این روزها مردم پایتخت و کسانی که مسافر تهران‌اند، به دنبال تجربه‌هایی نو در مکان‌های جدید می‌گردند. مکان‌هایی که می‌توانند در آن لحظات جذاب و به یادماندنی‌شان را رقم بزنند. مجموعه گردشی_تفریحی بام لند تهران یکی از بهترین جاذبه‌های پایتخت است که در کمترین زمان مورد توجه عده زیادی قرار گرفت. از جمله مهم‌ترین مواردی که در این مجموعه تفریحی جلب توجه می‌کند، رستوران‌های بام لند است که با تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالا در آن قرار دارند. رستوران‌هایی که نیاز افراد مختلف را با سلیقه‌های گوناگون، در یک زمان پاسخ داده و آن‌ها را با لبخند رضایت بدرقه می‌کنند. برای آن که با رستوران‌های بام لند آشنا شوید و درباره ویژگی‌های هر یک از آن‌ها بیشتر بدانید، در ادامه با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

 

ممد استیک؛ استیک با چاشنی نمک دریایی

ممد استیک
ممد استیک

ممد استیک یکی از اولین رستوران‌های پرطرفدار در بام لند است که می‌توانید در آنجا طعم واقعی یک استیک خوشمزه را بچشید و از عطر و بوی بی‌نظیرش لذت ببرید.

ممد استیک
ممد استیک

محیط این رستوران بسیار آرام، گرم و صمیمی است و رفتار پرسنل با مشتریان نیز در نهایت احترام صورت می‌گیرد. فضای داخلی و تزیینات به کار رفته در ممد استیک، حس آرامش دلپذیری را به آدم می‌بخشد و برای چند ساعت استراحت و یا یک دورهمی صمیمانه بسیار مناسب است.

نکته جالب و هیجان‌انگیز درباره رستوران ممد استیک این است که می‌توانید تمام مراحل طبخ و آماده سازی استیک را ببینید! تنها چاشنی خوشمزه و بی‌نظیر این غذا نمک دریایی است که طعمی فراموش نشدنی به استیک‌ها می‌بخشد. در این رستوران می‌توانید انواع سالادها، پیش غذاها و استیک‌های خوشمزه را نوش جان کنید و پس از صرف غذا اگر دوست داشتید، کارکنان ممد استیک با چای و باقلوای تازه از شما پذیرایی می‌کنند.

ممد استیک
ممد استیک

کارکنان حرفه‌ای، سرآشپزهای کار بلد، طعم بی‌نظیر غذاها، قیمت مناسب و فضای عالی ممد استیک، همگی باعث شده تا افراد زیادی به سمت آن جذب شوند.

این رستوران علاوه‌بر بام لند، دو شعبه دیگر نیز در یوسف آباد و حوالی پارک وی دارد.

شعبه بام لند این رستوران امکان گردشی تمام کمال و سپس نوش جان کردن یک غذای بی‌نظیر را به شما می‌دهد.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام‌لند.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


کافه رستا؛ نشستن بر بال فرشته با جوانه لبخند

کافه رستا
کافه رستا

این کافه پرطرفدار در بام لند تهران، از جمله کافه‌های زیبا همراه با یک طراحی شاد است. فضای کافه بزرگ و راحت است و می‌توانید با گروه‌های دوستی و یا خانوادگی‌تان به راحتی به آنجا بروید. بخشی از کافه رو به بیرون قرار دارد و حریم آن با دیوار‌های شیشه‌ای جدا شده است که این قسمت به دلیل نوگیر بودن ک فضای متفاوت، طرفداران زیادی دارد.

کافه رستا
کافه رستا

در این کافه می‌توانید از نوشیدنی‌های خوش طعم و جذاب تا انواع غذا و ساندویچ‌های بی‌نظیر را سفارش دهید و نوش جان کنید. تیم کافه رستا یک تیم حرفه‌ای و کارکشته است که طعم‌های فوق‌العاده‌ای را برایتان خلق می‌کند.

یکی از جذابیت‌های این کافه، خلاقیت در نامگذاری نوشیدنی‌های آن است که با اسامی بال‌های فرشته، جوانه لبخند و … ارائه می‌شود.

رستا، کافه‌ای دنج، صمیمی و دلچسب برای رقم زدن یک روز به یادماندنی است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام‌لند.

