شهر وان از دیرباز بدلیل نزدیک بودن به کشور و امکان مسافرت زمینی مورد توجه مسافران قرار داشته است. جاذبه‌های متنوع گردشگری، وان را به مقصدی ایده‌آل برای کسانی تبدیل کرده که می‌خواهند تعطیلات خود را خارج از ایران و نیز حداقل هزینه بگذرانند. پیش از این و در مقالات متنوع دیدنی‌های این شهر را معرفی کرده‌ایم، حال در این نوشتار می‌خواهیم با بهترین هتل های وان آشنا شویم. با سفرزون همراه باشید.

saadatrent

هتل دابل‌تری هیلتون[۱] یکی از بهترین هتل های وان

هتل پنج ستاره دابل‌تری هیلتون با داشتن لیستی کامل از امکانات رفاهی، موقعیت عالی و بهای مناسب یکی از بهترین هتل های وان است. این هتل بدلیل قرار داشتن در کنار دریاچه وان منظره‌ای بی‌نظیر را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. هتل دابل‌تری هیلتون با داشتن کارکنان آزموده و بسیار خوش‌رفتار، غذاهای بسیار لذیذ، ارائه خدمات با رعایت استانداردهای یک هتل لوکس، و دکوراسیون چشم‌نواز خودش خاطره‌ای بیادماندنی در ذهن میهمانانش بجای می‌گذارد. اگر به این دابل‌تری هیلتون می‌روید بهتر است وعده‌های غذایی خود را نیز همان‌جا میل کنید، زیرا بعید است خوراکی‌هایی با کیفیت و خوشمزگی آنچه در آن‌جا سرو می‌کنند در نزدیکی هتل بیابید.

یکی دیگر از مزایای هتل دابل‌تری نزدیکی به فرودگاه و موقعیت بسیار خوبیست که در آن قرار گرفته، که به شما اجازه می‌دهد بسادگی به هر منطقه از وان که می‌خواهید سفر کنید. هزینه یک شب اقامت در اتاق‌های دونفره هتل ۳۸ دلار خواهد بود که همراهش صبحانه و اینترنت بی‌سیم مجانی نیز ارائه می‌شود.

آدرس: کیلومتر ۸ خیابان ایپک یولو، شهر وان

هتل الیت وورلد[۲]

شعبه وان هتل‌های زنجیره‌ای الیت وورلد ترکیه با داشتن فاصله‌ای چند دقیقه‌ای از مکان‌های دیدنی شهر وان، یکی از بهترین گزینه‌های اقامتی شما خواهد بود. این هتل پنج ستاره امکانات اقامتی کامل و لوکسی را در اختیارتان می‌گذارد که از میان آن‌ها می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون پلاسما، سرویس کامل بهداشتی، مبلمان زیبا و طراحی شیک اتاق‌هایش اشاره کرد. استخر و مجموعه تفریحی هتل الیت وورلد بخش‌های گوناگونی مانند استخر، باشگاه شبانه، ماساژ درمانی، فروشگاه و باشگاه بدنسازی را در خودش جای داده که در زمان اقامت می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

الیت وورلد دو رستوران و دو کافه در داخل خود دارد که انواع خوراکی‌های لذیذ را سرو می‌کنند، اما اگر بخواهید از آرامش اتاق خود لذت ببرید سرویس هتل بطور شبانه‌روزی هرچیزی که احتیاج دارید را برایتان فراهم می‌کنند. هتل الیت وورلد دارای اتاق‌هایی زیبا به سبک کلاسیک است و آن‌هایی که می‌خواهند بهترین تجربه از سفر به شهر وان را داشته باشند گزینه‌ای ایده‌آل است.

آدرس: بلوار کاظیم کارابخیر، شماره ۶۷، شهر وان

هتل دیمت پارک[۳]

این هتل شیک و زیبا در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده و در نزدیکی مرکز شهر وان قرار دارد. تمام توقعاتی که از یک هتل متوسط دارید در دیمت پارک خواهید یافت. بدلیل موقعیت مناسبی که این هتل دارد می‌توانید رستوران و کافه‌ها و مراکز خرید را در اطرافش پیدا کنید و خود را سریعا به جاذبه‌های دیدنی شهر برسانید. منظره کوهستانی اطراف هتل بسیار دیدنی است و حتما هنگام انتخاب اتاق آن را در نظر داشه باشید. صبحانه لذیذ دیمت پارک با انواع پنیر و کره محلی و عسل طبیعی منطقه وان روزی پر انرژی را برایتان رقم می‌زنند.

آدرس: خیابان عرفان بوستاق، محله صرفیه، شهر وان

هتل تامارا[۴]

این هتل چهار ستاره در سال ۲۰۰۵ و در مرکز شهر وان تاسیس شده است. اقامت مجلل در هتل تامارا که به اتاق‌های شیک و دکور جذاب که از ترکیب رنگی جذاب و شادی برخوردارند تضمین شده است. از جمله امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی شیک و صبحانه رایگان و لذیذ اشاره کرد. رستوران هتل لیستی کامل از غذاهای ترکی و بین‌المللی با بهترین کیفیت را در خود جای داده که شما را از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل منصرف خواهد کرد. در بخش ماساژ درمانی هتل تامارا نیز ماساژورهای حرفه‌ای به یهترین شکل ممکن آرامش را به شما تزریق می‌کنند.

هتل رویال برک[۵]

هرآنچه که از یک اقامتگاه کوچک انتظار دارید در هتل رویال برک خواهید یافت. رویال برک طیف وسیعی از امکانات را در کنار قیمتی مناسب به شما پیشنهاد می‌دهد. صبحانه هتل رایگان است و انواع غذاهای لذیذ محلی و فرنگی نیز در رستوران آن سرو می‌شوند. اتاق‌های بزرگ و شیک با امکانات رفاهی کافی که مهمترین آن‌ها سیستم تهویه جداگانه است را در اختیارتان می‌گذارد.

کارکنان مجموعه هتل نیز در هر زمانی پاسخگو بوده و می‌توانید در صورت بروز هر مشکل رویشان حساب کنید. با وجود این‌که هتل رویال برک درست در کنار خیابان اصلی و در محله شلوغ شهر قرار دارد اما فضای داخل اتاق‌ها کاملا آرام و ساکت هستند. بعلاوه این موقعیت هتل باعث شده مسافران بتوانند در کمترین زمان ممکن خود را به بازار و دیدنی‌های شهر وان برسانند. در کل رویال برک را باید یکی از بهترین هتل های وان دانست.

آدرس: محله باهچیوان، خیابان کوم‌حوریت، سوکاک ششم، پلاک ۵

هتل رزمینا[۶]

اگر بدنبال امکانات کافی در کنار قیمت پایین و منصفانه می‌گردید هتل روزمینا را انتخاب کنید. با وجود این‌که رزمینا در کنار مرکز شهر قرار گرفته اتاق‌های بزرگ و شیک هتل بسیار آرام هستند و به امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهزند. کارکنان عالی هتل هر نیازی که داشته باشید را رفع می‌کنند و می‌توانید برای برنامه‌ریزی سفر از آن‌ها کمک بگیرید. همانطور که پیش‌تر گفتیم هتل رزمینا در کنار مراکز خرید اصلی شهر قرار گرفته و اگر قصد خرید و گشت‌وگذار در آن‌ها را دارید کارتان بسیار ساده خواهد بود. صبحانه هتل بصورت سلف‌سرویس است و انواع خوردنی‌های لذیذ برای انتخاب شما وجود دارند.

