یکی از خاطره‌انگیز‌ترین خیابان‌های تهران که به طولانی بودن و درختان زیبایش شهرت دارد، خیابان ولیعصر است. این خیابان زیبای پایتخت، مکانی برای پیاده‌روی، خاطره‌بازی، قرارهای دوستانه و دونفره است که نسل‌های مختلفی با آن خاطره دارند. اما علاوه‌بر دیدنی‌های بی‌نظیر خیابان و زیبایی بصری آن، این خیابان طویل، پر از کافه‌ها و رستوران‌های مشهور و محبوب است. جایی که می‌تواند شما را دور هم جمع کند و لحظاتی به یادماندنی را به شما هدیه کند. اگر دوست دارید کافه و رستوران‌ های خیابان ولیعصر تهران را بیشتر بشناسید و درباره ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن‌ها بدانید، با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

سرفصل های مقاله

رستوران حاج محسن؛ خودمانی و خوشمزه

یکی از کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران که طرفداران زیادی دارد، رستوران حاج محسن است. این رستوران با فضای خودمانی و دوست داشتنی، باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی را طبخ و سرو می‌کند.

آوازه غذاهای بی‌نظیر رستوران حاج محسن میان پایتخت‌نشینان پیچیده است و سهمی مهم در برنامه‌های شادی و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه آن‌ها دارد. در رستوران حاج محسن می‌توانید انواع غذاها، پیش‌غذاها، خوراک ها و دسر و سالادهای بی‌نظیر را نوش جان کنید و از طعم آن‌ها لذت ببرید.

غذا در این رستوران به سرعت آماده می‌شود و سرویس‌دهی به خوبی صورت می گیرد. اگر از بین منوی غذاهای مثال‌زدنی حاج محسن به دنبال یک غذای متفاوت می‌گردید، حتما باقالی پلو با گوشت را امتحان کنید.

رستوران حاج محسن می‌تواند پاتوق دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی شما باشد و لحظات نابی را برایتان به وجود آورد.

ساعات سرویس‌دهی: ۷:۳۰ صبح الی ۱۶:۳۰ عصر و ۱۹:۳۰ شب الی ۲۳:۳۰ شب.

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس رستوران حاج محسن : تهران، خیابان ولیعصر، چهارراه ولیعصر، ساختمان علوی، پلاک ۱۴۸۰.

رستوران حاج محسن

رستوران بوفالو ؛ همسایه تئاتر شهر

از دیگر کافه و رستوران های خیابان ولیعصر به جایگاه ویژه‌ای در میان افراد دارد، می‌توان به رستوران بوفالو اشاره کرد. این رستوران در نزدیکی تئاتر شهر و با نمایی زیبا از این بنای دیدنی در دو طبقه قرار دارد و یکی از محبوب ترین رستوران‌های تهران است.

در این رستوران می‌توان در محیطی گرم و صمیمی غذایتان را در آرامش نوش جان کنید. پرسنل و کارکنان رستوران نیز با رویی گشاده از شما پذیرایی می‌کنند و همه چیز برای یک وعده غذای لذت‌بخش آماده است. غذاهای دریایی، خصوصا میگوهای بوفالو بسیار محبوب است و پیشنهاد می‌شود آن را امتحان کنید.

طعم لذیذ غذاها، قیمت مناسب، کیفیت خوب و سرویس‌دهی سریع باعث شده تا هر روز عده زیادی این رستوران را انتخاب کنند.

ساعات سرویس‌دهی: ۸ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس رستوران بوفالو : تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه ولیعصر، روبه‌روی تئاتر شهر، پلاک ۱۴۵۶.

رستوران بوفالو

رستوران ایران ایتالیا ؛ طعم متفاوت پیتزا

رستوران ایران ایتالیا از جمله کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که به پیتزاهای بی‌نظیر و خوشمزه‌اش شهرت دارد. این رستوران در محدوده چهارراه ولیعصر است و اگر حسابی گرسنه هستید و به دنبال جایی مناسب برای نوش جان کردن غذا می‌گردید، حتما ایران ایتالیا را انتخاب کنید. علاوه‌بر پیتزاها، پاستاها و نان سیر این رستوران هم مشهور پرطرفدار است و به امتحان کردن‌شان می‌ارزد.

باید بدانید که در ایران ایتالیا می‌توانید صبحانه سلف سرویس و عالی را نوش جان کنید و صبحتان را با یک صبحانه فوق‌العاده و متفاوت شروع کنید.

