شهرها، هرکدام داستان‌های جذابی دارند. داستان‌هایی که به روزگاران دور برمی‌گردند اما تکه پاره‌هایشان همچنان پابرجاست و دیدن هر کدام از آن‌ها، انگار گرمای همان روزگاران را زیر پوست آدم می‌دواند. شهر کرمان دقیقا از همین شهرهاست. کرمان را باید از نزدیک ببینید. با تور کرمان به این شهر زیبا بروید و روی زمین گرمش قدم بزنید. تور کرمان لذت یک گردش تمام عیار را برایتان به ارمغان می‌آورد. لذت غرق شدن در طبیعت بی‌نظیر کرمان، لذت قدم زدن در میان بناهای تاریخی و ساختمان‌های پر از قصه قدیمی و لذت پرسه زدن میان خوراکی‌های خوش طعم این شهر.

اگر به دنبال یک تور ارزان قیمت در شهری چند هزارساله می‌گردید که طبیعت بکرش زبانزد گردشگران است و بناهای تاریخی‌اش بی‌نظیراند، بهترین انتخاب شما تور کرمان است. تور کرمان شما را با هالیوود ایران آشنا می‌کند!

کرمان؛ کهن الگوی ایرانیان

شهر کرمان از جمله شهرهای زیبا و منحصر به فرد ایران است که در عین زیبایی منحصر به فردش، بناهای تاریخی بی‌نظیر و آیین‌های باستانی زیادی دارد.

تور کرمان شما را به شهری می‌برد که قدمت آن به هزاره چهارم قبل از میلاد برمی‌گردد. شهری که تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد و خشکی دارد و در نهایت زیبایی، در میان کوه‌هایی محصور شده است که می‌تواند شما را به دنیایی از تخیل و فانتزی‌های دست یافتنی ببرد.

تور کرمان بهترین انتخابی است که می‌توانید برای سفر به این شهر داشته باشید؛ چرا که این اطمینان را به شما می‌دهد تا در عین ارزان سفر کردن، بیش از نیمی از جاذبه‌ها و دیدنی‌های کرمان را از نزدیک ببینید.

با تور ارزان قیمت کرمان می‌توانید بسیاری از جاهای دیدنی این شهر مثل مجموعه گنجعلی خان، مسجد جامع کرمان، آسیاب بادی کرمان، حمام وکیل کرمان یادگاری از دوران قاجاریه و زندیه، مسجد ملک، گنبد مشتاقیه، آتشکده و موزه زرتشتیان، باغ شازده ماهان که زیبایی عجیبی دارد و پیست کارتینگ و موتور کراس، تله کابین کرمان و ده‌ها جاذبه دیدنی این شهر را ببینید و لذت ببرید.

چه زمانی را برای سفر با تور کرمان انتخاب کنیم؟

کرمان از جمله شهرهای ایران است که تابستان‌های گرم و زمستان‌های بسیار سردی دارد. اما با همه این اوصاف در هر فصل زیبایی و جذابیت منحصر به فردی دارد که نمی‌توان از آن گذشت. طراوت و تازگی بهار و سرسبزی تابستان زیبایی این شهر را چندین برابر می‌کند. پاییز کرمان با خنکی دلنشین و هوای بی‌نظیرش طرفدارهای زیادی دارد. می‌توانید یک سفر بی‌نظیر با توری ارزان قیمت را تجربه کنید که به شما تجربه خوابیدن زیر آسمان پر ستاره کرمان را ببخشد.

فصل زمستان و خصوصا بهمن ماه، جزو ماه‌های پر توریست و پر گردشگر کرمان به حساب می‌آید. چرا که در غروب دهم بهمن ماه هر سال جشن سده زرتشتیان در این شهر برگزار می‌شود که سابقه‌ای ۲۰۰ ساله دارد. در این جشن مقدار فراوانی هیزم آتش می‌زنند و زرتشتیان و عموم مردم دور آتش جمع می‌شوند و به شادی می‌پردازند. دیدن این آیین باستانی زیبا و موبدان زرتشتی با لباس‌ و کلاه‌های سفید، از جذاب‌ترین اتفاقات و تحربه‌های سفر با تور کرمان است.

بهترین مسیر رفتن به کرمان چیست؟

بهترین و کوتاه‌ترین مسیر سفر به کرمان، جاده‌ای است که از تهران آغاز می‌شود و از شهرهای قم، کاشان، یزد و رفسنجان عبور می‌کند تا در نهایت به کرمان برسد. مسیر ۹۸۶ کیلومتری تهران تا کرمان از این جاده در حدود ۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.

شما می‌توانید تور مورد نظرتان را با توجه به علاقه‌مندی، بودجه و زمانتان انتخاب کنید و با یکی از انواع وسایل نقلیه اتوبوس، قطار و یا هواپیما سفر کنید.

چه نکاتی را در سفر با تور کرمان به یاد داشته‌ باشیم؟

اولین نکته در سفر با تور، این است که تور مناسب، مطمئن و قابل اعتمادی پیدا کنید. اگر با تور لحظه آخری و یا تور ارزان قیمت سفر می‌کنید، پیش از خریداری از شرایط و زمانبندی آن به خوبی با خبر شوید. در سفر به کرمان، چمدان‌هایتان را سبک انتخاب کنید تا هم حمل راحت‌تری داشته باشند و هم در سفر با گروه، روند دیگران را کند نکند.

لباس‌هایتان را مناسب با فصل سفر انتخاب کنید و برای گشت و گذار در طبیعت بی‌نظیر کرمان همراه داشتن کفش مناسب، دوربین عکاسی و کیسه زباله برای حفظ محیط‌زیست را فراموش نکنید.

 

تور کرمان می‌تواند یکی از بهترین و جذاب‌ترین سفرهای شما به این شهر بی‌نظیر باشد که علاوه‌بر برخورداری از زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آن  می‌توانید از خوراکی‌های بی‌نظیر و صنایع دستی این شهر بهره‌مند شوید.

تور ارزان قیمت کرمان را از دست ندهید و همین الان برای خرید آن دست به کار شوید.