تبریز، کلان‌شهر دوست داشتنی منطقه‌ی آذربایجان است که اصالت تاریخی و شکوه زیبایی آن همیشه ستودنی بوده است. این شهر در طول تاریخ، ماجراهای بسیاری را از سرگذرانده و مهد پرورش قهرمان‌های ملی و اسطوره‌های ادبی ایران بوده است. سفر به تبریز و تماشای جلوه‌های خواستنی‌اش، یکی از بهترین تجربه‌های گردشگری‌تان خواهد شد. این تجربه وقتی شیرین‌تر می‌شود که خیال‌تان از بابت اقامت و آسایش روزهای سفر راحت باشد. برای داشتن انتخابی هوشمندانه و همه جانبه در مورد اقامتگاه‌های تبریز، لازم است، هتل‌های این شهر را بشناسید و پیش از راهی شدن، هتل مورد نظرتان را پیدا کنید. برای آشنایی بیش‌تر با هتل های تبریز و لذت بیش‌تر از سفرتان، تا پایان این مطلب با سفرزون همراه شوید.

saadatrent

هتل کایا لاله پارک ، یک انتخاب لوکس در بین هتل های تبریز

هتل لاله پارک، یکی از بهترین هتل های تبریز
هتل لاله پارک، یکی از بهترین هتل های تبریز

هتل کایا لاله پارک یکی از بهترین هتل های تبریز است که تجربه‌ی خوبی از سفر به این شهر را برای‌تان می‌سازد. این هتل تازه تأسیس از سال ۹۵ فعالیت خود را شروع کرده و با استاندارد های روز دنیا، کیفیت ۵ ستاره بودن خود را حفظ کرده است. هتل کایا لاله پارک تبریز یکی از زنجیره‌های هتل‌های کایا در ترکیه است و با امکانات ویژه و سرویس‌های خوبی که به مهمانان خود ارائه می‎‌دهد، با استاندرهای یک هتل ۵ ستاره برابری می‌کند. این هتل ۱۷ طبقه، طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد و با امکانات جدید و لوکیش، اقامتی خوش برای مسافران تبریز می‌سازد. سالن‌های مجهز یوگا، بدن‌سازی، استخر، جکوزی و… ، مجموعه ورزشی این هتل را تشکیل داده‌اند و تجهیزاتی درخور یک هتل ۵ ستاره را در این باشگاه ورزشی می‎‌شود پیدا کرد. تنوع بالای منوی رستوران، کافه‌های شیک، سالن اجتماعات، مجموعه پزشکی و… از دیگر امکانات هتل لاله پارک تبریز است که آسایش شما را کامل می‌کند و سفری خوش‌تجربه برای‌تان می‌سازد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۶۱۰ هزار تومان

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، بالاتر از میدان شهید فهمیده، جنب مجتمع تجاری لاله پارک

تلفن: ۰۴۱۳۱۰۱۰۰۰۰

آدرس هتل کایا لاله پارک تبریز روی نقشه گوگل


برای دریافت راهنمای سفر به تبریز کلیک کنید.


هتل پارس ائل گلی تبریز ، دور از هیاهوی شهر

اگر شیفته‌ی استراحت در جایی هستید که منظره‌ای فوق‌العاده رو به سرسبزی و خوش‌آب و رنگی طبیعت داشته باشد، هتل پارس ائل گلی تبریز انتخابی است که شما را خوشحال می‌کند. این هتل که از سری هتل‌های پارس در دیگر شهرهای ایران محسوب می‌شود، در منطقه‌ی سرسبز ائل گلی، به دور از هیاهوی شهر جا خوش کرده است. مهم‌ترین فاکتور جذاب هتل پارس، نمای شیشه‌ای آن است که قابی زیبا و دلچسب از تبریز و دریاچه ائل گلی را پیش روی چشمان‌تان قرار می‌دهد. آرامش، یکی از زیبایی‌های خاص این هتل است که از سرزندگی دار و درخت محیط اطرافش به ارث برده تا در منطقه‌ای دنج، در ۱۷ طبقه‌ی مجهز خود، این زیبایی را به مسافران هدیه دهد. این هتل امکاناتی متناسب با یک هتل ۵ ستاره، همچون رستوران گردان، کافه‌های دنج، مجموعه‌های تفریحی و… را در اختیار مهمانش قرار می‌دهد تا خاطرات سفر به تبریز را برای آن‌ها خوش‌رنگ سازد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۷۰ هزار تومان

آدرس: تبریز، انتهای جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی

تلفن: ۰۴۱۳۳۸۰۲۰۲۰

آدرس هتل پارس ائل گلی تبریز روی نقشه گوگل

هتل بین‌ المللی شهریار ، اقامتی لوکس در شهر تبریز

هتل های تبریز مجموعه‌ای از امکانات و شرایط درخور توجه را دارا هستند که تنوع بالای آ‌ن‌ها حق انتخاب را برای مسافران افزایش می‌دهد، بنابراین با سنجیدن امکانات مورد نظر هتل و سطح کیفیت آ‌ن‌ها و همچنین انتظاراتی که خودتان دارید، می‌شود اقامتگاهی مناسب برای سفر به این شهر پیدا کرد. هتل بین المللی تبریز انتخابی دیگر در زمره‌ی هتل‌ها ۵ ستاره شهر است که امکانات رفاهی خوبی را متناسب با استاندارهای روز دنیا در اختیار گرشگران قرار می‌دهد. در این هتل می‌توانید یک اقامت لوکس را تجربه کنید و در بین سبک‎‌‌های متنوع اتاق‌های آن، انتخابی دلچسب داشته باشید. از ویژگی‌های درخور توجه این هتل، تمیزی و خوش‌برخوردی پرسنل حرفه‌ای آن است که آرامش مسافران را به خوبی فراهم می‌کنند. اگر اهل شکم‌گردی و تجربه‌ی لذت‌بخش غذاهای خوشمزه باشید، رستوران‌های متنوع این هتل پاتوق شما خواهد شد. این رستوران‌ها با تنوع بالایی از غذاهای ایرانی، محلی و ملل، لحظات خوشمزه‌ای را برای مهمانان خود پدید می‌آورد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۹۰ هزار تومان

آدرس:تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۱۴۲۴

آدرس هتل بین المللی شهریار تبریز روی نقشه گوگل

هتل گسترش تبریز ، چهار ستاره در دل شهر

در دل شهر تبریز، یکی از هتل‌های خوب این دیار آذربایجانی واقع شده که حس خوب اقامت را در بین مسافران منتشر می‌کند. هتل گسترش تبریز از هتل‌های ۴ ستاره و به‌نام شهر است که در یکی از موقعیت‌های مکانی مناسب تبریز واقع شده و دسترسی آسانی به جاذبه‌ها، مراکز خرید و سایر محافل پر رفت‌وآمد این کلان‌شهر دارد. این هتل ۱۳ طبقه منظره‌ی فوق‌العاده‌ای به محیط اطراف خود دارد و تصویر دلچسبی را از زیبایی‌های تبریز، جلوی چشمان‌تان به نمایش می‌گذارد. تنوع رستوران‌ها و غذاهای خوش‌آب و رنگ این هتل، سفر و اقامت خوشمزه‌ای را برای‌تان می‌سازد تا خاطره‌ای شیرینی از هتل های تبریز در ذهن‌تان باقی بماند.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۰۸ هزار تومان

