وقتی برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که ضمن چشیدن غذایی خوشمزه، اوقات خوشی را تجربه کنیم؛ از‌این‌رو یک رستوران خوب، رستورانی است که علاوه‌بر ارائه غذای لذیذ و با‌کیفیت، فضای راحت و دلنشینی داشته و به بهترین شکل از مهمانان خود پذیرایی کند. شاید انتخاب یک رستوران خوب در تهران، که در هر کوچه و خیابان آن رستوران و غذاخوری دایر است کار بسیار سختی باشد. به همین سبب ما بر آن شدیم تا با ارائه مطلبی کاربردی، بهترین رستوران های تهران در نقاط مختلف این کلانشهر بزرگ را معرفی کرده و کار شما را برای انتخاب مقصدی مناسب به‌منظور چشیدن طعم غذایی لذیذ و رقم زدن اوقاتی فرح‌بخش، راحت کنیم. 

saadatrent

از‌این‌رو چنانچه ساکن تهران هستید، یا از شهرهای دیگر برای گردش و تفریح به تهران آمده‌اید و قصد رفتن به یک رستوران مناسب را دارید با سفرزون همراه شوید تا با بهترین رستوران های تهران آشنا شده و یک وعده غذای عالی و لذیذ را در کنار عزیزانتان نوش جان کنید.

پیشنهاد می کنیم برای اقامت در تهران گزینه اجاره روزانه خانه در تهران از جاباما را انتخاب کنید تا با خیالی آسوده سفر کنید.

سرفصل های مقاله

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده | از بهترین رستوران های تهران 

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران شمرده می‌شود. این مجموعه بیش از ۶۴ سال سابق دارد و در طول فعالیت خود، همواره بهترین کیفیت و طعم را ارائه داده است. آشپزان ماهر و تیم مهمانداران حرفه‌ای این مجموعه رستوران‌ها، انتظارات شما را در برگزاری مراسم‌های سازمانی، تولد و عقد و دیگر مراسم‌های خانوادگی و دوستانه برآورده می‌کنند. شعبات این رستوران که امکان تجربه نوش جان کردن غذا در دل طبیعت، بر بلندای یک برج، ساحل اختصاصی و رستوران گردان را فراهم می‌سازند. در این رستوران‌ها برای هر ذائقه‌ای منوی کاملی تدارک دیده‌ شده و امکانات رفاهی گوناگونی همچون سالن‌های VIP، پارکینگ اختصاصی، خانه بازی کودکان، موسیقی زنده، همراهی سالمندان و افراد کم‌توان و… را برای راحتی بیشتر مهمانان فراهم شده است.

مجموعه رستوران و کافه های ارکیده 1

سه شعبه از این مجموعه رستوران و کافه های ارکیده در تهران واقع شده که یکی از آن‌ها رستوران ارکیده آرژانتین است. این رستوران در مرکز تهران و قلب تجاری این شهر قرار دارد. فضای کلاسیک و شیک رستوران ارکیده آرژانتین، برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، بسیار مناسب است. از دیگر شعبات مجموعه رستوران و کافههای ارکیده در تهران می‌توان به شعبه اقدسیه اشاره کرد. این رستوران بر بلندای برجی مرتفع واقع شده و فضایی بسیار لوکس دارد. در این رستوران می‌توانید ضمن لذت بردن از طعم بی‌نظیر غذا‌هایی با‌کیفیت و لذیذ، از تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از شهر تهران، غرق لذت شوید. شعبه سعادت‌آباد از دیگر شعبات مجموعه ارکیده است. این رستوران جزو شیک‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های تهران شمرده می‌شود. شعبه سعادت‌آباد رستوران‌های ارکیده، دو طبقه دارد و طبقه دوم آن کافه‌ای جذاب است که در آن می‌توانید از میل کردن انواع نوشیدنی و دسر لذت ببرید. 

  • اطلاعات بازدید از شعبه آرژانتین 

آدرس شعبه آرژانتین: ایران، استان تهران، تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، شعبه آرژانتین مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰

  • اطلاعات بازدید از شعبه اقدسیه 

آدرس شعبه اقدسیه: ایران، استان تهران، تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰، شعبه اقدسیه مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده 

شماره تماس :  ۰۲۱۴۰۲۲۰۳۹۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰ 

  • اطلاعات بازدید از شعبه سعادت آباد

آدرس شعبه سعادت آباد: ایران، استان تهران، تهران، سعادت آباد، میدان کاج (شهید طهرانی مقدم)، ابتدای خیابان علامه شمالی،نبش خیابان اقبال ملی، شعبه سعادت آباد مجموعه رستوران و کافه‌های ارکیده 

شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷۰۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 

رستوران گردان برج میلاد | ترکیبی از فرهنگ ایرانی و فرنگی

رستوران های تهران
ویوی رو به شهر رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد با ظرفیت ۳۰۰ نفر، در ارتفاع ۲۷۶ متری برج میلاد و در طبقه ششم آن واقع شده است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن، هر یک ساعت، ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خود می‌چرخد و بدین شکل، چشم‌انداز ۳۶۰‌درجه خیره‌کننده و بی‌نظیری از شهر تهران را به چشمان مهمانان خود هدیه می‌دهد. از‌این‌رو شما با رفتن به این رستوران می‌توانید ضمن چشیدن طعم غذایی لذیذ، از حضور در فضای شیک و آرام رستوران گردان برج میلاد و همچنین تماشای شهر تهران در ارتفاع ۲۷۶‌متری لذت برده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید.

رستوران های تهران
ترشی‌های رستوران گردان برج میلاد

در این رستوران صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و دارای انواع متنوعی از غذاهای خوشمزه‌ی محلی، ایرانی، فرنگی و انواع مخلفات و نوشیدنی‌هاست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و می‌توانید در کنار میل کردن غذای مورد علاقه‌تان از محیط گرم و صمیمی رستوران نیز نهایت لذت را ببرید. گفتنی است که وعده صبحانه در رستوران گردان برج میلاد، تنها در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه و در ساعات ۷:۳۰ تا ۱۰:۳۰ سرو می‌شود. نکته دیگر این است که این رستوران در روز‌های سه‌شنبه تنها به خانم‌ها اختصاص دارد! از‌این‌رو ورود مهمانان آقا در این روز ممنوع است. در‌نهایت رستوران گردان برج میلاد، جزو بهترین، محبوب‌‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های تهران شمرده می‌شود و همان طور که گفتیم تنها ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد. از‌این‌رو خوب است بدانید که به‌منظور صرف وعده‌ای غذا در این رستوران، باید از ۴۸ ساعت قبل، نسبت به رزرو میز اقدام کنید!

  • اطلاعات بازدید از رستوران گردان برج میلاد 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، برج میلاد 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۶۰۳۵۸

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۹:۰۰ و ۱۹:۳۰ تا ۰۰:۵۵ و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۹:۰۰ و ۱۹:۳۰ تا ۰۰:۵۵

رستوران مسلم | از قدیمی‌ترین رستوران های تهران

رستوران مسلم را می‌توان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین، معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران معرفی کرد. اگر بگوییم غذا‌هایی که در این رستوران سرو می‌شوند، از هر نظر بی‌نظیرند، اغراق نکرده‌ایم. صف مشتریانی که همواره در جلوی این رستوران شکل می‌گیرد نیز گواه بر ادعای ماست. رستوران مسلم در بازار تهران واقع شده مقصد بسیاری از پایتخت‌نشینان و مسافرانی است که پس از گشت‌و‌گذار در بازار بزرگ تهران، می‌خواهند به صرف وعده‌ای غذای لذیذ بپردازند. همان طور که گفتیم، رستوران مسلم همواره شلوغ است و مشتریان بسیاری در صف قرار می‌گیرند تا بتوانند لذت چشیدن طعم غذا‌های بی‌نظیر این رستوران را تجربه کنند. همین شلوغی ممکن است کمی نگران‌کننده و نا‌امیده‌کننده باشد؛‌ اما اصلاً نگران نباشد. چرا‌که مدیریت و سرعت سرویس‌دهی رستوران مسلم بی‌نظیر است و به همین سبب، حتی وجود صف طولانی، زیاد منتظر نخواهید ماند.

رستوران های تهران

در منوی متنوع و جذاب رستوران مسلم، نام انواع غذا‌های اصیل و محبوب ایرانی نظیر انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین به چشم می‌خورد. معروف‌ترین غذای این رستوران ته چین (مرغ یا گوشت) است. وجود کلمه‌ «ته‌چین ویژه» در سر در این رستوران نیز گواه این امر است. اگر به رستوران مسلم رفتید پیشنهاد می‌کنیم حتماً ته‌چین آن را امتحان کنید و از طعم دلپذیر و لذیذ آن لذت ببرید. در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که در این رستوران قیمت غذاها نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول به نظر می‌رسد.

