کافه های نیاوران را می‌شناسید؟ تابه‌حال اسم خیابان نیاوران و فضاهای تفریحی آن را شنیده‌اید؟ خیابان نیاوران یکی از اصیل‌ترین، زیبا‌ترین و پرزرق‌وبرق‌ترین خیابان‌های تهران است. خیابانی قدیمی که برای اولین‌بار توسط ناصرالدین‌شاه تأسیس شد و علی‌رغم پیشینه طول و درازی که دارد، هنوز هم یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین محله‌‌های تهران محسوب می‌شود.

saadatrent

اگر در های‌وهوی زندگی روزمره و خستگی‌های کار و اوضاع این روزها به دنبال چند ساعت آرامش، سکوت و لذت هستید، کافه های نیاوران می‌تواند همان جایی باشد که شما را راضی خواهد کرد. چند ساعتی گوشه دنج یکی از کافه‌های این خیابان بنشینید، اگر یار غار و رفیق راهی دارید با او صحبت کنید و اگر دلتان وقت‌گذاشتن برای خودتان را می‌خواهد، یک صندلی گوشه امن این کافه‌ها انتظارتان را می‌کشد. ما هم در مجله سفرزون همراه شما هستیم تا لیستی از بهترین کافه‌های فعال در خیابان نیاوران را با شما به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان کنار ما باشید.

کافه کارزین؛ کافه‌ای در دل موزه

کافه کارزین | کافه های نیاوران

گشت‌وگذار در کافه های نیاوران را از جذاب‌ترین کافه این محله آغاز کنیم. حتماً تابه‌حال برای چند بار هم که شده نامی از کاخ‌موزه نیاوران شنیده‌اید. این موزه که در گوشه شمال شرقی باغ نیاوران قرار دارد اقامتگاه تابستانی محمدرضا شاه پهلوی بود. موزه‌ای شیک، حیرت‌انگیز و جذاب که هنوز هم درخشش و اصالت خود را حفظ کرده است؛ در دل این موزه دیدنی کافه کارزین جا خوش کرده است. کافه‌ای که بعد از پیاده شدن از ماشین تاریخ میزبان شما می‌شود.

کافه کارزین در لیست کافه های روباز نیاوران قرار دارد که فضای سرسبز و زیبای آن محیطی دلچسب را به وجود آورده است. در کافه کارزین لذت نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه را با موسیقی آرام و گوش‌نواز آواز طوطیان سبز کاخ تجربه کنید. این کافه می‌تواند یک انتخاب دلنشین در روزهای برفی و زمستان هم باشد. اگر مثل من عاشق فضاها و مکان‌های برفی، درخت‌های عروس شده و لذت دیدن به زمین رسیدن دانه‌های بی‌نظیر برف هستید، فضا و محیط این کافه در زمستان شما را دست‌خالی نخواهد گذاشت. خاطره‌ای فراسوی تجربه برایتان خواهد ساخت. تنوع منو و غذاهای کافه کارزین هم خالی‌ازلطف نیست.

آدرس کافه کارزین: تهران، میدان باهنر، کاخ‌موزه نیاوران

شماره تماس: ۲۶۱۵۲۱۲۴ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های فرمانیه‌: از اصالت تا کافه‌نشینی

کافه گالری هاگ؛ کافه‌ای به وسعت یک آغوش

کافه گالری هاگ | کافه های نیاوران

کافه هاگ در میان کافه های نیاوران درست مثل نامش شما را به یک آغوش گرم و فراموش‌نشدنی مهمان می‌کند. کافه‌ای در خیابان امیدوار که فضای خاص و متفاوت آن نوید ساعاتی خوش و دلنشین را همراه خود خواهد آورد. فضای سرباز این کافه باعث شده تا جزء انتخاب‌های اول افرادی باشد که ترجیح می‌دهند در یک محیطی بنشینند که هوا در آن جریان دارد. نوشیدنی‌های گرم، سرد، بستنی‌ها و کوکتل‌ها، گرم‌نوش‌ها و دم نوش‌های سنتی و صبحانه و کیک منوی این رستوران است که کیفیت خوب و مناسب آن رضایت کافه‌نشینان کافه هاگ را جلب کرده است.

