اصفهان در کنار همه‌ی زیبایی‌هایی که وارث آن‌ها است، مراکز خریدی متنوع و مناسب برای همه‌ی سلیقه‌ها دارد. شما می‌توانید با گشتی برنامه‌ریزی شده در نصف جهان، بهترین سوغاتی‌ها را به یادگار ببرید تا خاطره‌ی این شهر را حفظ کنید. ما در سفرزون می‌خواهیم مهم‌ترین مراکز خرید اصفهان را معرفی و بررسی کنیم. برای داشتن یک خرید لذت‌بخش و پرخاطره با ما همراه شوید.

saadatrent

 

بازار تاریخی اصفهان ، عبور از سرسراهای تاریخ

مراکز خرید اصفهان
بازار تاریخی اصفهان ،خرید در دل اثری صفوی

خرید و گشت و گذار در بازار تاریخی اصفهان به نوعی یک سفر کوتاه در تاریخ معماری و هنر ایران محسوب می‌شود. این بازار ارزشمند میراث ماندگار صفوی است که با چند ورودی در اطراف میدان نقش جهان گسترش یافته. بازار تاریخی اصفهان یکی از مراکز خرید اصفهان است که در آن آثار هنری و صنایع دستی این شهر به وفور پیدا می‌شود.

میدان نقش جهان ، مرکز خریدی پر نقش و نگار

مراکز خرید اصفهان
بازار حاشیه‌ی نقش جهان را از دست ندهید

در حاشیه‌ی میدان نقش جهان ، فروشگاه‌های کوچک و بزرگی پیدا می‌کنید که پشت ویترین‌های خوش نقش‌شان بخشی از سوغات اصفهان را می‌فروشند. مجموعه‌ی این مغازه‌‌ها، اطراف میدان نقش جهان را به یکی از مراکز خرید اصفهان تبدیل کرده‌است.

بازار هنر ، جلوه‌گاه ظرافت هنر اصفهانی

مراکز خرید اصفهان
ذوق و ظرافت در بازار هنر

طلا و جواهرات اصفهان محصول هنر و ذوق هنرمندانی است که تمام زیبایی‌ها را به‌کار می‌گیرند تا چنین اثری خلق کنند. بازار هنر اصفهان که خود به تنهایی یکی از شاهکارهای معماری صفویان محسوب می‌شود، به یکی از مراکز خرید اصفهان تبدیل شده است. حتی اگر قصد خرید ندارید ، تجربه‌ی بی‌تکرار گشت و گذار در این بازار و بازدید از معماری و محصولات آن‌ را از دست ندهید.

آدرس بازار هنر: خیابان چهارباغ عباسی ، جنب پارک هشت بهشت

بازار گل و گیاه همدانیان ، یک تنفس خوش آب و هوا

مراکز خرید اصفهان
گردشی در میان گل‌ها

بازار گل و گیاه همدانیان یکی از مراکز خرید اصفهان است که از چند قدمی آن بوی گل‌ها و طراوت آن‌ها حال‌تان را خوب می‌کند. در این بازار خوش رنگ، انواع گل‌ها، درختچه‌ها و نهال‌ها را می‌توانید پیدا کنید. بازار گل و گیاه همدانیان همان مرکز خریدی است که نشاط را در وجودتان جاری می‌کند و باعث آرامش خاطرتان می‌شود.

آدرس بازار گل و گیاه: بزرگراه جی، خیابان همدانیان


برای دریافت راهنمای سفر به اصفهان کلیک کنید.


بازار ماهی خلیج فارس ، بوی خوش دریا در اصفهان

مراکز خرید اصفهان
لذت خرید ماهی تازه در بازار خلیج فارس

بازار ماهی خلیج فارس بازاری است با حال و هوای دریا و ماهی‌ها. بازار ماهی خلیج فارس از مهمترین مراکز خرید اصفهان است که در آن می‌توانید انواع آبزیان جنوبی و شمالی، و گوشت‌های مختلف را خریداری کنید و از تازگی آن‌ها لذت ببرید.

آدرس بازار ماهی خلیج فارس: بلوار صفه

 سیتی سنتر ، رتبه جهانی در مراکز خرید اصفهان

مراکز خرید اصفهان
خرید در پنجمین مرکز خرید دنیا

سیتی سنتر اصفهان از مراکز خرید اصفهان است که رتبه‌ای جهانی دارد و در حال حاضر در رده‌ی هفتم قرار گرفته است. در این مرکز خرید هر چیزی که مورد نیازتان باشد را می‌توانید پیدا کنید. سیتی سنتر دارای دو طبقه پارکینگ مسقف با ظرفیت پنج هزار و۵۰۰ اتومبیل، سه طبقه شامل مرکز خرید و واحدهای تجاری است و دو طبقه‌ی آخر شامل مجموعه سینمایی، سالن چند منظوره، فود کورت و سالن‌های مختلف می‌شود.

آدرس سیتی سنتر اصفهان: اتوبان شهید دستجردی، رو به روی ورودی جنوبی سپاهان شهر

مجتمع پارک ، قدیمی ‌ترین مرکز خرید اصفهان

مراکز خرید اصفهان
مرکز خرید پارک ، یک مرکز خرید چند منظوره

این مجتمع تجاری در میان مراکز خرید اصفهان ، اولین آن‌ها محسوب می‌شود. مجتمع تجاری پارک حدود ۱۵ هزار متر مربع فضا دارد و ۴۰۰ فروشگاه در آن فعال است. همچنین وجود فضای سبز، کافه و رستوران‌های متنوع برای شما اوقات خوشی را فراهم می‌کند.

در مجمتع پارک می‌توانید انواع پوشاک، ساعت، کیف و کفش، لوازم صوتی و تصویری، لوازم موسیقی، اسباب بازی، کامپیوتر و نرم‌افزار و لوازم جانبی، لوازم‌التحریر ،آرایشی و بهداشتی، ورزشی و …را تهیه کنید.

آدرس مجمتع پارک: خیابان چهارباغ بالا

مجتمع تجاری شهر ، یک مرکز خرید مدرن

مجتمع تجاری شهر یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید اصفهان است که در سال‌های اخیر بنا شده. این مرکز خرید در ۵ طبقه احداث شده است و زیر بنایی بالغ بر ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع دارد که در آن ۲۱۰ واحد فروشگاهی و ۳۰ واحد اداری در حال فعالیت هستند. در مجتمع تجاری شهر می‌توانید اقلامی چون وسایل آرایشی بهداشتی، پوشاک، حوله، خرازی،کیف و کفش، موبایل، صوتی تصویری، صنایع دستی، شال و روسری، ساعت و… را خریداری کنید و در کنار این گشت و گذار، به کافه‌ها و رستوران‌های آن سر بزنید.

ارگ عظیم جهان نما ، چشم در چشم نقش جهان

مراکز خرید اصفهان
ارگ عظیم جهان نما، مرکز خرید و هتل

این مجتمع تجاری که پا جای پای بنای تاریخی کاروان‌سرای تحدید گذاشته است، یکی از مراکز خرید اصفهان است که کاربردهای تجاری، اداری و فرهنگی دارد. ارگ عظیم جهان نما که در مرکز اصفهان و روبه‌روی میدان نقش جهان قرار دارد، از نظر معماری و تجاری دارای اهمیت فراوان است. این مجموعه‌ی عظیم شامل ۳۶۴ واحد تجاری، ۳ سالن سینما، ۴ گالری،۱۲ مرکز صنایع دستی، هتل با ۱۵۰ اتاق، ۶ رستوران و کافه، پارکینگ اختصاصی و همچنین نخستین آب‌نمای موزیکال شهر اصفهان می‌شود.

آدرس ارگ عظیم جهان نما: حدفاصل چهارباغ عباسی (دروازه دولت)  و خیابان های طالقانی و  شمس آبادی

بازار موبایل اصفهان، به‌روزترین بازار وسایل ارتباطی 

بازار موبایل اصفهان ، مرکز خریدی نوین
بازار موبایل اصفهان ، مرکز خریدی نوین

این بازار بسیار مدرن در ۷ طبقه بنا شده است و برای خرید موبایل و تجهیزات ارتباطی یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود.

در طبقه‌ی همکف این مجتمع، نمایشگاهی دائمی از برندهای مختلف برپا است. طبقات اول تا پنجم بازار موبایل اصفهان به غرفه‌های فروش اختصاص دارد و در زیر زمین این مجتمع می‌توانید خدمات پس از فروش را دریافت کنید.

آدرس بازار موبایل اصفهان: پل فردوسی، ابتدای خیابان فردوسی

 مجتمع تجاری اداری ارکیده ، خرید از برندهای لوکس دنیا

مراکز خرید اصفهان
شعب معتبرترین برندها در ارکید

این مرکز خرید وسیع دارای ۴ طبقه‎‌ی تجاری، دو طبقه‌ی اداری و یک طبقه رستوران است. مجتمع تجاری اداری ارکیده، در میان مراکز خرید اصفهان بسیار پرطرفدار است و علت این محبوبیت را می‌توان فعالیت برندهای مطرح دانست.

در این مجتمع ۲۰۰ واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و شما می‌توانید انوع پوشاک، ساعت و عینک، لوازم تزئینی لوکس، زیور آلات و جواهرات، سنگ های قیمتی، دکوری و لوازم منزل، عطر و ادکلن و …را در این مجتمع پیدا کنید.

آدرس مجتمع تجاری اداری ارکیده: خیابان حکیم نظامی، نبش خاقانی

 مجتمع تجاری مارتین ، نمایندگی پوشاک برند

اگر به‌ دنبال برندی خاص برای خرید پوشاک هستید، مجتمع تجاری مارتین بهترین انتخاب در میان مراکز خرید اصفهان است. در واحدهای این مجتمع تجاری انواع و اقسام پوشاک از برندهای معتبر دنیا به‌ فروش می‌رسند.