رستوران ته دیگ؛ غذا با چشم‌انداز دریاچه

رستوران ته دیگ
رستوران ته دیگ

از دیگر رستوران‌های بام لند که مشتاقان فروانی دارد، می‌توان با رستوران ته دیگ اشاره کرد. رستورانی ایرانی که انواع غذاهای سنتی را سرو می‌کند و با چشم‌انداز بی‌نظیر رو به دریاچه، جذابیت چشمگیری دارد. غذاهای رستوران ته دیگ در دو وعده ناهار و شام سرو می‌شود. منوی ایرانی و سنتی آن بسیار متنوع است و از معروف‌ترین غذاهای ته دیگ می‌توان به کباب چنجه لاری دو آتیشه، پلاس پلاس، لوبیاپلو ته دیگی اصل تهرونی، قیمه لاپلو اصل تهرونی، میکس ترش، کشک بادمجان اصل تهرونی، قرمه سبزی لاپلو اصل تبریزی، ته چین هندی، ماهی سفید اصل دریایی، میرزاقاسمی اصل رشتی، کباب دیگی دو آتیشه، ماهی سفید اصل رشتی، کباب ترش اصل رشتی، کباب چوبی مرغ دو آتشه، باقالی پلو ته دیگی با مرغ و گوشت، مرغ و بادمجان لاپلو اصل تهرونی اشاره کرد. در این رستوران پیش غذاهای خوش طعم و بی‌نظیری نیز سرو می‌شود که آب دوغ خیار اصل تبریزی، باقلاقاتق، میرزاقاسمی اصل رشتی، کشک بادمجان اصل تهرونی، ماست و بادمجان، اشبل، باقالی و مغز گردو، ماست و خیار از پرطرفدارهای آن است.

رستوران ته دیگ
رستوران ته دیگ

قیمت‌های رستوران سنتی ته دیگ اندکی بالاست اما به نسبت کیفیت و طعم غذاها بسیار معقول و مناسب است.

رستوران ته دیگ
رستوران ته دیگ

اگر از طرفداران رستوران‌های ایرانی و غذاهای سنتی هستید، رستوران ته دیگ بام لند را از دست ندهید.

رستوران ته دیگ
رستوران ته دیگ

رستوران روتی؛ طعم دوست داشتنی غذاهای هندی

رستوران روتی
رستوران روتی

اگر به دنبال یک رستوران متفاوت با طعم‌های جدید و کمی تند هستید، رستوران روتی در بام لند، برای شما مناسب است. روتی از جمله‌ رستوران‌های بام لند است که به تازگی تاسیس شده و چشم‌انداز خوب آن به دریاچه، جذابیت روتی را چند برابر کرده است.

رستوران روتی
رستوران روتی

در این رستوران انواع غذاهای خوش طعم هندی طبخ می‌شود که رنگ و لعاب و عطر بی‌نظیرشان هوش را از سرتان می‌پراند.

از جمله غذاهای معروف و پرطرفدار روتی می‌توان به کباب مرغ تیکا، بریونی گوشت بره، سمبوسه هندی، نان گشنیز، کباب بره سیخی روتی، میگو تندوری، مرغ مالاکایی و … اشاره کرد. نکته مهم و جالب درباره طعم غذاها این است که در همه آن‌ها از ادویه هندی استفاده می‌شود اما میزان تندی آن متناسب با ذائقه ایرانی هماهنگ شده.

رستوران روتی
رستوران روتی

محیط این رستوران زیبا، آرام و جذاب است و غذاهای آن طعم بی‌نظیری دارند. برای آنکه طعم خوب غذاهای هندی را تجربه کنید، به روتی بام لند سر بزنید.

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران هندی روتی.

رستوران بی کباب؛ ترکیه کوچک | از بهترین رستوران‌های بام لند

رستوران بی کباب
رستوران بی کباب

در میان رستوران‌های بام لند ، رستوران بی کباب می‌تواند طعم واقعی غذاهای ترکی را برایتان به ارمغان آورد. در این رستوران متفاوت و جذاب، می‌توانید انواع غذاهای خوش عطر و طعم ترکی را نوش جان کنید و علاوه‌بر غذا، در روزهای پنجشنبه و جمعه، در آنجا صبحانه نیز میل کنید.

