شاید تصویر سنتی‌ای که از یک پاساژ در ذهن ماست، مکان بزرگ چند‌طبقه‌ای پر از مغازه‌های جورواجور در کنار هم باشد. اما امروزه پاساژ‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در سراسر جهان، به مکان‌هایی چند‌منظوره تبدیل شده‌ و جنبه‌ی گردشگری پیدا کرده‌اند. این مراکز خرید، فقط مکان‌هایی برای خرید نیستند و امکانات رفاهی، تفریحی، نمایشگاهی، ورزشی و حتی فرهنگی هم به آن‌ها افزوده شده است. یکی از بهترین و مشهور‌ترین نمونه‌ چنین پاساژ‌هایی در ایران، مرکز خرید پالادیوم است. این مرکز که در شمال تهران و محله‌ی زعفرانیه واقع شده،‌ بسیار مدرن و پر‌طرفدار است و بازدید‌کنندگان زیادی به خصوص از غرب و شمال تهران دارد. در این مطلب سفرزون گشتی در مجتمع تجاری پالادیوم خواهیم زد و با بخش‌های مختلف آن آشنا خواهیم شد.

saadatrent

 

از افتتاح مجتمع پالادیوم در اواخر تابستان سال ۱۳۹۳، چند‌سالی بیشتر نمی‌گذرد. ولی در همین مدت کم، پالادیوم توانسته به سرعت رشد کند و از نظر شهرت و محبوبیت، از رقیبانش سبقت بگیرد. کمتر پیش می‌آید که کسی به این پاساژ لوکس برود و تحت تأثیر فضای مدرن و چشم‌گیر آن قرار نگیرد. مهم نیست که قصد خرید دارید یا نه! می‌توانید بدون هیچ دلیلی و حتی از سر بی‌حوصلگی وارد پالادیوم شوید و به تماشای اجناس لوکس و برند‌های معتبر دنیا مشغول شوید، یا اینکه به رستوران‌ها یا کافه‌های آن بروید و چیزی بخورید. حتی می‌توانید از فضاهای تفریحی، ورزشی یا فرهنگی آن استفاده کنید. به هر حال، پالادیوم ظرفیت‌ها و امکانات زیادی برای سرگرم کردن شما دارد که در ادامه بیشتر آن‌‌ را بررسی خواهیم کرد.

 

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم کجاست؟
مرکز خرید پالادیوم کجاست؟

حالا که نام پالادیوم بر سر زبانها افتاده خیلی‌ها کنجکاوند بدانند پاساژ پالادیوم کجاست؟ پالادیوم درست در شمال تهران و در محله زعفرانیه واقع شده. در نبش تقاطعی که خیابان مقدس اردبیلی، خیابان عروضی را قطع می‌کند می‌توانید به راحتی این مجتمع لوکس و زیبا را در مقابل چشمان خود ببینید.

ساختمان مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
ساختمان پالادیوم

وقتی از بیرون به این ساختمان نگاه می‌کنیم،‌ نمای منحصر‌به فرد و مدرنی دارد. تقریباً شبیه هیچ یک از اشکال هندسی نیست بلکه ترکیبی از آن‌هاست. قوس‌های دایره‌ای شکل افقی در ترکیب با خطوط عمودی و در لایه‌های سطحی گوناگون، نمای خاص و متفاوتی را آفریده است که به شدت جلب توجه می‌کند.  ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت یک هکتار در اضلاع گوناگون ساخته شده که تعداد طبقات در هر ضلع آن متفاوت است. در ضلع جنوبی ۱۳ طبقه، ضلع شمالی ۱۱ طبقه و زیر همکف شش طبقه وجود دارد. شیشه‌های بزرگ در طراحی نما و کلکسیونی از تبلیغات برند‌های معروف بر در ورودی، ما را بی‌معطلی به درون پاساژ فرا می‌خواند.

