مالزی یک کشور آسیایی محسوب می‌شود که در جنوب شرق این قاره وسیع و پهناور قرار گرفته است. جالب است بدانید با وجود اینکه مالزی یک کشور نسبتا کوچک است، اما در مسیر تجارت بین چین و خاورمیانه بوده و به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است. همین مسئله باعث شده تا مراکز خرید مالزی تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری آن شوند و بسیاری از گردشگران را عازم این کشور زیبا کنند. البته باید بدانید که مراکز خرید مالزی تنها جاذبه‌های دیدنی این کشور نیستند. مالزی از نظر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری نیز بسیار غنی است و می‌توانید از مکان‌های گردشگری متنوع آن نیز دیدن فرمایید. امروز همراه سفرزون شوید تا بتوانید خریدی شیرین را در مالزی تجربه کنید.

saadatrent

مراکز خرید مالزی ، رقیبی سرسخت برای مراکز خرید اروپایی

در حال حاضر خرید از کشورهای اروپایی برای ما ایرانیان تقریبا غیر ممکن شده. دلیل آن هم بالا رفتن نجومی نرخ ارز نسبت به چند سال گذشته است. امروزه ایرانیان برای خرید، بیشتر کشورهایی را ترجیح می‌دهند که نرخ ارز نزدیک‌تری به ریال داشته باشند. به همین خاطر، ترکیه و مالزی جزء بهترین مراکز خرید برای ایرانیان محسوب می‌شوند. واحد پولی مردم مالزی رینگیت نام دارد. این واحد پولی خیلی ارزشمند نیست اما با این وجود به ازای هر رینگیت باید حدود سه هزار تومان بپردازید. از طرف دیگر محصولات بسیار باکیفیتی را می‌توانید در مالزی پیدا کنید. همه این مسائل باعث شده تا مراکز خرید مالزی، تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید جنوب شرق آسیا شوند. پس با ما همراه شوید تا مراکز خرید مالزی را بهتر بشناسید.

مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید پاویلیون یکی از بهترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید تمام مالزی است. این فروشگاه در مرکز شهر کوالالامپور قرار گرفته و به همین خاطر دسترسی به آن بسیار ساده است. شما می‌توانید به روش‌های مختلف، خودتان را به این مرکز خرید برسانید. یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید پاویلیون در آن است که اینجا یک مرکز تجاری، تفریحی، رفاهی و خدماتی بزرگ در قلب مالزی محسوب می‌شود.

مرکز خرید پاویلیون | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید پاویلیون

شما می‌توانید از این مرکز خرید هفت طبقه برای پشت سر گذاشتن  یک روز سرشار از تفریح و خرید استفاده کنید. در فودکورت مرکز خرید پاویلیون، رستوران‌های بسیار معتبری قرار دارند و شما می‌توانید حتی تنها برای صرف غذا به این مرکز خرید بزرگ مراجعه کنید. همچنین با تفریحاتی همچون شبیه ساز پرواز و کلوپ آشپزی ساعت‌ها سرگرم شوید. بهتر است بدانید که در این مرکز خرید، می‌توانید هم اجناس لوکس و گران قیمت و هم اجناس مقرون‌به‌صرفه و مناسب را بیابید. به همین خاطر، اکثر گردشگران همین پاساژ را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. زیرا هم می‌توانند به سراغ محصولات نسبتا ارزان‌قیمت بروند، و هم برند‌های مشهور جهانی را بیابند که همگی در این پاساژ دارای نمایندگی معتبر هستند.

مرکز خرید پاویلیون
مرکز خرید پاویلیون

آدرس مرکز خرید پاویلیون مالزی : ۱۶۸, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۱۸ ۸۸۳۳

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : از مقرون به صرفه تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید پاویلیون | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید پاویلیون