آدرس کافه هاگ: تهران، خیابان امیدوار، پلاک ۲۳

شماره تماس: ۰۹۰۲۶۶۰۰۵۵۰

آدرس صفحه اینستاگرام: hug_cafe_house

ساعات کاری: ۹ صبح تا ۲۱

کافه گوگ؛ گوشه‌ی دنجی از خیابان

کافه گوگ | کافه های نیاوران

کافه گوگ از آن کافه‌های دنج و پنهان در خیابان نیاوران است که می‌تواند پاتوق خلوت‌ها و گوشه‌نشینی‌های شما باشد. کافه‌ای با منو متنوع و سرویس‌دهی خوب که فضای باز آن همه چیزهایی که باید از یک کافه انتظار داشته باشید را پاسخ داده است. می‌توانید تنهایی یا برای دیدن یک دوست و آشنای قدیمی و جدید چند ساعتی در این کافه بنشینید و از موسیقی‌های لذت‌بخشی که در محیط آن پخش می‌شود لذت ببرید. همچنین امکانات تکمیل‌کننده‌‌ای مثل wifi هم یکی دیگر از محاسن این کافه است.

آدرس کافه گوگ: تهران، نیاوران، ایستگاه آهنگ نبش کوچه آهنگ، شماره ۲۹۴

شماره تماس: ۲۲۷۴۷۱۷۰ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: cafegoog

کافه گالری نیاوران؛ کافه‌ای با طعم هنر

کافه گالری نیاوران | کافه های نیاوران

کافه گالری نیاوران هم یکی از کافه‌های محبوب این محله است. کافه‌ای در فرهنگسرای نیاوران که هرروزه میزبان هنرمندان زیادی است. در فضای سبز و دلچسب فرهنگسرا کافه گالری نیاوران را ساخته‌اند. همان‌طور که از اسم آن به نظر می‌رسد می‌‌توانید در این کافه هم با انتخاب یک خوراکی خوشمزه از منو کافه، دلی از عزا دربیاورید و هم گشت‌وگذاری در آثار نمایش‌داده‌شده این کافه گالری داشته باشید. کافه گالری نیاوران فضای داخلی و بیرونی بسیار زیبایی دارد. این کافه برای قرارهای گروهی، جمع‌های خانوادگی، کودکان و افراد معلول هم مناسب است که یکی از حسن‌های بزرگ آن محسوب می‌شود.

آدرس کافه گالری نیاوران: انتهای خیابان پاسداران، روبه‌روی پارک نیاوران، خیابان فرهنگ‌سرا، فرهنگ‌سرای نیاوران

شماره تماس: ۲۶۱۱۴۳۴۶ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: cafegalleryniavaran

ساعات کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲

در سفرزون بخوانید :

کافه نارون؛ جایی برای یک قرار عاشقانه

کافه نارون | کافه های نیاوران

یکی دیگر از کافه‌‌های خوب محله نیاوران کافه نارون است. اگر سراغ یک کافه دنج و کوچک را می‌گیرید که شلوغی بیش از حد آن شما را اذیت نکند، نارون گزینه خوبی است. همچنین اگر طرف‌دار فوتبال باشید هم می‌توانید روزها و شب‌هایی که مسابقات مهم فوتبال برگزار می‌شود به این کافه بروید تا کنار دوستانتان و افراد دیگر، لذت دیدن دسته‌جمعی یک بازی را تجربه کنید. کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های داخل منو کافه خوب و قابل‌قبول است و از انتخاب پشیمانتان نخواهد کرد.

آدرس کافه نارون: تهران، محله نیاوران، خیابان باهنر

شماره تماس: ۲۶۱۰۳۹۸۰ -۰۲۱

کافه یخی؛ تجربه‌ای متفاوت در قلب نیاوران

کافه یخی | کافه های نیاوران

آماده یک تجربه سرد و یخی باشید! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سرما را به گرما ترجیح می‌دهید و زمستان فصل محبوب شماست اولین و بزرگ‌ترین کافه رستوران یخی ایران در نیاوران منتظر شماست. کافه‌ای در قلب تهران که بدون هیچ زحمتی شما را تا خود قطب جنوب می‌برد. فقط کافی است از در این کافه عبور کنید و وارد آن شوید. منو متنوع کافه و کیفیت مناسب غذاهای آن چیزی است که هر کس به این کافه رفته است می‌گویند. فضای خاص و متفاوت آن هم که دیگر نباید از قلم انداخت. بیشتر فضای این کافه حتی میزها و دیوارها از یخ درست شده و فضایی متفاوت ایجاد کرده است. کافه یخی برای قرارهای دونفره، گروهی و خانوادگی مناسب است.

