نام لاهیجان با چای ایرانی گره خورده است. این شهر یکی از قدیمی‌ترین شهرهای گیلان است. سفر به لاهیجان برای طبیعت دوستان، گزینه‌ای عالی است. به‌ویژه این‌که این شهر پیشنیه‌ای طولانی دارد و آثار تاریخی آن نیز اهمیت بالایی دارد. لاهیجان در مسیر جاده‌ی ابریشم قرار داشته و به همین دلیل، همواره مورد توجه بوده. ما در سفرزون راهنمای سفر کاملی برای شما مسافران این شهر آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به لاهیجان

بهترین زمان برای سفر لاهیجان، بهارهای آن است. در این فصل شما شاهد طبیعتی زیبا هستید و آب وهوایی معتدل تجربه می‌کنید. اما تابستان‌های لاهیجان بسیار گرم و مرطوب است و شرجی هوا برای گردشگران کلافه کننده می‌شود. پاییز هم از ان فصل‌هایی است که اگر تحمل کمی سرمای شمالی دارید، برای سفر پیشنهاد می‌شود. اما زمستان‌های لاهیجان بسیار سرد است. در طی فصل بادهای شدیدی می‌وزند.

جاهای دیدنی لاهیجان

شهری به قدمت و جذابیت لاهیجان، حتما دیدنی‌های بسیاری برای شما در دل دارد. برای آن‌که پیش از سفرتان، تمام جاذبه‌هایی که با سلیقه‌ی شما هماهنگ باشند را بشناسید؛ در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی لاهیجان

بزرگ‌ترین شهر شرقی استان گیلان، یکی از مقصدهای محبوب سفر برای گردشگران است. در کنار تمام جذابیت‌های طبیعی و تاریخی این شهر، ما در ادامه راهنمای سفر به لاهیجان، مراکز تفریحی این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید لاهیجان

مراکز خرید لاهیجان در سطح شهر پراکنده هستند. این پراکندگی باعث می‌شود تا گشت و گذار در مراکز خرید، گشتی فرهنگی محسوب شود. برای اینکه مراکز خرید را بدو ن دردسر پیدا کنید، این مطلب را همراهی کنید.

null

مشاهده همه کافه و رستوران ها

رستوران های لاهیجان

در سفر به لاهیجان چشیدن طعم‌های اصیل شمالی را فراموش نکنید. ما در این‌جا فهرستی از بهترین رستوران‌های لاهیجان را برای شما آماده کرده‌ایم تا تجربه‌ای فراموش نشدنی از شکم گردی در لاهیجان داشته باشید.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های لاهیجان

باتوجه به حجم مسافرانی که در ایام مختلف به لاهیجان سفر می‌کنند، انتخاب محل اقامتی آسوده و مناسب، بسیار مهم است. برای اینکه در انتخاب هتل های لاهیجان سردرگم نشوید؛ این لیست را به همراه داشته باشید.

با چی بریم لاهیجان ، بهترین مسیر سفر به لاهیجان

برای سفر به لاهیجان  راه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس‌ها یکی از گزینه‌های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده‌ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به لاهیجان  می‌تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می‌توانید بلیط اتوبوس لاهیجان ‌تان را رزو کنید و مسافرتی جاده‌ای و لذت بخش تجربه کنید.

خودرو شخصی : اگر در شهرهایی ساکن هستید که حداکثر فاصله‌شان با لاهیجان  ۷۰۰کیلومتر است و ممکن سفرتان حدود ۶ ساعت زمان ببرد می‌توانید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید و از سفر جاده‌ای خود لذت ببرید. اما اگر فاصله‌تان بیشتر از این عدد است بهتر است برای راحتی خودتان از وسایل نقلیه‌ی دیگری استفاده کنید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی‌خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به لاهیجان  را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی‌های شهر بپردازید.