  • اطلاعات بازدید از رستوران مسلم 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بازار تهران ۱۵ خرداد، نبش سبزه میدان، کوچه حج رحیم خان، پلاک۴، رستوران مسلم بازار

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵

ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۸:۳۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۵:۳۰

رستو‌‌ران کوبابا | از زیبا‌ترین رستوران های تهران 

رستوران کوبابا با نام عجیبش، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک و خیابان جردن یا همان نلسون ماندلا امروزی قرار دارد. چنانچه عاشق خلق تجربه‌های جدید با چشیدن طعم‌های متفاوت و غذا‌های خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام حضور در تهران، به رستوران کوبابا سر زده و خود را به صرف وعده‌ای غذا در این رستوران دعوت کنید. منوی رستوران کوبابا بسیار متنوع است و در آن انواع غذا‌های اصیل ایرانی و انواع غذا‌های محبوب و لذیذ بین‌المللی به چشم می‌خورند. غذا‌هایی که در رستوران کوبابا طبخ و سرو می‌شوند، به‌قدری متنوع هستند که در این رستوران شما می‌توانید از تجربه چشیدن طعم غذا‌هایی نظیر اسکند افندی، پلوی افغانی، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی همانند سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص لذت ببرید. 

رستوران کوبابا
رستوران کوبابا

در رستوران کوبابا، علاوه‌بر غذا‌های اصلی برای وعده‌های ناهار و شام، صبحانه نیز سرو می‌شود. منوی صبحانه این رستوران نیز بسیار جذاب است؛ از‌این‌رو اگر عاشق برنامه‌های صبحانه هستید، رستوران کوبابا یکی از بهترین مقاصد برای شماست. از منو و غذا‌های لذیذ، با‌کیفیت و متنوع این رستوران که بگذریم، به فضای آن و سرویس‌دهی در آن می‌رسیم. فضای رستوران کوبابا بسیار زیباست و دکور مدرن و زیبای آن در کنار پاکیزگی محیط، حس خوبی به مهمان می‌دهد. رفتار پرسنل این رستوران نیز بسیار محترمانه و صمیمانه است و این افراد به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. در‌نهایت لازم است اشاره کنیم که رستوران کوبابا، جزو لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران شمرده می‌شود؛ از‌این‌رو باید در‌نظر داشته باشید که قیمت غذا‌های این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌های معمولی‌تر، گران‌تر هستند. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران کوبابا 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول، رستوران کوبابا 

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

در سفرزون بیشتر بخوانید :
کافه رستوران دانته ، فضایی شیک و رویایی

رستوران های اکباتان | یک شکم گردی حسابی در غرب تهران

رستو‌‌ر‌‎ان خونه | از دلنشین‌ترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران 

چنانچه در میان رستوران های تهران به‌دنبال رستورانی با فضای دلنشین، آرام و دوست‌داشتنی می‌گردید که در آن ضمن تجربه ساعاتی خوش، از چشیدن طعم غذایی با‌کیفیت و لذیذ لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما رستوران خونه خواهد بود. همان طور که تصوری که نام رستوران خونه در ذهن خواننده ایجاد می‌کند، فضای این رستوران شبیه به خانه‌های قدیمی است و حس دلنشین صفا و صمیمیت در آن جریان دارد. تم این رستوران سنتی بوده و بنا و دکور زیبای آن که شامل میز و صندلی‌های چوبی، دیوار‌های آجرکاری شده، پنجره‌های رنگی و گچ‌کاری‌های زیبا است، حس نوستالژی را در ذهن شما زنده می‌کند. 

بهترین رستوران های تهران - رستوران خونه
رستوران خونه

اگر در‌خصوص کیفیت و طعم غذا‌های رستوران خونه بپرسید، باید بگوییم که در این رستوران غذا‌هایی بسیار خوشمزه، با بهترین مواد اولیه طبخ و سرو می‌شوند. قیمت غذا‌های این رستوران در مقایسه با رستوران‌های دیگر کمی بیشتر است، اما حجم زیاد غذا‌ها، شما را راضی خواهد کرد. رفتار پرسنل رستوران خونه نیز بسیار محترمانه بوده و بر‌اساس نظر مشتریان، در این رستوران سرویس‌دهی خوبی ارائه می‌شود. در‌نهایت لازم است بگوییم که رستوران خونه مقصدی عالی برای قرار‌های خانوادگی، دوستانه و عاشقانه است. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران خونه 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن بست کمان، رستوران خونه 

شماره تماس: ۰۲۱۴۳۹۳۷۴

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

در سفرزون بیشتر بخوانید :
رستوران بونلی ، تجربه غذاهای خوشمزه ایتالیایی

رستوران موبی دیک | از بهترین رستوران های تهران 

اگر اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی باشید، قطعا نام موبی دیک به گوش شما خورده است. موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید بوده که در کتابی، اثر هرمان ملویل آمریکایی، ایفای نقش می‌کند و ناخدای یک کشتی، بدون وقفه به دنبال شکار این نهنگ سفید رنگ است. رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و البته جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده است. 

بهترین رستوران های تهران - رستوران موبی دیک
رستوران موبی دیک

این رستوران جزو قدیمی‌ترین رستوران‌های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود و تنوع غذایی آن بسیار بالا است. در میان غذا‌های رستوران موبی دیک، انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد و شما می‌توانید از میان آن‌ها، غذا یا غذا‌های محبوب خود را انتخاب کرده و از تجربه صرف وعده‌ای غذای لذیذ و باکیفیت لذت ببرید. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران موبی دیک 

آدرس: ایران، استان تهران، خیابان سپهبد قرنی، چهار‌راه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸، رستوران موبی دیک 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۰۵۰۴۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۰۰

در سفرزون بخوانید :

رستوران های چینی در تهران | بیش از ۱۰ رستوران آسیایی در تهران

رستوران های کره ای در تهران | چشیدن طعم خاص غذاهای آسیای شرقی در پایتخت ایران

رستوران ژاپنی در تهران | معرفی بیش از ۱۲ رستوران برتر ژاپنی پایتخت

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس | از خاص‌ترین رستوران های تهران 

رستوران ۱۳۳ که نامی بسیار عجیب در میان رستوران های تهران دارد، در منطقه شرق پایتخت ایران و محدود تهرانپارس قرار دارد. این رستوران جزو بهترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود. رستوران ۱۳۳ فضایی بسیار لوکس، زیبا و لاکچری دارد و مقصدی بی‌نظیر برای برگزاری قرار‌های کاری، رسمی و عاشقانه است. اجرای موسیقی زنده در تمامی ساعات فعالیت رستوران، فضایی دلباز با دکوراسیونی زیبا، امکان انتخاب غذا به‌صورت گرم در لحظه، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رستوران لوکس و محبوب، به‌شمار می‌آیند. 

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس
رستوران ۱۳۳ تهرانپارس

در رستوران ۱۳۳ تهرانپارس می‌توانید در یک لاین قرار بگیرید و در مسیر میزی بزرگ و طولانی قدم بزنید که روی آن انواع غذا‌های هوس‌انگیز و خوشمزه به چشم می‌خورند. شما می‌توانید هر غذایی که می‌خواهید را از میان آن‌ها انتخاب کرده و از پرسنل رستوران بخواهید که غذای مد‌نظرتان را برایتان سرو کنند. در‌نهایت چنانچه به‌دنبال خلق تجربه‌ای جدید و به‌یاد‌ماندنی از حضور در رستوران هستید، پیشنهاد می‌کنیم صرفه وعده‌ای غذا در رستوران ۱۳۳ تهرانپارس را از دست ندهید. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران ۱۳۳ تهرانپارس 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، تهرانپارس، چهارراه تیرانداز، خیابان رسالت، رستوران ۱۳۳ تهرانپارس 

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۲۴۱۶۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

در سفرزون بخوانید :

رستوران عربی در تهران | سفری با طعم‌ها از لبنان تا مراکش در تهران

رستوران های لبنانی در تهران | جستجویی لذت‌بخش در طعم غذای اصیل عربی

رستوران هندی در تهران | گذری به غذاهای پر از ادویه هندی

رستوران حس توران | رستورانی با تم سنتی و اساطیری ایران 

نام رستوران که به گوش می‌رسد، تصویر رستورانی با فضای سنتی و اساطیری ایرانی در ذهن تداعی می‌شود. اگر به این رستوران بروید، متوجه خواهید شد که رستوران حس توران دقیقاً شبیه به تصورات و انتظاراتتان است. این رستوران جزو بهترین رستوران‌های تهران محسوی می‌شود و در فودکورت خیابان فرشته تهران، قرار دارد. این رستوران هم به‌لحاظ کیفیت و طعم غذا‌ها و هم به‌لحاظ فضا و سرویس‌دهی، بی‌نظیر است و به همین سبب رستوران حس توران را می‌توان به‌عنوان مقصدی عالی برای صرف وعده‌ای غذا در کنار دوستان، آشنایان و خانواده معرفی کرد.

رستوران حس توران
رستوران حس توران

فضای داخلی رستوران حس توران بسیار هنرمندانه طراحی شده است. در این رستوران همه چیز مهمانان را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد! نکته جالب در‌خصوص جزئیات این رستوران است. به‌عنوان مثال در رستوران حس توران کباب‌های مخصوص روی شمشیر‌های تزئینی پخت و سرو می‌شوند. رستوران حس توران منوی بسیار کامل و متنوعی دارد. همچنین گفتنی است که در آن بخش کافی‌شاپ نیز وجود دارد؛ از‌این‌رو می‌توان گفت این رستوران مقصدی عالی برای جمع‌های بزرگ است؛ چرا‌که انتخاب‌های بیشتری به مهمانان خود ارائه می‌دهد. در‌نهایت این موضوع را درنظر بگیرید که قیمت غذاهای این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌ها، گران‌تر است؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم رستوران حس توران را برای قرار‌های خاص خود انتخاب کنید. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران حس توران 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال، رستوران حس توران 

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۹۹۳۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۱:۰۰

رستوران باربد | تجربه چشیدن طعم غذایی لذیذ در فضایی دلنشین 

رستوران باربد با فضایی بسیار دلنشین، طراحی دکوراسیون بسیار خاص در ساختمانی کم نظیر و مثال زدنی واقع شده است. این رستوران در محدوده ونک واقع شده و مقصد بسیاری از پایتخت‌نشینان و گردشگرانی است که به تهران سفر کرده و به‌ٔنبال فضایی خاص و دلنشین برای صرف وعده‌ای غذا هستند. فضا و دکور این رستوران به‌گونه‌ای است که هنگام حضور در آن، گویی به دوران قاجار سفر کرده‌اید. رستوران باربد را می‌توان به‌عنوان یک سفره‌خانه سنتی معرفی کرد.

رستوران باربد
رستوران باربد

بر‌اساس نظر مشتریان کیفیت و طعم غذا‌هایی که در رستوران باربرد سرو می‌شوند، بسیار عالی است و شما می‌توانید با خیال راحت برای صرف وعده‌ای غذا و گذراندن اوقاتی دلنشین به آن مراجعه کنید. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های اصیل و سنتی محبوب ایرانی به چشم می‌خورد و در آن علاوه‌بر غذا، چای و قلیان نیز سرو می‌شود. از ویژگی‌های مثبت رستوران باربد می‌توان به اجرای موسیقی زنده در آن اشاره کرد. البته گفتنی است که اجرای موسیقی زنده در این رستوران تنها در زمان‌های معین‌شده انجام می‌شود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران باربد 

آدرس: ایران، استان تهران، خیابان ونک، خیابان سئول، ۵۰۰ بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک ۵۷، رستوران باربد 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۱۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰

در سفرزون بخوانید :

رستوران ترکیه ای در تهران | معرفی برترین رستوران‌ها برای صرف یک غذای ترکی خوشمزه

رستوران گیلکی در تهران | معرفی بهترین رستوران‌هایی که می‌توانید در آنها غذای گیلکی پیدا کنید

بهترین دیزی تهران را کجا بخوریم؟ | مزه‌مزه کردن یک طعم اصیل ایرانی در تهران

رستوران اصیل | تجربه چشیدن طعم غذای اصیل ایرانی 

در معرفی بهترین رستوران های تهران نام رستوران اصیل را نباید از قلم انداخت. نام این رستوران هوشمندانه انتخاب شده و بی‌شباهت به محیط رستوران نیست و کاملاً برازنده آن است. فضای درون رستوران اصیل احساس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر‌ آنچه در این رستوران دنج و دوست‌داشتنی به چشم می‌خورد، در عین سادگی بسیار زیبا و شیک است. فضای داخلی رستوران اصیل بر‌اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده و دکوراسیون آن را نیز بر همین سبک چیده‌اند. رستوران اصیل در منطقه ۱ تهران، کمی پایین‌تر از پارک قیطریه قرار دارد.

رستوران اصیل
رستوران اصیل

پرسنل این رستوران همگی لباس فرم مخصوص به تن دارند و با رفتاری محترمانه و صمیمانه از مهمانان پذیرایی می‌کنند. کیفیت و طعم غذا‌های این رستوران نیز بی‌نظیر است. از دیگر ویژگی‌های مثبت این رستوران می‌توان به منوی متنوع آن اشاره کرد. این رستوران علاوه‌بر منوی رستوران، دارای منوی کافی‌شاپ نیز بوده و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کند. چنانچه برای قرار‌های مهم و رسمی خود به‌دنبال رستورانی شیک با فضایی دلنشین و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران اصیل خواهد بود. در این رستوران می‌توانید ضمن صرف وعده‌ای غذای لذیذ و با‌کیفیت، اوقات خوشی را سپری کرده و از حضور در فضایی دلنشین لذت ببرید. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران اصیل

آدرس: ایران، استان تهران، قیطریه، پایین‌تر از پارک قیطریه، جنب بانک پارسیان

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۰۰۱۶۹

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران هانی | از معروف‌ترین رستوران های تهران 

سریال آشپزباشی از سریال‌های محبوب تلویزیون ایران شمرده می‌شود و جالب است بدانید که فیلم‌نامه این سریال از روی داستانی واقعی نوشته شده است. رستوران هانی در میدان قیام، واقع در بازار بزرگ تهران، همان رستورانی است که سریال محبوب آشپزباشی را بر‌اساس داستان راه‌اندازی و مدیریت آن ساخته‌اند. رستوران هانی را می‌توان به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و پر‌حاشیه‌ترین رستوران های تهران معرفی کرد. محبوبیت این رستوران به‌قدری زیاد است که مشتریان مختلف از گوشه گوشه تهران و حتی ایران، برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ به آن مراجعه می‌کنند.

رستوران هانی میدان قیام
رستوران هانی میدان قیام

رستوران هانی اکنون به یکی از برند‌ها مطرح و معتر در زمینه تولید غذا‌های نیمه آماده تبدیل شده است. جالب است بدانید که غذا‌های بسته‌بندی‌شده و نیمه‌آماده این برند، به خارج از کشور نیز صادر می‌شوند! شاید تصور کنید که قیمت غذا‌های رستوران هانی به دلیل محبوبیت و شهرتی که دارد، گران باشد؛‌ اما نگران نباشید؛ چرا‌که قیمت غذا‌های این رستوران با توجه به حجم و کیفیتی که دارند، بسیار مناسب و معقول است. از‌این‌رو اگر در تهران به دنبال رستورانی هستید که در آن بتوان غذایی لذیذ، با‌کیفیت و خوش‌قیمت میل کرد، پیشنهاد ما به شما رستوران هانی خواهد بود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران هانی 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، میدان قیام، ضلع شمال غربی میدان، رستوران هانی 

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۵۵۳۷۳۴

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۶:۳۰ و ۱۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران سنتی شهربانو | لذت چشیدن طعم غذا‌های ایرانی در محیطی دلنشین

در معرفی بهترین رستوران های تهران نام رستوران سنتی شهربانو را نباید از قلم انداخت. این رستوران در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر‌و‌پا‌قرص خود را دارد. رستوران سنتی شهربانو دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی‌شاپ است. این رستوران در هر دو بخش منو‌های کامل و جذابی دارد و انتخاب‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد. در منوی بخش سفره‌خانه این رستوران نام انواع غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو اگر هوس غذای ایرانی کردید، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین مقاصد برای شماست. چنانچه در‌خصوص فضای رستوران سنتی شهربانو بپرسید، باید بگوییم که فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا، دلنشین و آرامش‌بخش است؛ از‌این‌رو در این رستوران می‌توانید همراه با خانواده، دوستان و عزیزان خود، اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران سنتی شهربانو
رستوران سنتی شهربانو

از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران سنتی شهربانو می‌توان به سرویس‌دهی عالی و رفتار مناسب پرسنل آن اشاره کرد. کیفیت و طعم غذا‌های این رستوران نیز بی‌نظیر است. البته لازم به ذکر است که قیمت غذا‌های این رستوران کمی بالاست اما حجم و کیفیت غذا‌های آن شما را راضی خواهد کرد. در‌نهایت چنانچه به دنبال رستورانی با محیطی آرام و دلنشین برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ و با‌کیفیت در غرب تهران هستید، بی‌شک یکی از پیشنهاد‌های ما به شما رستوران سنتی شهربانو خواهد بود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران سنتی شهربانو 

آدرس: ایران، استان تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۸۵۸۳۸

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۵۹

در سفرزون بخوانید :
کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال

رستوران اسفندیار | از لوکس‌ترین رستوران های تهران 

اگر ساکن تهران باشید، حد‌اقل یک بار نام رستوران اسفندیار را شنیده‌اید. رستوران اسفندیار را می‌توان به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران معرفی کرد. این رستوران همچنین سابقه‌ای طولانی دارد و از سال‌های دور تا به امروز، در خیابان ولیعصر، مشغول خدمات‌رسانی به مشتریانش است. به همین سبب رستوران اسفندیار مشتریانی ثابت و قدیمی دارد که ترجیح می‌دهند به جای تجربه رستورانی جدید، طعمی همیشگی و بی نظیر را در این رستوران بچشند.

رستوران اسفندیار
رستوران اسفندیار

فضای داخلی رستوران اسفندیار بسیار شیک، مجلل و زیباست. دکوراسیون آن نیز در عین سادگی، زیبایی چشم‌گیری دارد. سالن این رستوران نیز بزرگ بوده و همین امر باعث می‌شود، شلوغی رستوران در اثر حضور مشتریان زیاد، آزار‌دهنده نباشد. پرسنل رستوران اسفندیار نیز رفتاری صمیمانه و محترمانه دارند و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران نیز بی‌نظیر است؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با خیالی آسوده، هر غذایی را که دوست دارید، از میان گزینه‌های متنوع و متعدد منوی آن انتخاب کرده و از چشیدن طعم آن لذت ببرید. در‌نهایت لازم است بگوییم که قیمت منوی رستوران اسفندیار بالاست اما نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، باید آن را مقرون به صرفه دانست.