غذاهای رستوران بی کباب به دو دسته پیش خوراک و انواع خوراک تقسیم می‌شود که هر یک با عطر و طعم بی‌نظیرشان بسیار محبوب‌اند.

رستوران بی کباب
رستوران بی کباب

از جمله پیش‌ خورا‌ک‌های پر طرفدار بی کباب می‌توان به سوپ سیرابی، چوبان سالاد، کله جوش، سالاد لوبیا، سوپ ازوگلین، خوراک بادمجان و اسفناج، آش دوغ اشاره کرد. خوراک‌های معروف این رستوران نیز شامل جاه کباب، کوفته کباب، میکس کباب، بیتی گوشت یا مرغ، شیش کباب، جغور بغور، کوفته کباب می‌شوند.

اگر هوس نوش جان کردن صبحانه در بی کباب کردید، منمن، سیمیت و سوجوک، انتظار شما را می‌کشند.

مواد اولیه برای غذاها کاملا تازه و حجم هر خوراک بسیار زیاد است. قیمت غذاهای رستوران با توجه به کیفیت بالا و طعم خوب آن‌ها نیز پایین است.

بی کباب شما را به شب های ترکیه و طعم غذاهای ترکی می‌برد.

رستوران بی کباب
رستوران بی کباب

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران بی کباب.

رستوران زاهدالعراقی؛ یادآور شب‌های عراق

رستوران زاهدالعراقی
رستوران زاهدالعراقی

اگر رستوران‌های عربی و فضای دلنشین و سنتی آن‌ها را دوست دارید، رستوران زاهدالعراقی منتظر شماست.

انواع زیادی از پیش غذاها، سالادها و غذاهای اصلی عربی را می‌توانید در اینجا نوش کنید. از جمله غذاهای پرطرفدار و معروف این رستوران می‌توان از قوزی، مندی لحم، مقلوبه بادمجان، بریانی دجاج، مندی دجاج، ملفوفه بادمجان، سمک زبیدی، کباب عراقی، کباب دجاج، دجاج مسحب و …. نام برد.

پیش غذا و سالادهای زاهدالعراقی نیز شامل میکس پیش غذا، حمص، باباغنوج، متیل، سالاد فتوش، سالاد تبوله، سالاد بطاطه حاره، سالاد بیروتی، سالاد فول و … می‌شوند.

رستوران زاهدالعراقی
رستوران زاهدالعراقی

دکوراسیون رستوران زاهدالعراقی بسیار زیباست و فضای سنتی آن با چشم‌انداز دریاچه، محیط دلنشینی را ایجاد کرده است. سرویس چای سفره خانه‌ای نیز در این رستوران ارائه می‌شود که طرفداران زیادی هم دارد.

رستوران زاهدالعراقی
رستوران زاهدالعراقی

زاهدالعراقی، رستورانی گرم، دوست داشتنی و متفاوت است که رفتن به آنجا، تجربه جذابی برایتان خواهد بود.

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند، رستوران زاهد العراقی.

رستوران دروازه طهرون؛ چای ذغالی و نان تازه

رستوران دروازه طهرون
رستوران دروازه طهرون

از محبوب‌ترین رستوران‌های بام لند می‌توان به رستوران دروازه طهرون اشاره کرد که یک رستوران سنتی با انواع غذاهای ایرانی و محلی است. اگر دوست دارید وعده ناهار و یا شامتان را در یک رستوران خوب ایرانی نوش جان کنید، دروازه طهرون بهترین گزینه است.

رستوران دروازه طهرون
رستوران دروازه طهرون

منوی غذاهای این رستوران شامل دیزی سنگی، کوفته تبریزی، کشک بادمجان، چلو خورش قرمه سبزی و قیمه، چلوکباب تابه‌ای، میرزا قاسمی است و اگر هوس صبحانه کرده باشید، در روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانید در آنجا املت، نیمرو و خرما و یا نیمرو نوش جان کنید. چای ذغالی و نان‌های تازه دروازه طهرون حرف ندارد و اگر یک بار آن را امتحان کنید، برای همیشه در خاطرتان می‌ماند.

رستوران دروازه طهرون
رستوران دروازه طهرون

دروازه طهرون از دوست داشتنی‌ترین رستوران‌های بام لند است که خوب است حتما یک بار به آنجا بروید.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند.

