جزیره‌ی کیش که از مناطق محبوب گردشگری در ایران به شمار می‌رود، از گذشته یکی از مراکز اصلی تجارت در خلیج فارس بوده است. امروزه نیز بازارها و مراکز خریدِ بسیار لوکس، با معماری‌های زیبا و مدرن، که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مختلف به مشتریان و بازدیدکنندگان می‌باشند، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با سفرزون همراه شوید تا شما را با بهترین بازارها و مراکز خرید کیش آشنا نماییم.

saadatrent

 

مرکز خرید دامون از بهترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نمود. این مرکز خرید در سه طبقه(همکف، اول و دوم) ساخته شده است و شامل دو طبقه­‌ی تجاری با ۱۰۰ غرفه و یک طبقه­‌ی اختصاصی برای رستوران­ و فود کورت با چشم­‌اندازی دل­‌انگیز است. در طبقه­‌ی دومِ آن، پیست اسکیت روی یخ وجود دارد. اگر علاقه­‌مند به تجربه­‌ی این ورزش هیجان انگیز هستید، می­توانید در اینجا و با حضور مربی از آن لذت ببرید.

مراکز خرید کیش
مرکز خرید دامون | از بهترین مراکز خرید کیش

مرکز خرید دامون به دلیل وجود رستوران‌های مختلف در طبقه‌ی بالا، فروشگاه‌های خاص و برند و نزدیکی به ساحل، علیرغم دور بودنِ آن از سایر مراکز و اماکن تفریحی، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر قصد خرید از برندهای معتبر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از این مرکز خرید دیدن نمایید.

دامون آیس رینگ | مراکز خرید کیش
دامون آیس رینگ | مراکز خرید کیش

برای دریافت راهنمای سفر به کیش کلیک کنید.


بازار بزرگ پردیس ۱ کیش

مراکز خرید کیش
بازار پردیس ۱ کیش | مراکز خرید کیش

این بازار در شرق جزیره‌ی کیش در دو طبقه و به سبک اروپایی ساخته شده است. ساخت این مجموعه، تحت نظر و مشاوره‌ی معروف‌ترین معماران فرانسوی بوده است. بازار پردیس ۱ کیش یکی از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۲۲۸ غرفه‌ی فعال دارد و به عرضه‌ی کالاها و محصولات مختلف نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و… می‌پردازد. همچنین دارای رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی است که می‌توانید در کنار خرید، از این فضاها استفاده کرده و لذت ببرید. قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس و خدمات این فروشگاه باعث شده است که اکثر توریست‌ها از این بازار دیدن نمایند.

 بازار پردیس ۲ کیش

بازار پردیس ۲ کیش | مراکز خرید کیش
بازار پردیس ۲ کیش | مراکز خرید کیش

بازار پردیس ۲ کیش در نوار ساحلیِ ضلع شرقی جزیره‌ی کیش، در چهار طبقه و با معماری مدرن ساخته شده است. این بازار در سال ۱۳۷۸ تأسیس گردید و شامل ۲۳۰ واحد تجاری و ۱۰ واحد اداری است. برند های معتبر در زمینه‌ی پوشاک، کفش، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کودک و… در این بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. در این بازار یک چایخانه‌ی سنتی، سه کافی‌شاپ و یک رستوران با انواع غذاهای گرم و سرد وجود دارد که امکان صرف غذا در کنار خرید را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین وجود فضای سبز و نخل‌های زیبا در بازار، محیطی دلپذیر و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازار می‌توان به نزدیکی آن به سایر مراکز خرید نظیر بازار مرکز تجاری کیش، بازار مروارید و … اشاره کرد.

بازار سارینا ۱ کیش

بازار سارینا ۱ کیش | مراکز خرید کیش
بازار سارینا ۱ کیش | مراکز خرید کیش

بازار سارینا ۱ کیش در ۱۰ طبقه ساخته شده است که یک طبقه از آن به پارکینگ، دو طبقه به واحدهای تجاری و هفت طبقه به واحدهای اداری اختصاص یافته است و چشم‌اندازی رو به دریا دارد. این مرکز یکی از لوکس‌ترین و زیباترین مراکز خرید کیش است.

