پیش از سفربه جزیره‌ی زیبای قشم بایستی برای محل اقامت برنامه ریزی کرد تا در طول سفر خیالی آسوده داشته باشیم. پس برای اینکه با بهترین هتل های قشم آشنا شوید همراه سفروزن به جزیره ی قشم سفر کنید. در این مطلب می‌خواهیم بهترین مکان های اقامتی قشم را بشناسیم و کیفیت هر کدام را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

saadatrent

هتل آتامان ، اقامتگاهی لوکس

هتل آتامان | هتل های قشم
هتل آتامان | هتل های قشم

این هتل چهارستاره در سال ۹۶آغاز به‌کار کرد و در لیست لوکس‌ترین هتل های قشم قرار می‌گیرد. هتل آتامان ۷ طبقه دارد و زیر بنای آن ۵هزار متر مربع مساحت این هتل است. این هتل از امکاناتی مانند مینی بار، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، لاندری، سونا، اتاق ماساژ، آبگرمکن خورشیدی، کافی شاپ، رستوران و پارکینگ بهره‌مند است.


برای دریافت راهنمای سفر به قشم کلیک کنید.


هتل ارم ، یک هتل چهار ستاره‌ی تاپ

این هتل نیز یکی دیگر از مکان‌های اقامتی بسیار لوکس قشم محسوب می‌شود. هتل ارم ساختمانی ۵ طبقه دارد و در شمال جزیره‌ی قشم واقع شده است. در این هتل ۳۰۰ نفر می‌توانند اقامت کنند و به دلیل دید خوبی که هتل به دریا دارد شما می‌توانید از همه اتاق‌ها موج‌های پرانرژی را تماشا کنید. این هتل که در بین هتل های قشم طرفداران بسیاری دارد به شما دسترسی مناسبی به همه‌ی بازارهای قشم می‌دهد. این هتل از امکاناتی مانند اینترنت نامحدود رایگان ، رستوران، کافه ، استخر، سونا و … بهره‌مند است.



هتل سینگو ، سه ستاره‌ی هتل های قشم

هتل سینگو ، سه ستاره‌ی هتل های قشم
هتل سینگو ، سه ستاره‌ی هتل های قشم

این هتل یک طبقه که چیزی حدود ۹۰ متر از دریا فاصله دارد و تصویری سراسر آبی در مقابل چشم‌های شما قرار می‌گیرد. هتل سینگو از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و ۶۵ واحد اقامتی در این ساختمان فعال است. از امکانات رفاهی هتل سینگو می‌توان خدمات بیدار باش،سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، اتاق بازی کودکان و پارکینگ اشاره کرد. در رستوران این هتل فقط غذاهای ایرانی سرو می‌شود.

هتل مارینا ۱و ۲ ، شعبه‌هایی با کیفیت

هتل مارینا در میان هتل های قشم از شهرت خوبی برخوردار است و هر دو شعبه‌ی آن کیفیت بالایی دارند. هتل مارینا۱ مخصوص کسانی است که بازار گردی را خیلی دوست دارند. از این هتل به‌راحتی می‌توانید به بازار سنتی قشم دسترسی داشته باشید. شعبه‌ی دوم این هتل نیز رو به روی در جنوبی بازار ستاره‌‌ی قشم قرار دارد و دسترسی به بازارهای دیگر، مناطق گردشگری و توریستی قشم از هتل مارینا ۲ آسان است.



هتل آرتا ، یک پذیرایی لوکس

این هتل دارای۷ طبقه است و ۴۸ اتاق دارد. آرتا را می‌توان در میان هتل های قشم هتلی لوکس دانست که سوئیت‌های مجهز دارد. موقعیت مکانی مناسب هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید سیتی سنتر ۱ و ۲ و مرکز خرید ستاره شده است.

هتل پرشیا ، نزدیک به مراکز خرید

هتل پرشیا | قشم
هتل پرشیا | قشم

اگر دسترسی سریع به مراکز خرید برای شما بسیار مهم است هتل پرشیا در میان هتل های قشم انتخاب بهتری است. این هتل علاوه بر امکانات رفاهی مناسب و محیط لوکس به مراکز خرید نزدیک است و ساحل نیز در همسایگی خلیج فارس است.

هتل ساحل طلایی ، یک ساحل ویژه

هتل ساحل طلایی قشم
هتل ساحل طلایی قشم

برای رسیدن به این هتل باید حدود ۱۵ کیلومتر از قشم دور شوید. هتل ساحل طلایی که بین هتل های قشم سابقه‌ی طولانی‌تری دارد پیش از این به پلاژ سیمین معروف بوده و دارای ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب، کافی شاپ و رستوران ساحلی، اسکله تفریحی برای ماهیگیری است.

از دیگر هتل های قشم که کیفیت بالایی دارند می‌توان به هتل ساحلی خلیج فارس ، هتل سورینت و هتل بوتیک ایرمان اشاره کرد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و از متیازات بالایی برخوردارند.

شما هم قشم سفر کرده‌اید؟
آیا هتل های دیگری را در این شهر می‌شناسید؟
اگر تجربه‌ی اقامت در هر یک از هتل های قشم را دارید برای ما بنویسید ، ما همیشه منتظر شما هستیم.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های قشم کلیک کنید.