کیش با آب‌وهوای گرم و مرطوب، جزیره‌های مرجانی و آب‌های زلالش هر سال تعداد بسیاری گردشگر را جذب می‌کند. جاهای دیدنی و تفریحی کیش فراوان است، برای گشت‌وگذار و دیدن این جزیره، باید روزها وقت بگذارید. ما در راهنمای سفر به کیش در مجله‌ی سفرزون شما را تا دل جزیره همراهی می‌کنیم.

بهترین زمان سفر به کیش

با توجه به گرمایی که در این منطقه وجود دارد، بهترین زمان برای سفر به کیش از ابتدای دی تا روزهای پایانی فروردین است. البته اگر تحمل گرمای بیشتری دارید، می‌توانید تا اواسط اردیبهشت راهی این جزیره شوید.

جاهای دیدنی کیش

اگر عازم کیش هستید، ما به شما کمک می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن، مهم‌ترین دیدنی‌های جزیره‌ی زیبای کیش را ببینید. جاذبه‌های این جزیره شامل جذابیت‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی است. هر کدام از آن‌ها به شکلی شما را به خود جذب می‌کنند. در ادامه‌ی راهنمای سفر کیش همراه ما باشید.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی کیش

کیش مانند بسیاری دیگر از جزیره‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تفریحات مختلف، به‌ویژه تفریحات آبی است. برای آن‌که در سفر به کیش، به راحتی به تفریحات دسترسی پیدا کنید؛ سفرزون شما را همراهی می‌کند.

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های کیش

بهترین رستوران های کیش را به سختی می‌شود شناسایی کرد. کیش یکی از پر بازدیدترین جزیره‌های خاورمیانه از لحاظ توریستی و گردشگری است به همین دلیل است که تمامی کسب و کارهای کیش در رقابت دائمی به سر می‌برند . یکی از پر رونق‌ترین و جذاب‌ترین این کسب و کارها ، رستوران ها هستند پس انتخاب کردن از بین آنها برای لیست بهترین رستوران های کیش کار سختی است.
ما در راهنمای سفر به کیش، لیستی از بهترین رستوران‌های جزیره را برای شما آماده کرده‌ایم تا تجربه‌ای لذیذ را برای شما رقم بزند.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید کیش

جزیره‌ی کیش که از مناطق محبوب گردشگری در ایران به شمار می‌رود، از گذشته یکی از مراکز اصلی تجارت در خلیج فارس بوده است. امروزه نیز بازارها و مراکز خریدِ بسیار لوکس، با معماری‌های زیبا و مدرن، که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مختلف به مشتریان و بازدیدکنندگان است. برای شناسایی بهترین مراکز خرید کیش با ما همراه باشید.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های کیش

برای اقامت در کیش، گزینه‌های متفاوتی برای انتخاب دارید. ما برای این‌که در میان این تنوع، سردرگم نشوید، بهترین هتل‌های کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

با چی بریم کیش ، بهترین مسیر سفر به کیش

برای سفر به کیش راه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس‌ها یکی از گزینه‌های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده‌ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به کیش می‌تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می‌توانید بلیط اتوبوس کیش‌تان را رزو کنید و مسافرتی جاده‌ای و لذت بخش تجربه کنید.

خودرو شخصی : اگر در شهرهایی ساکن هستید که حداکثر فاصله‌شان با کیش ۷۰۰کیلومتر است و ممکن سفرتان حدود ۶ ساعت زمان ببرد می‌توانید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید و از سفر جاده‌ای خود لذت ببرید. اما اگر فاصله‌تان بیشتر از این عدد است بهتر است برای راحتی خودتان از وسایل نقلیه‌ی دیگری استفاده کنید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی‌خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به کیش را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی‌های شهر بپردازید.