چنانچه به دنبال خرید اجناس برند و لوکس هستید، این بازار را از دست ندهید، چرا که می‌توانید تقریباً تمامی برندهای معتبر دنیا را  در آن پیدا کنید. از امتیازهای دیگر این بازار می‌توان به نزدیکی آن به هتل‌ها (ارم و داریوش)، مراکز تجاری دیگر (پردیس ۱، ۲ و کیش) و رستوران‌های مختلف اشاره نمود.

بازار بزرگ سارینا ۲ کیش (در حال ساخت)

بازار بزرگ سارینا ۲ کیش
بازار بزرگ سارینا ۲ کیش

بازار بزرگ سارینا ۲ در میدان امیرکبیر که شاهراه جزیره‌ی کیش است، قرار دارد. این بازار در ۸ طبقه ساخته خواهد شد که سه طبقه زیرزمین برای پارکینگ، کارواش و تأسیسات در نظر گرفته شده است و برای طبقه‌ی همکف تا دوم کاربری‌های مختلفی از جمله فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، جواهرات و … و یک هایپرمارکت بزرگ در نظر گرفته شده است. طبقه‌ی سوم به رستوران‌ها، فود کورت، سالن بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ و … اختصاص خواهد یافت و به این ترتیب خدمات و امکانات بینظیری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در طبقه‌ی چهارم نیز بزرگترین فوت کورت خاورمیانه با تراس‎های زیبا و وسیع و پارکینگ‌های اختصاصی (با آسانسور خودروبر) بنا خواهد شد.

بازار مرکز تجاری کیش 

بازار مرکز تجاری کیش | مراکز خرید کیش
بازار مرکز تجاری کیش | مراکز خرید کیش

بازار مرکز تجاری کیش، یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مجموعه در شرق جزیره واقع شده، و در چهار طبقه ساخته شده است. شامل ۴۷۹ واحد تجاری فعال در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، آژانس‌های مسافرتی و املاک و… و چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

بازار مرکز تجاری کیش | مراکز خرید کیش
بازار مرکز تجاری کیش | مراکز خرید کیش

طراحی و نورپردازی زیبای این مرکز خرید به گونه‌ای است که نمی‌توان به سادگی و بی‌تفاوت از کنار آن عبور کرد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش
بازار ونوس کیش

بازار ونوس در سال ۱۳۷۵ افتتاح گردید. در دو طبقه ساخته شده و در حال حاضر دارای ۳۴۰ واحد تجاری فعال است. اکثر فروشگاه‌های آن در طبقه‌ی همکف قرار دارند که بخش عمده‌ی اجناس آن‌ها را پوشاک زنانه و مردانه تشکیل می‌دهد و سایر محصولات و لوازم خانگی به صورت محدود عرضه می‌گردد. طبقه‌ی بالا نیز شامل دفاتر اداری، خدماتی، رستوران و … است. نزدیکی به ساحل و اسکله‌ی تفریحی جزیره، بولینگ مریم و نزدیکی به هتل‌ها از جمله محاسن این مرکز خرید است که می‌تواند بازار ونوس را در لیست بازارهای انتخابی شما برای خرید کردن قرار دهد.

بازار مریم کیش

بازار مریم | از بهترین مراکز خرید کیش

بازار مریم در بخش شرقی جزیره‌ی کیش در یک طبقه احداث شده است. و هم اکنون ۵۲ غرفه‌ی فعال دارد. استفاده از نماها و سازه‌های چوبی و سنتی در این بازارِ سر باز، جلوه‌ی خاص و منحصر به فردی به آن بخشیده است. این بازار در بخش میانی خود دارای فضایی سبز با تعدادی نیمکت جهت استراحت بازدیدکنندگان و در مرکز خود دارای یک کافی‌شاپ کوچک است.

بازار مریم کیش |بازارهای سر باز با سبک سنتی
بازار مریم کیش |بازارهای سر باز با سبک سنتی

اگر از گشت و گذار و خرید در بازارهای سر باز با سبک سنتی لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم از این بازار دیدن نمایید.