  • اطلاعات بازدید از رستوران اسفندیار 

آدرس: ایران، استان تهران، خیابان ولیعصر، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار،پلاک ۲۶، رستوران اسفندیار 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۰۷۲۷

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا

رستوران ایتالیایی سنسو تهران | از بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران 

رستوران سنسو در شرق بلوار فردوس واقع شده است. این رستوران در شمار بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران قرار دارد، که در دو وعده‌ی ناهار و شام آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مشتریان خود است. پاستاهای بسیار لذیذ و بشقاب‌های متنوع و خوشمزه‌ی آن بسیار معروف است. اگر مشتاق تجربه‌ی طعم‌ها و مزه‌های جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران سنسو بزنید و از محیط دنج و دلنشین آن نیز لذت ببرید. این رستوران فضایی زیبا و دلنشین دارد و برخورد پرسنل آن نیز بسیار محترمانه است؛ از‌این‌رو شما می‌توانید هنگام حضور در رستوران ایتالیایی سنسو ضمن لذت بردن از فضای دلنشین و سرویس‌دهی مناسب، از تجربه چشیدن طعم غذا‌های لذیذ آن نیز غرق لذت شوید. 

رستوران سنسو 2 | رستوران های تهران

  • اطلاعات بازدید از رستوران ایتالیایی سنسو تهران 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بلوار فردوس شرق، رامین جنوبی، نبش کوچه نیلوفر غربی، رستوران ایتالیایی سنسو (بلوار فردوس)

شماره تماس:‌ ۰۲۱۴۴۹۵۶۶۹۷

ساعات کاری: سه‌شنبه تا یک‌شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۲:۳۰ و دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۳۰

رستوران سنسو 1 |رستوران های تهران

فود کورت راه چوبی تهران | صرف وعده‌ای لذیذ در فضایی زیبا و دلنشین 

فود کورت راه چوبی که در بزرگراه حقانی جنوب، پارک آب و آتش واقع شده است، مجموعه‌ای از رستوران‌ها، فست فودها و کافه‌ها با نام‌های رستوران کلبه/هات، رستوران بیانکا، رستوران پستو، رستوران گیلکی بنه اکسپرس، ته چین بار، فیش اند چیپس، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال است. وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع و متعدد در این فودکورت، به شما حق انتخاب بیشتری برای انتخاب غذای محبوبتان می‌دهد. فود کورت راه چوبی تهران با فضایی دلپذیر، با طراحی خاص و منحصر به فرد بهترین مکان برای وقت گذراندن و غذا خوردن در کنار خانواده و دوستانتان است.

فود کورت راه چوبی را می‌توان به‌عنوان مقصدی جذاب، برای جمع‌های بزرگ معرفی کرد؛ چرا‌که افراد می‌توانند از میان رستوران‌های مختلف که انواع غذا‌ها اصیل ایرانی، نظیر انواع کباب، خورش و غذا‌های سنتی نقاط مختلف ایران تا انواع غذا‌های بین‌المللی محبوب نظیر پاستا، پیتزا و انواع فست‌فود، غذای محبوب خود را انتخاب کنند. همچنین اگر کسی میل به غذا نداشته باشد، می‌تواند به کافی‌شاپ‌های مجموعه مراجعه کند و نوشیدن نوشیدنی گوارا در کنار دوستان و عزیزان خود لذت ببرد.

رستوران های تهران

  • اطلاعات بازدید از فود کورت راه چوبی 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، ونک، بعد از چهار راه جهان کودک، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۵۶۹۶۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران های تهران

رستوران البرز تهران | از قدیمی‌ترین کبابی‌ها و رستوران های تهران 

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران‌های پایتخت است. این رستوران نام‌آشنا، فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ در پایتخت ایران آغاز کرد و آن سال تا به امروز، با‌کیفیت‌ترین و لذیذ‌ترین کباب‌ها را طبخ و سرو می‌کند. چیزی که رستوران البرز را به رستورانی محبوب و خوش‌نام در میان پایتخت‌نشینان تبدیل کرده این است که کیفیت غذا‌های آن همواره ثابت و بی‌نظیر بوده است. به همین سبب شما می‌توانید با خیالی آسوده برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ به این رستوران مراجعه کنید و مطمئن باشید از آن ناامید نخواهید شد.

با وجود اینکه سال‌های زیادی از تأسیس رستوران البرز می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیبا‌ترین و بهترین رستوران‌های تهران است. رستوران البرز فضای بسیار جذابی دارد و مقصدی عالی برای قرار‌های کاری، دوستانه، خانوادگی و حتی قرار‌های عاشقانه شمرده می‌شود. این رستوران دارای ۲ سالن پذیرایی و یک سالن VIP است.

رستوران های تهران

در منوی رستوران البرز نام انواع غذا‌های اصیل و لذیذ ایرانی به چشم می‌خورد. در این میان گفتنی است که کباب‌های این رستوران بی‌نظیرند و در میان مشتریان محبوبیت زیادی دارند؛ از‌این‌رو اگر هوس کباب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای چشیدن طعم کبابی لذیذ، سری به رستوران البرز بزنید.

  • اطلاعات بازدید از رستوران البرز تهران 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکوقدم

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۳۴۷۵۷

ساعات کاری:‌ هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۳۰

رستوران نایب تهران | از قدیمی‌ترین رستوران های تهران 

قدمت رستوران نایب تهران به بیش از ۱۵۰ سال پیش باز‌می‌گردد. در سال ۱۲۵۴، شخصی به نام ناسب غلامحسین (نایب بزرگ) همراه با خانواده‌اش، به شهر بزرگ تهران مهاجرت کرد. وی در آن زمان، حمامی که در ابتدای بازار صحاف‌ها بود را خریداری کرد و با پر کردن خزینه آن و مفروش کردن سالن‌هایش با فرش‌های زربافت، فضایی ایجاد کرد که بازاری‌ها در آن بتوانن برای اولین بار طعم بی‌نظیر ترکیب برنج، کره و کباب را بچشند. اینگونه بود که اولین کبابی تهران، تأسیس شد.

رستوران های تهران

امروزه رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد. شعبه اصلی برند نایب در خیابان وزراء واقع شده است. رستوران نایب وزراء را می‌توان به‌عنوان یکی از شیک‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های تهران معرفی کرد. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های اصیل و لذیذ ایرانی به چشم می‌خورند. بخش اصلی منوی رستوران نایب متشکل از نام انواع کباب‌های خوشمزه است. در این رستوران تمامی غذا‌ها با بهترین و با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند و طعم آن‌ها نیز شما را شگفت‌زده خواهد کرد. چنانچه شما نیز طرفدار سر‌سخت کباب هستید، به‌دنبال مقصدی مناسب در تهران برای چشیدن طعم کبابی لذیذ و اصیل می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران نایب خواهد بود؛ چرا‌که سرویس‌دهی عالی و بی‌نقش، برخورد مناسب پرسنل و فضای دلنشین در کنار طعم و کیفیت بی‌نظیر غذا‌های این رستوران تجربه به‌یاد‌ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

رستوران های تهران

  • اطلاعات بازدید از رستوران نایب تهران 

آدرس: ایران، استان تهران، خیابان وزراء، کوچه یازدهم، پلاک ۳۰، رستوران نایب تهران 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۰۷۲۷۲

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰

رستوران جنارو پاسداران (ژوانی سابق) | از بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران

رستوران ژوانی که اخیراً نام آن به جنارو تغییر پیدا کرده است، از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در تهران است. این رستوران ۴ شعبه مختلف در جای‌جای تهران دارد. شعبه‌های رستوران ایتالیایی جنارو در زعفرانیه، پاسداران، مرزداران و کوروش واقع شده‌اند. شعبه اصلی آن نیز شعبه پاسداران است.

چنانچه عاشق غذا‌های ایتالیایی نظیر پاستا و پیتزا هستید، رستوران ایتالیایی جنارو یکی از بهترین مقاصد برای شماست. در این رستوران می‌توانید از چشیدن طعم بی‌نظیر غذا‌های ایتالیایی لذیذ و با‌کیفیت، لذت ببرید. چنانچه در‌خصوص فضای رستوران ایتالیایی جنارو بپرسید، باید بگوییم که این رستوران فضایی دلنشین، زیبا و دوست‌داشتنی دارد. همین امر باعث می‌شود تا هنگام حضور در آن، اوقات خوشی را سپری کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران جنارو می‌توان به سرویس‌دهی سریع و مناسب و برخورد صمیمانه و محترمانه پرسنل آن اشاره کرد.

  • اطلاعات بازدید از رستوران جنارو پاسداران (ژوانی سابق) 

آدرس:‌ ایران، استان تهران، تهران، خیابان پاسداران، انتهای خیابان بوستان چهارم، خیابان پایدارفرد (امیرابراهیمی)، نبش کوچه لنکران، رستوران جنارو پاسداران (ژوانی سابق)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۷۳۳۳۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران عالی قاپو | از بهترین رستوران های سنتی تهران 

رستوران عالی قاپو را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی در تهران معرفی کرد. این رستوران در شمال تهران، منطقه ونک، قرار دارد. چنانچه هوس غذا‌های اصیل ایرانی را کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران عالی‌قاپو بزنید. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های اصیل و سنتی ایرانی به چشم می‌خورد. غذا‌های ایرانی در رستوران سنتی عالقی قاپو با بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل طبخ شده و با ظاهری دلچسب سرو می‌شوند.

