برای گشت و گذار در تهران بزرگ باید برنامه‌ای مدون داشت که دچار سرگرمی و کمبود وقت نشویم. در کنار برنامه ریزی برای بازدید از مکان‌های تفریحی و تاریخی باید فهرستی دقیق از هتل های تهران داشت تا ویژگی‌ها و سرویس‌دهی هر کدام را به‌خوبی بشناسیم و انتخابی درست انجام دهیم تا اقامتی لذت‌بخش را در تهران تجربه کنیم. ما در سفرزون لیستی از بهترین هتل‌های تهران را برای شما آماده کرده‌ایم تا در سفرتان آسوده خاطرتر باشید.

saadatrent

هتل استقلال ، یکی از قدیمی‌ترین هتل های تهران

هتل استقلال در لیست هتل‌های ۵ ستاره تهران قرار دارد و یکی از بزرگترین هتل های تهران است. پیش از این زمان هتل استقلال را به نام هتل هیلتون (هتل رویال هیلتون) می‌شناختند. این هتل در خاطرات بسیاری از مردم که حالا سن و سالی از آن‌ها گذشته نقش پر رنگی دارد. این هتل تاریخی همجوار با خیابان ولیعصر است و با پس زمینه‌ی طبیعت زیبای شمال تهران تصویری دل‌انگیزتر دارد. این هتل فاصله‌ی چندانی با مراکز خرید، بناهای تاریخی و پارک زیبای ملت ندارد و اگر اهل پیاده روی باشید مسیری زیبا تا هتل پیش روی شما است.

هتل استقلال که خاطرات بسیاری را در خود حفظ کرده است در حال حاضر از دو برج شرقی و غربی تشکیل شده و امکانات مدرن بسیاری دارد. از این امکانات می‌توان به رستوران‌ها، کافه، مغازه، فروشگاه، مجموعه ورزشی، زمین تنیس، استخر و ماساژ و گالری هنری را نام‌برد. در اتاق های این هتل می‌توانید از دیدن منظره‌ی طبیعت تهران لذت ببرید.

هزینه اقامت در هتل استقلال برای یک شب در اتاق دوتخته به‌همراه صبحانه از ۶۷۰ هزار تومن تا یک میلیون و۲۰ هزار تومن است.

آدرس هتل استقلال روی نقشه گوگل

هتل آزادی ، هایت سابق

هتل آزادی نیز مانند هتل استقلال از هتل های تهران است که پیش از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده و محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد. شاید خیلی‌ها به‌خاطر داشته باشند که این هتل را به نام هایت می‌خواندند. این هتل مدرن طراحی بی‌نظیری دارد که وقتی اتوبان چمران را به سمت پایین بیاییم معماری آن چشم‌هایمان را خیره می‌کند. درست در نزدیکی کوه‌های توچال هتلی برای استراحت و لذت از پاک‌ترین نقاط تهران قرار دارد. این مجموعه امکانات و خدمات بسیاری دارد و هر چیزی که بخواهید در آن پیدا می‌شود. از فروشگاه و آرایشگاه و خشک‌شویی و گالری هنری تا کافه و رستوران برای غذاهای ایرانی و فرنگی. همچنین مجموعه‌ی ورزشی، استخر و سونا و حمام سنتی که در هتل فعال هستند محبوبیت فراوانی دارند. این هتل علاوه بر هوای خوب آرامش بسیاری نیز دارد و شب‌های ساکتی را در هتل آزادی تجربه می‌کنید.

هزینه اقامت در هتل آزادی برای یک شب در اتاق دوتخته به همراه صبحانه از ۹۰۰ هزار تومن شروع می‌شود.

