شهرک غرب یکی از پرانرژی‌ترین مناطق تهران محسوب می‌شود. دور‌دورهای شهرک غرب یکی از جذاب‌ترین تفریحات تهران به حساب می‌آید. در این منطقه به‌دلیل حضور جوانان، کافه‌های بسیاری تأسیس شده است. امروز قصد داریم تا بهترین کافه های شهرک غرب را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

saadatrent

معرفی بهترین کافه های شهرک غرب

کاخ رستوران لیدوما

کافه های شهرک غربانتخاب نام این کافه رستوران بسیار هوشمندانه انجام شده است. در حقیقت به جای «کافه» از «کاخ» استفاده کرده‌اند. با دیدن نام این کافه رستوران، بی‌تردید کنجکاو می‌شوید. از نظر دیزاین داخلی، کافه رستوران لیدوما یک کاخ به تمام معنا است. زمانی که شما در آن حضور داشته باشید، احساس می‌کنید در کاخ‌های دوره رنسانس حضور دارید. محیط کلی کاخ به شکل دایره‌ای طراحی شده است. دورتادور این رستوران پنجره‌های قدی دیده می‌شود. کاخ رستوران لیدوما در طبقه بالایی پاساژ لیدوما قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید از چشم‌انداز بی‌بدیل آن لذت ببرید. البته فراموش نکنید که برای انتخاب میزهای کنار پنجره، مخصوصاً در ایام تعطیل و آخر هفته، حتماً از قبل رزرو کنید. این میزها به‌سرعت رزرو می‌شوند.

منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود. همچنین امکان سرو قلیان و سیگار در این کافه وجود دارد. کافه رستوران لیدوما دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است. در شش ماه اول سال امکان استفاده از بخش روباز نیز وجود دارد. در ضمن مشتریان کافه لیدوما می‌توانند از پارکینگ پاساژ لیدوما نیز استفاده کنند. پس لازم نیست نگران فضای پارک باشید. یکی از مهم‌ترین نکات کافه رستوران لیدوما، بخش موسیقی زندگی در سالن است. این کافه رستوران را می‌توان بهترین گزینه برای مناسبت‌های مهم و قرارهای کاری دانست.

آدرس: شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، پاساژ لیدوما

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۹۰

ساعت کار: ۱۲-۲۴

کافه لواشک گیلانار

کافه های شهرک غربکافه لواشک گیلانار یکی از خاص‌ترین کافه های شهرک غرب به حساب می‌آید. اگر ساکن غرب تهران و عاشق ترشیجات هستید، حتماً سری به این کافه بزنید. در بین کافه های شهرک غرب ، هیچ یک چنین منوی خاصی را ارائه نمی‌دهد. این کافه از بهترین مواد اولیه، لواشک‌های خوشمزه و عالی تهیه می‌کند. سپس این لواشک‌ها را به اشکال خاص و زیبا در می‌آورند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های خوشمزه کافه لواشک گیلانار، سس‌های مخصوصی است که تهیه می‌کند. این سس‌ها بسیار ترش هستند و مزه‌ای خاص به لواشک می‌دهند. این کافه دارای صندلی‌های راحت و دنجی است که می‌توانید لواشک را سفارش دهید و همانجا میل کنید. به همین خاطر آن را با نام کافه لواشک می‌شناسند. پس اگر به‌دنبال یک تجربه جدید از کافه های شهرک غرب هستید، به این کافه سری بزنید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، مرکز خرید میلاد نور، طبقه چهارم

شماره تماس: ۰۹۳۷۶۸۸۳۲۸۲

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۳

کافه هیمه

کافه هیمه یکی از کافه های دنج شهرک غرب است. این کافه در بلوار دادمان قرار دارد. بسیاری از جوانان منطقه، این کافه را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب کرده‌اند. به همین خاطر با وجود فضای کوچک کافه هیمه، همواره میزهای آن رزرو شده است. در این کافه امکان استعمال دخانیات وجود دارد. همچنین جلوی کافه جای پارک فراوانی نیز دیده می‌شود. منوی این کافه انواع نوشیدنی، کیک و میان‌وعده را شامل می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین انتخاب در کافه هیمه هستید، ما به شما قهوه فرانسوی با کیک شکلاتی تازه را پیشنهاد می‌دهیم.

