9.0
امتیاز

نکات مثبت

  • چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان است
  • بزرگ‌ترین مرکز خرید اصفهان محسوب می‌شود
  • امکانات بسیار کاملی در اختیار مراجعین قرار می‌دهد
  • پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بسیار زیاد
  • دارای پردیس سینمایی
  • دارای نگارخانه و برگزاری تئاترهای خیابانی
  • دارای انواع کافه
  • دارای شهر بازی برای سرگرمی کودکان
  • دارای هایپرمارکت

نکات منفی

  • پروژه هنوز تکمیل نشده
  • خارج از شهر قرار دارد

چه کسی گفته که همیشه باید بهترین‌ها و بزرگ‌ترین‌ها متعلق به پایتخت باشند؟ دقیقا همین سوال باعث شده تا پروژه ساخت چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان در نزدیکی اصفهان کلید بخورد. مدتی کوتاه از احداث سیتی سنتر اصفهان نمی‌گذرد و این مرکز تجاری تبدیل به یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر شده. جالب است بدانید که مرکز خرید سیتی سنتر ، بزرگ‌ترین پروژه تجاری اصفهان در  طول تاریخ این شهر محسوب می‌شود. البته تعجبی نیست. زیرا این مجتمع تجاری زیبا و بزرگ، چهارمین مرکز خرید بزرگ جهان نیز به حساب می‌آید! متاسفانه با وجود اینکه اصفهان یک شهر کاملا توریستی و صنعتی است، اما پیش از  سیتی سنتر، تنها دو پاساژ مطرح و بزرگ داشت. ولی این روز‌ها، ساکنین اصفهان علاوه بر پاساژ پارک و پاساژ بلوار، مکان دیگری برای تفریح، خرید و وقت گذرانی دارند. با سفرزون همراه شوید تا این ابر سازه را بهتر بشناسید.

saadatrent

با مجتمع تجاری سیتی سنتر اصفهان بیشتر آشنا شوید

سیتی سنتر اصفهان ، یک مجتمع تجاری، خدماتی، رفاهی، اقامتی و تفریحی محسوب می‌شود. البته متاسفانه هنوز بخش‌های زیادی از آن افتتاح نشده‌اند. در حال حاضر مراجعین محترم می‌توانند از بخش تجاری آن استفاده کنند. خوشبختانه این بخش به بهره‌برداری کامل رسیده است. اما با این وجود هنوز هم بسیاری از فروشگاه‌های آن خالی بوده و آماده آن هستند که پذیرای کسب و کارهای مختلفی باشند. به هر صورت تا این لحظه، فروشگاه‌های زیادی در این مجتمع تجاری بزرگ مشغول به کار شده‌اند. طبیعی است در ابتدای تاسیس چنین پاساژ بزرگ و مجللی، نمایندگی برندهای معتبر و روز دنیا به آن هجوم بیاورند. به همین دلیل در حال حاضر اکثر برندهای معتبر، لوکس و گران قیمت در سیتی سنتر حضور دارند.

سیتی سنتر اصفهان

اما این سیاست‌گذاری اصلی مدیریت پاساژ نیست. مدیریت پاساژ قصد دارد تا تنوع بسیار بالایی را در سیتی سنتر اصفهان ایجاد کند. هدف اصلی مدیریت مجموعه آن است تا ساکنین اصفهان و یا گردشگران محترم، بتوانند هرگونه نیاز خود را در این مجتمع تجاری رفع کنند. همانطور که حضور برندهای معتبر و گران‌قیمت در این پاساژ ضروری است، باید فروشندگانی با  برندهای معمولی و قیمت مقرون به صرفه نیز در سیتی سنتر حضور داشته باشند. همچنین این مجتمع تجاری به یک صنف خاص تعلق ندارد. همه اصناف می‌توانند در این پاساژ فعالیت کنند و به همین دلیل مشتریان قادر خواهند بود تا یک خرید کامل و تمام عیار داشته باشند.

 امکانات مجتمع تجاری سیتی سنتر اصفهان

سیتی سنتر اصفهان

همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر تنها بخش تجاری سیتی سنتر اصفهان به بهره برداری کامل رسیده است. این بخش در سه طبقه طراحی شده و دارای ۷۵۰ واحد تجاری و فروشگاه است. در بین این ۷۵۰ واحد تجاری، شعب مختلف بانکی، صرافی، نمازخانه، دفاتر هوایی، رستوران‌های بین المللی و فروشگاه‌های مختلف به چشم می‌خورند که آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم هستند. اما علاوه بر آن، امکانات منحصر به فردی در سیتی سنتر وجود دارند که باید به توضیح آنها بپردازیم:

هتل پنج ستاره بین المللی

هتل پنج ستاره بین المللی
هتل پنج ستاره بین المللی

جالب است بدانید که در مجموعه سیتی سنتر ، یک هتل ۲۹ طبقه ساخته می شود که حدود ۴۰۰ اتاق خواهد داشت. این هتل پنج ستاره بنا است سریعا تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های اصفهان و ایران شود. امکانات هتل سیتی سنتر اصفهان شامل آمفی تئاتر، سالن‌های ورزشی مجهز، جایگاه مخصوص فرود بالگرد، سالن‌های جلسات و کنفرانس، اتاق‌های VIP، سوئیت‌های لوکس و رستورانی مجلل خواهد بود. البته در حال حاضر به صورت کاملا جزئی بخش‌هایی از آن بهره برداری شده اما هنوز زمان افتتاح کامل آن فرا نرسیده است.

