هتل های استانبول تفاوت‌های بسیاری باهم دارند. از نظر قیمت، امکانات رفاهی و محل قرارگیری این هتل‌ها تفاوت‌های بسیاری باهم دارند. در این مطلب سعی داریم بهترین هتل‌های این شهر را بررسی کرده و به مزایای هرکدام بپردازیم. از آن‌جا که محل قرارگیری هتل در راستای بهینه‌سازی زمان گردشگران بسیار اهمیت دارد، سعی شده در این مطلب از سفرزون به این نکته در رابطه با هر هتل پرداخته شود.

saadatrent

هتل تایتانیک سیتی از معروف‌ترین هتل های استانبول

هتل تایتانیک سیتی | از معروف‌ترین هتل های استانبول
هتل تایتانیک سیتی | از معروف‌ترین هتل های استانبول

هتل تایتانیک سیتی از معروف‌ترین هتل های استانبول است. این هتل ۴ ستاره در میدان تکسیم واقع شده‌است. اگر دسترسی خوب به مناطق گردشگری برای شما مهم است، این هتل گزینه بسیار مناسبی برای شماست. میدان تکسیم از مهم‌ترین مناطق گردشگری استانبول به شمار می‌رود. این هتل که در نزدیکی خیابان استقلال واقع شده‌است از شلوغ‌ترین مناطق این شهر به‌شمار می‌رود.

هتل تایتانیک سیتی

از آن‌جایی که بسیاری از مسافران ایرانی که ترکیه را به‌عنوان مقصد برای سفر خود انتخاب می‌کنند به هدف سفر کاری به این کشور می‌روند. این هتل مقصد بسیار مناسبی است برای این هدف. وجود سالن همایش، تجهیزات مناسب جلسات اداری، همه و همه باعث شده‌اند این هتل محل مناسبی برای اقامت حین سفرهای کاری باشد.

هتل تایتانیک سیتی

این هتل تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.


برای دریافت راهنمای سفر به استانبول کلیک کنید.


هتل مرکور استانبول

هتل مرکور | از هتل های استانبول
هتل مرکور | از هتل های استانبول

این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر استانبول واقع شده و فاصله بسیار کمی تا میدان تکسیم دارد. اگر می‌خواهید از اقامت در هتلی بسیار دنج و به‌دور از شلوغی لذت ببرید این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. علی‌رغم دسترسی بسیار خوب این هتل به مرکز شهر، این هتل به دور از هیاهوی شهر در محله‌ای دنج واقع شده است. تمامی اتاق‌های این هتل آکوستیک بوده و از امکانات معمول یک هتل ۴ ستاره برخوردار است.

هتل مرکور

اینترنت بیسیم در تمامی نقاط هتل قابل استفاده و رایگان است. این هتل به مناطق تاریخی استانبول و مناطق گردشگری دسترسی خوبی دارد. شما می‌توانید از مینی‌بار این هتل به رایگان استفاده نمایید. خشکشویی و پارکینگ در هتل فعال بوده و از امکانات باشگاه بدنسازی این هتل می‌توانید استفاده نمایید.

هتل مرکور

این هتل که یکی از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای مرکور است از محبوب‌ترین هتل های استانبول است و فاصله فرودگاه آتاتورک از این هتل ۲۱ کیلومتر است.

هتل نیپون استانبول

هتل های استانبول
هتل نیپون استانبول

این هتل ۴ ستاره در منطقه نیشان تاشی واقع شده است. این منطقه در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. فاصله این منطقه تا میدان مهم تکسیم تنها ۵ دقیقه است. طراحی این هتل شباهت زیادی به معماری ساختمان‌های ژاپنی دارد. دکوراسیون این هتل از طراحی مدرنی برخوردار است و در تجهیز اتاق‌ها از تجهیزات مدرنی استفاده شده است. در این هتل سالن ورزشی بسیار مجهزی وجود دارد که از امکانات آن می‌توان استفاده کرد. شما برای خرید بلیت تورهای سیاحت از شهر می‌توانید از بخش مختص این امور، بلیت تهیه نمایید.

هتل های استانبول

شما برای سرو غذا می‌توانید از رستوران این هتل استفاده کنید و صبحانه در این هتل به شکل بوفه سرو می‌شود. ترنسفر مسافر در این هتل به درخواست مسافر صورت می‌گیرد. شما در صورت نیاز با هماهنگی می‌توانید از پاریکنگ هتل استفاده کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک ۲۰ کیلومتر است.

