نام تبریز با تاریخ و زیبایی پیوند خورده است. این شهر محل تولد بسیاری از اولین ها بوده. تبریز با تمام زیبایی های فرهنگی و تاریخی خود یکی از مهمترین قطب های اقتصادی ایران است. گشت و گذار در شهری که با آوای خوش آذری پیوند خورده است و آب و هوای شمال غربی آن، جان را تازه می کند، می تواند تجربه ی سفری لذت بخش باشد. ما در سفرزون برنامه ای جامع برای سفر شما به این شهر آماده کرده ایم، همراه ما باشید.

بهترین زمان سفر به تبریز

آب و هوای تبریز به تناسب موقعیت جغرافیایی این شهر تا حدودی سرد است. تابستان های تبریز خنک و معتدل است و در طی پاییز و زمستان آسمان شهر اغلب اوقات بارندگی دارد. یخبندان های بسیاری در این دو فصل معمولا اتفاق می افتد. اگر عازم سفر به تبریز هستید در بازه ی زمانی تیر تا اواخر شهریور این مقصد را انتخاب کنید. توسط دمای هوا در این زمان ۲۴ درجه سانتی گراد است. در سایر روزهای سرد گرفتار سرمای این منطقه می شوید و ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد.

جاهای دیدنی تبریز

وقت آن است که دیدنی های تبریز را با یکدیگر مرور کنیم. شهری که از روزگار پیش از اسلام تا همین امروز خاطرات بسیاری را در تن خود حفظ کرده است.جاذبه هایی رنگارنگ که تصویری زیبا از این شهر در ذهن به جا می گذارد.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی تبریز

این شهر پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری است که لحظه هایتان را با خود همراه می کند. در کنار این جاذبه ها، مراکز تفریحی تبریز از پر رونق ترین بخش سفر به این منطقه است که حسابی گردشگران را شیفته ی خود کرده است. برای آشنایی بیشتر با این مراکز تفریحی همراه ما باشید..

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های تبریز

مردم تبریز یکی از خوشمزه ترین دستپخت ها را دارند و یکی از لذت های سفر به تبریز، چشیدن طعم خوش غذاهای این سرزمین آذربایجانی است. با سفرزون همراه باشید تا لیستی از بهترین رستوران ها و کافه های تبریز را به شما معرفی کنیم تا در سفر به تبریز سردرگم نشوید.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید تبریز

تبریز به واسطه ی موقعیت خاص اقتصادی و ارتباط با مرز، کالاهایی با قیمت مناسب ارائه می کند. اگر می خواهید در سفر به تبریز گشتی هم در مراکز خرید بزنید، ما فهرستی از بهترین ها را برای شما آماده کرده ایم.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های تبریز

برای انتخاب محل اقامتتان تبریز گزینه های مختلفی پیش رو دارید. ما با معرفی بهترین هتل های این شهر سفر به تبریز را برایتان آسان می کنیم.

با چی بریم تبریز ، بهترین مسیر سفر به تبریز

برای سفر به تبریز راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه ها را بررسی می کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس ها یکی از گزینه های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به تبریز می تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می توانید بلیط اتوبوس تبریزتان را رزرو کنید و مسافرتی جاده ای و لذت بخش تجربه کنید.

خودرو شخصی : اگر در شهرهایی ساکن هستید که حداکثر فاصله شان با تبریز ۷۰۰ کیلومتر است و ممکن سفرتان حدود ۶ ساعت زمان ببرد می توانید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید و از سفر جاده ای خود لذت ببرید. (مسیری مانند اصفهان به تهران) اما اگر فاصله تان بیشتر از این عدد است بهتر است برای راحتی
خودتان از وسایل نقلیه ی دیگری استفاده کنید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به تبریز را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریعتر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی های شهر بپردازید.