از امتیازات و ویژگی‌های مثبت رستوران سنتی عالی قاپو می‌توان به پخش موسیقی زنده توسط گروهی حرفه‌ای اشاره کرد. گوش سپردن به آوای موسیقی که توسط این گروه اجرا می‌شود، در زمان میل کردن غذا، اوقات دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد. همچنین گفتنی است که تمامی کارکنان این رستوران افرادی مجرب و کارآزموده هستند و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. فضای داخلی رستوران سنتی عالی قاپو نیز به سبک سنتی طراحی شده است. طراحی هنرمندانه فضای داخلی این رستوران، حس نوستالژی را در ذهن مهمانان تداعی می‌کند. از‌این‌رو اگر به فضا‌هایی با دکوراسیونی متشکل از آیتم‌های سنتی علاقه‌مند هستید، رستوران سنتی عالی قاپو مقصدی مناسب برای شما خواهد بود.

  • اطلاعات بازدید از رستوران عالی قاپو 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، ونک، ابتدای خیابان گاندی، رستوران عالی قاپو 

شماره تماس:‌ ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران نارنجستان | رستورانی بین‌المللی با انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی 

در معرفی بهترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران نام رستوران بین‌المللی نارنجستان را نباید از قلم انداخت. این رستوران در بالاترین طبقات برج سرو، واقع در سعادت آباد تهران، قرار دارد. در رستوران بین‌المللی نارنجستان هم انواع غذا‌های اصیل ایرانی و هم انواع غذا‌های فرنگی طبخ و سرو می‌شوند. البته گفتنی است که بخش غذا‌های ایرانی از بخش غذا‌های فرنگی مجزا است. رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ دوازدهمِ برج سرو و رستوران فرنگی در طبقه‌ یازدهم آن قرار دارد.

رستوران نارنجستان
نمای داخلی رستوران نارنجستان

فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و زیباست و شما می‌توانید هنگام صرف غذا در آن، از تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از پایتخت ایران، لذت ببرید. پرسنل این رستوران نیز رفتاری حرفه‌ای و برخوردی محترمانه دارند و تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین خدمات را ارائه کرده و اوقات خوشی را برای مهمامان رقم بزنند. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران نارنجستان 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو، رستوران نارنجستان 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۸۵۳۵۳

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۴۵

رستوران اس پی یو (SPU) | رستورانی شیک با فضایی دلنشین و زیبا

در منطقه زیبای درکه، رستورانی با فضایی بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی موسوم به رستوران اس پی یو (SPU) واقع شده که مقصد بسیاری از گردشگران و پایتخت‌نشینانی است که برای گذارندن نیم‌روزی به‌یاد‌ماندنی، به درکه می روند. این رستوران به دلیل موقعیت مکانی خاص، فضای زیبا، کیفیت و طعم خوب غذا‌ها در کنار قیمتی مناسب، جزو بهترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران شمرده می‌شود.

رستوران اس پی یو منویی بسیار متنوع و جذاب دارد. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های اصیل ایرانی، از جمله کباب‌های محبوب ایرانی، به همراه انواع پیش‌غذا و دسر به چشم می‌خورد. از محبوب‌ترین و لذیذ‌ترین غذا‌هایی که در رستوران اس پی یو طبخ و سرو می‌شود می‌توان به کباب برگ و شیشلیک آن اشاره کرد.

  • اطلاعات بازدید از رستوران اس پی یو (SPU)

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، درکه، میدان درکه، رستوران اس پی یو (SPU)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۷۳۷۰۵

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران مستوران |‌ رستورانی زیبا با طراحی به سبک معماری صفوی

مگر می‌شود از بهترین رستوران های تهران سخن گفت و حرفی از رستوران مستوران به میان نیاورد؟ رستوران مستوران یا مس توران، به معنای سرزمین مس، از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌های پایتخت است که در سال ۱۳۴۳ در نیاوران تهران تأسیس شد. طراحی و اجرای فضای داخلی این رستوران به سبک معماری دوران صفوی انجام شده است؛‌ به همین سبب هنگام ورود به رستوران مستوران، خیال می‌کنید که گویی به گذشته سفر کرده‌اید. در این رستوران همه چیز، از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی، عطر اصالت و سنت دارند.

یک نانوایی کوچک در ورودی این رستوران وجود دارد که به شیوه‌ی قدیمی ایرانی نان پخت می‌کند. گذشته از این‌ها، کیفیت و طعم غذا‌هایی که در رستوران مستوران طبخ و سرو می‌شوند، بی‌نظیر است. از‌این‌رو شما با مراجعه به این رستوران می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و ضمن لذت بردن از فضای خاص و دلنشین آن، از تجربه چشیدن طعم غذایی لذیذ و با‌کیفیت لذت ببرید.

  • اطلاعات بازدید از رستوران مستوران 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه، رستوران مستوران 

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۱۶۷۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران روحی | از بهترین رستوران های تهران در شهرک غرب 

رستوران روحی یکی از بهترین رستوران های تهران است که در شهرک غرب قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی در ظروف «رویی» که به نام «روحی» شناخته می‌شود، سرو می‌شوند. این رستوران با معماریِ ترکیبیِ مدرن- سنتی طراحی شده، که محیط جالب و جذابی را به وجود آورده است. اگر به دنبال یک فضای نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل ایرانی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران روحی تهران خواهد بود.

از فضای خاص و دوست‌داشتنی و تم منوی رستوران روحی که بگذریم، به کیفیت و طعم غذا‌های آن و نحوه خدمات‌دهی در این رستوران می‌رسیم. در رستوران روحی می‌توانید انواع غذا‌های اصیل ایرانی را با بهترین کیفیت و لذیذ‌ترین طعم میل کنید. پرسنل این رستوران نیز با رفتاری حرفه‌ای و محترمانه، همواره در تلاشند را تجربه خوبی را برای مشتریان رقم بزنند. از‌این‌رو صرف وعده‌ای غذا در رستوران روحی، به یکی از بهترین تجربه‌های شما در رستوران‌گردی در تهران تبدیل خواهد شد.

  • اطلاعات بازدید از رستوران روحی 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، خیابان سیمای ایران، ساختمان آپ، طبقه اول، رستوران روحی 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۳۷۶۰۸۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران گیلانه | لذت چشیدن طعم غذا‌های محلی گیلان 

رستوران گیلانه یکی از محبوب‌ترین رستوران های تهران است که تجربه چشیدن طعم غذا‌های محلی گیلان را برای پایتخت‌نشینان رقم می‌زند. این رستوران مشتریان خاص خود را دارد. چنانچه به‌دنبال تجربه چشیدن غذا‌ها و طعم‌های متفاوت هستید، بی‌شک رستوران گلانه مقصدی مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران دو شعبه دارد. یکی از شعبه‌ها در منطقه الهه و دیگری در منطقه جردن واقع شده است. در این رستوران می‌توانید با چشیدن طعم غذا‌های گیلانی، از میرزاقاسمی و باقالاقاتق گرفته تا انواع غذای دریایی و کباب‌ها، احساس کنید که گویی در شمال کشور حضور دارید.

رستوران گیلانه | رستوران های تهران
رستوران گیلانه

رستوران گیلانه یکی از رستوران ها بسیار عالی در تهران است. این رستوران دو شعبه دارد که یکی از آن‌ها در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است. در این رستوران غذاهای محلی و خوشمزه‌ی گیلان سرو می‌شود. از میرزاقاسمی و باقالاقاتق گرفته تا انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها. فضای داخل رستوران تداعی کننده‌ی معماری در گیلان است و حس فوق‌العاده‌‌ای ایجاد می‌کند.

فضای داخلی رستوران گیلانه تداعی‌کننده معماری خانه‌های قدیمی در گیلان است که حضور در آن حس خوبی به مهمانان می‌دهد. وجود نقاشی‌های هنرمندانه و ظریف روی میز‌ها و صندلی‌ها نیز بر زیبایی فضای داخلی این رستوران افزوده است. در‌نهایت اگر عاشق استان گیلان و غذا‌های گیلانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تجربه صرف وعده‌ای غذا در رستوران گیلانه را از دست ندهید. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران گیلانه

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بلوار آفریقا، جردن، بلوار صبا، رستوران گیلانه 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۵۳۳۵

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

رستوران مرشد | از آشپزخانه تا رستوران

رستوران مرشد یکی از بهترین رستوران های تهران است که طعم خوب غذاها و محیط صمیمی‌اش، این رستوران را در لیست محبوب‌ترین‌ها جای داده است. رستوران سنتی مرشد، در ابتدا در محله تجریش و در خانه‌ای قدیمی با دو اتاق و به‌عنوان آشپز‌خانه‌ای کوچک تأسیس شد. رفته رفته با استقبال بی‌نظیر افراد و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم خوب غذاهای آن، آشپزخانه مرشد، به رستوران مرشد تبدیل شد. اما روند تغییر رستوران محبوب پایتخت به همینجا ختم نمی‌شود. پس از مدتی، با افزایش مساحت رستوران، مرشد به مکانی بزرگ‌تر برای پذیرایی از میهمانان بیشتر تغییر کرد و پس از استقبال روزافزون مردم، به‌خصوص گردشگران، دو شعبه دیگر از این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک افتتاح شد. رستوران محبوب مرشد، غذاهای سنتی ایرانی را به بهترین نحو و بالاترین کیفیت طبخ و به مشتریان عرضه می‌کند.

