امروزه پیدا کردن جاهای دیدنی و مکان‌های جذاب برای تفریح، به یکی از دغدغه‌های مهم، خصوصا برای گردشگران تبدیل شده است. این دغدغه به ویژه در کلانشهر تهران با داشتن انواع مکان‌های سنتی و مدرن بسیار بیشتر است. یکی از کامل‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های تفریحی-توریستی در پایتخت، بام لند تهران است که با دارا بودن انواع مراکز تجاری، کافه و رستوران‌ها و تفریحاتی همچون شهربازی و… طرفداران زیادی دارد. بام لند تهران جایی است که می‌توانید در آن یک روز خاطره‌انگیز را رقم بزنید و انواع متنوعی از تفریحات و امکانات رفاهی را یکجا داشته باشید. اگر دوست دارید با این مجموعه تفریحی و انواع جاذبه‌های موجود در آن آشنا شوید، در ادامه با سفرزون همراه باشید:

saadatrent

 

سرفصل های مقاله

بام لند کجاست؟

بام لند یک مجموعه تفریحی-توریستی تازه تاسیس در نزدیکی دریاچه چیتگر (شهدای خلیج فارس) است که علی‌رغم نو پا بودن، عده زیادی از پایتخت‌نشینان و گردشگران را به خودش علاقه‌مند کرده است. وقتی وارد لین مجموعه می‌شوید، زیبایی معماری و چشم‌انداز بی‌نظیر دریاچه، اولین چیزی است که به چشمتان می‌خورد. بام لند یک مرکز بزرک تجاری-تفریحی جذاب است که با معماری مدرن و زیبا و در دو طبقه بنا شده. در این مجموعه می‌توانید انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، تزیینات و… را ببینید و خریدی راحت و دلپذیر داشته باشید. علاوه‌بر این‌ها، در بام لند مجموعه متنوعی از کافه و رستوران‌ها وجود دارد که بعد از یک گشت و گذار حسابی در آنجا، برای چند دقیقه استراحت مکان‌های مناسبی‌اند. جاذبه‌های بام لند تهران همچنان ادامه دارد و با انواع تفریحات مانند ماهیگیری، واقیعت مجازی، شهربازی و اجرای موسیقی، کامل می‌شود. انتخاب بام لند برای رقم زدن یک روز و شب به یادماندنی، درست‌ترین انتخاب شما خواهد بود.


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


درباره تفریحات بام لند چه می‌دانید؟

همانطور که گفته شد، بام لند مجموعه‌ای کامل است که می‌توانید در آن انواع تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز را تجربه کنید. با ما همراه باشید تا تفریحاتی را که در بام لند وجود دارند، بشناسید:

وی آر لند؛ غرق شدن در دنیای خیال

یکی از جذاب‌ترین تفریحات در بام لند تهران، وی آر لند است که شما را به دنیای تخیل می‌برد. در این بازی، عینکی به چشمتان می‌زنید و محیطی ۳۶۰ درجه پیش چشمتان ظاهر می‌شود. می‌توانید در آن به بالای کوه‌های پر از برف بروید و اسکی‌بازی را تجربه کنید و یا قایق‌سواری کنید. بازی دیگری به نام ماژول میز وجود دارد که در واقع یک هزارتوی هیجان‌انگیز است و تجربه آن، با وی آر لند ممکن می‌شود.

بام لند تهران
وی آر لند

کلوپ ماهیگیری تهران ؛ تجربه‌ای متفاوت در بام لند تهران

یکی از تفریحات خاص و متفاوت در بام‌لند، وجود کلوپ ماهیگیری تهران و محوطه خاص برای ماهیگیری است. است. این مجموعه با داشتن یک کلوپ ماهیگیری، موقعیت را برای انجام این تفریح جذاب و کم‌نظیر فراهم کرده است. می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، انواع وسایل مورد نیاز برای ماهیگیری در دریاچه را در اختیار داشته باشید و اولین ماهیگیری جذاب خود را تجربه کنید. این کلوپ یک فروشگاه اختصاصی لوازم ماهیگیری دارد که همه امکانات را برایتان فراهم می‌کند. اگر در کلوپ ماهیگیری بام لند عضو شوید، هزینه‌هایتان تا حد زیادی کاهش می‌یابد و با رزرو نوبت، از بقیه دوستداران این فعالیت جالب، پیشی می‌گیرید. یادتان باشد کسانی که در کلوپ ماهیگیری بام لند عضو هستند، در نوبت جلوتری از شما برای ماهیگیری در دریاچه قرار دارند. در کلوپ ماهیگیری می‌توانید آموزش ببینید و با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، پذیرایی شوید. امکان استفاده از این کلوپ، هر روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۳ برایتان فراهم است.