مرکز خرید میدولی مگامال از قدیمی ترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید میدولی مگامال یکی از قدیمی‌ترین و بهترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود. پیش از هر چیز باید بدانید که این مرکز خرید، از جانب سازمان گردشگری مالزی به عنوان بهترین مرکز خرید تمام مالزی شناخته شده است. مرکز خرید میدولی مگامال در سال ۲۰۰۰ افتتاح شده و دارای ۴۳۰ فروشگاه مختلف است. تنوع محصولات این مرکز خرید بسیار وسیع است و شما می‌توانید در پنج طبقه آن، چندین و چند فروشگاه مختلف را مشاهده کنید. حتی اگر به دنبال هایپرمارکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای مالزی می‌گردید، بهترین مکان برای یافتن آنها، مرکز خرید میدولی مگامال خواهد بود. در این پاساژ انواع خدمات رفاهی و خدماتی به چشم می‌خورد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده است. خوشبختانه انواع برندهای معتبر جهانی نیز در این پاساژ شعبه دارند و می‌توانید از اصالت محصولات آنها کاملا اطمینان داشته باشید.

مرکز خرید میدولی مگامال
مرکز خرید میدولی مگامال

آدرس مرکز خرید میدولی مگامال : Mid Valley Megamall, LOT F-049&050,1ST, Mid Valley City, 58000 Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : ۶۰۳۲۹۳۸۳۳۳۳

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : از ارزان و مقرون به صرفه تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید میدولی مگامال
مرکز خرید میدولی مگامال

مرکز خرید سان وی پیرامید

مرکز خرید سان وی پیرامید را به جرات می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و منحصربه‌فردترین مراکز خرید مالزی دانست. این مرکز خرید که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده، طراحی بسیار خاص و بی‌نظیری دارد. مرکز خرید سان وی پیرامید، همانطور که از نامش مشخص است، به شکل اهرام مصر ساخته شده. این مرکز خرید در زمینی به مساحت حدودی ۱۶۰ هزار متر مربع ساخته شده است و برای ساعت‌ها تفریح و خرید شما مناسب خواهد بود. اگر به دنبال یک مرکز عالی برای ساعت‌ها تفریح، گردش، ورزش، خرید و خوش‌گذرانی هستید، باید حتما مرکز خرید سان وی پیرامید را انتخاب کنید.

مرکز خرید سان وی پیرامید | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید سان وی پیرامید

جالب است بدانید که این مرکز خرید، تنها مرکز خرید مالزی است که در دل خود سالن اسکی روی یخ و پاتیناژ دارد. شما می‌توانید حتی از پارک آبی سان وی پیرامید نیز استفاده کنید و هیجان را تجربه نمایید. سالن تیراندازی با کمان، سینما و انواع تفریحات دیگر را می‌توان در این مرکز خرید یافت و از آنها لذت برد. همچنین کاملا منطقی به نظر می‌رسد که انواع برندهای معتبر جهانی در این پاساژ شعبه‌های متعددی داشته باشند. پس می‌توانید با خاطری آسوده از بابت اصالت کالا، خرید کنید.

مرکز خرید سان وی پیرامید
مرکز خرید سان وی پیرامید

آدرس مرکز خرید سان وی پیرامید : No. 3, Level CP6, Blue Atrium, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 47500 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۷۴۹۴ ۳۱۰۰

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا خیلی گران

مرکز خرید سان وی پیرامید
مرکز خرید سان وی پیرامید

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید مالزی است. این مرکز خرید در سال ۱۹۷۷ تاسیس شده و دارای هفت طبقه مختلف است. سونگی وانگ پلازا در مرکز شهر کولالامپور قرار گرفته و یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین مراکز خرید تمام مالزی محسوب می‌شود. فودکورت سونگی وانگ بسیار گسترده است و می‌توانید انواع غذاهای ملل مختلف را در آن بچشید. همچنین شعب مک دونالد یا KFC نیز در این فودکورت حضور دارند و می‌توانید فست فود‌های خوشمزه‌ای را امتحان کنید. معمولا کسانی که به دنبال خرید نسبتا ارزان قیمت در مالزی هستند، مرکز خرید سونگی وانگ پلازا را انتخاب می‌کنند.