در سفرزون بخوانید
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

نمای شیشهای مرکز خرید پالادیوم

نمای شیشه‌ای مرکز خرید پالادیوم
نمای شیشه‌ای مرکز خرید پالادیوم

در طراحی نمای مرکز خرید پالادیوم بیش از هر عنصر دیگری، شیشه‌های بسیار بزرگ خودنمایی می‌کنند. این شیشه‌ها دیواری از کلکسیون تبلیغات برند‌های معروف بر خود دارند که در نگاه اول توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند. افتتاح شعبه جدیدی از نمایندگی یک برند لوکس توسط همین دیوار مرتفع به اطلاع بازدید‌کنندگان می‌رسد.

طراحی شیشه‌ای پاساژ پالادیوم باعث می‌شود در روزهایی که هوای محله زعفرانیه پاک است، انعکاس کوه‌های شمیرانات بر روی این شیشه‌ها جلوه‌ای زیبا به پالادیوم بدهد.

بخش اداری پالادیوم

بخش اداری پالادیوم
بخش اداری پالادیوم

در طبقات بالایی مرکز خرید پالادیوم، دفاتر اداری فراوانی برای ارائه خدمات مختلف وجود دارد. دفاتر مختلفی از جمله شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری، بیمه و … در بخش اداری پالادیوم قرار دارند و آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند. جالب است بدانید که سفارت فرانسه بخش مصاحبه حضوری برای صدور ویزای فرانسه را از سفارت خود به اینجا منتقل کرده است.

 

 

خرید از مجتمع پالادیوم

خرید از مجتمع پالادیوم
خرید از مجتمع پالادیوم

پالادیوم را می‌توان جزء اولین مراکز خرید لوکس دانست. مرکز خریدی که تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های آن وارد‌کننده اجناس برند و اورجینال هستند و به همین دلیل قیمت اجناس آن به نسبت بسیاری از مراکز خرید دیگر بالاتر است. ولی از طرفی هم، هر علاقه‌مند به خریدی دوست دارد از محلی خرید کند تا از کیفیت اجناس آن مطمئن باشد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های مجتمع پالادیوم همگی از بهترین برندها و کمپانی‌ها هستند که در رقابت با یکدیگر از هیچ تلاشی دست نمی‌کشند. با ارائه خدمات و اجناس با کیفیت و همچنین پیشنهادات ویژه و تخفیفات مختلف به هر بهانه‌ای، در تلاش‌اند تا مشتریان بیشتری جذب کنند. این پیشنهادات و فروش‌های ویژه‌، فرصتی بسیار مناسب برای خرید کالاها و برندهای لوکس با کمترین قیمت ممکن است.

فروشگاهها و برندهای لوکس در مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
فروشگاه های مرکزخرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم، بیش از ۱۶۰ واحد تجاری دارد که در اضلاع و طبقات مختلف مجتمع قرار گرفته‌اند و انواع و اقسام کالا‌ها از برند‌های معروف جهان را به فروش می‌رسانند. فروشگاه‌های پوشاک، طلا و جواهرات، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل منزل، ساز‌های موسیقی، اسباب‌بازی و … با بالا‌ترین کیفیت‌ها در پاساژ پالادیوم تهران وجود دارند. پالادیوم، بهشت عاشقان برند است. خانم‌ها و آقایون شیک‌پوش می‌توانند از برند‌های مشهور لباس نظیر منگو، جنیفر، وُمن‌سکرت، ال‌سی وایکیکی و جین وست در پالادیوم دیدن کنند. علاقه‌مندان به برند‌های محبوب ورزشی نظیر آدیداس، نایکی، پوما و ریبوک هم در پالادیوم، لباس یا اکسسوری ورزشی محبوب خود را خواهند خرید. علاوه بر این‌ها، برندهای مهمی نظیر سواروسکی در طلا و جواهرات و تفال و دوان در حوزه‌ی لوازم خانگی نیز در این مرکز خرید نمایندگی دارند.