بازار مروارید

بازار مروارید | به سبک معماری دوره‌ی باستانی
بازار مروارید | به سبک معماری دوره‌ی باستانی

بازار مروارید با ۲۰۸ غرفه که در زمینه‌های مختلفی همچون پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بلورجات، لوازم خانگی و… فعالیت می‌کنند و همچنین یک رستوران و یک کافی‌شاپ- یکی از بهترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این بازار در سال ۱۳۷۳ افتتاح گردید.

نمای داخلی بازار مروارید کیش | از بهترین مراکز خرید کیش
نمای داخلی بازار مروارید کیش | از بهترین مراکز خرید کیش

در ساخت این بازار، از معماری دوره‌های باستانیِ ایران به ویژه دوره‌ی هخامنشی ایده گرفته شده است. این مجتمع ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه با نام‌های بسیار زیبای ایرانی: پرسپولیس، پاسارگاد، آپادانا، تیسفون، آریا، ایران، پارس و بیستون دارد. تمامی این ۸ بازارچه در یک تالار ورودی که دارای گچ‌بری‌های هنرمندانه و یک آبنمای زیباست، به هم می‌رسند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، به سبب معماری زیبا و جذاب این بازار، بازدید از آن خالی از لطف نخواهد بود.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش
بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش که در نزدیکی سواحل مرجانی قرار دارد دارای یک آکواریوم زیبا و دیدنی است که بیش از ۸۰۰ گونه از ماهی‌ها و آبزیان را در خود جای داده است. بازار مرجان دارای ۲۶۰ واحد تجاری و اداری است که ۱۳۴ واحد از آن در زمینه‌ی پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و خرازی فعالیت دارند. این بازار دو رستوران  و دو کافه نیز دارد. بازار مرجان در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر واقع شده است. در شب‌ها نیز ۳۹ آبنما با ارتفاع ۵۰ متر و نورپردازی آن با ۴۲۰ پروژکتور، منظره­ای زیبا و دیدنی ایجاد می­کند. به دلیل قیمت مناسب کالاها و مجاورت آن با سواحل زیبای مرجانی پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این بازار دیدن نمایید.

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش
بازار پانیذ کیش

این مرکز خرید بزرگ در دو طبقه انواع لوازم مورد نیازتان را در خود جای داده است. از کیف و کفش و پوشاک تا لوازم خانگی و لوازم دکوری هر کدام را بخواهید می‌توانید از این بازار تهیه کنید. مغازه‌های تلفن همراه، ساعت و لوازم صوتی تصویری هم در این مرکز خرید وجود دارد. بازار پانیذ، بین مراکز خرید کیش، قیمت مناسب‌تری دارد اما باید در این مرکز خرید حواستان جمع باشد که جنس اصل بخرید و به اشتباه پول زیاد بالای کیفیت پایین ندهید. حواستان باشد که حتما به طبقه دوم و بازار چینی‌های این مرکز خرید سر بزنید. بعد از خریدی لذتبخش در بازار پانیذ می‌توانید در کافی‌شاپ خوب مجموعه از خوردن میان وعده‌ای خوشمزه لذت ببرید. کافی‌نت بازار پانیذ هم آماده خدمت‌رسانی به شماست. راستی اگر شب هنگام به این بازار رفتید، مطلع باشید که ساعت ۱۰ شب برنامه‌های شاد و مفرحی در بازار اجرا می‌شود و قرعه‌کشی بازار هم در همین برنامه انجام می‌گیرد.

ساعت کار: ۹:۳۰ تا ۱۴ و ۱۷ تا ۲۳

آدرس بازار پانیذ کیش: کیش، خیابان فردوسی

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش
بازار زیتون کیش

بازار زیتون یک مرکز خرید خوب است با قیمت‌های نسبتا مناسب که حتی گشت زدنی ساده در آن حالتان را جا می‌آورد. ساختمان بازار زیتون کیش در دو طبقه است و معماری منحصر به فرد و زیبای آن به نحوی است که خریداران را به سمت دیدن مغازه‌های بیشتر هدایت و لذت خرید را مضاعف می‌کند. در این مرکز خرید، ۹۶ واحد تجاری وجود دارد که به فروش پوشاک، عطر و ادکلن، کفش، لوازم خانگی، اسباب بازی و… می‌پردازند. این مجموعه رستوران و کافی‌شاپ خوبی هم دارد که می‌توانید در آن استراحت کنید و از غدا خوردن لذت ببرید. بازار زیتون هم مثل بسیاری از مراکز خرید کیش، در زمان‌های خاص، قرعه‌کشی و برنامه‌های متنوع دارد.