آدرس: شهرک غرب، خیابان دادمان، نرسیده به پل یادگار، کوچه ۱۲ متری گلها

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۷۷۰۵۵

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

کافه سووی

کافه های شهرک غربکافه سویی را می‌توان در لیست بهترین کافه های شهرک غرب قرار دارد. این کافه رستوران در دو طبقه داخل خیابان دادمان قرار دارد. فضاسازی کافه سووی به‌خوبی انجام شده است. ظاهر این کافه بسیار زیبا است. در طراحی فضای داخلی آن، از المان‌های ایرانی و فرنگی به‌خوبی استفاده کرده‌اند. کافه سووی یکی کافه های دنج شهرک غرب به حساب می‌آید. منوی سووی انواع غذاهای فرهنگی، نوشیدنی و دسر را شامل می‌شود. کافه سووی کار خود را از ساعات ابتدایی صبح با منوی صبحانه آغاز می‌کند.

صبحانه انگلیسی این کافه بسیار معروف است و طعمی عالی دارد. از طبقه دوم کافه، می‌توانید شاهد منظره‌ای زیبا و بی‌نظیر باشید. به همین خاطر میزهای طبقه دوم سریع‌تر رزرو می‌شوند. در فضای رستوران امکان استفاده از اینترنت رایگان وجود دارد. همچنین شما می‌توانید در هر قسمت از کافه، آزادانه سیگار بکشید. در ضمن این رستوران برای هر مشتری، یک پاوربانک ارائه می‌دهد تا با خیال راحت از موبایل خود استفاده کنید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، خیابان سپهر، خیابان بهارستان، نبش گلبرگ چهارم غربی، پلاک ٢۵

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۲

ساعت کار: ۸-۲۴

کافه ویونا

کافه های شهرک غربکافه ویونا یکی از کافه‌های شناخته‌شده تهران به حساب می‌آید. ویونا یک برند زنجیره‌ای است و در مناطق مختلف تهران شعبه دارد. تمامی شعب ویونا، دارای کیفیت یکسان هستند. البته تنوع منوی آن‌ها در شعب مختلف شاید کمی تفاوت داشته باشد. اگر به‌دنبال یک کافه معمولی برای وقت‌گذرانی یا قرارهای معمولی هستید، کافه ویونا برای شما انتخابی مناسب خواهد بود. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود ندارد؛ اما قلیان سرو می‌شود. البته باید بدانید در شرایط خاص، همانند محرم، قلیان سرو نمی‌شود. منوی این کافه شاید تنوع بسیاری نداشته باشد؛ اما قهوه‌های آن را حتماً باید بچشید. معمولاً کافه ویونا مشتریان پرو پا قرصی دارد. به همین خاطر معمولاً کیک‌های آن به یک روز نمی‌رسد. پس می‌توانید با خیال راحت انواع کیک‌های آن را سفارش دهید.

آدرس: میدان صنعت، خیابان فرحزادی، ابتدای خیابان سیمای ایران، مجموعه پلاتین

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۲۷

ساعت کار: ۸:۳۰-۲۳

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال

کافه لیدو

کافه لیدو شهرک غرب را باید جزء کافه های دنج شهرک غرب قرار داد. این کافه در بلوار دادمان و دل شلوغی خیابان درختی قرار دارد. به‌دلیل هم‌جواری کافه لیدو با شیرینی‌سرای ضیافت، کیک، دسر و انواع شیرینی این کافه طعمی بی‌نظیر دارند. کافه لیدو در شهر غرب کمتر شناخته‌شده است. به همین خاطر معمولاً فضایی دنج برای خلوت با دوستان دارد. با کمک باریستای حرفه‌ای، کافه لیدو قهوه‌ای عالی را ارائه می‌دهد. اکثر قهوه‌‌ها با تکنیک‌های خاص تزئین می‌شوند و مشتریان را شگفت‌زده می‌کنند. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد. پس اگر رابطه خوشی با دود سیگار ندارید، بهتر است این کافه را برای دورهمی‌های خود انتخاب نکنید.