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا
مرکز خرید سونگی وانگ پلازا

آدرس مرکز خرید سونگی وانگ پلازا : Sungei Wang Plaza, Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۴۸ ۶۱۰۹

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : مقرون به صرفه

مرکز خرید وان اوتاما

مرکز خرید وان اوتاما در  پتالینگ جایا واقع شده و یکی از برترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود. این مرکز خرید دارای ۶۵۰ فروشگاه مختلف است و می‌توانید تنوع محصولات بسیار زیادی را در آن مشاهده کنید. این مرکز خرید، تنوع قیمتی بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید محصولات ارزان و مقرون‌به‌صرفه‌ای را در آن پیدا کنید. در عین حال شعب برند‌های معتبر و معروف خارجی مثل نایکی، پوما، آدیداس و غیره نیز در این مرکز خرید شعبه دارند. پس وان اوتاما پاسخگوی تمام نیاز‌های شما است.

آدرس مرکز خرید وان اوتاما : ۱, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

شماره تماس : ۶۰۳۷۷۱۰۸۱۱۸+

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : از مقرون به صرفه تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید وان اوتاما
مرکز خرید وان اوتاما

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

تمامی کسانی که به مالزی سفر می‌کنند، قطعا باید یک بار از برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور بازدید نمایند. برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور نام دو برج ۴۸ طبقه‌ای دو قلو است که در منطقه بوکیت کوالالامپور قرار گرفته‌اند. این دو برج دوقلو، یکی از زیباترین مراکز دیدنی تمام مالزی به حساب می‌آیند. برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور نه تنها یک مرکز خرید بزرگ، بلکه یک مرکز اقامتی، رفاهی، تفریحی و فرهنگی بسیار مهم در قلب مالزی محسوب می‌شود. صدها فروشگاه مختلف در برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور وجود دارند. شما می‌توانید اجناس مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌قیمت و همچنین محصولاتی از برندهای معتبر جهانی را در این مرکز خرید بیابید. هر آنچه که نیاز داشته باشید، در این برج‌های بزرگ به چشم می‌خورند. تنوع محصولات این مرکز خرید بسیار بالا است و حتی برند‌های معروفی همانند سامسونگ، سونی و اپل نیز در آن حضور دارند. پس اگر قصد خرید تلفن همراه یا وسایل برقی خانگی را دارید، می‌توانید به برجایا تایمز اسکوئر مراجعه کنید.

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

در ضمن باید بدانید که یکی از بزرگ‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده تمام مالزی نیز در برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور واقع شده. علاوه بر آن، سالن‌های سینما، سالن‌های دو بعدی و سه بعدی و همچنین انواع سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان نیز در این مرکز خرید تدارک دیده شده تا بتوانید یک روز کامل را در اینجا به صورت کامل تفریح کنید. پس حتما در سفر به مالزی، بازدید از این مرکز تفریحی را در برنامه خود قرار دهید.

آدرس برجایا تایمز اسکوئر کوالالامپور : ۱ Jalan Imbi; Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۱۷ ۳۱۱۱

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا خیلی گران

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر
مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر

مرکز خرید استار هیل گالری

مرکز خرید استار هیل گالری یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود. این مرکز خرید در کوالالامپور و در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده. با وجود اینکه استار هیل گالری اولین بار در سال ۱۹۹۶ افتتاح شد، اما با بازسازی در سال ۲۰۰۵، ظاهری بسیار مدرن و زیبا به دست آورد. این پاساژ در هفت طبقه ساخته شده، اما تنها حدود ۱۰۰ فروشگاه را در دل خود جای داده است. اگر به دنبال خریدی لوکس و لاکچری می‌گردید، حتما باید مرکز خرید استار هیل گالری مالزی را انتخاب کنید. در طبقه اول این مجتمع تجاری، انواع برندهای زیورآلات و ساعت‌های گران‌قیمت حضور دارند.

مرکز خرید استار هیل گالری | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید استار هیل گالری

جالب است بدانید که در طبقه سوم این پاساژ، یک مرکز بسیار حرفه‌ای اسپا و ریلکسیشن قرار دارد. در ضمن شما می‌توانید از فودکورت استار هیل استفاده کنید تا طعم بهترین غذاهای بین المللی را بچشید. ظاهر این پاساژ بسیار شیک و منحصر به فرد است، به همین خاطر انواع جشنواره‌های مختلف را در محوطه آن برگزار می‌کنند. پس اگر خوش شانس باشید، شاید با یکی از این جشنواره‌ها نیز برخورد کنید.

