دبی، شهر وسوسه‌ی کننده ای است. این کلان شهر پر جاذبه در کشور امارات متحده عربی قرار دارد. دبی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری در منطقه دانست که سالانه مسافران بسیاری برای گذران ایامی فراموش نشدنی، به این شهر سفر می‌کنند.

براساس اسناد مختلف اولین نشانه‌های حضور دبی در تاریخ به  ۱۰۹۵ باز می‌گردد. این شهر توسط شیخ مکتوم بن بطی بن سهیل آل مکتوم بنا نهاده شد تا به مرور به یکی از شگفت‌انگیزترین شهرهای امارات متحده بدل شود.

اگر شماهم قصد سفر به شهر آسمان خراش‌ها را دارید، با راهنمای سفر به دبی در سفرزون همراه شوید. این راهنمای سفر در مسیر پیش رو به شما کمک می‌کند. پس خود را آماده کنید تا دل به زیبایی‌های دبی بدهیم.

بهترین زمان سفر به دبی

اگر برنامه‌ی سفر به دبی را دارید، باید بهترین زمان برای سفر به این را در نظر بگیرید. برای سفر به شهر دبی، بهترین ایام، ماه نوامبر تا مارس است. این شهر همیشه گرمایی ویژه‌ی خود را دارد. از این نظر می‌توان گفت: دبی دو فصل گرم و گرم‌تر دارد!

زمستان‌های این شهر بسیار دل‌انگیز هستند. هوای مطبوع و آسمان صاف، سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. اما در نظر داشته باشید، این فصل از شلوغ‌ترین ایام دبی است و هزینه‌های سفرتان افزایش می‌یابد. اگر می‌خواهید سفری آرام‌تر با هزنیه‌ی کمتری تجربه کنید، پس خودتان را برای گرمای شدید دبی در تابستان آماده کنید!

جاذبه های دبی

بیشتر جذابیت دبی به سازه‌های مدرن آن است. این شهر در سال‌های اخیر چنان رشد و توسعه‌ای داشته تا به گران‌ترین شهر خاورمیانه تبدیل شود. از تاریخ کهن این شهر جز بخش‌‌هایی کوچک، چیز زیادی باقی نمانده است. اما شما نمی‌توانید از هیچ نقطه‌ی دبی سرسری بگذرید. وقت آن است تا جاذبه‌هایی که مسافران را به راه سفر به دبی می‌کشد، به شما معرفی کنیم.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی دبی

سفر به دبی برای اهالی آدرنالین گردی و عاشقان هیجان، سفر به بهشت است! این شهر انقدر مجموعه‌ی تفریحی و سرگرمی دارد که همگی با دستگاه‌های به روز و مدرن تجهیز شده‌اند.

در ادامه‌ی راهنمای سفر به دبی به مهم‌ترین تفریحات دبی اشاره می‌کنیم.

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های دبی

دبی در کنار میلیون‌ها موضوع هیجان‌انگیزی که دارد، شهر طعم‌ها است. انبوه رستوران‌ها و کافه‌هایی که در این شهر به مسافران چشمک می‌زنن، ممکن است شما را گیج کنند. ما در سفرزون لیستی از بهترین رستوران‌های دبی را آماده کرده‌ایم تا در سفرتان با خاطری آسوده، به سراغ طعم‌های جدید بروید.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید دبی

دبی یکی از مهم‌­ترین مقصدهای خرید گردشگران ایرانی است. این شهر با مراکز خرید متنوع و بی­‌پایانش که تمام برندهای مشهور جهان در آن‌ها شعبه دارند، بهشت خریددوستان است. اما اگر ندانیم برای خرید موردنظرمان به کدام مرکز خرید مراجعه کنیم زمان محدود سفرمان هدر می‌­رود. پس بهتر است پیش از سفر اطلاعات کاملی درباره مراکز خرید جمع‌­آوری کنیم تا بدون دغدغه و نگرانی هم خرید کنیم و هم از سفر لذت ببریم. در راهنمای سفر به دبی سفرزون، ما اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های دبی

دبی، این امیرنشین ثروتمند، یکی از مقصدهای محبوب گردشگران سراسر جهان و همین‌طور ایرانی‌هاست. دلایل شهرت دبی کم نیستند، یکی از این موارد، بهترین هتل های دبی هستند و مهم‌ترینش برج‌های بی‌شمار با معماری مدرن و منحصر‌به‌فردشان و مراکز خرید وسیع‌اند.

با چی بریم دبی، بهترین مسیر سفر به دبی

راه های سفر به دبی و هزینه ها

راه‌های مختلف سفر به دبی عبارت اند از:     تورهای دبی

  1. هواییبرای ۳ شب و ۴ روز هزینه ها بین ۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  1. دریاییبسته به آژانس مسافرتی، هتل و اتاق مورد نظر قیمت‌های متفاوتی پیش روی شما قرار دارند.
null

کشتی

برای آن که با کشتی به دبی بروید، ابتدا باید خودتان را به شهر بندر لنگه برسانید. در صورت مساعد بودن هوا و بسته به شرکت کشتی رانی شما، روزهای حرکت و ساعات رفت و برگشت متفاوت است. اغلب در ساعات ۱۰ و ۱۱ صبح از بندرلنگه و دبی حرکت می کنند. همچنین خوب است بدانید از بندرلنگه تا شهر دبی ۵ ساعت در راه خواهید بود.

هزینه بلیت کشتی درجه دو از بندر لنگه تا دبی:

  • یک طرفه: حدود ۶۲۵,۰۰۰ تومان
  • دو طرفه: حدود ۹۶۷,۰۰۰ تومان
null

هواپیما

در زیر برخی از پروازهای دبی به همراه هزینه گفته شده که هر کدام طیف هزینه بلیط یک طرفه است:

  • بلیت هواپیما تهران-دبی: بین ۷۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
  • بلیت هواپیما مشهد-دبی: بین ۸۰۰,۰۰۰ تومان تا ۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان