انتخاب هتل مناسب برای اقامت در طول سفر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که می‌تواند بر میزان رضایت شما از سفر و کیفیت سفرتان تأثیر به سزایی داشته باشد. چنانچه قصد سفر به جزیره‌ی زیبای کیش و اقامت در یکی از هتل های آن را دارید، با سفرزون همراه شوید تا شما را با مناسب‌ترین و بهترین هتل های کیش آشنا نماییم.

saadatrent

هتل ترنج کیش ؛ هتلی سوار بر خاورمیانه

هتل ترنج کیش اولین هتل ساخته شده بر روی آب در خاورمیانه است. این هتلِ ۵ ستاره یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های کیش است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در دو فاز ساخته شده است. فاز آبی، شامل سوئیت‌هایی با کف شیشه‌ای در داخل آب و فاز ساحلی که شامل یک ساختمان ۴ طبقه در ساحل است. تمامی واحدهایِ روی آبِ این هتل، دارای بالکن‌های اختصاصی و چشم‌اندازی بی‌نظیر و خیره‌کننده از غروب دریا هستند.

هتل ترنج کیش سفر بر روی آب‌های روان
هتل ترنج کیش سفر بر روی آب‌های روان

اقامت بر روی دریا و امکان دیدن آبزیان از کف اتاقتان تجربه‌ی منحصر به فردی خواهد بود که تنها در نقاط معدودی از دنیا می‌توانید از آن بهره‌ ببرید. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بازی‌های ساحلی، سالن تنیس، زمین دوچرخه‌سواری، سالن بدنسازی، سالن اسپا با کف شیشه‌ای، خدمات پزشکی، پارکینگ رایگان و اینترنت اشاره نمود. رستوران خورشید با کف شیشه‌ای، رستوران تاج، کافه گلف و لمکده‌ی ساحلی نیز انواع غذاها، عصرانه و انواع نوشیدنی‌ها را عرضه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. فاصله‌ی این هتل تا مرکز شهر با ماشین ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۱۵ دقیقه است.

هتل ارم کیش ؛ مناسب برای تفریح و قرارهای کاری

هتل ارم کیش یک هتل ۴ ستاره در جزیره‌ی زیبای کیش است. اتاق‎‌های این هتل در دو بخش واقع شده‌اند. ۲۱۰ اتاق و ۳۰ سوئیت در داخل ساختمان هتل، و تعداد ۱۴۰ سوئیت آپارتمان درون محوطه‌ی هتل و در فضایی سرسبز که با درختان نخل و آبنماهای زیبا مزین شده است، قرار دارند.

هتل ارم کیش مشرف به دریای خلیج فارس
هتل ارم کیش مشرف به دریای خلیج فارس

این هتل مشرف به ساحل زیبای خلیج فارس است و ساختمان آن طوری ساخته شده است که ۷۰ درصد اتاق‌ها منظره‌ی رو به دریا دارند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل شامل: استخر، سونا، جکوزی،کلوپ ورزشی و تفریحی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، دو آمفی تئاتر ۵۰ و ۴۰۰ نفره، یک سالن کنفرانس ۴۰ نفره، پارکینگ، فروشگاه و آرایشگاه است. این هتل دارای رستوران و کافی‌شاپ‌های متعددی است که می‌توانید در آن‌جا با آرامش به صرف غذا و گفتگو بپردازید.

هتل مارینا پارک کیش ؛ از رویایی‌ترین هتل های کیش

هتل مارینا یکی از زیباترین هتل های کیش، هتلی ۵ ستاره است. این هتل ۱۹۰ اتاقه در نزدیکی برج‌های دو قلو در دو طبقه ساخته شده است. هتل مارینا دارای معماری منحصر به فرد و آبنماهای دیدنی درون محوطه است و در دو طرف هتل سواحل مرجان قرار دارد. این هتل لقب اولین مارینای ایران را به خود اختصاص داده است و دارای دریاچه‌هایی در محوطه‌ی پارکِ هتل است.