هتل های استانبول

هتل لارس پارک

هتل های استانبول

این هتل ۴ ستاره در نزدیکی بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی قرار دارد و از محبوب‌ترین هتل های استانبول است. به دلیل نزدیکی ایستگاه‌های وسایل نقلیه به این هتل، دسترسی این هتل به مناطق مختلف شهر بسیار خوب است. یکی از ویژگی‌های بسیار جذاب این هتل، مرکز آبگرم آن است. باشگاه ورزشی این هتل نیز در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در کنار این امکانات تفریحی، وجود دهها سالن نشست و همینطور نزدیکی این هتل، به سالن‌های همایش باعث شده مقصد بسیار مناسبی برای اقامت حین سفرهای کاری در میان هتل های استانبول باشد.

هتل های استانبول
هتل لارس پارک | از هتل های استانبول

این هتل امکانات بسیار مناسبی برای ارائه تسهیلات بابت حمل و نقل ارائه می‌دهد. این هتل دارای مرکز آبگرم و سالن ماساژ برای مسافران است.  فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک ۱۹٫۳ کیلومتر است.

هتل الیزیوم استانبول

هتل های استانبول
هتل الیزیوم استانبول

این هتل ۵ ستاره از محبوب‌ترین هتل های استانبول است. اتاق‌های این هتل آکوستیک هستند و از فضایی بسیار آرام برخوردار هستند. مسافران هتل می‌توانند از امکانات استخر سرپوشیده و سالن ماساژ هتل اسفاده کنند. هر سوئیت این هتل دارای آشپزخانه کوچکی هستند. بااین‌حال برای سرو غذا می‌توانید از رستوران هتل استفاده نمایید. سالن بدنسازی هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

هتل های استانبول

اینترنت بیسیم رایگان در لابی این هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از سونای این هتل استفاده کنید. پارکینگ، خشکشویی و مینی بار رایگان از دیگر امکانات این هتل هستند. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل های استانبول

ویت سوئیت استانبول

این هتل ۵ ستاره از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول است. این هتل تنها ۱۵ اتاق دارد. امکانات این هتل نظیر کتابخانه، بار، ماهواره، اینترنت بیسیم رایگان، صبحانه در اتاق و تهویه مطبوع است. اگر به‌دنبال اقامتی آرام و به دور از هیاهو هستید این هتل بهترین گزینه برای شماست. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است و در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با پذیرش در تماس باشید.

سوئیت توم توم

هتل های استانبول

این هتل ۵ ستاره در یکی از ساختمان‌های باستانی استانبول واقع شده است. این هتل دارای اتاق نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی و لاندری است. از تسهیلات ترانسفر فرودگاهی این هتل می‌توانید استفاده کنید. این هتل دارای ۳ دسته اتاق است. اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های خانوادگی، سوئیت‌های اختصاصی، دسته‌بندی اتاق‌های این هتل هستند.

هتل های استانبول

در تمامی اتاق‌های این هتل می‌توانید از اینترنت بیسیم رایگان استفاده کنید. در طبقه آخر این هتل یکی از بهترین رستوران‌های استانبول واقع شده است. این هتل دارای سالن کنفرانس و جلسات است که برای برقراری جلسات خود می‌توانید استفاده کنید.

 هتل سنت رجیس استانبول

هتل های استانبول
هتل سنت رجیس استانبول

این هتل ۵ ستاره در ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. در همه بخش‌های این هتل می‌توان به اینترنت بیسیم رایگان متصل شد. این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته است. شما می‌توانید امور ارزی خود را داخل هتل در بخش مخصوص این امور انجام دهید.

هتل های استانبول

نظافت اتاق هر روز انجام می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید لباس‌های خود را به خشکشویی بسپارید. از امکانات فکس و کپی هتل می‌توانید استفاده کنید. تمامی کارکنان هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و امکان برقراری ارتباط برای شما را تسهیل می‌کنند.

هتل های استانبول

در صورت نیاز می‌توانید کودکان خود را به اتاق نگهداری کودک بسپارید این هتل داری استخر سرپوشیده است. حمام ترکی و سالن ماساژ از امکانات ویژه این هتل هستند. شما می‌توانید از باشگاه ورزشی و همین‌طور جکوزی هتل رایگان استفاده کنید. ترانسفر فرودگاهی در این هتل صورت می‌پذیرد.

هتل رافلز استانبول

هتل های استانبول

این هتل در فاصله ۶ کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است. این هتل دارای ۱۳۲ اتاق و ۴۹ سوئیت است. این هتل دارای ۱ رستوران و ۵ کافه است. این هتل دارای سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سالن ماساژ و اسپا است. در سالن اسپا می توانید از خدمات زیبایی بهره‌مند شوید.