ساعت کار: ۹ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۳

آدرس بازار زیتون کیش : کیش، بلوار ساحل

بازار دیپلمات کیش

بازار دیپلمات کیش
بازار دیپلمات کیش

مرکز خرید دیپلمات کیش، مرکز خریدی با مساحت چهار هزار متر مربع و با نمایی زیباست که از همان ابتدا چشمتان را خواهد گرفت. این بازار پنج طبقه دارای دو طبقه اداری و شش طبقه تجاری است که مغازه‌های آن از مواد غذایی و شکلات، تا کیف و کفش، پوشاک و محصولات آرایشی بهداشتی، اجناس گوناگونی را به فروش می‌رسانند. این مجموعه ۱۱۹ واحد تجاری و اداری دارد که شامل صرافی نیز می‌شود. در طبقه پنجم این بازار دو رستوران خوب برای استراحت و خوردن وعده‌ای خوشمزه وجود دارد. منظره رو به دریای این بازار هم از ویژگی‌های منحصد به فرد و زیبای دیپلمات در بین مراکز خرید کیش است. نزدیکی به هتل‌ها و مراکز تجاری کیش، پارکینگ و فضای سبز از دیگر مزایای این بازار کیش است.

ساعت کار: ۹ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۲

آدرس بازار دیپلمات کیش : کیش، بلوار ساحل

بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش
بازار پارس خلیج کیش

در قسمت بومی‌نشین جزیره یکی از بهترین مراکز خرید کیش وجود دارد که هر آنچه بخواهید می‌توانید از آن تهیه کنید. از پوشاک و مواد غذایی گرفته تا اسباب بازی و لوازم آرایش، از لوازم خانگی و وسایل دکوری تا موبایل و کامپیوتر و حتی مشاور املاک و خدمات گردشگری در این بازار عرضه می‌شود. این مرکز خرید یک طبقه با بیش از ۱۲ هزار متر مربع مساحت و بیش از ۱۵۰ غرفه همه نیازهایتان را با بهترین کیفیت برآورده خواهد کرد. بعد از یک خرید حسابی می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های این مجموعه دلی از عذا در بیاورید. پارکینگ، حیاط و محوطه فضای سبز باعث می‌شود که شما در این مرکز خرید احساس راحتی کنید. قیمت‌ها هم در این بازار نسبت به مراکز خرید کیش مناسب‌تر است و محلی‌ها بیشتر خریدهایشان را از همین جا می‌کنند.

ساعت کار: ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲

آدرس بازار پارس خلیج : کیش، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

بازار صفین یا بازار عرب‌ها

بازار صفین یا بازار عرب‌ها
بازار صفین یا بازار عرب‌ها

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش که در سال ۱۳۵۰ ساخته شده است و حتما باید در جزیره به آن سری بزنید بازار عرب‌ها یا بازار صفین است. در این بازار که به سبک عربی ساخته شده است مغازه‌دارها اکثرا به زبان عربی صحبت می‌کنند و عرب‌زبان‌ها در این بازار می‌توانند بیشتر تخفیف بگیرند. در این مجموعه دو هزار و ۳۰۰ متری و یک طبقه حدود ۷۰ غرفه وجود دارد که انواع اجناس را با قیمت‌های بسیار مناسب به گردشگران و خصوصا بومیان جزیره عرضه می‌کند. از کیف و کفش و پوشاک تا لوازم خانگی و مواد غذایی هر چه که بخواهید در بازار عرب‌ها موجود است. در کنار بازار پارکی سرسبز و زیبا قرار دارد که استراحت در آن حسابی می‌چسبد و ساحل  نیلگون خلیج فارس کمی آن طرف‌تر در انتظار شماست. دیدن یک بازار سنتی در میان هیاهوی مدرن مراکز خرید لوکس در کیش لذت دیگری دارد.