کلوب ماهیگیری
کلوب ماهیگیری

واقعیت مجازی؛ بازی در قصه‌ها

از جدیدترین و پرطرفدارترین تفریحات در بام لند تهران می‌توان به بازی واقعیت مجازی اشاره کرد. تیراندازی وسترن، تیراندازی ترسناک ۱۸+، تیراندازی کمی ترسناک، تیراندازی، زامبی فانتزی، تیراندازی وسترن، شمشیرزن، تجربه زیر اقیانوس، تورهای تفریحی دور دنیا، ترن هوایی، تجربه ارتفاع هیجان انگیز و ورزش اسکی از جمله بازی‌های واقعیت مجازی در بام لند هستند.

پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری؛ راه سلامتی

در بام لند تهران می‌توانید ریه‌هایتان را از هوای تازه و تمیز پر کنید و یک پیاده‌روی عالی یا دوچرخه‌سواری جذاب را تجربه کنید. در مجموعه بام لند مسیرهای مشخصی برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری وجود دارد که طول آن حدود شش کیلومتر است. اگر به این دو ورزش برای تندرستی علاقه دارید، می‌توانید در بام لند تهران تجربه کنید و از منظره دریاچه و غروب زیبای خورشید در آن لذت ببرید.

بام لند تهران
دوچرخه سواری در بام لند

 قایق‌سواری؛ قایق‌سواری در تهران

یکی دیگر از تفریحات جذاب در بام لند تهران، گردش با قایق‌های پدالی و موتوری در دریاچه است. دریاچه چیتگر دو اسکله مختلف برای قایق‌سواری دارد که یکی از آن‌ها، در بخش بام لند تهران قرار گرفته. در این اسکله می‌توانید یکی از قایق‌های پدالی یا موتوری را انتخاب کرده و به وسط دریاچه بروید. باید بدانید که قایق‌های پدالی دو نوع دو نفره و چهار نفره دارند و مدت زمان گردش با آن در دریاچه، ۳۰ دقیقه است. یادتان باشد که اگر قایق موتوری را انتخاب کنید، می‌توانید فقط یک بار، دور دریاچه چیتگر را بچرخید. تجربه‌ قایق‌سواری، تجربه‌ای به یادماندنی و خاطره‌انگیز است که هرگز از یادتان نخواهد رفت.

قایق سواری
قایق سواری
در سفرزون بخوانید

مرکز خرید نیایش مال | تجربه‌ای ناب از خریدی خاطره‌ساز + عکس و مسیر دسترسی

مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

 

تشک پرش آزاد؛ هیجان میان زمین و آسمان

از هیجان‌انگیزترین تفریحات در بام لند پایتخت، می‌توان به تشک پرش آزاد اشاره کرد. می‌توانید از پله‌های چوبی بالا بروید و از ارتفاع، خودتان را روی تشکی بزرگ پرتاب کنید! این تفریح جذاب در قسمت انتهایی مراکز خرید قرار دارد و از ساعت ۱۸ تا یک بامداد پذیرای شماست.

اسکای فلایر؛ چرخش در آسمان در بام لند تهران

دیگر تفریح پرطرفدار و هیجان‌انگیز مجموعه تجاری-تفریحی بام لند، اسکای فلایر است. اگر علاقه‌مند به هیجان و تخلیه انرژی هستید و دلتان برای یک تفریح متفاوت تنگ شده است، سوار بر اسکای فلایر در آسمان پرواز کنید و مجموعه چیتگر را از بالا تماشا کنید.

بام لند تهران
اسکای فلایر بام لند

فوتبال دستی انسانی؛ نوستالژی واقعی

فوتبال دستی انسانی یکی از تفریحات خلاقانه و جالب در بام لند تهران است که بازی در آن حسابی انرژیتان را تخلیه می‌کند. در این بازی خبری از دسته و آدمک‌های پلاستیکی نیست، بلکه شما به جای آدمک‌ها بازی می‌کنید. این بازی به این صورت است که شما درون زمینی شبیه به زمین بازی فوتبال دستی قرار می‌گیرید و هر کدام از اعضای تیمتان در کنار یکی از میله‌ها می‌ایستند. سپس با آوردن یک توپ به میدان، بازی با حریف آغاز می‌شود. برای آنکه عاشق فوتبال دستی انسانی شوید، فقط کافیست یک بار آن را امتحان کنید.

فوتبال دستی انسانی
فوتبال دستی انسانی

موسیقی خیابانی و آمفی‌تئاتر بام لند

اگر به بام لند بروید، در گوشه و کنار این مجموعه وسیع، نوازنده‌های جوانی را می‌بینید که به صورت تکی و یا گروهی در حال نواختن موسیقی دلنشینی هستند که شما را به وجد می‌آورد. موسیقی خیابانی در تهران پیشرفت زیادی داشته است و یکی از بهترین انواع آن در بام لند اجرا می‌شود. موسیقی خیابانی در این مجموعه طرفداران زیادی دارد و مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگان مجموعه است.