هتل مارینا یکی از زیباترین هتل های کیش، هتلی ۵ ستاره
هتل مارینا یکی از زیباترین هتل های کیش، هتلی ۵ ستاره

امکانات و زیبایی‌های فراوان هتل باعث می‌شود که بتوانید ساعت‌ها بدون خستگی در محوطه‌ی هتل وقت بگذرانید و لذت ببرید. صبحانه و ناهار، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و پارکینگ از امکانات رایگان این هتل محسوب می‌شوند.‌ سایر امکانات رفاهی و تفریحیِ این هتل عبارت است از: استخر روباز، پیست دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، بیلیارد، اسکله‌ی اختصاصی با انواع تفریحات آبی، سالن ماساژ و سالن همایش ۲۵۰ نفره. از دیگر کافی‌شاپ‌های متعدد، رستوران فضای باز، رستوران سنتی و فست فود نیز از دیگر امکانات هتل است.

 

در سفرزون بخوانید

هتل داریوش کیش ؛ یک هتل رویایی لوکس

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین هتل های کیش است. در ساخت این هتلِ ۵ ستاره از معماری باشکوه و بی‌مانند تخت جمشید الهام گرفته شده است. این هتل به دلیل شکوه و زیبایی یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش نیز محسوب می‌شود.

هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین هتل های کیش است.
هتل داریوش یکی از لوکس‌ترین و مشهورترین هتل های کیش است.

اگر قصد اقامت در این هتل را دارید می‌توانید اتاق رزرو کنید و یا اینکه از سوئیت‌ها و آپارتمان‌های آن برای اقامت استفاده نمایید. فاصله‌ی آن تا مرکز شهر ۵ دقیقه و تا فرودگاه ۲۰ دقیقه است(با ماشین). امکانات تفریحی، رفاهی و فرهنگی این هتل که آن را برای یک اقامت فراموش‌نشدنی مناسب می‌سازد عبارتند از: استخر، سونا، جکوزی، انواع ورزش‌های آبی، زمین تنیس، زمین دوچرخه، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات و خشکشویی.

اولین آکواریوم آب شور در هتل داریوش کیش
اولین آکواریوم آب شور در هتل داریوش کیش

اولین آکواریوم آب شور خاورمیانه نیز در این هتل قرار دارد. در کنار این خدمات و امکانات می‌توانید از رستوران‌ ملل و کافی‌شاپ‌ این هتل نیز استفاده نمایید. 

هتل شایان کیش ؛ پادشاه جشن‌های شبانه

این هتل ۵ ستاره یکی از هتل های مجلل کیش و جزء مجموعه هتل های پارس است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید. دارای ۱۹۳ اتاق است و در مجاورت بزرگترین اسکله‌ی تفریحی کیش واقع شده است. به لحاظ جغرافیایی و دسترسی به سایر اماکن تفریحی و گردشگری در موقعیت بسیار عالی قرار دارد و دارای کوتاهترین مسیر ممکن نسبت به بازارها، مراکز خرید، مناطق تفریحی و فرودگاه است.

هتل شایان کیش تجربه زندگی در اسکله
هتل شایان کیش تجربه زندگی در اسکله

هتل شایان یکی از بزرگترین هتل های کیش است که انتخاب‌های متنوعی از جهت نوع واحدهای اقامتی در اختیار شما قرار می‌دهد. اتاق‌های ۲ یا ۳ تخته و یا ۴ تخته‌ی دوبلکس که چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای به سمت دریا و یا رو به باغ دارند؛ کابانا یا سوئیت‌های ساحلی که در محوطه‌ی بیرونی هتل واقع شده‌اند؛ و ویلاهایی مجهزی که در کنار ساحل قرار دارند. از خدمات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان استخر رو باز، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، موتورسیکلت و دوچرخه‌سواری در ساحل اختصاصی هتل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی، خدمات پزشکی و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی را نام برد. همچنین دارای رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری بسیار شیک نظیر رستوران فرانسوی، رستوران سنتی باغ بهشت، رستوران شمبلیر و کافی‌شاپ و فست فود است. این هتل هر شب از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳:۰۰ بامداد جشن‌های شبانه برگزار می‌کند.

هتل بین‌المللی کیش ؛ مناسب برای خانواده و کودکان

هتل بین‌المللی کیش یکی از جدیدترین و بزرگترین هتل های ۵ ستاره‌ی کیش است که در اوایل سال ۱۳۹۶ شروع به کار کرد. این هتل در ۱۴ طبقه ساخته شده است و ۳۳۶ واحد اقامتی به صورت اتاق‌های ۱، ۲ و ۳ تخته و یا سوئیت دارد.