ساعت کار: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۲:۳۰

آدرس بازار صفین کیش : کیش، میدان سعدی، محله عرب‌ها، خیابان لارک، خیابان هامور

بهکیش

بهکیش
بهکیش

یکی از اولین مراکز خرید کیش که پس از انقلاب افتتاح شد، بازار بهکیش بود. این مجتمع بزرگ و زیبا با مساحتی چهار هزار و ۵۰۰ متر مربعی فضایی لوکس و مدرن دارد. فضای سبز زیبای روبروی مرکز خرید آرامش را به شما هدیه می‌دهد و ۴۰ مغازه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند انواع لوازم خانگی و برقی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از برترین برندهای جهانی به شما عرضه می‌کنند. همین‌طور برای دکوراسیون منزل می‌توانید انواع خدمات و اجناس را در این بازار پیدا کنید. محصولات صنعتی، ماشین‌آلات و محصولات کامپیوتری از دیگر کالاهای ارائه شده در این بازار است. در طبقه بالای این مرکز خرید نیز رستوران خوبی وجود دارد که همه از آن راضی‌اند.

ساعت کار: ۹ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷ تا ۲۳

آدرس بهکیش : کیش، خیابان سنایی

پدیده

پدیده
پدیده

بازار پدیده کیش یکی از جامع‌ترین مراکز خرید کیش است که با قیمت‌های مناسب و انواع اجناس متنوعی که دارد، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید حتی نزد ساکنین جزیره است. این بازار با مساحت ۱۱ هزار متر مربع غرفه‌های متعددی برای فروش انواع اجناس و همچنین مراکز تفریحی زیادی دارد. در بازار پدیده کیش از لوازم خانگی گرفته تا مواد غذایی می‌توانید پیدا کنید. پوشاک، عطر، لوازم آرایشی بهداشتی، سیسمونی، صوتی تصویری و … اجناس دیگری هستند که می‌توانید در این مرکز خرید بزرگ بیابید. رستوران و کافی‌شاپ پدیده فرصتی مناسب را برای استراحت و نوش جان کردن وعده‌ای خوشمزه برایتان فراهم می‌کند. پیست بازی‌های یخی، سالن سینما، بولینگ و مینی گلف از دیگر امکانات این مرکز خرید در کیش است. شاید دسترسی به پدیده کمی سخت‌تر از سایر مراکز خرید کیش باشد اما اگر می‌خواستید لحظاتی را در کنار کشتی یونانی بگذرانید و لذت ببرید سر راه سری هم به پدیده بزنید. مطمئن باشید دست خالی بر نمی‌گردید. راستی برنامه‌های شاد و قرعه‌کشی‌های این مجموعه را هم از دست ندهید.

ساعت کار: ۸ تا ۲۲:۳۰

آدرس مرکز خرید پدیده کیش : کیش، خیابان جهان

رویا مال

رویا مال
رویا مال

حالا نوبت یکی از زیباترین، مدرن‌ترین و نوسازترین مراکز خرید کیش است که شما را به دنیایی از جذابیت و تجمل دعوت می‌کند. رویا مال کیش در یکی از بهترین مناطق دسترسی کیش، با متریال عالی و بروزترین دستگاه‌ها ساخته شده است و معماری بی‌نقص و کم‌نظیر آن وادار به تحسینتان می‌کند. نمای بیرونی و معماری و دکوراسیون داخلی این مجموعه هر کدام به نهایت زیبایی طراحی شده است و انواع امکانات را برای اینکه ساعاتی لذتبخش داشته باشید برایتان فراهم کرده است. علاوه بر این، بهترین برندها از سراسر جهان یک جا در رویا مال جمع شده‌اند تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید. درست است که شاید قیمت‌های بعضی از برندها کمی بالا باشد اما حتی گشت و گذاری ساده در رویا مال هم می‌تواند حسابی حالتان را جا بیاورد. فست فود، رستوران و کافی‌شاپ این مجموعه هم لحظات شما را خوشمزه‌تر می‌کند.