آدرس کافه یخی: تهران، نیاوران، کاشانک، نرسیده به سه‌راه آجودانیه

شماره تماس: ۲۲۸۲۵۷۶۹ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: iceseason_cafe

ساعات کاری: ۱۱ صبح تا ۲۳

در سفرزون بخوانید :
معرفی بهترین کافه های شریعتی تهران: گشت‌وگذار در یکی از محله‌های اصیل

کافه وقت چای؛ به‌وقت نوشیدن یک چای

کافه وقت چای | کافه های نیاوران

یک جای دنج در خیابان نیاوران با منظره درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده و زیبا و محیطی گرم و غذای خوشمزه آن چیزی است که از کافه وقت چای در ذهن شما باقی خواهد ماند. کافه خاص و جذاب که می‌تواند محلی برای دورهمی‌های کاری، دوستانه و قرارهای رمانتیک شما باشد. جایی که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید و مطمئن باشید همه چیز آن‌طور که باید، پیش خواهد رفت. اگر در کافه نیاز به فضای باز داشتید هم کافه تی تایم شما را ناامید نخواهد کرد.

می‌توانید برای اطمینان خاطر بیشتر از امکان رزرو تلفنی کافه هم استفاده کنید تا مطمئن شوید وقتی به کافه می‌رسید شلوغی بیش از حد و استقبال از کافه، باعث نمی‌شود دست‌‌خالی از کافه بیرون بیاید.

آدرس کافه وقت چای: تهران، خیابان نیاوران، بعد از سه‌راه یاسر به سمت تجریش، پلاک ۲۷۳

شماره تماس: ۲۲۷۰۹۲۹۵ -۰۲۱

آدرس صفحه اینستاگرام: teatime.cafe

ساعات کاری: ۸ صبح تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
کافه های اندرزگو | معرفی ۱۰ مورد از بهترین کافه‌های اندرزگو

کافه رستوران رئال؛ لوکس‌ترین انتخاب بین کافه های نیاوران

کافه رستوران رئال | کافه های نیاوران

اگر مهمان مهمی دارید که می‌خواهید او را به‌صرف یک عصرانه بی‌نظیر و بی‌نقص دعوت کنید و در بین اسامی کافه های نیاوران سردرگم هیستید، سفرزون یکی از بهترین پیشنهادهای خود را برایتان دارد! کافه رستوران رئال جایی که ناراضی از آن بیرون نمی‌آیید. کافه رستوران رئال یکی از رستوران‌‌‌‌های لوکس و پنج‌ستاره تهران است. رستورانی پنج‌ستاره، شیک و همه آنچه که از یک کافه در نظر دارید در آن پیدا می‌شود.

آدرس کافه رستوران رئال: تهران، نیاوران، خیابان باهنر

ساعات کاری: ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰

کافه تایم؛ اصالت ایرانی در زمان

کافه تایم | کافه های نیاوران

اما آخرین مورد از کافه های نیاوران که در این لیست از آن صحبت خواهیم کرد کافه تایم است. کافه‌ای با پنجره‌های بزرگ و محیطی دوطبقه که اصالت هنر ایرانی را به نمایش می‌گذارد. طراحی دکور داخلی این کافه با استفاده از فرش‌های ایرانی انجام شده و یکی از جذاب‌ترین کافه‌ها است.

آدرس کافه تایم: تهران، نیاوران، خیابان مژده مقدسی، جنب برج پلاتینیم

در سفرزون بخوانید :
کافه های میرداماد: هفت مورد از بهترین کافه‌ها

جمع‌بندی

۹ مورد از بهترین کافه های نیاوران را باهم مرور کردیم. کافه‌ها فرصتی برای فرار از خستگی‌ها و فشار زندگی روزمره است. فرصتی برای یک شناخت تازه، دوست تازه، ساخت خاطره‌ای جدید و لذت نوشیدن یک فنجان نوشیدنی گوارا.
شما کدام یک از کافه‌ های روباز نیاوران یا دیگر کافه‌ها را امتحان کرده‌اید؟ پیشنهاد و نظرهای خود را با ما در سفرزون به اشتراک بگذارید.