آدرس هتل آزادی روی نقشه گوگل 

هتل نووتل  ، برای کسانیکه عجله دارند

هتل های تهران
هتل های تهران

هتل نووتل یکی دیگر از هتل های تهران است که ۵ ستاره دارد. این هتل عضوی از مجموعه هتل‌های اکور است و در فهرست بهترین هتل‌های بین المللی تهران قرار دارد. پیشنهاد ما این است که اگر بین دو پروازتان فرصت کمی دارید این هتل را برای اقامت و استراحت انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید از همین اقامت کوتاه لذت ببرید و دیدنی های اطراف را تماشا کنید باغ گل کرج به شما نزدیک است. همچنین این هتل بهترین گزینه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه شهر آفتاب است چرا که تنها ۳۰دقیقه تا آن فاصله دارید. این هتل مانند بسیاری از هتل های بین المللی امکانات رفاهی فراوانی دارد.

هزینه اقامت در هتل نووتل برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه ۸۳۰ هزار تومن است.

آدرس هتل نووتل روی نقشه گوگل

 هتل اسپیناس پالاس ، یک استراحت مجلل

هتل اسپیناس پالاس
هتل اسپیناس پالاس

در منطقه‌ی سعادت آباد یکی از مجلل‌ترین هتل های تهران بنا شده است. این هتل لوکس ۲۰ طبقه دارد و ۷۰۰ واحد اقامتی دارد. اسپیناس پالاس به روی ارتفاعی بالا ساخته شده و بنای آن بسیار چشمگیر و منحصر است و نمایی که مقابل دید مسافران قرار می‌گیرد بسیار زیبا و هیجان انگیز است. این هتل را بزرگ‌ترین هتل تهران می‌دانند و بالاترین سطح خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. امکاناتی مثل مرکز خرید، آرایشگاه، رستوران و فست فود، سالن تنیس، سالن ماساژ و … که همگی در محوطه‌ی خود هتل هستند.

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۹۱۱ هزار تومن شروع می‌شود و این قیمت تا ۳میلیون و ۹۴۳ هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل اسپیناس پالاس روی نقشه گوگل

هتل المپیک ، اقامتی رو به دریاچه

اگر در میان هتل های تهران به دنبال اقامت در هتلی هستید که قیمت مناسب و منظره‌ای دل‌انگیز داشته باشد پیشنهاد ما به شما هتل المپیک است. هتلی که مشرف به پارک جنگلی چیتگر است و در کنار آن می‌توانید نگاهی به دماوند و رشته‌کوه‌های البرز داشته باشید. همچنین از انعکاس نقره‌ای خورشید روی سطح دریاچه چیتگر لذت ببرید در این هتل دسترسی به فرودگاه امام خمینی راحت است و فرودگاه مهرآباد نیز به شما نزدیک است. از خدمات این هتل می‌توان به مجموعه ورزشی مجهزی شامل استخر، سونا ، جکوزی ، سالن بدن‌سازی ، حمام سنتی ، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد و شطرنج و زمین چمن مصنوعی فوتبال اشاره کرد.  در کنار این موارد رستوران‌های ایرانی و فرنگی، سفره‌خانه سنتی و کافه، فروشگاه‌های صنایع‌دستی، آرایشگاه و بانک و قنادی از دیگر امکانات هتل المپیک هستند.

هزینه اقامت در هتل المپیک برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۴۵۸ هزار تومن شروع می‌شود و این رقم تا ۶۱۷ هزار تومن می‌رسد.

آدرس هتل المپیک روی نقشه گوگل

هتل لاله ، خاطره‌ی خوش کنتیننتال

محال است که اهل خاطره و نوستالژی باشید اما هتل لاله را نشناسید. هتلی قدیمی که روزگاری یکی از پر زرق و برق‌ترین هتل های تهران بود و نام کنتیننتال  را بر خود داشته. هر گوشه‌ی این هتل خاطره‌ای از ایام گذشته دارد؛ اتاق‌ها، مبلمان، دکور، میز و صندلی رستوران‌ها و..این هتل در نزدیکی انبوه درختان پارک لاله قرار دارد و به همین از هوای نسبتا خوبی برخوردار است.از این هتل می‌توانید پیاده‌روی های هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. خیابان انقلاب، پارک لاله، بلوار کشاورز و موزه هنرهای معاصر در انتظار شما هستند. هتل لاله چند رستوران قدیمی و محبوب دارد: رستوران فرانسوی روتیسری، رستوران چینی تیاره و رستورانی سنتی نمکدون.