ساعت کار: ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ – ۱۷ تا ۲۲:۳۰

آدرس رویا مال : کیش، خیابان رودکی

کوروش برند سنتر کیش

کوروش برند سنتر کیش
کوروش برند سنتر کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که بسیار لوکس و البته تازه تاسیس است، کوروش برند سنتر است که در میان بعضی از اهالی به فروشگاه زیلان شهرت یافته است. کوروش برند سنتر، خانه بسیاری از برندهای برتر جهان است که بهترین اجناس خود را با بهترین کیفیت و البته با قیمتی مناسب‌تر از جاهای دیگر به شما عرضه می‌کنند. برندهایی مثل زیلان، زارا، پوما، اسکیچرز و … فقط تعدادی از برندهای موجود در این مرکز خرید بزرگ است.  معماری زیبا و نورپردازی دیدنی به علاوه محیطی آرام و دلنشین باعث می‌شود که حسی عالی در این مرکز خرید داشته باشید. همین طور می‌توانید شعبه‌هایی از بعضی از رستوران‌ها و کافه‌های معروف خارجی و ایرانی را در کوروش برند سنتر پیدا کنید. از کباب ترکی سایرم که طعم واقعی کباب ترکی‌های اصل را به شما می‌چشاند تا چاپس گریل.

ساعت کار: ۱۰ تا ۱۴ و ۱۸ تا ۲۴

آدرس کوروش برند سنتر کیش : کیش، خیابان جهان، میدان پارس

مرکز خرید صدف کیش ؛ یک مجتمع تمام عیار

مرکز خرید صدف کیش | مراکز خرید کیش
مرکز خرید صدف کیش

در میان مراکز خرید کیش و مجتمع‌های تجاری آن، مرکز خرید صدف کیش به عنوان یک مرکز خرید همه چیز تمام معرفی می‌شود. این مرکز خرید در شهرک صدف جزیره قرار دارد و از جمله مراکزی است که می‌تواند تمام نیازهایتان را یکجا برآورده کند.

این مجتمع دو طبقه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و همچنان با داشتن ۶۶ غرفه در حال خدمت رسانی است. در طبقه همکف مجموعه‌ای از فروشگاه‌های موبایل، فست فود، سوپر مارکت، میوه و تره‌بار، قنادی، قصابی، رستوران، فروشگاه ابزارآلات، کامپیوتر، املاک، آرایشگاه و خشکشویی وجود دارد. این طبقه، خصوصا برای گردشگران جزیره که به دنبال مجموعه‌ای کامل برای رفع نیازهایشان هستند، بسیار مناسب است.

در طبقه دوم این مرکز خرید، مغازه‌های رنت کار، آژانس هواپیمایی، دفتر بیمه، آتلیه و… قرار دارد که بسیاری از خدمات رفاهی مسافران جزیره را تامین می‌کنند.

مرکز خرید صدف، مجتمعی محبوب و دوست داشتنی در جزیره زیبای کیش است که شما را در رسیدن به آنچه می‌خواهید، کمک می‌کند.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید صدف کیش :

ساعات بازدید : ۹ صبح الی ۱۳:۳۰ عصر _ ۱۷ عصر الی ۲۳ شب.

قیمت بلیت : رایگان

آدرس مرکز خرید صدف کیش : جزیره کیش، شهرک صدف، خیابان الوند.

هایپر مارکت پاندا در کیش ؛ محبوب و دوست‌داشتنی

هایپر مارکت پاندا در کیش پ مراکز خرید کیش
هایپر مارکت پاندا در کیش

هایپرمارکت پاندا در کیش از جمله مراکز خرید کیش است که وسعت زیادی دارد و مورد استقبال پرشور شهروندان جزیره و گردشگران قرار دارد. این مرکز خرید در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در مدت اندکی، محبوبیت زیادی میان افراد به دست آورد. در این هایپر مارکت، می‌توانید هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی و با قیمت مناسب تهیه کنید. از جمله محصولات موجود در مجتمع می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لوازم خانگی، صوتی و تصویری، عطر و ادکلن

مواد خوراکی، میوه، شکلات و… اشاره کرد.

