استانبول مانند تصویری نمناک و شور انگیز است. این شهر که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ترکیه محسوب می‌شود، غافلگیری‌های بسیاری برای مسافرانش دارد. استانبول با همه‌ی رنگ‌ها و عطرهایش برای همه‌ی سلیقه‌ها خاطره‌ای فراموش نشدنی می‌سازد. اگر شما هم راهی سفر به استانبول هستید، با سفرزون هم‌قدم شوید تا جزئیات بیشتری از شهر مرغان دریایی بدانیم.

بهترین زمان سفر به استانبول

شهر استانبول در اکثر روزهای سال گردشگران بسیاری دارد. اما بررسی بهترین زمان برای سفر به استانبول یکی از تصمیم‌های مهم برای سفر است. در شهر استانبول، ماه‌های مارس تا می( اسفند تا اردیبهشت)  و سپتامبر تا اواسط نوامبر ( شهریور تا ابتدای آذر) یکی از بهترین ایام برای مسافرت است. در این بازه‌‎ی زمانی شهر نسبتا خلوت است و هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا می‌کند. دمای هوای استانبول در این روزها از سال تقریبا بین ۱۵تا۲۰ درجه سانتی گراد است.

اما اگر قصد دارید استانبول را در روزهای شلوغ سال ببینید؛ از اواسط ژوئن تا اواخر آگوست  (خرداد تا مرداد) به این شهر سفر کنید. دمای هوا در این‌روزها ۱۵ تا ۲۷ درجه سانتی گراد است. اما در نظر داشته باشید که هزینه‌های اقامت در این ایام رشد بالایی دارد.

جاهای دیدنی استانبول

با رشد صنعت گردشگری در سراسر کشور ترکیه و محبوبیت بسیار زیاد شهر استانبول، جاذبه‌های بسیاری از مسافران را راهی این مقصد می‌کند. جاذبه‌های استانبول متنوع و متفاوت‌اند. هر کدام از این جذابیت‌هات به نوعی زیبایی خاص خود را دارند؛ از مساجد گرفته تا طبیعت شهر. با سفرزون باشید تا راهی کوچه پس کوچه‌های شهر بشویم و سفر به استانبول را برای شما آسان‌تر کنیم.

null

مشاهده همه مراکز تفریحی

مراکز تفریحی استانبول

استانبول به دلیل داشتن تفریحات متنوعش معروف است. مراکز تفریحی استانبول در سال‌های اخیر به‌روز تر شده‌اند و بنا به نیاز مسافران سرگرمی‌های زیادی در این شهر پیدا می‌کند. تفریحات استانبول تنها به مراکز تفریحی محدود نمی‌شود. بلکه دوچرخه سواری و خیابان‌گردی‌ها در شهر نیز می‌توانند از تجربه‌های تفریحی فراموش نشدنی باشند. درا دامه بعضی از مهم‌ترین تفریحات این شهر را برای شما آماده کرده‌ایم تا در سفر به استانبول برای انتخاب آن‌ها سردرگم نشوید.

null

مشاهده همه کافه و رستوران‌ها

کافه و رستوران های استانبول

طعم‌ها یکی از فراموش نشدنی‌ترین میراث‌های هر سفر هستند. انتخاب درست کافه‌ها و رستوران‌ها در سفر به استانبول می‌تواند تجربه‌ای بی‌تکرار را برای شما بسازد. این شهر شلوغ و پرطرفدار می‌تواند گزینه‌های بسیاری را به شما ارائه کند. اما ما در سفرزون به شما کمک می‌کنیم تا گزینه‌های مناسب را پیدا کنیید و از طعم خوراکی‌ها لذت ببرید.

null

مشاهده همه مراکز خرید

مراکز خرید استانبول

تهران یکی از قطب‌های اصلی مد و فشن در ایران است و به همین دلیل بسیاری از مسافران همین دلیل سفر به تهران را آغاز می‌کنند. مراکز خرید تهران هر کدام به‌روزترین ابزار و اجناس را برای فروش دارند و شما می‌توانید از میان بی‌کرانی و تنوع این محصولات انتخاب کنید. ما در اینجا بهترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

null

مشاهده همه هتل‌ها

هتل های استانبول

اقامت و اسکان در تهران یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران و گردشگران این شهر است. برای اینکه با کیفیت‌ترین هتل‌ های تهران را بشناسید ما در سفرزون لیستی از بهترین ها را آماده کرده‌ایم تا در سفر به تهران نگران اقامت خود نباشید.

با چی بریم استانبول ، بهترین مسیر سفر به استانبول

برای سفر به استانبول راه‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. در ادامه هر کدام از این راه‌ها را بررسی می‌کنیم.

null

اتوبوس : اتوبوس‌ها یکی از گزینه‌های مناسب سفر برای عاشقان سفرهای جاده‌ای هستند. همچنین سفر با اتوبوس به استانبول می‌تواند مقرون به صرفه باشد. اگر به تنهایی سفر می‌کنید اتوبوس امنیتی خوبی برای شما دارد. می‌توانید بلیط اتوبوس استانبول‌تان را رزو کنید و مسافرتی جاده‌ای و لذت بخش تجربه کنید.

هزینه اتوبوس تهران-استانبول: بین ۱۸۰۰۰۰ تومان تا ۳۰۰۰۰۰ تومان

هزینه اتوبوس تبریز-استانبول: حدود ۲۵۰۰۰۰ تومان

خودرو شخصی : اگر می‌خواهید با خودروی شخصی به این شهر سفر کنید خودتان را برای مسیری طولانی آماده کنید. برای این سفر باید مدارک بسیاری را آماده کنید. اگر اهل هیجان هستید و طاقت جزئیات این سفر زمینی را دارید که سفر بی‌خطر! اما پیشنهاد ما این است که حتی اگر از طرفداران سفر زمینی هستید، برای بار اول با تورها و اتوبوس‌ها همراه شوید تا از دردسرهای احتمالی آسوده باشید.

null
null

هواپیما : اگر از هواداران سفرهای سریع هستید و نمی‌خواهید مدت زیادی در مسیر بمانید همین حالا بلیط هواپیما به استانبول را رزرو کنید. سفری کوتاه و امن تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسید و به تماشای زیبایی‌های شهر بپردازید