هتل های استانبول

یکی از جذاب‌ترین نکات این هتل، ساحل اختصاصی آن است. چشم‌انداز اتاق‌های این هتل چشم‌نواز است. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. در تمامی بخش‌های این هتل می‌توانید به اینترنت بیسیم متصل شوید. این هتل دارای سونا و استخر روباز است. برای سرو غذا می‌توانید از رستوران هتل استفاده نمایید. این هتل همچنین دارای بار است. فاصله این هتل تا فرودگاه ۴۰ کیلومتر است.

هتل فورسیزن استانبول

هتل های استانبول
هتل فورسیزن استانبول

این هتل تنها ۴ دقیقه تا منطقه بشیکتاش فاصله دارد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع ، تلویزیون ، مینی بار هستند. یکی از امکانات جذاب این هتل این است که دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر آبگرم روباز است.

در تمامی بخش‌های این هتل می‌توانید از اینترنت بیسیم رایگان استفاده کنید.  این هتل در حقیقت در قرن ۱۹، قصری با معماری دوره عثمانی بوده و امروزه نیز فضا و تجهیزات سلطنتی آن را می توان مشاهده کرد. ‏رستوران این هتل که  آکوا  نام دارد دارای فضای باز در ‏تراس است. در رستوران این هتل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، اروپایی و ترکی را سرو می‌شود. شما می‌توانید سالن سونا و باشگاه بدنسازی هتل استفاده کنید. یکی دیگر از امکانات این هتل، حمام ترکی است که در آن می‌توانید از خدمات ماساژ شرقی آن لذت ببرید و این یک وجه تمایز با دیگر هتل های استانبول است.

 هتل الیت ورد بیزنس

هتل های استانبول
هتل الیت ورد بیزنس

این هتل ۵ ستاره در منطقه کوچوک چکمجه واقع شده‌است. این هتل فاصله بسیار کمی تا فرودگاه آتاتورک دارد. این هتل ۲۵ کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله دارد. سطح خدمات این هتل که از لوکس‌ترین هتل‌های استانبول به شمار می‌آید در سطح عالی قرار دارد. این هتل دارای ۱۱ سالن کنفرانس است که به درخواست شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌های هتل در اختیار شما قرار دارد. خدمات ترانسفر فرودگاهی در این هتل به‌صورت رایگان صورت می‌گیرد.

هتل های استانبول

رستوران این هتل، صبحانه را همه‌روزه به شکل بوفه سرو می‌نماید. این هتل دارای حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و آبگرم است.

هتل های استانبول

هتل والت کاراکوی استانبول

هتل های استانبول
هتل والت کاراکوی استانبول

این هتل ۵ ستاره ازجمله لوکس‌ترین هتل های استانبول به‌شمار می‌رود. لازم به ذکر است که امکانات این هتل در قیاس با قیمت بسیار منصفانه و به‌صرفه است. این هتل ۲۲ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی آتاتورک فاصله دارد. اینترنت بیسیم رایگان در تمامی اتاق‌های این هتل قابل دسترسی است. این هتل ۲ کیلومتر تا میدان تکسیم فاصله دارد. این رستوران دارای بار، بوفه و رستوران است که در رستوران می‌توانید از میان غذاهای رژیمی آن انتخاب کنید. در بخش غذاخوری این هتل می‌توانید از وندینگ ماشین‌های نوشیدنی و اسنک استفاده کنید. صبح‌ها می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل نمایید.

در صورت نیاز می‌توانید از خدمات لاندری هتل استفاده کنید. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است. برای خرید بلیت‌های تورهای داخل می‌توانید از بخش مخصوص به این امور واقع در داخل هتل استفاده نمایید. نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می‌پذیرد. ترانسفر فرودگاهی نیز به درخواست شما امکان‌پذیر است.

شانگری لا بسفروس استانبول

هتل های استانبول
شانگری لا بسفروس استانبول

این هتل ۵ ستاره در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. این هتل در میان دو اثر تاریخی و گردشگری استانبول واقع است. از امکانات تفریحی این هتل می‌توان از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن ماساژ یاد کرد. اینترنت بیسیم رایگان در سرتاسر بخش‌های این اتاق قابل دسترسی است. ترانسفر فرودگاه، خشکشویی و مینی‌بار رایگان در این هتل قابل دسترسی هستند.

هتل های استانبول

اگر قصد کرایه‌کردن ماشین دارید خیالتان راحت باشد چون هتل دارای پارکینگ است. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای شرقی را امتحان کنید. برای دسر می‌توانید از انواع شیرینی‌های چینی برای پذیرایی از خود استفاده کنید. حمام‌های اتاق دارای سیستم گرمایش از کف هستند و از تجهیزات بسیار لوکسی برخوردار هستند.

فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک ۲۷ کیلومتر است. میدان تکسیم نیز در فاصله کیلومتری این هتل قرار دارد.

هتل هیلتون استانبول

هتل های استانبول
هتل هیلتون استانبول

این هتل ۵ ستاره از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای بین المللی هیلتون است. این هتل یک مجموعه بزرگ اقامتگاهی است. هتل هیلتون علی‌رغم این‌که در زمره هتل‌های مدرن و امروزی به‌شمار می‌رود سعی داشته تا به معماری سنتی ترکی پای‌بند باشد و این اصل را در طراحی داخلی اتاق‌ها کاملا رعایت کرده است. حمام ترکی، استخر روباز و استخر سرپوشیده به‌عنوان امکانات تفریحی این هتل قابل ذکر هستند.

هتل های استانبول

این هتل دارای ۷ رستوران است که در آن‌ها می‌توانید انواع غذاهای آسیای شرقی، خاورمیانه‌ای و اروپای مدیترانه‌ای را در آن‌ها تجربه کنید. این هتل دارای یک کلوب سلامتی است که در آن می‌توانید در کلاس‌های ایروبیک شرکت کنید. سالن‌های اسکواش و زمین تنیس در این هتل فعال هستند. این هتل دارای اتاق نگه‌داری بچه است. در سالن ماساژ نیز می‌توانید از خدمات ماساژ بهره‌مند شوید. این هتل می‌تواند خاطره‌ی خوبی در میان هتل های استانبول برای شما بسازد.

هتل ماریوت استانبول

هتل های استانبول
هتل ماریوت استانبول

این هتل ۵ ستاره در منطقه شیشلی استانبول واقع شده‌است. فاصله هتل تا فرودگاه ۱۶٫۸ کیلومتر است. این هتل در یکی از تجاری‌ترین مناطق استانبول واقع شده‌است. اگر هدف شما از این سفر تجارت است این هتل یکی از گزینه‌های مناسب برای شماست، چراکه دسترسی آن به مناطق تجاری عالی است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هتل مناظری است که پنجره‌های اتاق‌ها رو به آن باز می‌شوند.

هتل های استانبول

برای سرو غذا می‌توانید به رستوران هتل مراجعه نمایید یا غذای خود را از طریق سفارش در اتاق دریافت نمایید. تمام اتاق‌های هتل به اینترنت بیسیم دسترسی دارند. این هتل ۳ کیلومتر تا میدان تکسیم فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نیز در فاصله ۱۶٫۸ کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل که از مشهورترین هتل‌های استانبول است فاصله بسیار کمی با جاهای دیدنی استانبول دارد.

هتل گرند جواهر

هتل های استانبول
هتل گرند جواهر | از بهترین هتل های استانبول

این هتل ۵ ستاره در فاصله ۳٫۸ کیلومتری میدان تکسیم قرار دارد. اتاق‌های این هتل به شکل مجللی تزئین شده‌اند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی است. رستوران هتل انواع غذاهای محلی را سرو می‌نماید. برای لذت از وعده برانچ خود می‌توانید از تراس خود استفاده نمایید. فرودگاه بین‌المللی آتاتورک ۱۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. صبحانه در این هتل هر روز به صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

هتل رادیسون بلو استانبول

هتل های استانبول
هتل رادیسون بلو استانبول

این هتل ۵ ستاره که در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، از مجموعه هتل‌های زنجیره رادیسون بلو به‌شمار می‌آید و از مشهورترین هتل های استانبول نیز هست. استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سالن ماساژ و سونا از امکانات تفریحی این هتل به شمار می‌آیند. صبحانه در این هتل به شکل سلف سرویس سرو می‌شود. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای محلی و بین‌المللی است. تمامی بخش‌های این هتل دارای اینترنت بیسیم رایگان است. در صورت نیاز می‌تواند از خشکشویی رایگان هتل استفاده نمایید. باشگاه بدنسازی هتل در اختیار مسافران قرار دارد. دسترسی این هتل به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس عالی است.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های استانبول کلیک کنید.


طبیعت گردی

طبیعت گردی

برای مشاهده‌ی تورهای طبیعت گردی سفرزون کلیک کنید.

null

تور استانبول

برای مشاهده‌ی تورهای استانبول سفرزون کلیک کنید.

null

تور یک روزه

برای مشاهده‌ی تورهای یک روزه سفرزون کلیک کنید.

null

تور چند روزه

برای مشاهده‌ی تورهای چند روزه سفرزون کلیک کنید.