آدرس: تبریز، بلوار آزادی، چهارراه آبرسان

تلفن: ۰۴۱۳۳۳۶۶۵۹۰

آدرس هتل گسترش تبریز روی نقشه گوگل

هتل بین المللی تبریز ، آسایش اقامت در سفر

یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین هتل‌های چهار ستاره، در این دیار آذربایجانی، هتل بین المللی تبریز است که با ۵ طبقه در مرکز شهر خودنمایی می‌کند. فضای جذاب و معماری دوست داشتنی این هتل، آن را به یکی از اقامتگاه‌های محبوب تبریز تبدیل کرده است که لحظات دلچسبی را برای مهمانان خود به‌وجود می‌آورد. این هتل دسترسی آسانی به نقاط اصلی تبریز و جاهای دیدنی آن دارد و با نورپردازی منحصربه‌فرد خود در خیابان می‌درخشد. در کنار چیدمان جذاب داخلی، رستوران‌های آن نیز به حس خوبی که از این هتل به سمت مسافران منتشر می‌شود، کمک بسیاری می‌کنند؛ به‌خصوص رستوران فضای باز آن که در دل طبیعت سبز محوطه و کنار نماهای آبی، اشتها را دوچندان می‌کند. این اقامتگاه برای انتخاب در بین هتل های تبریز گزینه مناسبی است که شما را راضی خواهد کرد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۴۰ هزار تومان

آدرس: تبریز، تقاطع خیابان امام خمینی با خیابان پناهی، فلکه دانشگاه
تلفن: ۰۴۱۳۳۳۴۱۰۸۱

آدرس هتل بین المللی تبریز روی نقشه گوگل

هتل پتروشیمی تبریز ، اقامتی خوش‌نشین در محله‌ی دلفریب شهر

هتل پتروشیمی تبریز در بلوار شهریار واقع شده و با ۴ ستاره در یکی از بهترین خیابان‌های شهر تبریز از مسافران پذیرایی می‌کند. این محله‌ی خوش‌نشین تبریزی، دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر همچون فرودگاه و ایستگاه قطار دارد و با وجود هتل با کیفیتی همچون پتروشیمی محبوبیت آن بیش‌تر شده است. اگر مهمان این هتل شدید حتماً در رستوران‌های متنوع آن که برای هر نوع ذائقه‌ای منوی خوش‌آب و رنگی دارد، خوشمزگی را بچشید و سفرتان را دلچسب کنید.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۳۷۸ هزار تومان

آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار، جنب بلوار گلکار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۸۵۸۴۰

آدرس هتل پتروشیمی تبریز روی نقشه گوگل

هتل آزادی تبریز ، انتخابی که آرامش را به شما هدیه می‌دهد

یکی از تازه تأسیس‌ترین هتل های تبریز هتل آزادی آن است که در ۴ طبقه و با ظرفیتی در حدود پنجاه اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. پرسنل خوش‌برخورد و حرفه‌ای این هتل آسایش شما را فراهم می‌کنند تا خاظره‌ای خوش از شهر تبریز در ذهن‌تان باقی ماند. این هتل دسترسی آسانی به مکان‌های تاریخی همچون ارگ علیشاه و بازار خوش‌نقش و نگار تبریز دارد و گشت‌زنی در شهر و رسیدن به این جاذبه‌های محبوب را برای شما آسان می‌کند.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۲۱۶ هزار تومان