تنوع و قیمت ارزان محصولات، تخفیف‌های خوب بر روی اجناس،فضای بزرگ فروشگاه و ساعت کاری طولانی آن باعث شده تا ساکنان و مسافران کیش، آن را انتخاب کنند. باید بدانید که هایپر مارکت پاندا، دارای پارکینگ اختصاصی است و همین ویژگی باعث می‌شود تا مشتریان به راحتی بتوانند خرید کنند و از آن لذت ببرند. اگر به جزیره کیش سفر می‌کنید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید پاندا در کیش :

ساعات بازدید : ۹ صبح الی ۱ بامداد

قیمت بلیت : رایگان

آدرس مرکز خرید پاندا در کیش : جزیره کیش، محله میرمهنا، میدان هرمز.

هایپر مارکت کیش ؛ مارکت چند منظوره

هایپر مارکت کیش | مراکز خرید کیش
هایپر مارکت کیش

از دیگر مراکز خرید کیش که جزو پربازدیدترین و اولین مراکز خرید زنجیره‌ای در جزیره است، می‌توان به هایپر مارکت کیش اشاره کرد. هایپر مارکت کیش که در سال ۱۳۸۱ افتتاح شده است، همچنان با محبوبیت زیاد به کار خودش ادامه می‌دهد. این هایپر مارکت نیز یک مجتمع چند منظوره از تمام چیزهایی است که نیاز دارید. از رستوران‌های معمولی و لوکس تا کافه‌های پر رفت‌وآمد و محصولاتی مانند پوشاک، کیف و کفش، چمدان، اسباب بازی، لوازم خانگی، مواد لبنی، گوشت و پروتئین، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع عینک آفتابی و… .

اگر در جزیره کیش به دنبال یک هایپر مارکت کامل با تنوع و کیفیت بالای محصولات می‌گردید،  هایپر مارکت کیش بهترین مکان برای شماست.

اطلاعات بازدید از هایپر مارکت کیش :

ساعات بازدید : همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب

قیمت بلیت : رایگان

آدرس هایپر مارکت کیش : جزیره کیش، خیابان فردوسی.

لاریسا مال کیش ؛ الماس درخشان جزیره

لاریسا مال کیش
لاریسا مال کیش

اگر در کیش به دنبال یک مرکز خرید شیک، زیبا و لوکس می‌گردید، لاریسا مال کیش در انتظار شماست. این مرکز خرید، از محبوب‌ترین و پراقبال‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود که با ظاهر مدرن و زیبای خود در جزیره خودنمایی می‌کند.

لاریسا مال شامل ۸ طبقه می‌شود که ۳ طبقه آن به پارکینگ و ۵ طبقه آن به بخش تجاری اختصاص دارد. لاریسا مال، می‌تواند یک محیط کامل و جذاب برای مسافران جزیره باشد تا امکاناتی همچون فروشگاه‌های متنوع، سینما، رستوران، شهربازی، سالن کنفرانس و همایش و… را یکجا در اختیار داشته باشند. آفرها و حراجی‌های این پاساژ بسیار مشهور است که گردشگران را به سوی خودش جذب می‌کند.

مرکز خرید لاریسا مال بهترین انتخاب در جزیره کیش است که نیازهای شما را پاسخ می‌دهد و می‌تواند یک روز از سفرتان را خاص و به یادماندنی کند.

اطلاعات بازدید از لاریسا مال کیش :

ساعات بازدید :

قیمت بلیت:  رایگان

آدرس لاریسا مال کیش :

بازار پادنا کیش ؛ بازار مبلمان

بازار پادنا کیش | مراکز خرید کیش
بازار پادنا کیش

یکی دیگر از مراکز خرید مهم و محبوب در جزیره کیش، بازار پادنا کیش است که در زمینه مبلمان و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. این بازار با ارائه انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، میز تلویزیون، بوفه، سرویس خواب، میز و … جایگاه ویژه‌ای در میان اهالی کیش دارد. بسیاری از گردشگران جزیره نیز، برای بازدید و خرید محصول، خصوصا جهیزیه عروس، بازار پادنا را انتخاب می‌کنند. باید بدانید که در طبقه همکف بازار، رستوران‌های سنتی وجود دارند که می‌توانید در کنار استراحت، غذاهای محلی جنوب را نیز امتحان کنید. از دیگر نکات مهم و قابل توجه بازار پادنا، وجود پارکینگ است که رفت و آمد را برای اهالی و مسافران آسان می‌کند.