شکمگردی در کافهها و رستورانهای پالادیوم

فودکورت مرکز خرید پالادیوم
فودکورت مرکز خرید پالادیوم

افرادی که در فود‌کورت‌های پالادیوم دیده می‌شوند، دو دسته‌اند : یا خسته و گرسنه از گشت‌ و گذار برای خرید‌‌ند، و یا فقط به قصد شکم‌گردی به پالادیوم آمده‌اند. تعداد افراد دسته‌ی دوم بیشتر است. چرا که مجتمع پالادیوم، کافه‌ها و فود‌کورت‌های جذابی دارد. این مکان‌ها با دکوراسیون‌هایی مدرن و منو‌هایی منحصر‌به‌فرد، همواره مشتریان خاص خود را دارند. دو مجموعه‌ غذایی در پالادیوم وجود دارد. اولی در طبقه‌ی همکف است و منو‌های آن شامل انواع کیک و شیرینی، دسر و بستنی، و نوشیدنی‌های گرم و سرد است. این مجموعه بیشتر برای میان‌وعده مناسب است.

اما مجموعه غذایی دوم که همان فود‌کورت اصلی پالادیوم است، در طبقه‌ی سوم قرار دارد که همانند بسیاری از فود‌کورت‌ها، سالنی مملو از میز‌های یک‌شکل و رنگ‌هایی هماهنگ در مرکز فضا قرار گرفته و رستوران‌های مختلف با سلایق غذایی متنوع، دور‌تا‌دور سالن را پر کرده‌اند. رستوران‌ها از غذا‌های سنتی ایرانی تا غذا‌های تند مکزیکی را در بر‌می‌گیرند. غذا‌های دریایی، فست‌فود‌ها، غذا‌های ایتالیایی و غذا‌های اصیل ترکی نیز در میان رستوران‌های فود‌کورت پالادیوم وجود دارند.

در سفرزون بخوانید
پاساژ گلدیس : پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

هایپرمارکت پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
هایپرمارکت پالادیوم

شما حتی می‌توانید برای یک خرید معمولی و تأمین مایحتاج روزانه هم به پالادیوم بروید. یک هایپر‌مارکت بزرگ در طبقه‌ی همکف این مجتمع قرار دارد، که اجناسش حسابی جور است. در این هایپرمارکت هر چیزی را که در خانه‌ و مخصوصاً آشپزخانه‌ی خود به آن نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. علاوه بر وجود مواد غذایی بسته‌بندی شده‌ی معمول، فرآورده‌های دامی تازه و منجمد، پنیرهای مختلف، میوه‌ و سبزیجات تازه‌ی‌ فصلی و انواع ترشیجات دست‌ساز بهداشتی با بهترین کیفیت، در هایپر‌مارکت پالادیوم به فروش می‌رسد.

باشگاههای ورزشی پالادیوم

باشگاه‌های ورزشی پالادیوم

شاید یک دهه قبل وجود یک باشگاه ورزشی در یک مجتمع تجاری کمی عجیب به نظر می‌رسید ولی در پاساژ‌های مدرن امروزی دیگر عجیب نیست. در طبقه‌ی ششم جنوبی مرکز خرید پالادیوم، یک مجموعه‌ی ورزشی با مساحتی دو‌هزار متری قرار دارد. این مجموعه دارای یک سالن بدنسازی و استخر است و مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی روز دنیا را دارد.

کلاس‌های ورزشی متنوعی در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها ثبت‌نام کنید. یوگا، بدنسازی، کشتی‌ آزاد، زومبا، پیلاتس، بادی جیم، بادی اتک، تای چی، اسپینینگ و تی‌آر‌ایکس از جمله‌ی این کلاس‌ها هستند. به علاوه در کنار تمرینات ورزشی، انواع خدمات مربوط به ماساژ و اسپا هم توسط حرفه‌ای ترین ماساژورهای ایران انجام می‌شود. در مجموعه‌ی ورزشی پالادیوم می‌توانید زیر نظر افراد حرفه‌ای و با داشتن چشم‌اندازی زیبا از کوه‌های شمیرانات، به ورزش و آرامش بپردازید.