آدرس مرکز خرید استار هیل گالری : ۱۸۱, Bukit Bintang Street, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰۳۲۷۸۲۳۸۰۰

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : لوکس و گران قیمت

مرکز خرید استار هیل گالری
مرکز خرید استار هیل گالری

مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی یا همان گاردن مال، یکی از معروف‌ترین مراکز خرید این کشور در زمینه پوشاک است. این مرکز خرید لوکس در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و فاصله کمی با سایر مراکز خرید بزرگ مالزی دارد. این پاساژ شش طبقه دارای مراکز تفریحی و خدماتی مختلفی مثل سینما، سالن ورزشی، فودکورت و غیره است. اما مهم‌ترین دلیل مراجعه اکثر گردشگران به گاردن مال مالزی، خرید پوشاک لوکس، زیبا و امروزی است. در گاردن مال انواع برند‌های بزرگ پوشاک همانند پوما، گوچی، نایکی، آدیداس و غیره شعبه دارند و می‌توانید از بابت اصالت خرید خود کاملا اطمینان داشته باشید. در این مرکز خرید حدود ۲۰۰ فروشگاه مختلف وجود دارد، پس نگران تنوع محصولات آن نباشید. هر آنچه که بخواهید در گاردن مال وجود دارد.

آدرس گاردن مال مالزی : Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۲۹۷ ۰۲۸۸

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : نسبتا لوکس و گران

مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید گاردن کوالالامپور مالزی

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی یکی از لوکس ترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید مالزی است که در نزدیکی برج‌های دو قلو پتروناس قرار گرفته. در این مرکز خرید بزرگ شش طبقه، صدها فروشگاه مختلف در زمینه‌های متفاوت مشغول به کار هستند. مزیت اصلی سوریا کی ال سی سی در آن است که تنوع قیمتی گسترده‌ای برای اقشار مختلف گردشگران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید خرید خود را از شعب برندهای معروف جهانی و یا از مغازه‌های ارزان قیمت انجام دهید. پس این مرکز خرید بزرگ، برای هر قشری با هر درآمدی بسیار مناسب خواهد بود. در ضمن باید بدانید که آکواریوم بزرگی در دل این مرکز خرید قرار داده شده تا علاقه‌مندان به دنیای آبزیان بتوانند از تماشای آن لذت ببرند. علاوه بر آن، اقیانوس نما، سالن کنسرت و تفریحات بسیار متنوع دیگری در سوریا کی ال سی سی به چشم می‌خورند که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

آدرس مرکز خرید سوریا کی ال سی سی : Lot 241, Level 2, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰۳۲۳۸۲۲۸۲۸

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی
مرکز خرید سوریا کی ال سی سی

مرکز خرید آلاماندا در شهرک پوتراجایا یکی از زیباترین مراکز خرید مالزی

مرکز خرید آلاماندا یکی از زیباترین و معروف‌ترین مراکز خرید مالزی به حساب می‌آید که در شهر پوتراجایا قرار گرفته. باید بدانید که شهر پوتراجایا دارای دو بخش مدرن و کلاسیک است. مرکز خرید آلاماندا در بخش مدرن شهر قرار دارد. در مرکز خرید آلاماندا مالزی، بیشتر انواع پوشاک و زیورآلات ارائه می‌شوند. شما می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، عینک، زیورآلات، پوشاک ورزشی، وسایل ورزشی و لوازم آرایش و بهداشتی تولید مالزی را در این مرکز خرید پیدا کنید. اکثر فروشگاه‌های داخل مرکز خرید آلاماندا، محصولات تولید مالزی را عرضه می‌کنند و قیمت آنها نیز نسبتا مقرون به صرفه است. خوشبختانه دسته‌بندی اصناف در این مرکز خرید، بر اساس شش طبقه مختلف انجام شده. به عنوان مثال شما در طبقه اول می‌توانید انواع پوشاک زنانه و بچگانه را بیابید.