رستوران مرشد تجریش
رستوران مرشد تجریش

محیط سنتی و صمیمی، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مرشد، فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند.اگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتماً یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ماست کوزه‌ای خوشمزه‌ای که همراه با غذا ارائه می‌شود نیز طعمی بی‌نظیر دارد. در‌نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای ساختن یک روز خوب و به یادماندنی، رستوران مرشد را از یاد نبرید.

  • اطلاعات بازدید از رستوران مرشد

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، میدان قدس، ابتدای شریعتی، کوچه شهید بهمن محمودی ( کوچه ذغالی‌ها )، بن‌بست ناطق، پلاک ۳، رستوران مرشد

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۲۲۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران مرشد (نیاوران) | طعم شیرین نوستالژی

شعبه نیاوران رستوران مرشد، معروف‌ترین شعبه از مجموعه رستوران های مرشد در تهران است. فضای داخلی این رستوران به سبک قدیمی و سنتی طراحی و اجرا شده و همین امر باعث می‌شود تا مشتریان هنگام حضور در آن، علاوه بر چشیدن طعم بی‌نظیر غذا‌های آن، طعم شیرین نوستالژی را نیز تجربه کنند. بر‌اساس گفته مشتریان پر‌و‌پا قرص رستوران مرشد نیاوران، فضا و حال و هوای این رستوران به‌قدری ناب و دوست‌داشتنی است که از بدو ورود تا زمانی که از آن خارج می‌شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد.

رستوران مرشد نیاوران | رستوران های تهران
رستوران مرشد نیاوران

در این شعبه از رستوران مرشد، غذا‌ها درون مجمعه (سینی‌های بزرگ) سرو می‌شوند. بوی خوش غذا‌ها و تزئینات زیبا و هنرمندانه آن‌ها، مشتریان را به اشتها می‌آورد. لذت اصلی لحظه‌ای است که طعم غذا‌های بی‌نظیر این رستوران را بچشید؛ چرا‌که در این رستوران تمامی غذا‌ها با بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل طبخ و سرو می‌شوند. کباب برگ و خوراک گردن رستوران مرشد نیاوران، از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران است؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم اگر به این رستوران رفتید× از کباب برگ و خوراک گردن آن غافل نشوید. در‌نهایت اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است.

  • اطلاعات بازدید از رستوران مرشد (نیاوران)

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان باهنر (نیاوران)،  بعد از جماران، نبش کوچه دلشاد، پلاک ۲، رستوران مرشد (نیاوران)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۰۲۲۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران لوکس طلایی | تجربه خاطره‌ای دلنشین از روزگار گذشته

از دیگر رستوران‌های معروف و قدیمی تهران می‌توان به رستوران لوکس طلایی اشاره کرد. چنانچه عاشق رستوران‌هایی با فضای سنتی و قدیمی هستید، بی‌شک این رستوران مقصدی جذاب برای شما خواهد بود. فضای رستوران لوکس طلایی به گونه‌ای است که حس نوستالژی عمیقی را در شما ایجاد خواهد کرد. این رستوران را می‌توان در زمره بهترین رستوران های تهران جای داد؛ چرا‌که توانسته از گذشته‌های دور تا به امروز، رضایت مشتریانش را با غذا‌هایی لذیذ و با‌کیفیت و سرویس‌دهی عالی جلب کرده و همواره جزو پر‌طرفدار‌ترین رستوران‌های تهران شمرده شود. گفتنی است که به‌تازگی این رستوران باز‌سازی شده و فضا‌های جدید، از جمله تراس، به آن افزوده شده‌اند. همین امر باعث شده که جوان‌تر‌ها نیز به آن جذب شوند.

رستوران لوکس طلایی
رستوران لوکس طلایی

در این رستوران می‌توانید لذت چشیدن طعم انواع و اقسام غذاهای چلویی، خورشت‌ها و خوراک‌ها را تجربه کنید. از میان غذاهای رستوران لوکس طلایی، باقالی‌پلو با گوشت بره بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. کباب دلمه فلفلی نیز یکی از جذاب‌ترین غذاها با طعمی جدید است که اگر به مزه‌های تند و فلفلی علاقه‌مند باشید، حتماً از آن خوشتان می‌آید. طعم لذیذ دیگر غذاهای این رستوران، آن را به محلی جذاب برای صرف یک وعده غذا تبدیل کرده‌ است. اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است و ممکن است برای نشستن، سفارش و صرف غذا در رستوران معطل شوید. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران لوکس طلایی می‌توان به رفتار محترمانه و صمیمانه پرنسل آن اشاره کرد.

رستوران لوکس طلایی

  • اطلاعات بازدید از رستوران لوکس طلایی

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان ولیعصر-بالاتر از خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک ۲۹۵۵، رستوران لوکس طلایی 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۴۱۶۵۴

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ۱۱:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۰۰

رستوران نارنجستان | از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران

رستوران نارنجستان | رستوران های تهران
رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان، از جمله بهترین رستوران‌های تهران است که به قول معروف سری میان سرها دارد. این رستوران بین‌المللی ۵ ستاره، در محله سعادت آباد تهران واقع شده و از مهمانان خود در فضایی لوکس میزبانی می‌کند. چنانچه به‌دنبال رستورانی شیک برای قرار‌های کاری، رسمی، عاشقانه و… هستید و می‌خواهید در محیطی لوکس وعده‌ای خوشمزه نوش جان کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران نارنجستان خواهد بود. این رستوران دو طبقه دارد. طبقه پایین آن مخصوص غذا‌های فرنگی و طبقه دوم آن، مخصوص غذا‌های ایرانی است. تمامی غذا‌های رستوران نارنجستان با بهترین مواد اولیه، به دست ماهر‌ترین آشپز‌ها طبخ می‌شوند. استیک‌های این رستوران بسیار معروفند؛ از‌این‌رو چنانچه به رستوران نارجستان تهران رفتید، پیشنهاد می‌کنیم لذت چشیدن استیک‌های بی‌نظیر آن را از دست ندهید.

رستوران نارنجستان

جالب است بدانید با‌وجود اینکه این رستوران جزو لوکس‌ترین رستوران‌های تهران شمرده می‌شود و تمامی غذا‌های آن با‌کیفیت و بی‌نظیرند، اما قیمت غذا‌های آن چندان گران نیست. در‌واقع می‌توان گفت که رستوران نارنجستان برای میزبانی از مهمانان خود، قیمت‌هایی کاملاً منصفانه در‌نظر گرفته است. از ویژگی‌های جذاب رستوران نارنجستان می‌توان به این امر اشاره کرد که در بدو ورود به این رستوران، با نوشیدنی موهیتو، از شما استقبال می‌شود. رفتار پرسنل این رستوران نیز بسیار محترمانه و حرفه‌ای بوده و تمامی پرسنل تمام تلاش خود را می‌کنند تا اوقات خوشی را برای مهمانان رقم بزنند. در‌نهایت توصیه می‌کنیم برای تجربه یک وعده غذای خوش عطر و طعم با کیفیت بالا، حتما یک بار رستوران بین‌المللی نارنجستان را امتحان کنید.

  • اطلاعات بازدید از رستوران نارنجستان 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، رستوران نارنجستان 

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۶۶۰۶۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ | سرزمین فست‌ فودها

در معرفی بهترین رستوران های تهران، رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ را نباید از قلم انداخت. اگر عاشق پیتزا، پاستا، برگر و به‌صورت کلی انواع غذا‌های فست‌فودی هستید، رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ بهترین مقصد برای شما خواهد بود. این مجموعه دارای ۱۱ شعبه در نقاط مختلف تهران است که با‌کیفیت‌ترین و لذیذ‌ترین فست‌فود‌ها را سرو می‌کنند. کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و … رستوران‌های باروژ باعث شده تا این مجموعه طرفداران زیادی داشته باشد.

رستوران زنجیره ای باروژ | رستوران های تهران
رستوران زنجیره ای باروژ

شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه، یوسف آباد و هایپر استار قرار دارند. شما می‌توانید نزدیک‌ترین شعبه به خود را انتخاب کرده و برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ، به آن مراجعه کنید. 

