سفر به تهران می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما اگر به قصد تفریح و گشت و گذار به این شهر هزار رنگ و پر هیجان سفر می‌کنید باید بدانید که تجربه‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد که هر کدام طعم و خاطره‌ای بی‌تکرار می‌سازد. تهران آماده است تا هر لحظه با چهره‌ای نو مسافران و ساکنانش نشان دهد و خود را به شهری فراموش نشدنی تبدیل کند. اما پیش از حرکت بدانید سفری پر جاذبه پیش روی شما است و باید برای هر ساعت برنامه‌ای ویژه داشته باشید. ما در سفرزون می‌خواهیم برای معرفی بهترین‌های تهران به یکدیگر کمک کنیم.

بهترین زمان سفر به تهران

تهران را در هر فصل که ببینید زیبایی‌های خودش را دارد. بهارهایی سبز با خیابان پر درخت، تابستان‌های بسیار گرم و پاییزی سراسر نارنجی که دیدنی‌های خاص آن را می‌توانید از اینجا ببینید، اما زمستان‌های تهران زیبایی دیگری دارد خصوصا در ارتفاعات اطراف این شهر که سراسر خنکا و سپیدی است.

جاهای دیدنی تهران

جاذبه‌های تاریخی در سفر به تهران مانند فیلمی کلاسیک همان حال و هوای سیاه و سفید با موزیکی شاد و آرام دارند. بازدید از جاذبه های تهران برای هر کسی مرورگر تاریخی است که بعضی از ما  فقط کتابی از آن را خوانده‌ایم. این جاذبه‌های هیجان انگیز و قصه گو در انتظار گردشگران هستند.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی تهران

در کنار جاذبه های تاریخی تهران باید به تفریحات این شهر بپردازیم که بسیاری از موزه‌ها، پارک‌ها، مراکز تفریحی و سینماهای شهر تهران را در بر می‌گیرد. در سفر به تهران تفریحات آن ار فراموش نکنید.

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های تهران

مگر می‌شود مسافر یا ساکن تهران بود و از لذت کشف مزه‌هایی که رستوران‌ها و کافه‌های این شهر ساخته می‌شوند گذشت؟ پس برای آشنایی بیشتر با رستوران ها و کافه ها در سفر به تهران با ما همراه باشید.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید تهران

تهران یکی از قطب‌های اصلی مد و فشن در ایران است و به همین دلیل بسیاری از مسافران همین دلیل سفر به تهران را آغاز می‌کنند. مراکز خرید تهران هر کدام به‌روزترین ابزار و اجناس را برای فروش دارند و شما می‌توانید از میان بی‌کرانی و تنوع این محصولات انتخاب کنید. ما در اینجا بهترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های تهران

اقامت و اسکان در تهران یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران این شهر است. برای اینکه با کیفیت‌ترین هتل‌ های تهران را بشناسید ما در سفرزون لیستی از بهترین ها را آماده کرده‌ایم تا در سفر به تهران نگران اقامت خود نباشید.

با چی بریم تهران ، بهترین مسیر سفر به تهران

برای سفر به تهران راه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس‌ها یکی از گزینه‌های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده‌ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به تهران می‌تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می‌توانید بلیط اتوبوس تهران‌تان را رزو کنید و مسافرتی جاده‌ای و لذت بخش تجربه کنید.

خودرو شخصی : اگر در شهرهایی ساکن هستید که حداکثر فاصله‌شان با تهران ۷۰۰کیلومتر است و ممکن سفرتان حدود ۶ ساعت زمان ببرد می‌توانید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید و از سفر جاده‌ای خود لذت ببرید. (مسیری مانند اصفهان به تهران) اما اگر فاصله‌تان بیشتر از این عدد است بهتر است برای راحتی خودتان از وسایل نقلیه‌ی دیگری استفاده کنید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی‌خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به تهران را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی‌های شهر بپردازید.