مرکز خرید آلاماندا | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید آلاماندا

در ضمن مرکز خرید آلاماندا، علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، امکان بهره بردن از تفریحات جذابی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. گردشگران می‌توانند از سالن‌های سینما، سالن بولینگ، رستوران‌ها و کافه‌های متنوع، آب نمای مجموعه و یا کلاب کودکان استفاده کنند. در ضمن باید بدانید که انواع بانک، صرافی، شیرینی فروشی، غذاخوری، و امکاناتی همچون نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

آدرس مرکز خرید آلاماندا :  Jalan Alamanda, Presint 1, 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۸۸۸۵ ۵۴۶۸

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط

مرکز خرید ایکیا کوالالامپور

اگر اهل سفرهای خارجی باشید، حتما چند باری نام برند سوئدی ایکیا به چشم شما خورده است. ایکیا یک برند تولید کننده تجهیزات منزل و لوازم اداری است که در تمامی دنیا شعب مختلفی دارد. مرکز خرید ایکیا کوالالامپور نیز یکی از مراکز خرید مالزی است که بین مردم محلی و گردشگران از شهرت خاصی برخوردار است. شما می‌توانید انواع تجهیزات منزل من جمله میز و مبلمان کاملا کم جا را از این فروشگاه تهیه کنید. جالب است بدانید که حمل و نقل این محصولات بسیار ساده است و شما باید در نهایت خودتان آنها را سر هم کنید. پس نگران انتقال آن به ایران نباشید و حتما در ایام کاری و غیر تعطیل، به این فروشگاه زیبا مراجعه کنید.

مرکز خرید ایکیا کوالالامپور | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید ایکیا کوالالامپور

آدرس مرکز خرید ایکیا :  ۲A, Jalan Cochrane, Maluri, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۷۹۵۲ ۷۵۷۵

ساعت کار : ۹:۳۰-۲۳ (غیر از ایام تعطیل)

محدوده قیمتی : نسبتا گران

مرکز خرید ایکیا کوالالامپور
مرکز خرید ایکیا کوالالامپور

مرکز خرید سنترال مارکت

مرکز خرید سنترال مارکت را می‌توان زیباترین مرکز خرید مالزی دانست. این مرکز خرید در حقیقت به نوعی بازار سنتی مالزی محسوب می‌شود و در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده. در حدود ۳۰۰ فروشگاه مختلف صنایع دستی، منسوجات و همچنین سوغاتی و غذاهای محلی مالزی در این مرکز خرید حضور دارند. حتی اگر قصد خرید چیزی را نداشته باشید، باز هم قدم زدن در مرکز خرید سنترال مارکت بسیار لذت بخش است. البته اصلا امکان ندارد که از این همه صنایع دستی زیبا و رنگارنگ دیدن کنید و عاشق یکی از آنها نشوید. معمولا کسانی که تنها به قصد بازدید از این بازار وارد آن می‌شوند، با چند کیسه پر از خرید خارج خواهند شد! پس مراقب خرید‌های خود باشید زیرا تمامی اجناس این بازار زیبا، چشم گیر و جذاب هستند.

مرکز خرید سنترال مارکت | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید سنترال مارکت

آدرس سنترال مارکت : Lot 3.04-3.06, Central Market Annexe, Jalan Hang Kasturi, 50050 Kuala Lumpur

شماره تماس : +۶۰۱۳۰۰-۲۲-۸۶۸۸

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط

مرکز خرید سنترال مارکت
مرکز خرید سنترال مارکت

مرکز خرید لات تِن

مرکز خرید لات تن نیز در مرکز شهر و در منطقه بوکیت بینتانگ کوالالامپور قرار گرفته. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود و میزبان برترین برند‌های پوشاک جهان است. جالب است بدانید که برند محبوب سازنده برنامه‌های مستند نشنال جئوگرافیک، برای سرگرمی شما در طبقه سوم مرکز خرید لات تن مالزی حضور دارد. همچنین اگر قصد دارید تا در حین سفر تناسب اندام خود را حفظ کنید، می‌توانید از باشگاه ورزشی مجهز و بسیار کامل مرکز خرید لات تن در طبقه دهم استفاده کنید. نمای شهر از طبقه دهم بسیار زیبا است و می‌توانید یک تمرین حرفه‌ای و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در ضمن بهترین رستوران‌های تمام کوالالامپور نیز در این پاساژ شعبه دارند و می‌توانید از چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آنها لذت ببرید.