  • اطلاعات بازدید از مجموعه رستوران‌های باروژ

آدرس شعبه میرداماد: ایران، استان تهران، تهران، میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

آدرس شعبه سعادت آباد: ایران، استان تهران، تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، ابتدای ۲۴ متری، پلاک ۷

آدرس شعبه سردار جنگل: ایران، استان تهران، تهران، سردارجنگل، بلوار عدل، نبش بهار

آدرس شعبه الهیه: ایران، استان تهران، تهران، الهیه، شریفی منش، مریم شرقی، انتهای مریم، پلاک ۸

آدرس شعبه کوروش: ایران، استان تهران، تهران، اتوبان ستاری، پاساژ کوروش

آدرس شعبه گیشا: ایران، استان تهران، تهران، گیشا، کوی نصر، خیابان ناظریان قمی، بین خیابان ۱۵ و ۱۷

آدرس شعبه یوسف آباد: ایران، استان تهران، تهران، یوسف آباد، نبش خیابان ۶۰، پلاک ۴۳۴

آدرس شعبه آجودانیه: ایران، استان تهران، تهران، یوسف آباد، نبش خیابان ۶۰، پلاک ۴۳۴

آدرس شعبه بام لند: ایران، استان تهران، تهران، اتوبان همت، کاشانی جنوبی، دور دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، بلوک A

آدرس شعبه نمایشگاه: ایران، استان تهران، تهران، خیابان سئول، نمایشگاه بین المللی تهران

آدرس شعبه هایپر استار: ایران، استان تهران، تهران، اتوبان باکری، هایپر استار

شماره تماس: ۰۲۱۱۸۱۳

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

رستوران شاندیز جردن | از بهترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران 

مگر می‌شود از بهترین و محبوب‌ترین رستوران های تهران سخن گفت و حرفی از رستوران جردن شاندیز به میان نیاورد؟ تمامی پایتخت‌نشینانی که اهل رستوران‌گردی هستید، معتقدند که رستوران شاندیز جردن، از بهترین مقصاد برای صرف وعده‌ای غذا در تهران است. به جرأت می‌توان گفت که این رستوران با‌کیفیت‌ترین و لذیذ‌ترین غذایی را به شما ارائه می‌دهد که تا به حال امتحان کرده‌اید. شیشلیک‌ها و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن، نظیر ندارند؛ به‌طوری که کافی است تنها یک بار طعم آن را بچشید تا مزه آن برای همیشه زیر زبانتان بماند.

رستوران شاندیز جردن | رستوران های تهران

از کیفیت و طعم بی‌نظیر غذا‌های رستوران شاندیز جردن که بگدریم، به محیط جذاب و سرویس‌دهی آن می‌رسیم. در این خصوص باید بگوییم که محیط شیک و لوکس این رستوران، همراه با تزئینات چشم‌گیر و رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل آن، رستوران شاندیز جزدن را به مکانی خاص برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های مهم تبدیل کرده است. در‌نهایت چنانچه در میان رستورا‌ن‌های تهران به‌دنبال مقصدی می‌گردید که از هر نظر بی‌نظیر باشد، پیشنهاد ما به شما رستوران شاندیز جردن خواهد بود. 

رستوران شاندیز جردن | بهترین رستوران های تهران
رستوران شاندیز جردن | بهترین رستوران های تهران
  • اطلاعات بازدید از رستوران شاندیز جردن 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بلوار آفریقا، بلوار صبا، کوچه ایرج، پلاک ۲۱، رستوران شاندیز (جردن)

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

شمرون (بام لند) | تجربه یک شکم‌گردی جذاب با منظره دریاچه

در معرفی بهترین و معروف‌ترین کافه رستوران‌های تهران، نام کافه رستوران شمرون بام لند را نباید از قلم انداخت. این کافه رستوران در مجاورت دریاچه قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریاچه را به چشمان مهمانان خود هدیه می‌دهد. چیزی که بیش از همه افراد حاضر در پایتخت را به‌سوی کافه رستوران شمرون بام لند جذب می‌کند نیز فضای دلنشین و چشم‌انداز خیره‌کننده آن است. البته نمی‌توان گفت که تنها حسن این کافه رستوران این است که فضایی جذاب دارد؛ چرا‌که کیفیت و طعم غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی که در آن سرو می‌شوند نیز بی‌نظیر است. از‌این‌رو شما می‌توانید هنگام حضور در کافه رستوران شمرون، ضمن لذت بردن از فضای دوست‌داشتنی و تماش چشم‌اندازی زیبا از دریاچه، از چشیدن طعم غذا‌ها و نوشیدنی‌هایی که در آن سرو می‌شود نیز لذت ببرید.

کافه رستوران شمرون بام لند

با آنکه سطح قیمت‌ها در شمرون بام لند اندکی بالاست، اما با توجه به کیفیت غذا‌ها و دیگر خوراکی‌ها و طعم بی‌نظیرشان، امتحان کردن آن‌ها برای یک بار خالی از لطف نیست. شما می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در کنار عزیزانتان و رو به دریاچه نقره‌گون خلیج فارس در شمرون بام لند نوش جان کنید.

  • اطلاعات بازدید از رستوران شمرون بام لند

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، انتهاى همت غرب، ابتداى اتوبان خرازى، خروجى دریاچه، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مجموعه تجارى بام لند، بلوک B، طبقه دوم، رستوران شمرون بام لند 

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۳۴۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

رستوران لئون | از دوست‌داشتنی‌ترین و دنج‌ترین رستوران های تهران 

رستوران لئون را می‌توان به‌عنوان یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و دنج‌ترین رستوران‌های تهران معرفی کرد. اولین چیزی که هنگام ورود به رستوران لئون توجه شما را به خود جلب کرده و حس خوبی به شما می‌دهد، رفتار پر‌مهر و صمیمانه کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید از میان گزینه‌های جذاب و متنوع منوی آن، خوشمزه‌ترین غذا‌ها را سفارش داده و از لحظاتتان لذت ببرید. رستوران لئون جزو رستوران‌های پر‌طرفدار در هر تهران است؛‌ به همین دلیل این رستوران همواره مملوء از مشتریانی است که به عشق صرف وعده‌ای غذای لذیذ در فضایی دنج، به‌سوی آن روانه شده‌اند.

رستوران لئون | بهترین رستوران های تهران
رستوران لئون | بهترین رستوران های تهران

چنانچه عاشق رستوران‌گردی هستید و به‌دنبال مقصدی جذاب برای نوش جان کردن غذا در محیطی کوچک اما گرم و صمیمی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران لئون خواهد بود. گفتنی است که رستوران لئون در تهران ۵ شعبه دارد. شعبه‌ای که ما معرفی کردیم، شعبه کریمخان بود. سایر شعبه‌های رستوران لئون در آبان، سام سنتر، پاسداران و سعادت آباد قرار دارند. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران لئون 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی، نبش کوچه ورش، رستوران لئون 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۳۰۳۶۳

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران ارکیده آرژانتین | از زیبا‌ترین و لوکس‌ترین رستوران های تهران 

رستوران ارکیده آرژانتین یکی از بهترین رستوران های تهران است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را در تازه‌ترین انواع آن نوش جان کنید. ارکیده را می‌توان یک رستوران لوکس با دکوری زیبا و جذاب دانست که بهترین مکان برای گذراندن شب یا روزی خاطره‌انگیز است. در این رستوران پرطرفدار می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کرده و هر نوع کبابی را که باب میلتان است سفارش دهید. فضای رستوران ارکیده کاملا خانوادگی و زیباست و میزهای چوبی گرد با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته‌اند. در این رستوران میز‌های بسیاری، از میز‌های ۲‌نفره تا میز‌های ۱۲‌نفره وجود دارد؛ از‌این‌رو رستوران ارکیده آرژانتین مقصدی مناسب برای جمع‌های کوچک و بزرگ است. منوی این رستوران بسیار جذاب و متنوع بوده و شما می‌توانید هر غذایی را که می‌خواهید، همراه با مخلفات و نوشیدنی‌های دلخواهتان سفارش دهید.

رستوران های تهران

چنانچه به این رستوران می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم لذت چشیدن کباب بره و چنجه بی‌نظیر را از دست ندهید. در این رستوران غذا‌ها با بهترین مواد اولیه و به بهترین روش طبخ می‌شوند؛ از‌این‌رو شما می‌توانید لذت چشیدن کبابی نرم، مغز‌پخت و لذیذی را تجربه کنید. رستوران ارکیده دارای بخشی مجزا به‌عنوان کافه است. در این بخش انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم برای مهمانان سرو می‌شوند. همه چیز در ارکیده کامل است و می‌توانید بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید. کارکنان حرفه‌ای، خوش‌اخلاق و سرویس‌دهی عالی از ویژگی‌های مثبت رستوران ارکیده است. در این رستوران نگران جای پارک نباشید. زیرا رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی است. اگر دوست دارید برای تجربه یک شب خاطره‌انگیز در یکی از بهترین رستوران های تهران غذا بخورید، پیشنهاد ما به شما رستوران ارکیده خواهد بود.

  • اطلاعات بازدید از رستوران ارکیده 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، رستوران ارکیده (آرژانتین)، رستوران ارکیده 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱:۰۰

کاخ رستوران لیدوما | از مجلل‌ترین رستوران های تهران 

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید.

رستوران های تهران

کاخ رستوران لیدوما از جمله رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت است که می‌توانید آن را برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره انتخاب کنید. دکور رستوران بسیار شیک و زیباست و کارکنان رستوران به گرمی به استقبالتان می‌آیند. موسیقی زنده یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این رستوران است که تجربه نوش جان کردن غذا را برای شما دلپذیر‌تر می‌کند. کیفیت و حجم غذا در این رستوران بسیار بالاست و معمولا یک غذا برای دو نفر کافیست. بنابراین از این نظر می‌توان گفت که قیمت غذا‌های کاخ رستوران لیدوما مقرون‌به‌صرفه و منصفانه است. بهترین غذای این رستوران از نظر مشتریان، بشقاب سوخاری آن است؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم هنگام حضور در کاخ رستوران لیدوما، تجربه میل کردن بشقاب سوخاری آن را از دست ندهید. 