چلوکباب رفتاری؛ نام‌آور و قدیمی

چلوکباب رفتاری
چلوکباب رفتاری

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های نام‌آور تهران، رستوران رفتاری است که شعبه‌های مختلفی از آن در شهر تهران وجود دارند. یکی از شعبه‌های محبوب این رستوران در بام لند قرار گرفته که هر روزه عده زیادی از افراد را به سمت خودش می‌خواند.

چلوکباب رفتاری
چلوکباب رفتاری

منوی رستوران رفتاری شامل انواع کباب‌ها می‌شود و تنها چند غذای متفاوت با کباب را طبخ می‌کند.

کباب‌های این رستوران جزو محبوب‌ترین‌ها هستند و اکر از ان دسته افراد کباب‌دوست هستید، پیشنهاد می‌شود حتما چلوکباب رفتاری را انتخاب کنید.

چلو کباب لقمه و ته‌چین مرغ از پرطرفدارترین غذاهای رفتاری هستند که طعم بی‌نظیری دارند. همراه با غذایتان می‌توانید سالاد شیرازی، زیتون پرورده و ماست موسیر اعلا نیز سفارش دهید.

چلوکباب رفتاری
چلوکباب رفتاری

چلوکباب رفتاری در مجموعه بام لند، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرف یک وعده غذای بی‌نظیر است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، دریاچه خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج، مرکز خرید بام لند.

رستوران چراغان؛ جایی برای یک دورهمی صمیمانه

رستوران چراغان
رستوران چراغان

رستوران چراغان نیز از برترین رستوران‌های بام لند است که می‌توانید هم یک وعده غذای خوشمزه در آن نوش جان کنید و هم انواع نوشیدنی‌ها و بستنی‌ها را در آنجا امتحان کنید.

غذاهای رستوران چراغان شامل انواع غذاهای محلی و ایرانی است و سالاد و پیش غذا، پیش غذاهای گرم، ساندویچ خانگی، کباب‌ها و… در آن جای می‌گیرند‌. غذاهای محبوب منوی چراغان فروانند و اگر بخواهیم آن‌ها را نام ببریم باید به سالاد سماق، سالاد شیرازی، ماست و خیار، ماست و لبو، سالاد لوبیا، سوپ دوغ، ته دیگ با ماست، میرزاقاسمی، ته دیگ خورشتی، کشک بادمجان، کباب گوشت چرخ کرده با کته سماق، تیکه کباب چنجه، ساندویچ کتلت، قیمه بادمجان، کوفته، کته استیک، استیک ماهی، ماهیچه، قرمه سبزی، دیگی کباب، قیمه نثار و … اشاره کنیم.

رستوران چراغان
رستوران چراغان

انواع دسر، شربت، گلاسه،شیک و بستنی و اسموتی و… نیز جزو خوراکی‌های عصرگاهی این رستوران است.

محیط چراغان بسیار شیک و زیباست و برای قرارهای دسته‌جمعی بسیار مناسب است. اکر دوست دارید مراسم‌ها و برنامه‌های خاصی را در آن اجرا کنید،این امکان برایتان فراهم شده. برخورد کارکنان و پرسنل رستوران حرفه‌ای و محترمانه است و محیط گرم و صمیمانه‌ای در چراغان برای شما فراهم است.

رستوران چراغان
رستوران چراغان

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

رستوران رومانا؛ طعم واقعی پیتزای ایتالیایی

رستوران رومانا
رستوران رومانا

رستوران‌های ایتالیایی و طعم خوب پیتزاهای آن طرفداران زیادی دارد. رستوران روما، از جمله رستوران‌های معروف ایتالیایی است که چند شعبه مختلف دارد و یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های آن در بام لند قرار گرفته.

رستوران رومانا
رستوران رومانا

پیتزاهای رومانا خوش طعم و دلچسب است و خمیر نازکی دارد. پنیر پیتزای آن نسبتا کم است و باعث می‌شود پیتزاها سبک باشند و زود دلتان را نزنند. سیب‌زمینی با خامه و قارچ این رستوران بسیار خوشمزه و معروف است. اگر انتخاب شما رستوران رومانا است، پیشنهاد می‌کنیم که بشقاب قارچ آن را حتما امتحان کنید. این بشقاب جذاب شامل قارچ تفت داده شده، خامه، پنیر و سس مخصوص است. علاوه‌بر این‌ها، پاستاهای رومانا بسیار خوش عطر و طعم است.

