کشور مالزی یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانی‌هاست. این کشور زیبا با جاذبه‌های طبیعی که برای ما حیرت‌انگیز است و تنوع فرهنگی‌اش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافرت باشد. سفر با تور مالزی شما را به دنیایی سبز و رویایی می‌برد. سرسبزی و نشاط طبیعت با کوه‌های بلند و سبز و دریاهای آبی خیره‌کننده در کنار شهرهای توسعه‌یافته می‌تواند سفر با تور مالزی را برای هر سلیقه‌ای هیجان‌انگیز جلوه دهد.

مالزی کجاست؟

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا و نزدیک به خط استواست. اکثر مردم مالزی که از سه نژاد چینی، هندی و مالایی هستند، مسلمانند و این موضوع بازدید از شهرهای خیره‌کننده و لوکس مالزی را به عنوان الگویی از توسعه‌یافتگی اسلامی جذاب‌تر می‌کند. مالزی آب و هوایی استوایی دارد و هوا در اکثر فصل‌ها گرم و مرطوب است. همین آب و هوا هم می‌تواند تجربه‌ای جدید و جذاب برای ما باشد و دلمان بخواهد یک بار هم که شده زیر باران‌های سیل‌آسای استوایی خیس شویم. در سفر با تور مالزی خرید کردن هم می‌تواند یک فعالیت پرطرفدار بین گردشگران باشد چرا که در این کشور می‌توانید اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدنی‌های مالزی

کوالالامپور یکی از مقاصد اصلی تور مالزی است. در شهر برج‌های بلند قدم بزنید و برج‌های دوقلوی پتروناس را که تا چند سال پیش بلندترین برج‌های جهان بودند ببینید. در کوالالامپور خرید کنید، به پارک‌های زیبایش سر بزنید، ازمراکز تفریحی مدرن و لوکس استفاده کنید و حسابی خوش بگذرانید.

سواحل این کشور و جزایر آن هم یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های مالزی است. جزایری با طبیعتی خیره‌کننده و دریایی آبی که می‌توانید انواع تفریحات آبی پرهیجان را در آن تجربه کنید و در هتل‌های لوکس ساحلی به استراحت بپردازید. در سواحل مالزی حتما غذاهای دریایی این کشور را امتحان کنید و لذت ببرید.

در سفر با تور مالزی می‌توانید به پارک ملی گونونگ گادینگ بروید و بزرگترین گل دنیا را ببینید. همین‌طور جزیره مانوکان در پارک ملی دریایی این کشور می‌تواند با دیدنی‌های طبیعی فوق‌العاده‌اش خاطره‌ای به یاد ماندنی از سفر به مالزی برایتان بسازد. عاشقان غواصی هم با رفتن به بهشت غواصان، جزیره سیپادان، مبهوت زیبایی‌های زیر دریا می‌شوند.

بهترین زمان سفر به مالزی

مالزی کشوری استوایی است و یک فصل بیشتر ندارد. هوای گرم منطقه تغییر خاصی در فصول مختلف نمی‌کند ولی در زمستان، فصل باران‌های موسمی، ممکن است بارش شدید باران شما را کلافه کنید. با این وجود در ماه‌های ژانویه و فوریه به خاطر برگزاری کارناوال‌های متعدد سفر با تور مالزی پرطرفدار است.

نکات سفر با تور مالزی

*برای سفر با تور مالزی حتما چتر به همراه داشته باشید چون هر لحظه ممکن است باران ببارد.

*سنگاپور همسایه زیبای مالزی یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار گرشگران است و تور ترکیبی مالزی و سنگاپور می‌تواند تجربه‌ای به‌یادماندنی یرایتان باشد.

*در سفر با تور مالزی حتما غذاهای خوشمزه این کشور را که ترکیبی است از آشپزی چینی، هندی و اروپایی امتحان کنید. اگر نگران هزینه‌هایش هستید می‌توانید از غرفه‌های خیابانی غذا خرید کنید که غذاهای تازه و ارزان تقدیمتان می‌کنند.

*برای کاهش هزینه‌های سفر به مالزی تور لحظه آخری مالزی را خریداری کنید.

*لباس در مالزی قیمت بسیار مناسب و جنس بسیار خوبی دارد پس اگر در سفر با تور مالزی سری به مراکز خرید درجه یک این کشور زدید، خربد لباس را در اولویت قرار دهید.