هم داخل باغ چای خود را با آرامش کامل میل کنید. طبیعی است که سیگار کشیدن در فضای بیرونی کافه مجاز باشد. فضای باز آن بسیار دلنواز است. منوی این کافه نیز تکمیل است. اما به شما توصیه می‌کنیم که آش روز آن را حتما امتحان کنید.

آدرس چای بار : خیابان دزاشیب یا همان خیابان کریمی، خیابان سلیمی شمالی، پلاک ۱۴۵

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۱۰۳۱۱

ساعت کار: ۹-۲۳

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه رئیس پالادیوم

کافه رئیس پالادیوم
کافه رئیس پالادیوم

اگر اهل کافه‌گردی در تهران باشید، حتما برند رئیس را می‌شناسید. کافه رئیس در پالادیوم نیز دارای شعبه‌ای عالی و باکیفیت است تا خستگی یک خرید طولانی را از تن شما بیرون بیاورد. سیگار کشیدن در این کافه ممنوع است زیرا در محیط پاساژ پالادیوم قرار دارد. کیک‌های این کافه واقعا بی‌نظیر است و توصیه می‌کنیم حتما حداقل یک بار این خوشمزه‌های بی‌نظیر را امتحان کنید.

آدرس کافه رئیس پالادیوم : زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، مرکز خرید پالادیوم، طبقهGB

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۶۳۶۷۸

ساعت کار: ۸-۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه‌ های خیابان فرشته: مکانی دنج برای لوکس‌ پسندان

کافه ریبار

کافه ریبار
کافه ریبار

مکان کافه ریبار در بین کافه های شمال تهران واقعا منحصر به فرد و دیدنی است. این کافه در موزه زمان قرار دارد. واقعا این موزه جزء مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران است. با فضایی دلنواز و عالی، در سه وعده صبحانه، نهار و شام، کافه ریبار پذیرای مهمانان خود خواهد بود. بوفه صبحانه این کافه واقعا تکمیل و مقرون به صرفه است. شما می‌توانید در هر زمان از منوی کافه آن استفاده کنید. فضای باز به شما اجازه می‌دهد تا آزادانه سیگار بکشید. همچنین محیطی برای بازی کودکان تدارک دیده شده تا نگران بی‌حوصلگی فرزندان خود نباشید. بعد از موزه‌گردی، بهترین گزینه برای شما کافه ریبار خواهد بود.

آدرس کافه ریبار : خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۸۲۹۵۱

ساعت کار: ۹-۲۴

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه لونالانژ از مدرن ترین کافه های شمال تهران

کافه لونالانژ
کافه لونالانژ

کافه لونالانژ تنها یکی از کافه‌های مجتمع آ.اس.پ به حساب می‌آید. این کافه زیبا طراحی کاملا مدرنی دارد، اما صمیمی، دنج و دوست‌داشتنی است. با وجود اینکه این کافه گنجایش بیش از چهل نفر را ندارد، اما طرفداران بسیار زیادی دارد. انواع فست فود در این کافه سرو می شود که همگی بسیار خوشمزه و محبوب هستند. حتما باید یک بار آن را امتحان کنید. مشتریان اجازه سیگار کشیدن ندارند، به همین دلیل اگر از دود سیگار بیزار هستید، اینجا گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین از محوطه برج‌های آ.اس.پ به عنوان پارکینگ می‌توانید استفاده کنید.

آدرس کافه لونالانژ : اتوبان کردستان، خیابان شیخ بهایی، برج‌های آ.اِس.پ، جنب لابی برج A

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۶۸۱۰۷

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه ساندویچ شمراک

کافه ساندویچ شمراک
کافه ساندویچ شمراک

کافه ساندویچ شمراک با تمام وجود تلاش کرده است تا فضایی کاملا دوستانه برای صرف غذا تدارک ببیند. جالب است بدانید که این کافه رستوران تحت لیسانس اُبرایان ایرلند فعالیت می‌کند. لوگوی شبدر سبزی که در کنار ورودی آن قرار دارد، بی دلیل نیست. حدود ۷۰ درصد از محصولاتی که این برند ارائه می‌دهد، ارگانیک و سالم است. این کافه محدودیت زمانی ندارد و به دلیل آسایش دیگر مشتریان، سیگار کشیدن در آن مجاز نیست. در این کافه رستوران می‌توانید هم از منوی فست فود و هم از منوی کامل کافه استفاده نمایید.