هتل بین‌المللی کیش با منظره رو به دریا
هتل بین‌المللی کیش با منظره رو به دریا

تمامی واحدهای هتل منظره‌ی رو به دریا و غروب چشم‌نواز خورشید دارند. هتل بین‌المللی کیش در نزدیکی اسکله‌ی تفریحی جزیره واقع شده و از لحاظ امکان دسترسی به مراکز خرید و اماکن تفریحی در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می‌توان به سونا، استخر، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، زمین تنیس، مجموعه‌ی ورزشی بانوان، مجموعه‌ی بازی کودک، مرکز خرید، سالن همایش چند منظوره، سالن مجزا جهت صرف صبحانه، لابی اختصاصی، سالن همایش چند منظوره پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ اشاره نمود.

هتل ایران ؛ دوقلوهای افسانه‌ای

هتل بین‌المللی ایران که در سال ۹۳ به بهره‌برداری رسید، یک هتل ۵ ستاره است که در قلب جزیره واقع شده و یکی از بهترین هتل های کیش است. این هتل به صورت دو ساختمان ۷ طبقه‌ی مجزا ساخته شده است که در طبقه‌ی همکف (لابی هتل) و طبقه‌ی هفتم یه یکدیگر متصل هستند. دارای ۱۳۰ واحد به شکل اتاق‌های ۲ تخته، ۳ تخته و سوئیت است. اتاق‌ها و واحدهای ضلع شمالیِ هتل چشم‌انداز رو به دریا دارند و اتاق‌های ضلع جنوبی رو به جزیره و پارک شهر هستند.

این هتل در فاصله‌ی کمی از پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف دارد. صبحانه، ناهار، استخر، سونا، جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت و مینی بار در این هتل رایگان است. سایر امکانات هتل شامل کتابخانه، استخر رو باز،  بیلیارد، سالن تنیس، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سالن همایش، مرکز خرید، پارکینگ اختصاصی و خشکشویی است.  این هتل همچنین دارای رستوران فضای باز، رستوران سنتی، فست فود و کافی‌شاپ است.

 

هتل شایگان ؛ سیری در گذشته

هتل شایگان یک هتل ۵ ستاره و لوکس در بهترین نقطه از نوار گردشگری جزیره‌ی کیش است که در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد. دارای ۴ طبقه و ۱۳۰ اتاق است و به گونه‌ای ساخته شده که بیشتر اتاق‌های آن رو به دریا باشند. این هتل با نمای رو به دریا و جزیره، سطح بالایی از امکانات رفاهی و تفریحی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هتل شایگان با سطح بالایی از امکانات رفاهی و تفریحی
هتل شایگان با سطح بالایی از امکانات رفاهی و تفریحی

صبحانه و ناهار در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود. از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی هتل می‌توان به استخر، سونا، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، زمین تنیس، سالن کنفرانس، محل نگهداری کودک، آرایشگاه، فروشگاه و پارکینگ رایگان، خشکشویی اشاره نمود. علاوه بر این‌ها می‌توانید در رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی هتل به صرف غذا و نوشیدنی و گفتگو بپردازید. همچنین با یک پیاده روی ۲ تا ۴ دقیقه‌ای می‌توانید به مراکز خریدی مانند مرکز خرید پردیس و پانیذ سر بزنید و ضمن خرید کردن از پیاده‌روی در مسیر نیز لذت ببرید.

هتل ویدا ؛ مدرن‌ترین و مجلل‌ترین معماری

این هتل یکی از جدیدترین و مجلل‌ترین هتل های کیش است که در سال ۱۳۹۶ تأسیس شد. در ۱۲ طبقه و ۱۴۴ واحد، بر اساس استانداردهای روز معماری دنیا ساخته شده است؛ و شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و زیبا با منظره‌ی دریا و فضای سبز محوطه‌ی هتل است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و زیبا هتل ویدا
اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و زیبا هتل ویدا

 

استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی هتل ویدا
استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی هتل ویدا

امکانات رفاهی و تفریحی نیز بر اساس استانداردهای روز صنعت هتلداری در هتل ویدا ارائه‌ می‌گردد که این خدمات و امکانات عبارتند از: سالن‌های سمینار و همایش، استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، سالن بیلیارد، سالن کودک، سالن زیبایی، اجاره‌ی خودرو با راننده و بدون راننده، اجاره‌ی دوچرخه و خشکشویی. یک رستوران با گنجایش ۳۰۰ نفر در طبقه‌ی اول و یک کافی‌شاپ نیز در این هتل وجود دارد.