کتابخانه مدرن در مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
کتابخانه پالادیوم

کتابخانه‌ای مدرن که انواع کتاب های فرهنگی، تاریخی و داستانی را برای سنین مختلف در خود دارد، در مجتمع پالادیوم موجود است. این کتابخانه برای دوست‌داران مطالعه فضایی آرام و دلنشین،‌ با دیوار‌هایی به رنگ آبی فیروزه‌ای، فراهم کرده است. گاهی رویدادهای مربوط به کتابخوانی با حضور نویسندگان و هنرمندان نیز در این مکان برگزار می‌شود و مورد استقبال اهالی هنر و عموم مردم قرار می‌گیرد.

اسباب بازی فروشی پالادیوم 

اسباب بازی فروشی پالادیوم

وجود انواع اسباب‌بازی‌های جور‌وا‌جور در فروشگاه ماتی‌لوس پالادیوم نه تنها توجه کودکان را جلب می‌کند بلکه برای بزرگسالان نیز جذاب است. اسباب‌بازی‌های مربوط به برند‌های معتبر دنیا نظیر لگو، وی تک، هسبرو، کایولا و رونزبرگر در این فروشگاه به فروش می‌رسد. اسباب‌بازی‌ها شامل ماشین‌های اسباب بازی، انواع عروسک، پازل‌های چند هزار تکه، کتاب‌های مناسب برای رده‌های مختلف سنی کودکان و … هستند.

در سفرزون بخوانید
مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

پرینتهای سه بعدی در  مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
پرینت‌های سه بعدی در  مرکز خرید پالادیوم

آیا یک پرینت سه بعدی از تصویر خود یا خانواده‌تان دارید؟ فروشگاه DOOB پالادیوم، فروشگاه هیجان انگیزی است که نمونه‌های مختلف از محصولات پرینترهای سه بعدی شامل افراد، حیوانات و اشیاء را در اندازه‌های مختلف تهیه کرده و به فروش می‌رساند. پرینت‌های سه‌بعدی از طریق اسکن سه‌بعدی از شی‌ء مورد نظر، ساخت مدل و در نهایت پرینت سه‌بعدی ساخته می‌شوند. شما می‌توانید به همراه همه اعضای خانواده به مرکز خرید پالادیوم بروید و یک پرینت ‌سه‌بعدی دسته جمعی خانوادگی تهیه کنید. همچنین می‌توانید با خرید این پرینت‌های سه بعدی و هدیه کردن آن به دوستانتان، آن‌ها را با هدیه‌ای متفاوت که شبیه آن را در کمتر جایی پیدا می‌کنند، غافلگیر کنید.

خانه کودک پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم
خانه کودک پالادیوم

برای والدینی که به همراه کودکان خردسال خود به مرکز خرید پالادیوم می‌آیند، یک خانه‌ کودک در نظر گرفته شده است. آن‌ها می‌توانند با خیال راحت کودکان خود را به مربیان باتجربه‌ی آنجا بسپارند و بدون دغدغه به خرید خود ادامه دهند. وجود یک شهربازی نقلی و مجهز، این مکان را برای کودکان بسیار جذاب و خاطره‌انگیز کرده است. جالب است بدانید که ۱۶ مهر هرسال به مناسبت روز جهانی کودک، جشنی تحت عنوان «پالادیوم به وقت کودکی» برای کودکان در مجتمع پالادیوم برگزار می‌شود که پر از اتفاقات هیجان‌انگیز برای کودکان است.

پارکینگ مرکز خرید پالادیوم

پارکینگ مرکز خرید پالادیوم | مرکز خرید پالادیوم
پارکینگ مرکز خرید پالادیوم

از مشکلات رایج شهروندان برای رفتن به مراکز خرید در شهر‌های شلوغ، پارک خودرو است که پاساژ پالادیوم تهران این مشکل را با احداث شش طبقه پارکینگ در زیر زمین حل کرده است. هزینه‌ی ورودی برای پارکینگ پالادیوم، مبلغ سه هزار تومان است که به ازای هر ساعت بیشتر ماندن در پارکینگ سه هزار تومان دیگر نیز اضافه می‌شود. اگر هم قصد هزینه کردن ندارید، می‌توانید در یکی از خیابان‌های اطراف خیابان عروضی وسیله نقلیه خود را پارک کنید.