رستوران رومانا
رستوران رومانا

رومانا فضای صمیمی دارد و صندلی‌های رستوران در فضای بیرون و رو به دریاچه چیده شده‌اند. اگر در فصل سرما به رستوران رومانا بروید، سیستم گرمایشی و پتو برای هر نفر محیاست.

رستوران ایتالیایی رومانا را برای چشیدن طعم واقعی پیتزا و پاستا حتما انتخاب کنید.

آدرس: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

رستوران کوبابا-تومو؛ ترکیبی از طعم‌های عربی، ترکی و ایتالیایی

رستوران کوبابا-تومو
رستوران کوبابا-تومو

رستوران کوبابا-تومو از جمله خاص‌ترین رستوران‌های بام لند هستند که در حقیقت دو رستوران در یک ساختمان و زیر نظر یک مجموعه فعالیت می‌کنند. رستوران کوبابا مخصوص انواع غذاهای خوشمزه لبنانی، عربی، ترکی و خاورمیانه‌ای است. رستوران تومو نیز انداع غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند که کیفیت بالا و طعم دلپذیری دارند. اگر علاقه‌مند به نوش جان کردن صبحانه هستید، این امکان در روزهای پنجشنبه و جمعه برایتان فراهم است.

رستوران کوبابا-تومو
رستوران کوبابا-تومو

دکور و چیدمان، فضای زیبا و صمیمانه رستوران کوبابا-تومو و چشم انداز فوق‌العاده آن به سمت دریاچه از نقاط قوت آن به حساب می‌رود و کوبابا-تومو را در گروه محبوب‌ترین رستوران‌های بام لند قرار می‌دهد.

رستوران کوبابا-تومو
رستوران کوبابا-تومو

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

رستوران کشتی رویال لانژ؛ نگین بام لند

رستوران کشتی رویال لانژ
رستوران کشتی رویال لانژ

اگر به دنبال یک رستوران خاص با فضایی استثنایی هستید، رستوران کشتی رویال لانژ مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.

رستوران کشتی رویال لانژ یک رستوران متفاوت با ظاهری شبیه به کشتی است که در ساحل دریاچه چیتگر و در زمان‌های خاص درون دریاچه به ارائه خدمات می‌پردازد.

رستوران کشتی رویال لانژ
رستوران کشتی رویال لانژ

این رستوران جذاب تنوعی از غذاهای ایرانی، عذاهای دریایی، استیک، پیتزا، دسر و انواع نوشیدنی را سرو می‌کند. سه وعده صبحانه، ناهار و شام در منوی رستوران کشتی رویال لانژ وجود دارد و همچنین می‌توانید از صبح تا غروب برای نوش جان کردن انواع شیرینی، دسر و نوشیدنی‌ها به آنجا مراجعه کنید.

رستوران کشتی رویال لانژ | رستوران‌های بام لند
رستوران کشتی رویال لانژ | رستوران‌های بام لند

چشم‌انداز رستوران و دکور و فضای آن بسیار خاص است و در لحظه اول، هر بیننده‌ای را به خودش خیره می‌کند.

اگر دوست دارید یک شب به یادماندنی و متفاوت را در این رستوران بگذرانید، می‌توانید پکیج‌های مختلف تفریحی آن را انتخاب و خریداری کنید.

رستوران کشتی رویال لانژ همچون نگینی در میان رستوران‌های بام لند می‌درخشد.

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

بستنی وارف؛ خوشمزه و لذیذ

بستنی وارف
بستنی وارف

بستنی وارف بام لند، بستنی فروشی معروف و پرطرفدار بام لند است که انواع بستنی‌های خوشمزه، ژلاتو، آبمیوه، وافل، اسموتی، شیک و نوشیدنی‌های گرم را ارائه می‌کند.

بستنی وارف
بستنی وارف

طعم خوب بستنی‌های وارف و محیط دلنشین آن باعث شده تا عده زیادی آن را انتخاب کنند.

باید بدانید که در بام لند یک رستوران به نام وارف نیز وجود دارد. بنابراین این دو را با هم اشتباه نگیرید.