آدرس کافه ساندویچ شمراک : پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، فرهنگسرای رسانه

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۴۰۷۸۳

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۲

محدوده قیمتی: نسبتا گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های تهرانپارس | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه های تهران پارس

کافه رئیس فرمانیه

کافه رئیس فرمانیه | کافی شاپ های شمال تهران
کافه رئیس فرمانیه

کافه رئیس فرمانیه در پاساژ آرتمیس قرار گرفته است. میز و صندلی‌های این کافه داخل فضای پاساژ قرار دارند و برای استراحت میان گشت و گذار شما برای خرید بسیار ایده‌آل خواهد بود. البته به دلیل قرارگیری در محیط پاساژ، اجازه استعمال سیگار به شما داده نمی‌شود. شما می‌توانید روی صندلی‌های راحتی این کافه استراحت کنید و از طعم موکای فندق ویژه آن لذت ببرید. رئیس جزء کافه های شمال تهران است که در چندین جای مختلف شعبه دارد.

آدرس کافه رئیس فرمانیه : پاسداران، نارنجستان چهارم، مجموعه آرتمیس،طبقه منفی ۱

شماره تماس : ۰۲۱۲۶۲۵۳۲۹۹

ساعت کار: ۸ صبح تا۲۳:۳۰

محدوده قیمتی: متوسط

کافه رستوران سینسیر یکی از لوکس ترین کافی شاپ های شمال تهران

کافه رستوران سینسیر
کافه رستوران سینسیر

این کافه رستوران مدتی است که به جای «کافه ژ» مشغول فعالیت است. کافه سینسیر جزء لوکس‌ترین کافه های شمال تهران به شمار می‌آید. شما می‌توانید دسته جمعی با خیال آسوده به این رستوران مراجعه کنید. زیرا به صورت همزمان می‌تواند پذیرای حدود ۲۰۰ مهمان باشد. منوی این رستوران بین المللی است، پس هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

آدرس کافه رستوران سینسیر : خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، خیابان صحرا، خیابان پارسا، برج افرا

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۳۹۱۷۰۶

ساعت کار : ۱۲-۲۴

محدوده قیمتی : خیلی گران

کافه لایم فرشته

کافه لایم فرشته | کافه های شمال تهران
کافه لایم فرشته

کافه لایم دارای دکوراسیونی لوکس، شیک و کاملا امروزی است. شما می‌توانید برای ملاقات‌های مهم و رسمی خود از این کافه استفاده کنید. سیگار کشیدن در این کافه آزاد است، پس اگر این موضوع شما را آزار می‌دهد، باید حتما چنین مسئله‌ای را در نظر بگیرید. منوی این کافه رستوران فرنگی است. اما بهترین بخش منوی کافه لایم را می‌توان انواع قهوه‌ آن دانست. در مراجعه به کافه لایم فرشته، حتما قهوه اسپرسو آن را امتحان کنید.

آدرس کافه لایم فرشته : خیابان فرشته، نبش کوچه شبدیز، پاساژ فرشته

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۹۲۱۴

ساعت کار: ۹صبح تا ۲۳:۴۵

محدوده قیمتی : گران

کافه اسکان

کافه اسکان
کافه اسکان

کافه اسکان در هتل اسکان و خیابان الوند قرار گرفته است. قطعا کافه یک هتل شیک مثل اسکان را می‌توان جزء برترین کافه های شمال تهران دانست. رفتار پرسنل این کافه بسیار مودبانه است. به همین دلیل اگر به دنبال فضایی دنج، ساکت و شیک برای قرار کاری خود هستید، کافه اسکان برای این گونه ملاقات‌ها گزینه خوبی محسوب می‌شود. منوی این کافه بسیار تکمیل است. شما می‌توانید انواع دمنوش یا انواع چای مثل چای ماسالا را در این منو بیابید. فضای آن مدرن و در عین حال صمیمی، آرام و دوست داشتنی است.

آدرس کافه اسکان : میدان آرژانتین، خیابان الوند، کوچه اسفراین، نبش اهورامزدا، هتل اسکان الوند

شماره تماس: ۰۲۱۴۲۷۶۰

ساعت کار: ۸-۲۴

محدوده قیمتی: نسبتا گران

کافه ۲۱

کافه ۲۱
کافه ۲۱

کافه ۲۱ یک کافه بسیار کوچک، دنج با فضای صمیمی و طراحی مدرن است که در برج نگار ونک قرار گرفته است. این کافه منوی رستورانی ندارد، پس خبری از بوی روغن در فضای کافه نیست. شما می‌توانید یک صندلی در کنار میز یک پارچه‌ای که رو به پنجره قرار دارد را انتخاب کنید و از ویو زیبای شهر لذت ببرید. این رستوران حدود ۲۱ نفر ظرفیت دارد، پس احتمال شلوغ شدن آن زیاد است. همچنین باید بدانید که سیگار کشیدن در این فضای کوچک مجاز نیست. پس در این کافه تنها بوی قهوه و شیرینی به مشام می‌رسد.