هایپر مارکت سیتی سنتر اصفهان

هایپر مارکت سیتی سنتر اصفهان
هایپر مارکت سیتی سنتر

یک طبقه از سیتی سنتر به نمایندگی مراکز فروش بزرگ زنجیره‌ای ایران اختصاص داده شده است. برند‌های فروشگاهی بزرگی همانند رفاه، شهروند، هایپر مارکت و غیره در این طبقه شعبه خواهند داشت و ساکنین عزیز اصفهان می‌توانند تنها با مراجعه به سیتی سنتر، تمام خرید‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهند.

پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان

پردیس سینمایی
پردیس سینمایی

همانطور که اشاره کردیم، سیتی سنتر قرار است یکی از کامل‌ترین مراکز تجاری، تفریحی، اقامتی و خدماتی در اصفهان باشد. به همین دلیل دو طبقه از این ساختمان به پردیس سینمایی سیتی سنتر اختصاص داده شده است و با پنج سالن مجزاء و مجهز از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. کوچک‌ترین سالن آن دارای حدود ۸۰ نفر ظرفیت است. همچنین یک سالن برای اکران خصوصی با ظرفیت ۲۰ نفر نیز وجود دارد که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. باید بدانید که در ساخت این پردیس سینمایی، از بهترین متریال استفاده شده. پروژکتور‌های لیزری باعث شده‌اند تا کیفیت پخش تصویر بسیار بالا باشد و همچنین سیستم دالبی دیجیتال برای پخش صدا، دیدن فیلم‌های روز را بیش از هر زمان دیگر لذت بخش کرده.

شهربازی سیتی سنتر اصفهان

شهربازی سیتی سنتر
شهربازی سیتی سنتر

طبقه سوم سیتی سنتر، دارای یک شهربازی نسبتا کوچک است. این مکان برای سرگرمی کودکان بسیار مناسب بوده و اگر فرزند شما حین خرید خسته شد، می‌توانید با مراجعه به این طبقه، او را حسابی سرگرم کنید. همانطور که انتظار می‌رود، در این طبقه خبری از وسایل مخصوص بزرگسالان نیست. البته شاید بتوانید کمی با ایرهاکی خودتان را سرگرم کنید. به صورت کلی بازدید از این طبقه به کسانی توصیه می‌شود که در هنگام خرید کودک دلبند خود را به همراه دارند. این عزیزان می‌توانند سرگرمی کودکان خود را نیز فراهم کنند تا خرید برای آنها خسته کننده نباشد.

موزه سیتی سنتر

موزه سیتی سنتر
موزه سیتی سنتر

جالب است بدانید که در این مجموعه فرهنگی تفریحی، یک موزه کوچک نیز حضور دارد! شاید این اولین بار است که در یک مجموعه تجاری، موزه‌ای کوچک نیز تعبیه شده. این موزه آنطور که تصور می‌کنید بزرگ نیست و در آن آثار باستانی هزار ساله قرار ندارد. اما در آن وسایلی از کلکسیون های قدیمی به چشم می‌خورند که شاید دیدن آن برای برخی افراد جذاب باشد. به هر صورت حداقل یک بار بازدید از این موزه خالی از لطف نخواهد بود.

موزه سیتی سنتر
موزه سیتی سنتر

نگارخانه سیتی سنتر

نگارخانه سیتی سنتر
نگارخانه سیتی سنتر

نگارخانه سیتی سنتر در حقیقت یک سالن بسیار بزرگ است که به کارهای فرهنگی هنری اختصاص یافته است. اگر به آثار هنری و فرهنگی علاقه مند هستید، باید سری به این سالن بزنید. در اینجا آثار دست ساز زیادی به چشم می‌خورد. حضور چنین سالن بزرگی باعث شده تا بسیاری از هنرمندان باذوق اصفهانی، اینجا را به عنوان پاتوق خود انتخاب کنند.