بازار قیصریه ، جلوه‌ای از شکوه اصفهان صفوی

بازار قیصریه
بازار قیصریه

در گذشته به بخش‌هایی از بازار که در آن کارهای هنری و صنایع دستی ظریف تولید و عرضه می‌شد قیصریه می‌گفتند. بازار قیصریه هم از تاریخی‌ترین مراکز خرید اصفهان است که می‌توانید شکوه و زیبایی گذشته‌هایش را هنوز هم در آن حس کنید. رفتن به بازار قیصریه هم فال است و هم تماشا. در کنار بازدید از یکی از دیدنی‌ترین مراکز توریستی اصفهان، می‌توانید از باسابقه‌ترین مغازه‌های اصفهانی، صنایع دستی و سوغات این شهر زیبا را تهیه کنید. هنوز هم در بخش‌هایی از بازار قیصریه می‌توانید صدای چکش‌های صنعت‌گران را بشنوید. سردر قیصریه ورودی این بازار سرپوشیده است و معماری کم‌نظیر آن و کالاهای سنتی و زیبایی که در آن به فروش می‌رسند، شما را به وجد خواهد آورد.

آدرس بازار قیصریه اصفهان : شمال میدان نقش جهان

مجتمع تجاری کوثر اصفهان ، همه آنچه از خرید کردن می‌خواهید یک جا جمع است

مجتمع تجاری کوثر اصفهان
مجتمع تجاری کوثر اصفهان

یک مرکز خرید لوکس و شیک در نزدیکی بافت تاریخی اصفهان، که بعد از گشت و گذار می‌توانید در فضای زیبایش خرید و استراحت کنید. این مجتمع چند طبقه با نمایی زیبا و دکوراسیونی دل‌پذیر، فروشگاه‌های متنوع را در خود جای داده است. حدود ۴۵۰ واحد تجاری که لوازم‌التحریر، لوازم الکتریکی، نقره‌جات، پوشاک، کیف و کفش و… را به شما عرضه می‌کنند. به‌علاوه کافه و رستورانی درجه یک از امکانات این مرکز خرید عالی است. پارکینگ طبقاتی، پله برقی و آسانسور، خودپرداز و بانک از ویژگی‌هایی است که کوثر را به یکی از بهترین مراکز خرید اصفهان تبدیل می‌کند.

آدرس مرکز خرید کوثر اصفهان : خیابان چهارباغ بالا

مجتمع تجاری حکیم اصفهان ، خریدید لوکس در دل منطقه تاریخی اصفهان

مجتمع تجاری حکیم اصفهان
مجتمع تجاری حکیم اصفهان

بازار بزرگ حکیم را بیشتر مسافران به خاطر پارکینگ طبقاتی بزرگش می‌شناسند که پارک کردن در نزدیکی میدان نقش جهان را ساده کرده است. اما این بازار بزرگ در چند طبقه، امکانات خوب و مغازه‌های متنوعی دارد که می‌تواند روزی شاد برایتان بسازد. اگرقدم زدن در بازار و میدان نقش جهان، آن هم در هوای گرم یا سرد اصفهان در تابستان و زمستان اذیت‌تان می‌کند، می‌توانید برای خرید سوغات به بازار بزرگ حکیم بروید.

آدرس بازار بزرگ حکیم اصفهان : میدان امام حسین، خیابان سپه، خیابان حکیم

مرکز خرید مهرسان در لیست بهترین مراکز خرید اصفهان

مرکز خرید مهرسان اصفهان
مرکز خرید مهرسان اصفهان

اگر در میان مراکز خرید اصفهان بیشتر به دنبال لوکس و مدرن بودن فضا هستید، پس پیش به سوی یکی از شیک‌ترین و امروزی‌ترین مراکز خرید اصفهان. مجتمع مهرسان، یک مجموعه کامل است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد هر چه که بخواهید می‌توانید در مغازه‌هایش پیدا کنید. برای مسافران، سوغات درجه یک، برای خانه‌دارها، لوازم آشپزخانه، چینی و دکوری‌های رنگارنگ، برای عاشقان تکنولوژی انواع کامپیوتر، لپ‌تاپ و گوشی و برای مد روز‌‌ها، پوشاک و کیف و کفش. هر کسی در مرکز خرید مهرسان راضی است.

آدرس مجتمع تجاری مهرسان اصفهان : خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، طبقه فوقانی فروشگاه ذوب آهن.

سفرزونی‌های عزیز، به نظر شما کدام یک از این مراکز خرید کامل‌تر است و ارزش وقت گذاشتن دارد؟ اگر تجربه‌ی خرید یا بازدید از هرکدام یک از مراکز خرید اصفهان را دارید، برای ما بنویسید. 


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اصفهان کلیک کنید.