هزینه اقامت در هتل لاله برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۶۸۳,۴۳۰ هزارتومن شروع شده و تا ۳,۰۰۸,۴۰۰ هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل لاله روی نقشه گوگل

هتل هما ، بر بلندای هتل های تهران

برجی بلند که رو به کوه‌های البرز دارد با پنجره‌های بی‌شمار نظر همه را جلب می‌کند. این‌جا هتل هما است، هتلی که در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و به دلیل موقعیت مکانی طرفداران بسیاری دارد، خصوصا در میان کسانی‌که می‌خواهند به شهر و دیدنی‌های محدوده‌‍ ی انقلاب و ولیعصر دسترسی داشته باشند. در اطراف هتل هما مراکز خرید، پارک ملت و پارک ساعی و موزه‌هایی مانند تماشاگه زمان و موزه پول قرار دارد. از امکانات خاص این هتل می‌توان به فضای بازی زیبای آن اشاره کرد. همچنین کافه و رستورانی که غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌کند، سالن ورزشی، استخر و سونا و امکانات ماساژ هم از دیگر امکانات هتل هستند.

هزینه اقامت در هتل هما برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۷۸۵,۸۹۰ هزارتومن شروع شده و تا ۱,۳۵۰,۰۰۰ هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل هما روی نقشه گوگل

هتل بزرگ تهران  و قنادی محبوبش

هتل بزرگ تهران یکی از هتل های تهران است که دو شعبه دارد. شعبه‌ی شماره یک برجی سفید واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و مطهری است که نسبت به شعبه‌ی شماره دو قدیمی ساز است. شعبه‌ی دیگر ساختمانی مدرن و امروزی است و در خیابان ویلا قرار دارد. هر دو هتل هم امکانات خوبی دارند. فضای آرام و اتاق‌های راحت، رستوران‌های متنوع، کافه و مجموعه ورزشی و استخر از ویژگی‌های هتل بزرگ تهران است. شعبه قدیمی این هتل یک قنادی پر طرفدار هم دارد.

هزینه اقامت در هتل بزرگ تهران برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۶۰۵,۰۰۰ هزارتومن شروع شده و تا ۱,۳۰۰,۰۰۰ هزار تومن متغیر است.

آدرس شعبه جدید هتل بزرگ تهران روی نقشه گوگل

هتل انقلاب و اولین رستوران گردان ایران

هتل پارسیان انقلاب یکی دیگر از هتل های تهران است که خاطره‌ای ۴۰ ساله در ذهن این شهر دارد. اگر از طرفداران اقامت در مرکز شهر هستید و سر و صدای طول روز شما را اذیت نمی‌کند هتل انقلاب بهترین گزینه است. این هتل تا پیش از انقلاب به نام رویال گاردن شناخته می‌شد و یکی از ویژگی‌های خاص آن رستوران گردانی بود که برای همه مسافران و مهمانان هتل بسیار جذاب بود. در حال حاضر با ساخت وساز برج‌های بلند در این منطقه دیگر این رستوران گردان دید سابق را ندارد. از هتل انقلاب می‌توانید لذت پیاده‌روی در خیابان ولیعصر را تجربه کنید، همچنین با کمک وسایل نقیله عمومی از این هتل به اکثر نقاط شهر دسترسی دارید.

هزینه اقامت در هتل انقلاب برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۵۸۲,۰۰۰ هزارتومن شروع شده و تا ۹۴۱,۰۰۰ هزار تومن متغیر است.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


آدرس هتل انقلاب روی نقشه گوگل

هتل اوین ، جایی برای طبیعت دوستان

هتل اوین را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی دانست که طرفدار آرامش و طبیعت تهران هستند. هوای بالای سرتان در هتل اوین بسیار پاکیزه است و می‌توانید نفسی عمیق بکشید. هتل اوین به بسیاری از مناطق کوهستانی تهران نزدیک است و همین منظره‌ای زیبا در مقابل چشم مسافران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های دیگر مشتری پسند این هتل تجربه‌ی کادر این مجموعه است و احترامی که به مشتری هدیه می‌دهند تجربه‌ای خوب برای اقامت شما می‌سازد. از امکانات هتل می‌توان به اتاق‌های راحت، فضای باز، رستوران کنار استخر، فروشگاه، مجموعه‌ی ورزشی و زمین تنیس و کافه اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل انقلاب برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۷۳۰,۰۰۰ هزارتومن شروع شده و تا ۱,۵۳۰,۰۰۰ هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل اوین روی نقشه گوگل