تنوع و کیفیت محصولات، قیمت مناسب و ظاهر شیک و خاص، باعث شده تا عده زیادی آنجا را برای خرید انتخاب کنند. اگر میهمان جزیره هستید و به دنبال یک دست مبلمان شیک، سرویس خواب زیبا یا سایر محصولاتی از این دست می‌گردید، پادنا را از یاد نبرید.

اطلاعات بازدید از بازار پادنا کیش :

ساعات بازدید : همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳  ظهر و ۱۶ عصر الی ۲۳ شب.

قیمت بلیت : رایگان

آدرس بازار پادنا کیش : جزیره کیش، بلوار ایران.

بازار هرمز کیش ؛ قدیمی و اصیل

بازار هرمز کیش | مراکز خرید کیش
بازار هرمز کیش

بازار قدیمی و پر رونق جزیره که با نام بازار هرمز کیش شهرت دارد، از جمله بازارهای مورد اعتماد اهالی کیش است. بازار هرمز، با وسعت زیاد و دارا بودن دو طبقه، باعث شده تا شهروندان و مسافران، به راحتی نیازشان به محصولات مختلف را پاسخ دهند.

این بازار ۲۸۳ باب مغازه دارد که هر کدام در زمینه‌ای فعالیت می‌کنند و همین موضوع باعث شده تا تنوع محصولات ارائه شده، بالا باشد. علاوه‌بر مغازه‌ها، در بازار هرمز کیش، یک کافه و یک رستوران محبوب نیز وجود دارد که مشتریان هر زمان که نیاز به استراحت داشتند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بازار هرمز را در سفر به جزیره زیبای کیش از یاد نبرید.

اطلاعات بازدید از بازار هرمز کیش :

ساعات بازدید : همه روزل از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۲۳ شب

قیمت بلیت : رایگان

آدرس بازار هرمز کیش : جزیره کیش، حدفاصل میدان‌های المپیک و هرمز، خیابان فرودگاه.

بازار ماهی کیش

اگر به غذاهای دریایی و ماهی علاقه‌مند باشید، قطعا می‌دانید که ماهی‌های جنوب، یکی از خوشمزه‌ترین و خاص‌ترین ماهی‌های ایران محسوب می‌شوند. ماهی‌های جنوب از نظر طعم و تنوع، اصلا با ماهی‌های شمال ایران قابل قیاس نیستند. بسیاری از ماهی‌های خاص همانند ماهی کییر یا حلوا سیاه را تنها در مناطق جنوبی مثل کیش می‌توانید بیابید. اگر اهل کمپ و گردشگری در کیش باشید، می‌توانید چند ماهی تازه را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از بازار ماهی کیش تهیه نمایید و روی آتش در کنار ساحل آن را سرخ کنید. حتی بسیاری از مسافران از این بازار ماهی تهیه می‌کنند، درون یخدان‌های یونولیتی قرار می‌دهند تا با خود به شهرشان بیاورند. پس اگر به دنبال چشیدن طعم ماهی تازه جنوب هستید، حتما سری به این بازار بزنید.

آدرس بازار ماهی کیش: جزیره کیش، خیابان بهشت، بازار سنتی

ساعت کار: ۷ صبح الی ۱۷ عصر

 


بازار های محلی کیش :

بازار ماهی کیش

بساک

بوستان

پادنا

شارستان

شقایق

گلستان

حافظ

صدف

مراکز خرید و تجاری در حال ساخت کیش :

پردیس ۳

سارینا ۲

سینی سنتر ۱ و ۲

کارینا مال

کیش مال

لاریسا مال

میکا مال

 

شما هم به ما بگویید که کدام مرکز خرید بهتر است و چه تجریه‌ای داشتید؟


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های کیش کلیک کنید.