علاوه‌بر فضای داخلی بستنی وارف، می‌توانید سفارشتان را در محیط بیرون نیز نوش جان کنید و از لحظاتتان لذت ببرید.

بستنی وارف
بستنی وارف

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

کافه شمرون؛ بزرگترین کافه بام لند

کافه شمرون
کافه شمرون

در میان رستوران‌های بام لند ، کافه شمرون بزرگترین فضا را در اختیار دارد. این کافه زیبا، دلنشین و صمیمی، علاوه‌بر بام لند در مکان‌های دیگر تهران نیز شعبه دارد.

فضای کافه شمرون شامل دو طبقه است که یک طبقه آن در بالا و در محیط باز قرار گرفته‌. چشم‌انداز زیبای کافه رو به دریاچه است و لذت نوش جان کردن یک خوراکی خوشمزه و گذراندن یک روز به یادماندنی را برایتان چند برابر می‌کند.

کافه شمرون
کافه شمرون

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

رستوران باروژ؛ معروف و پرطرفدار

شاید کمتر کسی پیدا شود که نام رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ به گوشش نخورده باشد. رستوران‌ باروژ شامل چندین رستوران خوب و باکیفیت است که یکی از شعبه‌های آن در بام لند تهران قرار دارد.

رستوران باروژ
رستوران باروژ

باروژ محیطی بزرگ دارد و چیدمان جذاب آن آدم را برای خوردن یک غذای خوشمزه ترغیب می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاها مانند میکس، ساندویچ استیک کبابی و کلنل کریسپی برگر را نوش جان کنید که در گروه محبو‌ب‌ترین غذاهای باروژ نیز قرار دارد.

برخورد خوب کارکنان، سرویس‌دهی فوق‌العاده و کیفیت بالای غذاها، باروژ را به یک رستوران پرطرفدار تبدیل کرده‌است.

آدرس: تهران، انتهای اتوبان همت، خیابان ارغوان، میدان موج، مرکز بام لند.

کافه رستوران آنتیکا؛ به سبک رستوران‌های عربی

کافه رستوران آنتیکا | رستوران‌های بام لند
کافه رستوران آنتیکا |رستوران‌های بام لند

کافه رستوران آنتیکا از جمله رستوران‌های بام لند است که علاوه‌بر غذا و نوشیدنی قلیان هم سرو می‌کند.

کافه رستوران آنتیکا فضایی جذاب دارد و دکور آن شبیه به رستوران‌های عربی تهران است. محیط آنتیکا دلباز و زیباست و قرار گرفتن آن در طبقه دوم باعث شده تا چشم‌اندازی زیبا از دریاچه را ببینید.

کافه رستوران آنتیکا
کافه رستوران آنتیکا

غذاهای کافه رستوران آنتیکا بیشتر فست فود هستند و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برایتان سرو می‌کند.

آدرس: تهران، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

چگونه به بام‌ لند برویم؟

بام لند
بام لند

برای رفتن به بام لند می‌توانید از چند راه استفاده کنید:

خودروی شخصی: اگر قصد دارید با خودروی شخصی خودتان به بام لند بروید، بهترین مسیر انتخاب بزرگراه همت شرق به غرب، بزرگراه آزادگان، خروجی بلوار امیرکبیر است.

مترو: از راه‌های آسان و بدون دردسر رفتن به بام لند انتخاب مترو است. می‌توانید در خط ۵ متروی تهران سوار بر قطار شده و در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. سپس با تاکسی‌های پایانه تاکسیرانی چیتگر خودتان را به خیابان هوانیروز برسانید و از آنجا به سمت میدان و بلوار موج بروید.

اتوبوس: اگر قصد دارید با اتوبوس به سمت بام لند بروید، باید سوار بر اتوبوس‌های خط ۳۲۳ و پایانه آزادی_شهید باقری شوید. سپس در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شده و پس از کمی پیاده‌روی به سمت میدان موج و بام لند برسید.

شما برای ما بنویسید

نظر شما درباره مجموعه تفریحی_گردشی بام لند چیست؟ آیا تا به حال از رستوران‌های بام لند استفاده کرده‌اید؟ نظرات، نکات و تجربه‌های ارشمندتان را درباره رستوران‌های متنوع بام لند با سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.