هتل ارم ، آرامش در هیاهوی تهران

هتل ارم یکی از هتل های تهران است که شاید در نگاه اول فکر کنیم ازدحام و شلوغی محیطی اطراف آرامش اقامت را از ما می‌گیرد اما همین نزدیکی به بزرگراه‌ها این هتل را به یکی از بهترین انتخاب‌ها تبدیل کرده است. فضای داخلی هتل کاملا سروصدای محیط را می‌گیرد و استراحتی پر از آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. این هتل را می‌توان از بهترین مکان‌های پیشنهادی برای اقامت مهمانان خارجی دانست.  از امکانات خاص هتل ارم باید به گل‌فروشی، عکاسی، تالار، سالن‌های سرباز و سرپوشیده با سیستم سرمایشی و گرمایشی متناسب با فصول مختلف است اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل انقلاب برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۶۴۰,۹۲۰ هزارتومن شروع شده و تا ۱,۰۹۰,۰۰۰ هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل ارم روی نقشه گوگل

هتل اسکان الوند ، چهار ستاره‌ی آرژانتین

هتل اسکان از دیگر هتل‌های چهار ستاره‌ی شهر است که در میدان آرژانتین قرار دارد و از آن می‌توان به خیلی از نقاط شهر به راحتی دسترسی پیدا کرد. به دلیل قرار گرفتن بنای هتل اسکان بر بلندی‌های تهران شما می‌توانید به مناظر زیبایی دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های این هتل در نظر گرفتن فضاهایی برای ملاقات‌ها و گفتگوهای خانوادگی و رسمی است، در کنار این تراس هتل که با آب نمایی زیبا و صدای دلنواز موسیقی محیطی گرم و صمیمی را برایتان به وجود آورده است. این هتل کافی شاپی دلپذیر به نام شار دارد که علاوه بر سرو غذاها و نوشیدنی‌های سرد و گرم خوشمزه فرصتی برای یک دورهمی را می‌سازد. البته یک شعبه از هتل اسکان در فرصت قرار دارد و به نسبت شعبه‌ی الوند قدیمی‌تر است.

هزینه اقامت در هتل انقلاب برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۸۸۹,۴۴۰ هزارتومن شروع شده و تا ۱,۱۷۷,۲۰۰  هزار تومن متغیر است.

آدرس اسکان الوند روی نقشه گوگل

هتل ساینا ، اقتصادی و با کیفیت

مناسب بین هتل های تهران
مناسب بین هتل های تهران

اگر از مسافرانی هستید که برای سفری کاری به تهران آمده‌اید هتل ساینا در میان هتل های تهران بهترین گزینه‌ی پیش روی شما است چرا که بسیاری از مراکز ادارای و تجاری به هتل ساینا نزدیک است و شما به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این هتل با فضای داخلی و معماری منحصرش شما را جذب خود می‌کند. امکانات رفاهی هتل شامل کافی شاپ، بیزنس سنتر مجهز، امکانات درمانی و.. است.

هزینه اقامت در هتل ساینا برای یک شب در اتاق دو تخته به همراه صبحانه از ۴۵۰,۱۰۰ هزارتومن شروع شده و تا ۴۷۹,۶۰۰  هزار تومن متغیر است.

آدرس هتل ساینا روی نقشه گوگل

اگر تجربه‌ی اقامت در هر یک از این هتل های تهران را دارید برای ما بنویسید تا با کمک یکدیگر با خدمات و کیفیت سرویس دهی هر کدام بیشتر آشنا شویم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

null

تور تهران گردی

برای مشاهده‌ی تورهای تهران گردی سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.