آدرس: تهران شهرک غرب؛ بلوار دادمان؛ بلوار درختی؛ جنب شیرینی ضیافت؛ کوچه راش؛ پلاک ۸

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۶۹۴۴۵

ساعت کار: ۱۱ تا ۲۳

کافه دنج

کافه دنج شهرک غرب یکی از دنج ترین کافه های شهرک غرب محسوب می‌شود. این کافه رو به روی اریکه ایرانیان قرار دارد. با این وجود معمولاً مشتریان قدیمی در این کافه حضور دارند. اگر به‌دنبال کافه‌ای آرام که سیگار‌کشیدن در آن قدغن باشد هستید، کافه دنج می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. در این کافه خبری از بوی سیگار نیست و فقط بوی خوش قهوه به مشام می‌رسد. فضای کافه بسیاری زیبا و تماشایی دیزاین شده است. به‌صورت کلی فضای کافه دنج، دنج و خودمانی است. و در آن احساس راحتی می‌کنید.

آدرس:شهرک غرب، روبروی اریکه ایرانیان، خیابان عباسی اناری، مرکز خرید ارغوان، طبقه اول، واحد ۱۶۸

ساعت کار: ۱۰:۳۰ تا ۲۳

کافه سام

کافه سام از نظر فضاسازی، کافه‌ای آرامش‌بخش و زیبا است. فضاسازی داخل کافه سام بر اساس معماری مدرن انجام شده است. در بخش میانی کافه، یک میز بار بزرگ همانند کافه‌های اروپایی به چشم می‌خورد. یک باریستای حرفه‌ای در این کافه، انواع قهوه‌های عالی و خوش‌طعم را ارائه می‌دهد. یکی از برجسته‌ترین نکاتی که درباره کافه سام مطرح می‌شود؛ منوی رژیمی آن است. در این کافه، انواع غذاهای رژیمی مخصوص افرادی که قصد لاغری دارند ارائه می‌شود. در طراحی فضای داخلی کافه، به وفور از گل و گلدان استفاده شده است. به همین خاطر در فضای داخلی این کافه، آرامش موج می‌زند. همه این مسائل باعث شده تا کافه سام را در زمره بهترین کافه های شهرک غرب قرار دهیم. در ضمن فراموش نکنید امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارد. به همین خاطر فضای کافه سام محیطی کاملاً خانوادگی دارد.

آدرس: شهرک غرب، سیمای ایران، ساختمان AB

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۷۹۵۰۱

ساعت کار: ۸-۲۳

در سفرزون بخوانید :
سام کافه ؛ تجربه‌ای دلنشین در کافه محبوب پایتخت

کافه طهرون

در بین کافه های شهرک غرب ، کافه طهرون خاص‌ترین فضاسازی ممکن را دارد. در طراحی این کافه، از خودروهای کلاسیک استفاده شده است. به‌عنوان مثال شما می‌توانید در نیم‌بدنه یک جگوار دهه هفتاد میلادی یا بلر دهه ۵۰ میلادی غذا بخورید! این خودروها بسیار گران‌قیمت هستند. جالب است بدانید بدنه‌ای که در طراحی کافه طهرون به کار رفته، واقعی است و ماکت نیست. کافه طهرون جزء کافه‌های شیک و لوکس شهرک غرب به حساب می‌آید. در این کافه امکان استعمال دخانیات وجود ندارد. به همین خاطر فضایی خانوادگی و عالی دارد. در کافه طهرون می‌توانید انواع نوشیدنی، دسر و کیک، غذاهای فرنگی و میان‌وعده سفارش دهید.