هتل هالدی[۷]

یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره شهر وان هالدی است. اتاق‌های بزرگ با دکوراسیون زیبا و کفپوش چوبی که در کنار مبلمان ترکیبی هماهنگ و زیبا را بوجود آورده‌اند از ویژگی‌های هتل هالدی است. صبحانه این هتل رایگان است و می‌توانید از امکانات تفریحی مرکز ماساژ درمانی و استخر هالدی نیز بهره‌مند شوید. تمامی اتاق‌های هتل هالدی به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمام مجهز هستند و تجربه‌ای بیادماندنی از سفر به شهر وان برایتان رقم خواهند زد.

هتل گرند وان[۸]

هتل گرند یکی از لوکس‌ترین هتل های وان است که به داشتن معماری زیبا و مدرن، خدمات عالی و با‌کیفیت، نزدیکی به جاذبه‌های شهر و سرو انواع غذاهای لذیذ شهرت دارد. اتاق‌های هتل به تهویه مطبوع، تلویزیون پلاسما با قابلیت دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای و کابلی، حمام و اینترنت بی‌سیم مجهز هستند. مجموعه استخر و خدمات ماساژ هتل گرند وان نیز خستگی سفر و گشت‌وگذار روزانه را از تن شما خارج می‌کند تا آماده ماجراجویی جدید روز بعد شوید.

هتل رویال میلانو

اگر قصد اقامت دریکی از هتل های شهر وان در  مرکز شهر را دارید حتما به هتل رویال میلانو بروید. اناق‌های شیک این هتل تمامی نیازهای اولیه شما را رفع خواهند کرد و طعم صبحانه خوشمزه و رایگان هتل نیز هرگز از خاطرتان نخواهد رفت. بدلیل قرارگیری در مرکز شهر می‌توان به راحتی از تمام دیدنی‌ها و مراکز خرید دیدن کرد. غذاهای هتل متنوع، تازه و خوشمزه هستند، اما اگر بخواهید می‌توانید به رستوران‌های فراوانی که در اطراف هتل وحود دارند نیز سر بزنید. سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع هتل رویال میلانو اقامتی دلنشین در هر فصلی از سال را برایتان محیا می‌کند و در کنار آن باید به اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، حمام و خدمات عالی کارکنان هتل نیز اشاره کرد. به این ترتیب رویال میلانو را باید یکی از بهترین هتل های وان بحساب آورد.

آدرس: محله والی میطاطبی، خیابان کوسیبی، شماره ۲۸، شهر وان

هتل شاه ماران

اگر در فهرست هتل های وان به دنبال جایی برای اقامت در کنار دریاچه زیبای وان می‌گردید حتما به هتل شاه ماران بروید. اتاق‌های این هتل چهار ستاره با دکوراسیون‌های متنوع دارای تمامی امکانات موردنیاز شما هستند. بدلیل موقعیت عالی شاه ماران در کنار دریاچه یکی از بهترین مناظر را در بین هتل های وان در اختیارتان می‌گذارد و حتما در زمان انتخاب اتاق اطمینان حاصل کنید که اتاق شما رو به دریاچه باشد.

شاه ماران در فاصله هشت کیلومتری از مرکز شهر وان قرار دارد اما دیدنی‌های بسیاری از جمله جزیره آکدامر، قلعه وان و آبشار مردابه در نزدیکی هتل هستند. بعلاوه دور بودن از شهر آرامش بی‌نظیری به هتل بخشیده و شما می‌توانید استراحتی عالی و آرام را بر روی تخت‌های ساحلی محوطه هتل، در روزهای آفتابی و گرم تجربه کنید. از دیگر ویژگی‌های هتل شاه ماران داشتن اتاق‌های سه‌تخته استاندارد است که برای خانواده‌های پرجمعیت انتخابی عالی می‌باشد.

[۱] DoubleTree by Hilton

[۲] Elite World

[۳] Dimet Park

[۴] Tamara

[۵] Royal Berk

[۶] Resmina

[۷] Haldi

[۸] Grand Van