رستوران ایران ایتالیا طعمی جدید را به شما هدیه می‌کند که تجربه کردن آن جذاب و جالب است.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱:۳۰ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس رستوران ایران ایتالیا : تهران، چهارراه ولیعصر، بالاتر از انقلاب، پلاک ۱۴۳۳.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
رستوران ایران ایتالیا

کبابخانه گلپایگانی آخاله ؛ نان داغ، کباب داغ

اگر شیفته عطر کباب و ریحان و نان داغ هستید، از میان کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران ، کبابخانه گلپایگانی آخاله را انتخاب کنید.

در کبابخانه گلپایگانی، کباب‌ها را بر روی زغال می‌پزند و عطر و طعم بی‌نظیر آن هوش از سرتان می‌پراند. در این کبابخانه ساده و صمیمی، می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه همچون جوجه کباب، کباب کوبیده، چنجه، بال کبابی، شیشلیک و برگ را سفارش دهید و در بهترین مزه و کیفیت نوش جان کنید. اگر دوست دارید غذایتان را با ماست موسیر، سالاد، زیتون، ماست محلی و نوشابه و یا دوغ همراه کنید، در کبابخانه گلپایگانی به راحتی امکان‌پذیر است.

عطر و طعم فوق‌العاده کباب‌ها و غذاهای این کبابخانه، حتما شما را به یک مشتری پر و پا قرص تبدیل می‌کند.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس کبابخانه گلپایگانی آخاله : تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، نرسیده به زرتشت، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۸۳۹.

کبابخانه گلپایگانی آخاله

رستوران نایب (ساعی)؛ نامدار و پرآوازه

یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران رستوران نایب (ساعی) است. این رستوران محبوب با بیش از ۱۵۰ سال تجربه، یکی از بهترین رستوران‌های پایتخت به شمار می‌رود که بهترین غذاها را در بالاترین کیفیت ارائه می‌کند.

رستوران نایب چنان پرآوازه است که جزو اولین انتخاب‌های هر فرد به شمار می‌رود. محیط شیک و مجلل این رستوران و استفاده از رنگ‌های روشن در آن، تصویری دیدنی را ایجاد کرده است که از نوش جان کردن غذا در آنجا لذت می‌برید. در این رستوران شیک، انواع غذاهای ایرانی طبخ و سرو می‌شود و طعم فوق‌العاده آن‌ها برای همیشه زیر زبانتان ماندگار خواهد شد. یادتان باشد اگر به رستوران نایب ساعی رفتید، حتما کباب‌های معروف آنجا را امتحان کنید.

برای آنکه از ظرفیت داشتن رستوران، خصوصا در روزهای تعطیل اطمینان پیدا کنید، پیش از رفتن میز خود را رزرو کرده و با خیال راحت به سمت رستوران بروید. در رستوران مجلل نایب امکان برگزاری انواع مراسم‌ها، ملاقات‌های رسمی و همچنین سمینارهای داخلی و بین‌المللی وجود دارد. در این رستوران علاوه‌بر وعده ناهار و شام، می‌توانید صبحانه‌ای کامل و هیجان‌انگیز نیز نوش جان کنید و از تنوع بی‌نظیر آن لذت ببرید.

اگر به دنبال رستورانی با کیفیت بی‌نظیر، طعم فوق‌العاده در غذاها و محیطی زیبا و چشمگیر می‌گردید، نایب ساعی بهترین مکان برای شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۶:۳۰ صبح الی ۲۳:۳۰ شب

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران نایب (ساعی) : خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی (ورودی جدید از خیابان مستوفی).

رستوران نایب ساعی

رستوران هتل سیمرغ ؛ خوشمزه و بی‌رقیب

اگر به دنبال یک رستوران محبوب و دوست داشتنی در میان کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران می‌گردید، رستوران هتل سیمرغ را انتخاب کنید. این رستوران محبوب، محیطی شیک و چیدمانی دیدنی دارد و زیبایی ظاهری آن توجه هر بیننده‌ای را به خودش جذب می‌کند.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه ایرانی را با تزیین عالی و طعم فوق‌العاده نوش جان کنید. غذاهای رستوران هتل سیمرغ به صورت بوفه است و تنوع بی‌نظیر آن باعث می‌شود با هر سلیقه و ذائقه‌ای که به آنجا می‌روید، راضی از آنجا بیرون بیایید. در رستوران سیمرغ، کباب کوبیده و جوجه کباب را حتما امتحان کنید و مطمئن باشید که از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

دسرها و سالادهای سیمرغ نیز با کیفیت بالا و طعم لذیذ بر روی میزها خودنمایی می‌کنند. برای پیدا کردن جای پارک در کنار این رستوران نگران نباشید چرا که نگهبان‌ها با خوش‌رویی شما را برای پارک خودرویتان کمک می‌کند. محیط خانوادگی رستوران سیمرغ، فضای دلنشین، آرامش رستوران و غذاهای ناب آن، همه چیز را برای رقم زدن یک روز و شب به یادماندنی فراهم کرده است.

رستوران هتل سیمرغ لحظات به یادماندنی و جذابی را برایتان به وجود می‌آورد.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران هتل سیمرغ : تهران، ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دل بسته.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
رستوران هتل سیمرغ

رستوران رادفود ؛ همه چیز تمام

یکی دیگر از کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران که از قدیمی‌ترین رستوران‌های دوست داشتنی تهران است، رستوران رادفود نام دارد. رادفود از آن رستوران‌هایی است که همه چیز دارد. از آش و حلیم خوشمزه گرفته تا انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فست فودهای فوق‌العاده.

اگر با ذائقه و سلیقه‌های متفاوت به رستوران رادفود بروید، می‌توانید هر آنچه را که دوست دارید به راحتی سفارش دهید. باقالی پلوهای رادفود بی‌نظیر و طعم شگفت‌انگیزش در میان مردم پرآوازه است. اگر صبح زود به این رستوران بروید، می‌توانید حلیم خوش عطر و طعم آن را تهیه و برای صبحانه نوش جان کنید.

رستوران پرطرفدار رادفود می‌تواند مکانی کامل و دوست داشتی برای همه اعضای خانواده باشد و به پاتوقی همیشگی تبدیل شود.

ساعات سرویس‌دهی: ۵ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس رستوران رادفود : خیابان ولیعصر، بعد از سه راه زعفرانیه، رو به روی باغ فردوس.

رستوران راد

رستوران ته دیگ (پارک وی) ؛ غذا با ته دیک بی‌نظیر و سالاد شیرازی

اگر دلتان برای دستپخت مادر و طعم غذای خانگی تنگ شده، باید بگوییم که در رستوران ته دیگ (پارک وی) می‌توان خوشمزه‌ترین آن را نوش جان کنید. رستوران ته دیگ از جمله کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که با فضایی زیبا و دلنشین و دکوراسیون دیدنی در منطقه ولیعصر قرار گرفته‌. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و اصل همراه با ته‌ دیگ طلایی و سالاد شیرازی سرو می‌شود.

در اینجا هر غذایی که دوست دارید از کباب و جوجه ترش گرفته تا لوبیا پلو و میرزا قاسمی و … می‌توانید پیدا کنید. باید بدانید که طعم غذاهای ته دیگ فوق‌العاده است و با یکبار نوش جان کردن آن، عاشق مزه بی‌نظیرش می‌شوید. لوبیا پلوی رستوران ته دیگ حرف ندارد و از هر کدام از مشتری‌هایش که بپرسید قطعا آن را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

تنوع غذایی بالا، تزیین رستوران با گیاهان طبیعی و حس سرزندگی و طعم بی‌نظیر غذاهای ته دیگ باعث شده تا به یک رستوران دوست داشتنی تبدیل شد. اگر به این رستوران علاقه‌مند شدید، حتما آنجا را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱:۳۰ ظهر الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران ته دیگ (پارک وی) : تهران، ولیعصر، نرسیده به پارک وی، بالاتر از کوچه مهری، پاساژ ایران، طبقه اول.

رستوران ته دیگ

کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران ؛ عطر نان و ریحان

یکی از متفاوت‌ترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران که همیشه به نیکی از آن یاد می‌شود، کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران است. این رستوران کوچک و محبوب با کباب‌های بی‌نظیرش شناخته می‌شود و مشتریان پر و پا قرصی نیز دارد. در رستوران کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران گوشت را مقابل مشتری تکه تکه و چرخ می‌کنند و افراد تمامی مراحل طبخ را می‌بینند و از کیفیت و پاکیزگی آن مطمئن می‌شوند.

باید بدانید که در کبابی حاج فضل الله فضا برای نشستن بسیار اندک است و بیشنر مشتریان آن، غذا را خریداری می‌کنند و به منزل می‌برد. خوب است اگر از دسته حلیم دوستان هستید بدانید که حلیم‌های بوقلمون گلپایگانی بسیار خوش‌طعم و لذیذ است و می‌توانید آن را امتحان کنید.

گوشت اعلا، طعم لذیذ و فوق‌العاده کباب‌ها، حلیم بوقلمون خوشمزه و … همه از جمله عوامل محبوبیت این رستوران هستند.

ساعات سرویس‌دهی:

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران : تهران، خیابان ولیعصر، خیابان لبافی نژاد، بین فخر رازی و ۱۲ فروردین، پلاک ۱۹۸.

کبابی حاج فضل الله گلپایگانی و پسران

رستوران بیستانگو تهران ؛ خالق طعم‌های فرانسوی

بدون شک در میان بهترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران ، نام رستوران بیستانگو می‌درخشد! رستوران بیستانگو تهران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران‌های فرانسوی در نزدیکی پارک ساعی است که با محیط مجلل و زیبا خودنمایی می‌کند.

این رستوران، چیدمانی لوکس و زیبا دارد و انواع غذاهای فرنگی، غذاهای دریایی و گیاهی به همراه دسرهای جدید و خوشمزه و سالادهای خلاقانه سرو می‌شود. در رستوران بیستانگو می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در بهترین کیفیت نوش جان کنید و از طعم بی‌نظیر آن‌ها شگفت‌زده شوید.

اگر می‌خواهید یک دوست، همکار و یا یکی از اعضای خانواده‌تان را به یک رستوران عالی و خاص دعوت کنید، باید بگوییم بیستانگو بهترین انتخاب برای شما است. دیزاین و تزیین غذاها در رستوران بیستانگو تهران آنچنان با دقت و وسواس صورت گرفته که از حجم زیبایی آن حیرت‌زدخ می‌شوید و دوست ندارید ترکیب زیبای آن را به هم بزنید.

رفتار پرسنل و کارکنان بیستانگو بسیار حرفه‌ای و محترمانه است و با راهنمایی‌هایشان شما را برای یک وعده غذاهای خوشمزه همراهی می‌کنند. اگر به رستوران فرانسوی بیستانگو رفتید، حتما فیله ماهی‌های آنجا را امتحان کنید که طعم فوق‌العاده‌اش تا مدت‌ها زیر زبانتان می‌ماند. رلستی نگران جای پارک نیز نباشد، چرا که نگهبان این کار را برای شما انجام می‌دهد و می‌توانید با خیال راحت به آنجا بروید.

برای داشتن لحظات به یاد ماندنی و خاطرات ناب، بیستانگو را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۱۵ بعد از ظهر و ۱۹ عصر الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران بیستانگو تهران : تهران، خیابان ولیعصر، ۵۰۰ متری جنوب پارک ساعی، رو به روی پمپ بنزین، پلاک ۲۱۵۳.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
رستوران بیستانگو تهران

فست‌فود برشتو تهران ؛ خاص و دوست داشتنی

فست‌فود برشتو تهران یکی از بهترین و لذیذترین فست‌فودهای پایتخت است که در میان اهالی شهر طرفداران زیادی دارد. این فست‌فود، با خلاقیت بی‌نظیر خودش در زمینه طراحی و سرو غذاها به یکی از خاص‌ترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران تبدیل شده است.

نکته جالب درباره این فست‌فود، نان‌های ساندویچی آن هستند که با ایجاد طرح لبخند بر روی آن‌ها جذابیت زیادی را به وجود آورده‌اند. در این رستوران می‌توانید انواع ساندویچ، پیش‌غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های طبیعی و سالادها را سفارش دهید و با خیال راحت از طعم و مزه آن‌ها، نوش جان کنید.

اگر به برشتو رفتید، حتما ساندویچ مرغ و بادمجان، رست بیف، آرمینکو، بیکن برگر و پستو چیکن را امتحان کنید. در میان نوشیدنی‌های خاص و طبیعی فست‌فود برشتو تهران گل سرخ و لیمو، لیمو نعنا و عسل، زعفران و لیمو، آب پرتقال و آب انار جایگاه ویژه‌ای دارند که از نوشیدن آن‌ها لذت می‌برید. خبر خوب برای پاستا دوستان هم این است که پاستاهای فست‌فود محبوب برشتو حرف ندارد!

اگر دوست دارید به این رستوران جذاب بروید، هر چه سریعتر دست به کار شوید.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس فست‌فود برشتو تهران : تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، جنب کوچه آرامش.

فست‌فود برشتو تهران

رستوران اروندکنار تهران؛ طبخ غذای خوشمزه

از دیگر کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران می‌توان به رستوران اروندکنار تهران اشاره کرد. این رستوران ایرانی در پایتخت، از محبوب‌ترین رستوران‌ها به شمار می‌رود که با منوی متنوع غذاهای ایرانی، پذیرای شماست.

کیفیت غذاها در رستوران اروند کنار خوب است و طعم لذیذ غذاها شما را به به یک میهمانی حقیقی دعوت می‌کند. اگر به این رستوران می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما باقالی پلو با گوشت گردن را امتحان کنید و مطمئن باشید از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.

جوجه با استخوان و فیله کبابی نیز از دیگر غذاهای پرطرفدار رستوران اروندکنار است.

اگر به دنبال یک رستوران خوب برای نوش جان کردن غذایی خوشمزه می‌گردید، رستوران اروندکنار تهران منتظر شماست.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۲ ظهر الی ۱۵:۳۰ بعد از ظهر، ۱۹:۴۰ عصر الی ۲۳:۳۰ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران اروندکنار تهران : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان بهشتی.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
رستوران اروندکنار تهران

رستوران ترک دنر تهران ؛ طعم واقعی کباب ترکی

اگر عاشق عطر و بوی کباب ترکی هستید، باید بگوییم که می‌توانید از میان کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران رستوران ترک دنر را انتخاب کنید. این رستوران زنجیره‌ای در چند نقطه از پایتخت شعبه دارد و با ارائه خلاقانه انواع طعم‌های خوشمزه از دنر کباب بسیار مورد توجه قرار گرفته. اگرچه محیط رستوران آنچنان لوکس نیست، اما بسیار تمیز است و حس خودمانی و راحتی را به شما منتقل می‌کند.

دنر کباب‌های این رستوران در طعم‌های متنوع بوقلمون، ستیک بره، سبزینه گوشت، سبزینه مرغ، گوشت معمولی و … سرو می‌شود که طعم هر یک جذاب و فوق‌العاده است. در این رستوران پیتزا نیز سرو می‌شود و پیتزا دوستان می‌توانند آن را امتحان کنند. جا برای نشستن در رستوران فراوان است و به راحتی می‌توانید میز مورد نظرتان را انتخاب کنید. جای پارک خودرو نیز که همیشه به یک دردسر و نگرانی بدل می‌شود، در نزدیکی رستوران ترک دنر تهران به راحتی پیدا می‌شود و این دغدغه را حل می‌کند.

اگر از بوی گوشت کبابی لذت می‌برید، ترک دنر را انتخاب کنید.

 

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس رستوران ترک دنر تهران : تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان مطهری، پلاس ۳۷۹.

رستوران ترک دنر تهران

رستوران یاس تهران ؛ جایی برای قرارهای رسمی و کاری

یکی دیگر از محبوب‌ترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران رستوران یاس تهران است. این رستوران بسیار قدیمی، از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین رستوران‌های پایتخت به شمار می‌رود که در اولین برخورد با آن، مجذوب فضا و دکوراسیون آن خواهید شد. میز و صندلی‌های شیک، لوسترهای بزرگ و جالب توجه و هماهنگی رنگ‌ها و آرامش فضا، رستوران یاس را خواستنی و پرطرفدار کرده است.

محیط رستوران برای قرارهای رسمی و کاری بسیار مناسب است و کمتر برای قرارهای دوستانه و خانوادگی انتخاب می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در لذیذترین طعم و بهترین کیفیت سفارش دهید و از مزه فوق‌العاده آن لذت ببرید.

بره شیشلیک رستوران یاس دقیقا همان چیزی است که هر مشتری و مخاطبی را به خودش جذب می‌کند و طعم شگفت‌انگیز آن برایتان ماندگار می‌شود. ماهی قزل‌آلا نیز از دیگر غذای مشهور یاس است که به روشی خاص و با کره طبخ می‌شود. در اینجا هر کس سوپ قارچ و استیک را امتحان کرده باشد، تا مدت‌ها وصف این دو غذای خوشمزه و فراموش نشدنی را می‌گوید.

اگر به دنبال رستورانی متفاوت و خاص می‌گردید، یاس را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران یاس تهران : تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، پلاک ۲۶۲۷.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
رستوران یاس تهران

رستوران داریس ؛ مدرن و متفاوت

از دیگر کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران می‌توان به رستوران داریس اشاره کرد که در خیابان تاریخی و قدیمی طالقانی قرار دارد. این رستوران یکی از شیک‌ترین و مجلل‌ترین سفره‌خانه‌های سنتی پایتخت است که فضایی فوق‌العاده شیک و زیبا دارد.

رستوران داریس در چهار طبقه قرار دارد که ۳ طبقه آن مخصوص آقایان و یک طبقه آن با دارا بودن لژ خانوادگی مختص خانواده‌ها است. میز و صندلی‌های زیبا و چیدمان اصولی آن‌ها، محیط داریس را دوست داشتنی‌تر کرده است. وسعت زیاد رستوران داریس باعث شده تا برای برگزاری انواع مراسم‌ها و جشن‌های شادی مناسب باشد.

یکی از وجوه تمایز داریس از دیگر رستوران‌ها، وجود پروجکشن بزرگی است که در هنگام برگزاری مسابقات، خصوصا بازی‌های فوتبال، امکان تماشای آن‌ها را برای مشتریان فراهم می‌کند. غذاهای رستوران سنتی داریس در انواع ایرانی و فرنگی وجود دارد و طعم بی‌نظیر آن‌ها برای همیشه در خاطرتان ثبت می‌شود.

اگر به دنبال جایی برای صبحانه خوردن می‌گردید، باید بدانید که داریس صبحانه‌های فوق‌العاده‌ای نیز دارد که بسیار خوشمزه و لذیذاند. پرسنل داریس بسیار صمیمی و محترمانه در کنار شما حضور دارند و هر آنچه را که نیاز دارید برایتان فراهم می‌کنند.

اگر دوست دارید یک بار حضور در این سفره‌خانه سنتی را تجربه کنید، هر چه زودتر دست به کار شوید.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس رستوران داریس : تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، بین حافظ و ویلا، پلاک ۲۵۷، طبقه منفی یک.

رستوران داریس

کافه گودو ؛ پاتوق دانشجویان

کافه گودو نیز یکی از پرطرفدارترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که پاتوقی برای دانشجویان به شمار می‌رود. این کافه با دکوراسیون جذاب و دیدنی خود بهترین مکان برای رفع خستگی بعد از کلاس‌ها و یک دورهمی جذاب و دوستانه است.

در کافه گودو می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و به موسیقی ملایم در حال پخش گوش دهید. انواع غذاها، خوراکی‌ها، نوشیدنی و کیک‌ها در این کافه وجود دارد که طعم بی‌نظیر هر یک از آن‌ها را می‌توانید تا مدت‌ها زیر زبانتان احساس کنید. اسپاگتی بلونز این کافه را حتما امتحان کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

کافه گودو به دلیل نزدیکی به دانشگاه‌ها اغلب شلوغ است، بنابراین سعی کنید پیش از رفتن به آنجا نیز رزرو کنید.

کافه جذاب گودو می‌تواند همراه عصرهای بعد از کلاس باشد.

ساعات سرویس‌دهی: ۷ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: رو به بالا

آدرس کافه گودو : تهران، خیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، جنب ایران فیلم، پلاک ۹۱۱.

کافه گودو

کافه لمیز ؛ عطر واقعی قهوه

کافه لمیز از آن دسته کافه‌هایی است که با قهوه‌های ناب و خوشمزه‌اش شناخته می‌شود‌‌. این کافه محبوب در دو طبقه و چندین شعبه در پایتخت قرار دارد که همگی آن‌ها جذاب و دوست داشتنی‌اند. لمیز ولیعصر با چیدمانی جذاب و دوست‌داشتنی از جمله کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که افراد با سلایق و ذائقه‌های گوناگون به آن جذب شده‌اند.

کتابخانه‌ای که در طبقه پایین کافه قرار دارد، امکان مطالعه و نوش جان کردن یک قهوه بی‌نظیر را به شما می‌دهد. فضای کافه لمیز بسیار آرام است و کارکنان و پرسنل آن با رویی گشاده به استقبالتان می‌آیند. کیک‌های لمیز و خصوصا پای سیب این کافه بسیار مشهور است و پیشنهاد میشود که حتما آن را امتحان کنید.

برای آن که طعن واقعی قهوه را بچشید و در آرامش استراحت کنید، به کافه لمیز بروید.

ساعات سرویس دهی: ۷ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس کافه لمیز : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه ولیعصر، سمت راست، پلاک ۱۴۳۵.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
کافه لمیز

کافه گرامافون ولیعصر ؛ آرامش در کافه

از جذاب‌ترین کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران با به کافه گرامافون ولیعصر اشاره کرد. این کافه دوست داشتنی فضایی کوچک و جمع و جور دارد و در عین حال صمیمیت و آرامش در آن موج می‌زند.

اگر چه این کافه در طبقه دوم یک ساختمان قدیمی قرار گرفته، اما آنقدر فوق‌العاده است که هر روز مشتریان زیادی به آنجا می‌روند. خلاقیت جالب درباره کافه گرامافون، شکل منوی آن است که یک صفحه گرامافون است!

چیپس و پنیرهای کافه دوست داشتنی گرامافون بسیار معروف‌ و خوشمزه‌اند و پیشنهاد می‌شود حتما آن را انتخاب کنید.

محیط زیبا، آرامش باورنکردنی، طعم لذیذ خوراکی‌ها و برخورد خوب پرسنل باعث شده تا گرامافون بسیار محبوب واقع شود.

ساعات سرویس‌دهی: ۹:۳۰ صبح الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس کافه گرامافون ولیعصر : تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه ولیعصر، رو به روی تئاتر شهر، پلاک ۱۴۳۶.

کافه گرامافون ولیعصر

کافه پالیزان ؛ رنگارنگ و جذاب

یکی از کافه‌های جذاب و پرمشتری ولیعصر، کافه پالیزان است که با فضایی رنگارنگ و شاد، یک ماتوق همیشگی برای افراد به شمار می‌رود. کافه پالیزان بسیار دنج است و با چشم‌انداز زیبایش به سمت خیابان ولیعصر، عده زیادی را به خودش جذب کرده است.

در این کافه انواع خوراکی‌ها، غذاها، نوشیدنی و کیک‌ها سرو می‌شوند و هر کدام طعم و مزه فوق‌العاده‌ای دارند. قیمت‌های کافه نیز بسیار منصفانه و مناسب است و می‌تواند جایی دوست داشتنی، خصوصا برای دانشجویان باشد.

اگر بعد از گشت و گذار و خرید در خیابان ولیعصر به دنبال جایی برای نوش جان کردن غذا و استراحت بودید،حتما کافه پالیزان را انتخاب کنید.

ساعات سرویس‌دهی: ۸ صبح الی ۲۲ شب

محدوده قیمتی: مناسب و متوسط

آدرس کافه پالیزان : تهران، پایین‌تر از چهارراه ولیعصر، نبش کوچه صدیقی، طبقه دوم.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
کافه پالیزان

کافه گرند تاک ؛ دنج و آرام

کافه گرند تاک از دیگر کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که با دکور جذاب و نوستالژی‌اش مورد پسند عده زیادی قرار دارد. این کافه محیطی جذاب، دیدنی و کم‌نور دارد که مکانی دنج برای خلوت کردن و یا قرارهای دو نفره است. طعم غذاها و نوشیدنی‌های گرند تا عالی‌ست و طعم بی‌نظیر آن شما را راضی می‌کند. این کافه همچنین منوی صبحانه نیز دارد و می‌توانید صبحتان را با یک صبحانه کامل و جذاب آغاز کنید.

اگر در محدوده خیابان دوست داشتنی ولیعصر در پایتخت به دنبال یک کافه دنج و آرام می‌گردید، حتما کافه گرند تاک را انتخاب کنید.

ساعات سرویس دهی: ۱۰ صبح الی ۲۴ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس کافه گرند تاک : تهران، میدان تجریش، ابتدای ولیعصر، رو به روی شیرینی لادن، کوچه سعدی، پلاک ۹.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
کافه گرند تاک

کافه لیبرا ؛ یک انتخاب مطمئن

اگر از میان کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران به دنبال یک کافه آرام با محیطی زیبا و دلنشین می‌گردید، حتما کافه لیبرا را انتخاب کنید. کافه‌ای جذاب و محبوب در دل پایتخت که در بدو ورود با استقبال گرم و صمیمی پرسنل کافه مواجه می‌شوید. در همان ابتدا می‌توانید دست به انتخاب بزنید و بر اساس علاقه خود بخش مخصوص سیگار کشیدن و یا سیگار نکشیدن را انتخاب کنید.

در منوی کافه لیبرا انواع غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های گرم و نوشیدنی‌های سرد جذابی که پایه آن میوه است، پاستا، تست و ساندویچ و … وجود دارد. طعم عالی غذاها و قیمت‌های باورنکردنی آن باعث شده تا عده زیادی لیبرا را انتخاب کنند و به آنجا بروند. این کافه شلوغی زیادی ندارد و می‌توانید غذایتان را سر فرصت و با آرامش در آنجا نوش جان کنید‌‌.

کافه لیبرا را انتخاب کنید و مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

ساعات سرویس‌دهی: ۸ صبح الی ۲۲ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس کافه لیبرا : تهران، خیابان ولیعصر، بین خیابان بزرگمهر و طالقانی، پلاک ۱۵۲۷.

کافه لیبرا

کافه دوک ؛ محبوب دل‌ها

کافه دوک از آن دسته کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران است که اگر تنها یک بار به آنجا بروید، به مشتری ثابت کافه تبدیل خواهید شد. در کافه دوک همه چیز زیباست. از چیدمان باز میزها گرفته تا رنگ‌آمیزی و دکوراسیون کافه. گل‌های داوودی بر روی میزها و میان تزیینات کافه دوک حس سرزندگی عجیبی را به آدم می‌بخشد‌.

منوی کافه سرشار از خوشمزه‌جات است و در میان تنوع بی‌نظیر خوراکی‌ها با قیمت‌های عالی، چیپس و پنیر عجیب خودنمایی می‌کند. قهوه‌های کافه محبوب دوک نیز بسیار مشهور است و طرفداران زیادی دارد. صبحانه جذاب این کافه نیز با منویی کامل در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را نوش جان کنید.

محیط خانوادگی، کیفیت بالای غذاها،طعم فوق‌العاده آن‌ها و فضای زیبای کافه باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد و همه برای رفتن به آن‌جا سر و دست بشکنند!

ساعات سرویس‌دهی: ۹ صبح الی ۲۳:۳۰ شب.

محدوده قیمتی: متوسط

آدرس کافه دوک : تهران، خیابان ولیعصر،خیابان رازی، خیابان پرتوی، پلاک ۱/۱.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
کافه دوک

کافه ویونا ؛ باغ موزه سینما

یکی از متفاوت‌ترین کافه و رستوران های خیابان‌ ولیعصر تهران کافه ویونا است. این کافه زیبا، تنها یک کافه نیست. بلکه در محیط باغ فردوس و در کنار موزه سینما قرار گرفته است. فضای دلنشین کافه، بسیار دوست داشتنی و زیباست و برای برگزاری مراسم‌هایی مانند تولد بسیار مناسب است. در کافه ویونا می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر و عالی آن‌ها لذت ببرید.

در کافه ویونا می‌توانید ساعت‌ها بشنید و از فضا لذت ببرید. اگر می‌خواهید دوستی را به یک عصرانه دلنشین دعوت کنید، این کافه مناسب‌ترین مکان برای این کار است. رفتار پرسنل و کارکنان کافه بسیار محترمانه و صمیمی است و همین موضوع باعث می‌شود که با میل و رغبت زیادی به آنجا بروید.

کافه دوست داشتنی ویونا می‌تواند یک پاتوق همیشگی برای شما و عزیزانتان باشد.

ساعات بازدید: ۸:۳۰ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمتی: روبه بالا

آدرس کافه ویونا : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه، باغ فردوس، موزه سینمای ایران.

کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران
کافه ویونا

شما برای ما بنویسید

آیا از وصف کافه و رستوران های خیابان ولیعصر تهران لذت بردید؟ کدام یک از این کافه و رستوران‌ها را بیشتر می‌پسندید؟ آیا کافه و یا رستوران دیگری در خیابان ولیعصر می‌شناسید که مکانی جذاب برای ثبت یک خاطره دلنشین باشد؟ سفرزون بی‌صبرانه منتظر شنید نظرها، نکته‌ها و تجربه‌های ارزشمند شما در این زمینه است.


برای آشنایی بیشتر با  دیدنی های تهران کلیک کنید.