نگارخانه سیتی سنتر
نگارخانه سیتی سنتر

کافه‌های سیتی سنتر اصفهان

کافه‌های سیتی سنتر
کافه‌های سیتی سنتر اصفهان

همانطور که انتظار می‌رود، چندین و چند کافه مختلف در سیتی سنتر مشغول به کار هستند. به دلیل حجم زیاد مراجعین این پاساژ، حدود ۲۰ کافه مختلف داخل سیتی سنتر حضور دارند. اما همانطور که اشاره کردیم، در حال حاضر سیتی سنتر اصفهان بیشتر یک پاساژ لوکس و تجملی محسوب می‌شود. به همین دلیل قیمت منوی اکثر این کافه‌ها نیز گران است و شاید مراجعه به آنها برای ساکنین اصفهان خیلی مقرون به صرفه نباشد. اما در هر صورت برای رفع گرسنگی و خستگی، بهترین گزینه همین کافه‌های دنج خواهند بود.

رستوران‌های سیتی سنتر اصفهان

رستوران‌های سیتی سنتر
رستوران‌های سیتی سنتر

از رستوران‌های ایرانی گرفته تا فست فود و انواع منوی فرنگی را می‌توانید در سیتی سنتر اصفهان بیابید. جالب است بدانید که استقبال بسیار زیاد مردم از فودکورت سیتی سنتر باعث شده تا یک فودکورت دیگر نیز در این مجموعه افتتاح شود. فودکورت اول نسبتا قدیمی‌تر است و رستوران‌های بیشتری را در خود جای داده. اما در فودکورت دوم مجموعه نیز غذاهای خوشمزه‌ای انتظار شما را می‌کشند! ده‌ها رستوران مختلف در این دو فودکورت وجود دارند و حق انتخاب گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی می‌توانید تنها برای میل کردن غذایی خوشمزه در فضایی بسیار متنوع عازم سیتی سنتر شوید و با وجود امکاناتی مثل پارکینگ اختصاصی، با خیال راحت از غذای خود لذت برید.

دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان
دانشگاه علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان

شاید تعجب کنید، اما در این مجموعه بزرگ فرهنگی، تجاری، دانشگاه علمی کاربردی نیز قرار گرفته. شاید هنوز موفق نشده باشد که مخاطبان زیادی را جذب خود کند، اما قطعا در آینده نزدیک، با وجود کلاس‌های بسیار مجهز، دانشجویان مختلفی جذب این واحد دانشگاه علمی کاربردی خواهند شد.

فضای سبز و آب نمای بزرگ

فضای سبز و آب نمای بزرگ
فضای سبز و آب نمای بزرگ

در بیرون مجتمع، فضای سبزی زیبا، مدرن و بزرگ طراحی شده که می‌توانید در آن خستگی خرید خود را از تن بیرون کنید. آب نمای بزرگ و رقص نور زیبای آن برای سرگرمی کودکان شما بسیار مناسب است.

پارکینگ مسقف مجتمع سیتی سنتر اصفهان

پارکینگ مسقف
پارکینگ مسقف

دو طبقه از این پاساژ به پارکینگ اختصاص داده شده است. جالب است بدانید که در همین دو طبقه، حدود پنج هزار و ۵۰۰ خودرو جای می‌گیرد. همچنین در پارکینگ سیتی سنتر ، سرویس نگهداری VIP اتومبیل نیز انجام می‌شود.

اطلاعات بازدید از سیتی سنتر اصفهان :

آدرس سیتی سنتر اصفهان : بزرگراه دستجردی به سمت شیراز، بعد از سپاهان شهر، مجموعه سیتی سنتر

شماره تماس : ۰۳۱۳۶۵۵۰۵۰۴

ساعت بازدید : همه روزه ۸-۲۳

هزینه بازدید : رایگان

نکاتی که باید در مراجعه به سیتی سنتر اصفهان در نظر داشته باشید

  • در ایام تعطیل ممکن است حدود ۲۰ دقیقه منتظر شوید تا فضای پارکینگ خالی شود
  • این پاساژ در خارج از شهر قرار داشته و با وسیله نقلیه حدود چهار دقیقه تا میدان آزادی فاصله دارد.
  • این پاساژ فاصله زیادی با آثار تاریخی مرکز شهر اصفهان دارد. پس مراجعه به این پاساژ و بازدید از آثار باستانی مثل ۳۳ پل را در یک روز قرار ندهید.
  • شما می‌توانید از قنادی‌های داخل پاساژ سوغات اصفهان را تهیه کنید.۰
  • در مراجعه به سیتی سنتر می‌توانید به کوه صفه بروید.
  • می توانید صنایع دستی گران قیمت اصفهان مثل آثار مینا‌کاری و قلم‌زنی را با خیال راحت از این مجموعه تهیه کنید و از اصالت آنها مطمئن باشید.

خب سفرزونی عزیز، به نظر شما ساخت چنین مجتمع تجاری بزرگی در اصفهان، چه کمکی به اقتصاد مردم این شهر می‌کند؟ آیا تا به حال از این سیتی سنتر بازدید کرده‌اید؟ به نظرتان چقدر طول می‌کشد تا این پروژه تکمیل شود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس بیش از این ما را منتظر نگذارید!

 


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های اصفهان کلیک کنید.