آدرس کافه ۲۱ : بالاتر از میدان ونک، برج نگار، طبقه همکف، پ ۱۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۱۴۱۹

ساعت کار: ۷:۳۰ صبح ۲۰

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

کافه میشان

کافه میشان

بی‌انصافی است که در معرفی کافه های شمال تهران ، از کافه میشان نامی برده نشود. این کافه محیطی کاملا  خانوادگی دارد. صندلی مخصوص کودک در این کافه به چشم می‌خورد. همچنین امکان سیگار کشیدن در آن وجود ندارد. اینترنت رایگان و انواع سرگرمی حاضر در این کافه، فضایی کاملا خانوادگی و صمیمی به آن بخشیده است. دکوراسیون آن مدرن و کاملا راحت است. فضای کافه بسیار آرامش‌بخش و بزرگ است، پس نگران شلوغی و همهمه بیش از حد نباشید. در ضمن این کافه منوی غذایی فرنگی نیز سرو می‌کند.

آدرس کافه میشان : آجودانیه، ضلع جنوبی میدان دارآباد، کافه میشان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۰۲۰۰۷

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۳

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

کافه کیپ لیک

کافه کیپ لیک | کافه های شمال تهران
کافه کیپ لیک

کافه کیپ لیک در دل باغ کاخ سعدآباد قرار دارد. معمولا بازدید از این کاخ و موزه بزرگ ساعت‌ها زمان می‌برد. به همین دلیل کاملا طبیعی است اگر در حین بازدید احساس گرسنگی کنید. این کافه شامل دو بخش فضای باز و فضای بسته می‌شود. بخش فضای بسته در یک کلبه چوبی زیبا قرار گرفته. سیگار کشیدن روی میز‌هایی که در فضای باز قرار گرفته‌اند آزاد است. منوی این کافه رستوران بیشتر فرنگی و فست فود است.

آدرس کافه کیپ لیک : تجریش، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، انتهای خیابان طاهری، کاخ موزه سعدآباد

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۷۳۵۱۲۴ و ۰۲۱۲۲۷۳۱۱۴۶

ساعت کار: ۹ صبح تا ۲۴

محدوده قیمتی: گران

در سفرزون بخوانید :
کافه های تجریش | معرفی ۱۵ مورد از بهترین کافه‌های شمرون

امیر شکلات دارآباد

کافه امیر شکلات دارآباد | کافی شاپ های شمال تهران
کافه امیر شکلات دارآباد

برند امیر شکلات یک مجموعه زنجیره‌ای است که در تمام تهران شعبه دارد. یکی از شعب فعال و خاص این برند جزء برترین کافه های شمال تهران به حساب می‌آید. دکوراسیون داخلی و بیرونی این کافه کاملا چوبی است و حس آرامش را به مشتری منتقل می‌کند. ترکیب فضای داخلی این کافه کاملا مدرن اما راحت و دوست‌داشتنی است. مساحت امیر شکلات دارآباد زیاد است پس معمولا خبری از شلوغی و همهمه در آن نیست. چند میز در فضای بیرونی کافه به چشم می‌خورند که برای کسانی که قصد کشیدن سیگار دارند، بسیار ایده‌آل هستند. پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها منوی باز صبحانه در این کافه برقرار است. امیر شکلات برای رفاه مشتریان خود، منوی غذایی مناسبی را نیز تعبیه کرده است که پیتزاهای آن واقعا لذیذ و خوشمزه هستند.

آدرس امیر شکلات دارآباد : دارآباد، موزه حیات وحش

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۳۷۸۵۱

ساعت کار: ۸:۳۰-۲۳

محدوده قیمتی: متوسط رو به گران

خب سفرزونی عزیز، نظرتان در مورد لیست کافه های شمال تهران چه بود؟ به عقیده شما لیست کاملی به نظر می‌رسد؟ از نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ آیا در میان کافه های شمال تهران ، کافه‌ای هست که حداقل هفته‌ای یک بار به آن سری بزنید؟ نام آن را به ما بگویید! فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران  کلیک کنید.