آدرس مرکز خرید لات تن : No. 50, Jalan Sultan Ismail, 50250 Kuala Lumpur

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۴۱ ۰۵۰۰

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا خیلی گران و لوکس

مرکز خرید لات تِن | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید لات تِن

مرکز خرید لویات پلازا

مرکز خرید لویات پلازا دقیقا رو به روی برجایا تایمز اسکوئِر و در مجاورت مرکز خرید سونگی وانگ قرار گرفته است. این مرکز خرید مخصوص اسباب بازی‌های بسیار زیبا و کاملا منحصر به فرد و همچنین انواع تجهیزات برقی و آی تی است. شما در این مرکز خرید می‌توانید از شعب اصلی انواع برندهای مایکروسافت، اپل، نوکیا، سامسونگ، ال جی، ایسوس، ایزر، سونی و غیره خرید کنید و از بابت اصالت محصولاتی که خریداری می‌کنید، آسوده خاطر باشید. در این مرکز خرید انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و از این قبیل وسایل به چشم می‌خورند. همچنین اگر بخواهید می‌توانید از فودکورت بین المللی لویات پلازا و کارائوکه رِد باکس آن نیز استفاده کنید. در ضمن یک داروخانه نیز داخل مرکز خرید لویات پلازا قرار دارد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به آن مراجعه کنید. به صورت کلی می‌توان این مرکز خرید را مشابه پاساژ پایتخت تهران واقع در خیابان میرداماد دانست.

مرکز خرید لویات پلازا | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید لویات پلازا

آدرس مرکز خرید لویات پلازا : No. 7 Jalan Bintang, Off Jalan Bukit Bintang, Bukit Bintang Central, 55100 Kuala Lumpur. Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۴۸ ۳۶۵۱

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : گران

مرکز خرید لویات پلازا
مرکز خرید لویات پلازا

مرکز خرید ولد مالزی

مرکز خرید ولد مالزی یکی از ساده‌ترین مراکز خرید مالزی محسوب می‌شود. این مرکز خرید در شش طبقه ساخته شده اما تنها در حدود ۴۰ فروشگاه مختلف داخل آن مشغول فعالیت هستند. این مرکز خرید به صنف خاصی تعلق ندارد و شما می‌توانید انواع اجناس مختلف را در آن مشاهده کنید. در حقیقت مرکز خرید ولد مالزی را می‌توان مرکزی مناسب برای خرید سوغاتی دانست. در این پاساژ، انواع فروشگاه برند در کنار محصولات ارزان قیمت حضور دارند. شما می‌توانید از مجموعه ورزشی حرفه‌ای آن استفاده کنید تا تناسب اندام شما در حین سفر حفظ شود. اکثر فروشندگان این پاساژ، در غرفه‌های کوچک و بزرگ فعالیت می‌کنند و می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در آن پیدا کنید! پس حتما سری به این مرکز خرید در قلب کوالالامپور بزنید.

آدرس مرکز خرید ولد مالزی :  ۷۶, Jalan Raja Chulan, Kuala Lumpur, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

شماره تماس : +۶۰ ۳-۲۱۶۲ ۳۵۸۰

ساعت کار : ۱۰-۲۲

محدوده قیمتی : متوسط تا گران قیمت و لوکس

مرکز خرید ولد مالزی | مراکز خرید مالزی
مرکز خرید ولد مالزی

خب سفرزونی عزیز، تقریبا برای یک خرید جانانه در مالزی آماده شده‌اید! به نظر شما کدام یک از این گزینه‌ها را می‌توان جزء بهترین مراکز خرید مالزی دانست؟ شما تجربه خرید از کدام یک را داشته‌اید؟ به نظر شما جای کدام مرکز خرید در این لیست خالی است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید تا به سایر سفرزونی‌ها در این زمینه کمک کنید. در ضمن، فراموش نکنید که ما همیشه عاشق دیدن و خواندن نظرات شما عزیزان هستیم! پس ما را بیش از این منتظر نگذارید و در انتقال اطلاعات مناسب با سفرزون همگام شوید!


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های مالزی کلیک کنید.