آدرس: تبریز، خیابان امام، بین چهارراه شریعتی و چهارراه باغ گلستان

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۳۱۲۱۲

آدرس هتل آزادی تبریز روی نقشه گوگل

هتل کاسپین تبریز ، دسترسی خوب در خیابان‌های شهر

کاسپین از مناسب‌ترین هتل های تبریز
کاسپین از مناسب‌ترین هتل های تبریز

اگر به‌دنبال هتلی با قیمتی مناسب و در عین حال با امکانات رفاهی راضی کننده هستید، هتل کاسپین تبریز انتخاب خوبی است. این هتل با پرسنل خوش‌برخورد و مهربان خود، با ظرفیتی در حدود ۲۰ اتاق از مسافران دیار تبریز پذیرایی می‌کند و لحظاتی سرشار از صمیمت و خوشالی را برای آن‌ها به‌وجود می‌آورد. از ویژگی‌های درخور توجه این هتل ۳ ستاره، موقعیت مکانی و جغرافیای خوب آن در شهر است. اگر در بین هتل های تبریز این هتل را برای اقامت انتخاب کردید، به‌راحتی می‌توانید خودتان را به مراکز اصلی شهر همچون بازار تبریز و جاذبه‌های گردشگری مهم شهر مثل موزه قاجار و خانه مشروطه برسانید و وقت بیش‌تری برای خوش‌گذرانی و تبریزگردی ذخیره کنید.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۱۸۷ هزار تومان

آدرس: تبریز، خیابان شهید بهشتی (منصور سابق)، روبه‌روی خانه معلم

تلفن: ۰۴۱۳۵۲۵۳۲۶۶

آدرس هتل کاسپین تبریز روی نقشه گوگل

هتل اهراب تبریز ، اقامتی شیرین در شهر

در این هتل ۳ستاره می‌توانید اقامت راحت و آرامی را تجربه کنید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را از تبریزگردی در ذهن خود ثبت کنید. هتل اهراب تبریز امکانات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد و در فضای تازه تأسیس و ظرفیت ۵ طبقه‌ای خود، آرامش مسافران شهر تبریز را تأمین می‌کند. از این هتل برای گشت‌زنی در شهر که بیرون بیایید، حسابی سرگرم خواهید شد و می‌توانید در زمان کوتاهی خودتان را به جاهای دیدنی و کافه‌ها و رستوران‌های پرطرفدار برسانید. هتل اهراب به جاذبه‌های گردشگری محبوب شهر همچون خانه‌ی استاد شهریار، ارگ تبریز و کاخ موزه شهرداری نزدیک است و دسترسی خوبی به آن‌ها دارد.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۲۰۰ هزار تومان

آدرس: تبریز، خیابان امام، چهارراه باغ گلستان، میدان اهراب

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۱۵۱۱۶

آدرس هتل اهراب تبریز روی نقشه گوگل

هتل دریا ، انتخابی دوست داشتنی در بین هتل های تبریز

هتل دریا با امکاناتی مجهز و کیفیتی درخور توجه، با ۳ ستاره در شهر تبریز می‌درخشد. این هتل در ۵ طبقه‌ی خود، به خوبی آسایش را برای مسافران فراهم کرده و نیازهای آنان را پاسخ می‌گوید. مجموعه‌ی ورزشی مجهز، از پارمترهایی است که محبوبیت هتل را در بین گردشگرها افزایش داده و این اقامتگاه را به انتخابی محبوب در بین هتل‌های ۳ ستاره تبدیل کرده است. نزدیکی هتل دریا به بازار تبریز، مقبره‌الشعرا و خانه مشروطه از دیگر امتیازات آن است.

هزینه اتاق دو تخته برای یک شب: ۱۹۰ هزار تومان

آدرس: تبریز، خیابان ۲۲ بهمن، روبه‌روی بیمارستان بابک

تلفن: ۰۴۱۳۴۴۵۹۵۰۲

آدرس هتل دریا تبریز روی نقشه گوگل

سفر به تبریز و حال‌وهوای ناب گشت‌وگذار در خیابان‌ها و جاهای دیدنی‌اش، تجربه‌ای فراموش نشدنی در بین سفرهای داخلی است. با یک انتخاب مناسب در بین هتل های تبریز می‌شود سفر را به خاطره‌ای شیرین و دوست داشتنی تبدیل کرد. قبل از راهی شدن و شروع تبریزگردی، ویژگی‌های هتل‌های این شهر تاریخی را بسنجید و بعد از اقامت از تجربه‌تان در مورد این هتل‌ها برای ما بنویسید. سفرزون منتظر ایده‌ها و نظرات جذاب شما در مورد اقامت و گشت‌زنی در شهر تبریز خواهد بود.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تبریز کلیک کنید.