قشم جزیره‌ای رویایی برای سفر و گذران اوقات است. این جزیره بزرگ‌ترین جزیره‌ی استان هرمزگان و بزرگ‌ترین جزیره‌ی ایران است. اگر شما هم برای سفر به قشم آماده‌اید ما در سفرزون راهنمای سفری کامل را برای شما نوشته‌ایم. در کنار ما باشید تا جزئیات سفر پیش رویتان را بررسی کنیم و بهترین گزینه‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین زمان سفر به قشم

جزیره‌ی قشم در جنوب ایران قرار دارد. این جزیره در بسیاری از روزهای سال آب وهوایی گرم را تجربه می‌کند. اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، بهترین زمان برای این سفر از اواخر آذرماه تا اوایل فروردین است. متوسط دمای این جزیره در گرم‌ترین زمان سال یعنی از اوایل تیر تا اوایل مرداد، ۳۴ درجه سانتیگراد است و تا ۳۸ درجه سانتگراد نیز افزایش پیدا می‌کند. متوسط دمای سردترین زمان سال که از اوایل دی ماه تا اوایل بهمن ادامه دارد، ۱۸٫۵ درجه سانتیگراد، حداقل دما ۱۳٫۵ درجه سانتیگراد و حداکثر دما ۲۳ درجه ساتنیگراد است.

جاهای دیدنی قشم

دیدنی های قشم انقدر متنوع و حیرت‌انگیزند که شاید تمامی آن‌ها در کنار هم نگنجند. اما ما سعی داریم بهترین پیشنهاد ها را برای سفر به قشم آماده کنیم. جزیره‌ای که پر از رنگ و شور و حال است. این جاذبه‌ها که بخش عمده‌ی آن‌ها محصول هنرنمایی طبیعت هستند هر ساله مسافران بسیاری را به‌سوی خود فرا می‌خوانند.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی قشم

حالا وقت آن رسیده که با مراکز تفریحی جزیره قشم آشنا شویم و خود را مهمان لحظاتی شاد و بی‌تکرار کنیم. مراکز تفریحی قشم هر کدام بخشی از خاطرات خوب سفر به این جزیره را می‌سازند پس برای شناخت بیشتر از مکان‌های تفریحی با سفرزون همراه باشید.

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های قشم

سراغ امتحان کردن طعم‌های جدید در رستوران های قشم می‌رویم و حال و هوای جزیره را با مزه‌ی غذاهای محلی‌اش بیشتر لمس می‌کنیم. لیستی از پرطرفداران‌ترین رستوران‌های جزیره را آماده کرده‌ایم تا در سفرتان آسوده خاطر باشید و بین انتخاب‌های متعدد سردرگم نمانید.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید قشم

در سفر به قشم یکی از جاذبه‌هایی که مسافران را به خیابان‌های این جزیره‌ی زیبا می‌کشاند مراکز خرید قشم است قصد داریم لیستی از قدیمی‌ترین تا لوکس‌ترین این مراکز خرید را معرفی کنیم و بررسی کنیم که چه چیزهایی را می‌توانیم در هر کدام از آن‌ها پیدا کنیم. با ما همراه باشید تا برای یافتن بهترین مراکز خرید در کنار یکدیگر باشیم.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های قشم

پیش از سفربه جزیره‌ی زیبای قشم باید برای محل اقامت برنامه ریزی کرد تا در طول سفر خیالی آسوده داشته باشیم. پس برای اینکه با بهترین هتل های قشم آشنا شوید همراه سفروزن باشید.

با چی بریم قشم ، بهترین مسیر سفر به قشم

برای سفر به قشم راه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس‌ها یکی از گزینه‌های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده‌ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به قشم می‌تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می‌توانید بلیط اتوبوس قشم‌تان را رزو کنید و مسافرتی جاده‌ای و لذت بخش تجربه کنید.

خودرو شخصی : اگر در شهرهایی ساکن هستید که حداکثر فاصله‌شان با قشم ۷۰۰کیلومتر است و ممکن سفرتان حدود ۶ ساعت زمان ببرد می‌توانید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید و از سفر جاده‌ای خود لذت ببرید. اما اگر فاصله‌تان بیشتر از این عدد است بهتر است برای راحتی خودتان از وسایل نقلیه‌ی دیگری استفاده کنید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی‌خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به قشم را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی‌های شهر بپردازید.