در شرایط اقتصادی حال حاضر همه به دنبال کم کردن هزینه ها در هر زمینه ای هستند تا بتوانند بهترین استفاده را از درآمدشان داشته باشند و هزینه ها را به حداقل برسانند. خرید بلیط هواپیما نیز از این مورد مستثنی نیست. ما در این مقاله شما را با راه های خرید بلیط ارزان به ونکوور آشنا می کنیم و فنون کوزه گری مهمی را به شما آموزش خواهیم داد.

رازهای خرید بلیط ارزان از جمله مواردی است که شما باید بدانید و به آن توجه کافی داشته باشید. بهتر است قبل از نهایی کردن رزرو بلیط خود به ونکوور پاسخ واضحی به سوال های زیر بدهید:

  • بهترین زمان سفر شما کی است؟
  • آیا پیگیر تخفیف های مختلف سایت های تهیه بلیط و… هستید؟
  • بلیط سفر را از کجا خریداری می کنید؟

بهترین گزینه خرید بلیط ارزان هواپیما

اولین و بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما جست وجو و گشت و گذار در سایت های اینترنتی است. شما با مقایسه قیمت بلیط های هواپیما در سایت های مختلف می توانید ارزان ترین گزینه را برای خرید پیدا کنید. بعضی از سایت ها به پاس موقعیت های زمانی مختلف، تخفیف های وسوسه انگیزی را روی هزینه بلیط ها اعمال می کنند.

ارزان ترین و بهترین زمان خرید بلیط هواپیما

زمانی که شما قصد مسافرت به آمریکا و خرید بلیط ونکوور را دارید، حتما باید یک برنامه ریزی درست و با زمان بندی مناسب تهیه کنید. گفته می شود برای خرید بلیط هواپیما از ۴۵ تا ۵۰ روز قبل به فکر تهیه بلیط باشید ولی این مدت زمان برای سفر های خارجی متفاوت و بسیار بیشتر است. بهترین زمان تهیه بلیط هواپیما برای مسافرت های برون مرزی بین ۵ تا ۶ ماه قبل از شروع سفر است؛ این گونه بلیط را در کمترین قیمت ممکن خریداری می کنید.

در زمان تعطیلات بلیط هواپیما نخرید!

معمولا در زمان تعطیلات تعداد متقاضیان بلیط پروازهای خارجی و داخلی بسیار بالا رفته که این مورد باعث گران تر شدن بلیط هواپیما می شود. در ضمن اینکه ممکن است شما نتوانید در روزی که مد نظر دارید پرواز کنید. بنابراین بهتر است که سفر خود را کنسل یا زمان آن را تغییر دهید؛ این تغیر زمان تاثیر بسیار شگرفی بر هزینه های سفر شما خواهد داشت.

بلیط سفر خود را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید

معمولا خرید بلیط به صورت رفت و برگشت به صرفه تر بوده و خیال شما را برای بازگشت به مبدا بسیار راحت خواهد کرد؛ رزرو بلیط به صورت رفت و برگشت هزینه کمتری نسبت به رزرو بلیط های رفت یا برگشت یک طرفه دارد. خرید بلیط یک طرفه معمولا برای افرادی که تاریخ برگشتشان مشخص نیست و یا دیگر قصد بازگشت به مقصد را ندارند، گزینه مناسبی است.

تهیه بلیط سیستمی بهتر است یا بلیط چارتری؟

بلیط های سیستمی بلیط هایی هستند که مستقیما توسط شرکت های هواپیمایی ارائه شده و به فروش می رسند. بلیط های چارتری بلیط هایی هستند که توسط چارتر کننده ها خریداری شده و به مرور زمان به فروش می رسند. تفاوت میان بلیط های سیستمی و بلیط های چارتری به شرح زیر است:

  • معمولا هزینه و قیمت بلیط های چارتری نسبت به بلیط های سیستمی بیشتر است.
  • نوسان های قیمتی بلیط های چارتری از بلیط های سیستمی بیشتر بوده و احتمال کاهش یا افزایش قیمت بلیط ها بالاتر است.
  • با گذشت زمان هزینه بلیط های چارتری معمولا پایین نمی آید.
  • قیمت بلیط های سیستمی برای کودکان و بزرگسالان یکسان است؛ ولی هزینه بلیط های چارتری برای کودکان کمتر از بزرگسالان است.

پرواز های غیر مستقیم گزینه بهتری برای سفر خارجی هستند

در اکثر مسافرت های داخلی، شما به راحتی بلیط مقصد مورد نظرتان را می گیرید و با یک پرواز مستقیم به مقصد می رسید؛ اما برای پروازهای خارجی گزینه دومی نیز وجود دارد؛ پروازهای غیرمستقیم از جمله پروازهایی هستند که نسبت به همتای خود یعنی پرواز مستقیم، قیمت کمتری دارند؛ دلیل این امر چیست؟ بلیط های غیر مستقیم بلیط هایی هستند که شما برای رسیدن به مقصد اصلی خود، باید در دو یا سه شهر توقف کنید؛ به علت همین وقفه های طولانی یا کوتاه مدت است که هزینه بلیط کاهش پیدا می کند؛ برای مثال اگر قصد سفر با پرواز غیر مستقیم را به پاریس داشته باشید، ابتدا باید به رم رفته و بعد از آن با یک پرواز دوم به پاریس بروید. در این نوع سفر شما هزینه ای بابت سفر دوم به شهر مقصد پرداخت نخواهید کرد. همواره به خاطر داشته باشید که در توقف انجام شده در مقصد اولیه پروازهای غیرمستقیم، شما نمی توانید از فرودگاه خارج شوید؛ مگر این که ویزای آن کشور یا ویزای ترانزیت داشته باشید؛ بنابراین بهتر است قبل از رزرو بلیط های غیر مستقیم، نسبت به تهیه ویزای ترانزیت اقدام فرمایید.

ریسک خرید بلیط دقیقه نودی

هیچ وقت و برای هیچ مقصدی، بلیط خود را در دقیقه نود رزرو نکنید؛ ریسک این کار بسیار بالا است؛ این احتمال نیز وجود دارد که بلیط گیرتان نیاید یا اگر بلیطی  نیز تهیه کردید، قیمت و هزینه بیشتری را متحمل شوید. بنابراین هیچوقت ریسک خرید بلیط دقیقه نودی را به جان نخرید.

سفر به ونکوور و خرید بلیط

بدون شک هزینه بلیط سفر به کشورهای خارجی یکی از اساسی ترین و مهم ترین هزینه های سفر است و اگر بتوانید در این هزینه ها صرفه جویی کنید، کمک بسیار بزرگی به خود کرده اید. همواره قبل از تهیه بلیط ونکوور ارزان به مواردی از قبیل زمان سفر، نوع بلیط، نحوه تهیه بلیط و… توجه کنید؛ بهتر است برای گام اول سفر به ونکوور نسبت به خرید بلیط، آن هم به صورت آگاهانه اقدام کنید؛ فلای تودی یکی از سایت های معتبر و مرجع در زمینه تهیه بلیط سفر به اقصی نقاط آمریکا است که با ارائه بهترین خدمات، شما را در برداشتن گام اول سفر خود به بهترین شکل ممکن یاری خواهد کرد.