آدرس: شهرک غرب، انتهای بلوار دریا، خیابان فخارمقدم، نبش بوستان دوم غربی، پلاک ۲۴

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۹۰۰۵۲

ساعت کار: ۱۲-۲۳:۳۰

دونات بار چوبیکس

دونات بار چوبیکس یا همان کافه چوبیکس شهرک غرب یکی از خوشمزه‌ترین کافه های شهرک غرب به حساب می‌آید. همان طور  که از نام این کافه مشخص است، در آن انواع دونات تازه و خوشمزه سرو می‌شود. زمانی که به این کافه مراجعه کنید، معنای واقعی دونات را درک خواهید کرد. این کافه انواع دونات را به همان سبک و سیاق آمریکایی تهیه می‌کند. کیفیت دونات‌های چوبیکس در سطح بالایی قرار دارد. دونات بار چوبیکس میز و صندلی‌هایی راحت تعبیه کرده تا بتوانید دونات خود را در آرامش همراه با قهوه یا یک دمنوش عالی و خوش‌عطر نوش جان کنید. کافه چوبیکس یکی از خاص‌ترین کافه های شهرک غرب محسوب می‌شود.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، گلستان جنوبی، جنب پارک شورایاری

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۷۹۳۳

ساعت کار: ۱۰:۳۰ تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه رستوران دانته ، فضایی شیک و رویایی

کافه مافین

کافه مافین شهرک غرب یکی از بزرگ‌ترین کافه های شهرک غرب و تمام تهران است. این کافه در تمام تهران شهرت بسیاری دارد. فضای داخلی کافه مافین به شکل بی‌نظیری زیبا و تماشایی است. این کافه بخش سرپوشیده و روباز دارد. در بخش روباز امکان سیگار‌کشیدن نیز وجود خواهد داشت. این کافه با صندلی‌های چوبی و دکوراسیون چوبی، فضایی دنج و صمیمی را ایجاد می‌کند. نیازی نیست درباره بهترین بخش منوی این کافه نیز صحبت کنیم. همان طور  که از نام آن مشخص است، کافه مافین، مافین‌های بسیار خاصی دارد. مافین‌های این کافه بسیار مشهور هستد. پس اگر به کافه مافین مراجعه کردید، حتماً یک بار طعم مافین‌های تازه و خوشمزه آن را بچشید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، روبروی بیمارستان آتیه

 شماره تماس:۰۹۱۲۱۲۵۴۲۱۳

ساعت کار: ۱۰:۳۰ تا ۲۴

کافه رئیس

کافه های شهرک غربکافه رئیس یکی دیگر از کافه های دنج شهرک غرب محسوب می‌شود. این کافه فضای کوچکی دارد و برای بسیاری از افراد، یک پاتوق عالی و دوستانه است. رفتار مدیریت مجموعه و کارکنان باعث ایجاد جوی صمیمانه در محیط کافه شده است. کافه رئیس یکی دیگر از برندهای زنجیره‌ای در بین کافه‌های تهران است. بد نیست بدانید کافه رئیس دارای فروشگاه اینترنتی بزرگی نیز هست. این کافه شعب مختلفی دارد و شعبه شهرک غرب، جدیدترین عضو این خانواده محسوب می‌شود. با وجود آنکه کافه رئیس فضای بزرگی ندارد؛ اما می‌توانید قهوه و شیرینی شما را با بسته‌بندی بسیار خاص و شیک ارائه دهد. شیرینی‌های این کافه همواره تازه و خوشمزه هستند. همچنین قهوه‌های کافه رئیس به یک برند تبدیل شده‌اند و عطری بی‌بدیل دارند.

آدرس: شهرک غرب، خیابان محمدرضا شجریان ( فلامک شمال)، نبش خیابان ۱۷

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۱۸۵۶۵

ساعت کار: ۷ صبح تا ۲۱

کافه رایدر

رایدر در انگلیسی به معنای «دوچرخه‌سوار» است. فضای داخلی کافه رایدر طراحی بی‌نظیری دارد. در طراحی این کافه از دوچرخه استفاده شده است. دور لاستیک دوچرخه‌ها، لامپ‌های نئونی به کار رفته است. فضای داخلی این کافه را با هیچ کافه دیگری در تهران نمی‌توان مقایسه کرد. نام این کافه فقط با طراحی داخلی آن در ارتباط نیست. اگر نگاهی به منوی کافه رایدر بیاندازید، می‌توانید انواع نوشیدنی و غذاهای سالم و رژیمی را مشاهده کنید. با توجه به ورزشی‌بودن این کافه، نباید انتظار استعمال دخانیات در آن را داشته باشید. فضای رستوران دارای دو بخش روباز و سرپوشیده است. این کافه را می‌توان بی‌تردید یکی از بهترین کافه های شهرک غرب دانست. منوی آن انواع نوشیدنی، کیک، دسر، میان‌وعده و غذاهای فرنگی را شامل می‌شود.

آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه چهاردهم، مرکز تجاری مهستان، طبقه همکف

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۱۲۸۴۲۱

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های ایران مال ، لذت شکم‌گردی در بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه

کافه راک

نظرتان چیست تا در یک گیتار غذا بخورید؟! خب این مسئله می‌تواند خیلی هیجان‌انگیز باشد. کافه راک این هیجان را به شما هدیه می‌دهد. کافه راک یکی دیگر از بهترین کافه های شهرک غرب است. این کافه که در خیابان گلها قرار دارد، مخصوص عاشقان موسیقی است. فضای داخلی این کافه به طور هنرمندانه‌ای به شکل گیتار طراحی شده است. از فضای داخلی زیبای آن که بگذریم، باید بگوییم کیفیت منوی آن نیز بسیار مطلوب است. در کافه راک انواع میان‌وعده همانند وافل با نوتلا سرو می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. باریستای مجموعه یک فرد حرفه‌ای است و قهوه‌هایی خاص و خوش‌عطر را تهیه می‌کند. همچنین مافین‌های کافه نیز بسیار تازه و خوش‌طعم هستند. پس کافه راک را بی‌تردید باید جزء بهترین کافه های شهرک غرب دانست.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گلها، نبش توحید ۳، پلاک ۱۰

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۶۹۱۹۶

ساعت کار: ۱۰ تا ۲۴

کافه امیر شکلات

امیر شکلات یکی از مهم‌ترین برندهای زنجیره‌ای کافه در تهران محسوب می‌شود. این کافه در بسیاری از نقاط تهران شعبه دارد. در شهرک غرب نیز می‌توانید به مجتمع تجاری میلاد نور مراجعه کنید و از خدمات امیر شکلات لذت ببرید. کافه امیر شکلات یک کافه خانوادگی است. در این کافه امکان استعمال دخانیات وجود ندارد. با این وجود هات‌چاکلت‌هایی بسیار خوشمزه و عالی ارائه می‌دهد. کافه امیر شکلات در تمام تهران کیفیت یکسانی دارد. به همین خاطر افرادی که به‌دنبال یک کافه معتبر در شهرک غرب هستند، این کافه را انتخاب می‌کنند. کافه امیر شکلات شهرک غرب در مجتمع تجاری میلاد نور قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید از پارکینگ پاساژ نیز استفاده کنید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع تجاری میلاد نور، طبقه ششم

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۷۰۸۰۲

ساعت کار: ۸ صبح تا ۲۲

خب دوستان عزیز سفرزون، شما با بهترین کافه های شهرک غرب آشنا شدید. به نظر شما جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ به ما کمک کنید تا این لیست را همراه با هم تکمیل کنیم. در ضمن آیا تجربه حضور در هیچ یک از این کافه‌ها را دارید؟ اگر اینطور است، نظرات خود را درباره تجربه شخصی خود با ما و سایر همراهان در میان بگذارید. فراموش نکنید که همیشه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم.