اگر بدنبال ویزای توریستی کانادا هستید حتما مراقب وعده های فریبنده باشید، یکی از این وعده ها قول اخذ ویزای توریستی کانادا بطور تضمینی است!…در صورتیکه امکان تضمین ویزای کانادا بخصوص در دسته ویزاهای گردشگری کاملا غیر ممکن است، این امر به نظر آفیسر بستگی دارد و حقیقتا امکان تضمین آن وجود ندارد.

saadatrent

گاها، وقتی در جستجوی  دفاتر معتبر برای اخذ ویزا هستید به مجموعه هایی برخواهید خورد که قول ارتباط داشتن با افراد خاص یا انجام کارهای ویژه را به شما میدهند، صرف نظر از هر کشوری در خصوص کانادا واقعا این کار ممکن نیست چه با وکیل کانادایی چه به هر وسیله دیگری.

چه نوع تضمینی بگیریم؟

متناسب با نوع ویزای که نیاز به اخذ آن دارید میتوانید تضمین های متفاوتی را درخواست کنید اما بهترین تضمینی که در کانادا مهاجرت میتوانید درخواست کنید، گزینه پرداخت در انتهاست.

چون همانطور که اشاره کردیم دفاتر نمیتوانند دخالت چندانی در صدور ویزا انجام دهند، تنها میتوانند نواقص پرونده ی شما را برطرف کنند و به شما گوشزد کنند چه کارهایی را انجام دهید یا ندهید..برای همین تضمینی غیر از عقد قرارداد بازگشت هزینه و پرداخت در انتها وجود ندارد.

اما اگر قصد شما اخذ ویزای تحصیلی کانادا یا اخذ انواع ویزاهای کاری، سرمایه گذاری یا انواع روش های اقامتی است میتوانید روی تضامین مجموعه ها حساب نسبتا بیشتری باز کنید.

چطور دفاتر واقعی از جعلی رو تشخیص بدیم؟!

استعلام بگیرید، استعلام بگیرید، استعلام بگیرید.

از منابع و نهدها و سایت هایی که در ادامه معرفی میکنیم رسمی بودن مجموعه ای که به آن مراجعه میکنید و قانونی بودن فعالیتش را بررسی کنید.

گاهی اسم ثبتی مجموعه با اسم برند متفاوته این به هیچ عنوان موردی ندارد، توجه داشته باشید حتی برند یک مجموعه هم قابل استعلام میباشد، برای این کار ۲ مرجع:

  • ssaa.ir
  • ir

یا روزنامه ی رسمی کشور را بررسی کنید. بعد از اطمینان از وجود فیزیکی مجموعه، سابقه اش را از این روزنامه بررسی کنید زیرا قانون نا نوشته ای وجود دارد که میگوید: سابقه بیشتر، مجموعه قابل اعتمادتر.

فراموش نکنید یکی از دلایل بالقوه ریجکت ویزای کانادا و آمریکای افراد ثبت نام در لاتاری میباشد، البته ثبت نام در لاتاری به تنهایی نمیتواند باعث ریجکت ویزای کانادای شما شود بلکه انکار آن هنگامی که آفیسر از شما درباره اش میپرسد حرکت بد و غیر عاقلانه ای است پس در این خصوص بی احتیاط عمل نکنید زیرا این دلیل جز بندهای امنیتی است و اگر بواسطه آن ریجکت شوید بسیار برای پرونده تان در سیستم داده های مهاجرتی کانادا بد خواهد شد.

آخرین توصیه ما به شما اینه که در خصوص اعتراض زدن به ریجکتی ویزای خود اصلا به تنهایی عمل نکنید.

گرفتن ویزا پیچیدگی خاصی ندارد تنها باید محتاط و آگاه به قوانین اخذ ویزا باشید و آخرین  تغییرات در خصوص قوانین و سیاست های مهاجرتی کشورها را بطور روزانه دنبال کنید و از فردی با تجربه کمک بگیرید.

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.