 

نام «پالادیوم» به چه معناست؟

بعضی از افراد در اولین برخورد با این مجتمع تجاری محبوب درباره نام آن سوال می‌کنند. خوب است بدانید که پالادیوم یک نوع فلز بسیار کمیاب و گرانبهاست. این فلز به رنگ سفید و نقره‌ای در جهان وجود دارد و از نادرترین انواع فلزات در جهان است. سه ویژگی اصلی و مهم فلز پالادیوم، گرانبها بودن، انعطاف‌پذیری ‌و مقاومت بالاست که سعی شده این ویژگی‌ها در ساخت مجتمع تجاری پالادیوم هم رعایت شود!

 

امکانات دیگر موجود در پالادیوم

مجتمع تجاری پالادیوم جایی است که می‌توانید همه نیازهایتان را در آن برطرف کنید. در این پاساژ یک واحد خشکشویی وجود دارد که لباس‌هایتان را با حفظ کیفیت آن شسته و اتو می‌کند. در کارواش این مجتمع می‌تواند خودروی سواری‌تاk را بشویید و در کنار خرید و تفریح، ماشینتان را هم نو کنید!

داروخانه این مجتمع تجاری بهترین مکان برای یافتن داروها و یا لوازم بهداشتی است که در دیگر نقاط تهران پیدا نمی‌شود.  این مجتمع همچنین مجهز به یک آژانس هواپیمایی است که از طریق آن می‌توانید انواع بلیط هواپیما، تور مسافرتی، پروازهای چارتر و … را خریداری کنید.

 

اطلاعات بازدید از پاساژ  پالادیوم

 

ساعات کاری: واحدهای تجاری از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب. سوپر مارکت از ساعت ۹ صبح الی ۲۲:۳۰ شب. رستوران و کافه‌ها از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.

محدوده قیمتی: بالا

آدرس پاساژ پالادیوم: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، نبش کوچه عروضی، پاساژ پالادیوم

 

تلفن: ۰۲۱-۲۲۰۱۰۶۰۰

دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

پاساژ پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، نبش کوچه‌ی عروضی قرار گرفته است.

اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید. بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، یک خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر به سمت زعفرانیه وجود دارد. این خروجی شما را به خیابان مقدس اردبیلی هدایت می‌کند.

اگر هم از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، خود را با مترو یا بی‌آر‌تی به میدان تجریش برسانید. بعد از آن با تاکسی‌های تجریش– ولنجک که به سمت محله زعفرانیه حرکت می‌کنند، به پاساژ پالادیوم برسید.


آدرس مرکز خرید پالادیوم در نقشه گوگل

می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰-۱۱ صبح تا ۱۰-۱۱ شب از مرکز خرید پالادیوم دیدن کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.


 

سوالات پرتکرار


مرکز خرید پالادیوم کجاست ؟

.پاساژ پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، نبش کوچه‌ی عروضی قرار گرفته است

مسیر درسترسی به پالادیوم چگونه است ؟

اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید، خودتان را به خیابان ولیعصر برسانید. بعد از پل پارک وی و نرسیده به میدان تجریش، یک خروجی در سمت چپ خیابان ولیعصر به سمت زعفرانیه وجود دارد. این خروجی شما را به خیابان مقدس اردبیلی هدایت می‌کند.
اگر هم از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، خود را با مترو یا بی‌آر‌تی به میدان تجریش برسانید. بعد از آن با تاکسی‌های تجریش– ولنجک که به سمت محله زعفرانیه حرکت می‌کنند، به پاساژ پالادیوم برسید.

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم چگونه است ؟

می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۰-۱۱ صبح تا ۱۰-۱۱ شب از مرکز خرید پالادیوم دیدن کنید.

مرکز خرید پالادیوم از چه بخش هایی تشکیل شده است ؟

فروشگاه‌ها و برند‌های لوکس ، کافه‌ها و رستوران‌ ، هایپرمارکت ، باشگاه‌های ورزشی ، کتابخانه و …