  •  اطلاعات بازدید از کاخ رستوران لیدوما

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی، پاساژ لیدوما، کاخ رستوران لیدوما 

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۹۰۸۹۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۵۹

رستوران رفتاری بام لند | از بهترین کبابی‌ها و رستوران های تهران

رستوران رفتاری بام لند از بهترین کبابی‌ها و رستوران های تهران است. در این رستوران انواع غذا‌های اصیل و سنتی ایرانی، با بهترین کیفیت و طعم سرو می‌شوند. در رستوران رفتاری بام لند می‌توانید لذت چشیدن طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را تجربه کنید. از کیفیت و طعم بی‌نظیر غذا‌های این رستوران که بگذریم، به فضای دلنشین و زیبای آن می‌رسیم. فضای داخلی رستوران رفتاری بام لند بسیار شیک و زیباست. دریاچه چیتگر از قاب پنجره‌های این رستوران پیداست؛ از‌این‌رو شما می‌توانید هنگام میل کردن غذا در این رستوران، از تماشای چشم‌انداز خیره‌کننده دریاچه نیز لذت ببرید.

رستوران های تهران

در رستوران رفتاری می‌توانید هر نوع غذای سنتی را که دوست دارید همراه با انواع سالاد و مخلفات سفارش دهید. کباب‌های رستوران رفتاری حرف ندارند و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً کباب محبوب خود را در این رستوران سفارش دهید. رفتار کارکنان در این رستوران بسیار حرفه‌ای و محترمانه بوده و حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. در‌نهایت چنانچه به‌دنبال خلق خاطره‌ای ماندگار در کنار دوستان، عزیزان یا اعضای خانواده خود هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران رفتاری بام لند خواهد بود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران رفتاری بام لند 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، اتوبان همت غرب، بعد از آزادگان، خیابان کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، مجموعه بام لند، چلو کباب رفتاری (بام لند)

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۹۵۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰

رستوران شرف الاسلامی | از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های بازار تهران

بازار تهران مهم‌ترین قطب تجاری و همچنین جذاب‌ترین جاذبه گردشگری در پایتخت ایران است. بسیاری از پایتخت‌نشینان و مسافران، برای گشت‌و‌گذار و خرید روانه بازار بزرگ می‌شوند و ساعت‌ها در آن‌جا می‌مانند. بازار تهران به‌قدری بزرگ است که برای گشت‌و‌گذار در راسته‌هایش، باید نیمی از روز خود را به آن اختصاص دهید. در بازار بزرگ تهران، چندین رستوران مشغول فعالیت هستند تا از افرادی که ساعت‌هاست در بازار مشغول گشت‌و‌گذار و خریدند، پذیرایی کنند. رستوران شرف الاسلامی از جمله قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های بازار تهران است که درست در مرکز آن قرار دارد. امروزه حدود ۸۰ سال از تأسیس این رستوران می‌گذرد و رستوران شرف الاسلامی در تمامی این سال‌ها، محبوبیت خود در میان مردم را حفظ کرده است. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذا‌های سنتی طبخ و سرو می‌شوند؛ به‌طوری که عده زیادی برای چشیدن طعم آن، مدت‌ها در صف می‌ایستند!

رستوران های تهران

همان طور که گفتیم، همواره در جلوی رستوران شرف الاسلامی صف‌های طولانی از مشتریان برپا است؛ از‌این‌رو ممکن است برای وارد شدن به رستوران کمی معطل شوید؛ اما باید بگوییم که این معطلی ارزشش را دارد و از انتظار خود پشیمان نخواهید شد. رستوران شرف الاسلامی از ۳ نیم‌طبقه با میز‌های ساده و مستطیل‌شک تشکیل شده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذا‌های اصیل و سنتی ایرانی را با بهترین کیفیت، طعم و حجم میل کنید. پرسنل رستوران شرف الاسلامی علیرغم شلوغی همیشگی، به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند و رفتاری محترمانه و صمیمانه دارند. از معروف‌ترین و محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران می‌توان به باقالی پلو با ماهیچه و انواع کباب اشاره کرد. این غذا‌ها به‌قدری لذیذند که اگر یک‌بار آن‌ها را امتحان کنید، مشتری دائمی رستوران شرف الاسلامی خواهید شد. 

اطلاعات بازدید از رستوران شرف الاسلامی 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، بازار بزرگ تهران، به سمت مسجد شاه، داخل حیاط مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف الاسلامی 

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۲۰۹۵۷

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۰۰

رستوران کمالی لواسان | رستورانی با فضای دلنشین و غذا‌های لذیذ 

رستوران کمالی لواسان را می‌توان به‌عنوان رستورانی با فضای دلنشین و غذا‌های لذیذ و با‌کیفیت معرفی کرد. این رستوران جزو بهترین رستوران های تهران شمرده می‌شود و طرفداران بسیاری دارد. غذا خوردن در رستوران کمالی لواسان آنقدر متفاوت، جذاب و دلنشین است که خاطره زیبای آن سال‌ها در ذهنتان باقی می‌ماند. فضای داخلی این رستوران بسیار جذاب و تماشایی است و حضور در آن حس خوبی به شما می‌بخشد. این رستوران با المان‌هایی که جلوه‌گر سنت و فرهنگ ایران هستند، زینت داده شده و همین امر حس خوب درون آن را دوچندان کرده است.

رستوران کمالی

از فضای دوست‌داشتنی رستوران کمالی لواسان که بگذریم، به کیفیت و طعم بی‌نظیر غذا‌های آن می‌رسیم. در این رستوران تمامی غذا‌ها با بهترین کیفیت و روش پخت، طبخ و سرو می‌شوند و طعم بی‌نظیر غذا‌ها، تجربه دلپذیری را برای مشتریان رقم می‌زند. کباب لاتی و چنجه، از محبوب‌ترین غذا‌های این رستورانند؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم در‌صورت حضور در رستوران کمالی، لذت چشیدن طعم این دو غذا را از دست ندهید. اگر در‌خصوص رفتار پرنسل این رستوران و نحوه سرویس‌دهی آن‌ها بپرسید، باید بگوییم که سرویس‌دهی رستوران کمالی بسیار عالی و سریع بوده و کارکنان آن نیز رفتاری محترمانه، گرم و صمیمانه دارند. چنانچه به‌دنبال مقصدی برای چشیدن طعم غذا‌های ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران کمالی لواسان خواهد بود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران کمالی (لواسان) 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، نیش کوچه پائیزان، رستوران کمالی (لواسان)

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۵۷۰۹۸۱

ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران بلامونیکا | از بهترین و محبوب‌ترین رستوران های ایتالیایی تهران 

کمتر کسی از ما هست که عاشق طعم بی‌نظیر غذا‌های ایتالیایی نظیر انواع پاستا و پیتزا نباشد. همه ما غذا‌های ایتالیایی را به‌خوبی می‌شناسیم و عاشق آن‌ها هستیم. غذا‌های ایتالیایی از پیتزا و پاستا گرفته تا لازانیاو پنه، در تمام دنیا شهرت و محبوبیت دارند. در تهران نیز رستوران‌های بسیاری به‌صورت تخصصی غذا‌های ایتالیایی را طبخ و سرو می‌کنند. از بهترین رستوران های ایتالیایی در تهران می‌توان به رستوران بلامونیکا اشاره کرد. 

رستوران بلامونیکا
رستوران بلامونیکا

کیفیت غذا‌های این رستوران در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از بهترین مواد اولیه برای طبخ آن‌ها استفاده می‌شود. از‌این‌رو چنانچه عاشق غذا‌های ایتالیایی هستید و به‌دنبال رستورانی خوب در تهران برای تجربه طعم بی‌نظیر غذا‌های ایتالیایی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران بلامونیکا خواهد بود. 

  • اطلاعات بازدید از رستوران بلامونیکا 

آدرس: ایران، استان تهران، تهران، میدان آرژانتین، خیابان وزرا، نبش کوچه یازدهم، پلاک ۳۲، رستوران بلامونیکا 

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۰۸۴۲۲

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۲۳:۳۰ و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۱۱:۴۵ تا ۰۰:۰۰ 

در این مطلب از مجله گردشگری سفرزون، همراه با یکدیگر به تهران زیبا سفر کردیم تا بهترین رستوران های تهران برای صرفه وعده‌ای غذای لذیذ آشنا شویم. آیا از این مطلب لذت بردید؟ آیا تا‌کنون تجربه رستوران‌گردی در پایتخت را داشته‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، از شما می‌خواهیم که بهترین رستوران‌هایی که در این شهر می‌شناسید را در بخش نظرات معرفی کنید تا ما و مخاطبانمان نیز از اطلاعات و تجربیات ارزشمند شما بهره‌مند شویم.


اگر قصد سفر به تهران را دارید، می توانید به اجاره ویلا در اطراف تهران بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.


بهترین رستوران های تهران کدامند؟

از بهترین رستوران های تهران می‌توان به رستوران گردان برج میلاد، رستوران نایب، رستوران مستوران، رستوران روحی و رستوران مرشد اشاره کرد. 

رستوران های خوب تهران با قیمت مناسب کدامند؟

چنانچه به‌دنبال رستوران‌های خوب تهران با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران مسلم، رستوران ایتالیایی سنسو، رستوران ایتالیایی ژوانی و رستوران‌‌های زنجیره‌ای باروژ خواهد بود. 

بهترین چلوکبابی‌های تهران کدامند؟

از بهترین چلوکبابی‌های تهران می‌توان به خانه کباب شمرون، رستوران شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی منصور اشاره کرد.