آمفی‌تئاتر بام لند تهران، از دیگر مکان‌های محبوب و جذاب بام لند است که بسیار بزرگ و با ظرفیت ۲۵۰ نفر بنا شده. در این آمفی تئاتر امکان اجرای تئاترها، مناسبت‌های خاص و برنامه‌هایی چون نقاشی کودکان، جلسه نقد کتاب و شعر و…  فراهم شده است.

موسیقی و تئاتر خیابانی
موسیقی و تئاتر خیابانی

 

در سفرزون بخوانید
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران

پیست پاتیناژ بام لند تهران ؛ جذاب و متفاوت

یکی از چیزهایی که بام لند تهران را به مجموعه‌ای خاص و بسیار محبوب تبدیل کرده، پیست مخصوص پاتیناژ بام لند است. این پیست که فقط و فقط به پاتیناژ تعلق دارد، علاوه‌بر جنبه تفریحی، بخش آموزشی نیز دارد و اگر علاقه‌مند به تجربه آن هستید، می‌توانید در آنجا آموزش ببینید.

برای استفاده از پیست پاتیناژ می‌توانید به مدت ۳۰ دقیقه از پیست حرفه‌ای یا آماتور آن استفاده کنید. این ورزش جذاب و متفاوت، علاوه‌بر  طراوت و تازگی روحتان، یک مهارت ماندگار را به شما هدیه می‌کند. اگر تجربه کردن کارهای جدید را دوست دارید، حتما یکبار پیست پاتیناژ بام‌ لند را امتحان کنید.

بام لند تهران
پاتیناژ بام لند

بتمن کلاب؛ پرش از ارتفاع

یکی از تفریحات بسیار جذاب و هیجان‌انگیز در بام‌ لند تهران ، بتمن کلاب است. بتمن کلاب در قسمت بلوک A قرار گرفته و پرش از دو ارتفاع مختلف را برایتان امکان‌پذیر می‌کند. برای استفاده از بتمن کلاب باید بلیت تهیه کنید و هر بلیط امکان دو پرش مختلف را به شما می‌دهد. اگر بار اولی است که می‌خواهید این فعالیت پر هیجان را تجربه کنید، پیش از انجام آن، اموزش‌های لازم توسط تیم حرفه‌ای و مجرب بتمن کلاب به شما داده می‌شود. اگر نیاز دارید که آدرنالین خونتان به بالاترین سطح خودش برسد، بتمن کلاب را انتخاب کنید.

بتمن کلاب
بتمن کلاب

فوتبال حبابی بام لندتهران ؛ ورزش و بازی در حباب

فوتبال حبابی یک بازی-ورزش جذاب،متفاوت و گروهی است که جذابیت بی‌اندازه آن، باعث شده است تا عده زیادی آن را دوست داشته باشند. این نوع فوتبال، تلفیقی از ورزش فوتبال، زوربینگ و کشتی سومو است که در قالب فوتبال حبابی اجرا می‌شود و تحرک و نشاط زیادی را برای افراد به وجود می‌آورد. هیجان و شور و شادی‌ای که که فوتبال حبابی برایتان ایجاد می‌کند، در هیچ کجا نمی‌توانید پیدا کنید.

در مجموعه بام لند با انتخاب فوتبال حبابی، به همراه عزیزانتان به صورت گروهی یک ورزش و فعالیت بی‌نظیر را تجربه کنید.

فوتبال حبابی
فوتبال حبابی

شهربازی کیدز گاردن؛ دنیایی از شادی کودکانه

اگر با کودکانتان به مجموعه تفریحی-توریستی بام‌لند می‌آیید، باید بدانید که شهربازی کیدز کاردن انتظار آن‌ها را می‌کشد. این شهربازی مدرن و استاندارد در بام لند تهران قرار دارد و مجموعه‌ای کامل، همراه با انواع بازی‌های کودکانه برای کودکان شماست.

همه دستگاه‌های شهربازی کیدز گاردن، جدید، استاندار و تایید شده هستند و می‌توانید با خیال راحت کودکانتان را بر آن‌ها سوار کنید. از جمله بازی‌های موجود در این شهربازی ترامپولین، ایرهاکی، فوتبال دستی کودکان، دستگاه ماجراجویی، پل معلق، سرسره، اتاق موانع، ماشین و موتور شارژی و… هستند.

با فرزندانتان به بام لند و شهربازی رنگارنگ کیدز گاردن بروید تا خاطره‌اش در ذهنتان همیشگی شود.

شهر بازی کیدز گاردن
شهر بازی کیدز گاردن

 

در سفرزون بخوانید
پاساژ گلدیس : پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

شهربازی بام لند؛ بازگشت به دوران خوش کودکی

آن‌هایی که اهل رفتن به شهربازی هستند، می‌دانند که شهربازی مجموعه تفریحی بام‌ لند، یکی از شهربازی‌های جدید و جذاب در پایتخت است. این شهربازی در سمت راست مجموعه مراکز خرید و در نزدیکی ساحل سنگی دریاچه قرار گرفته است.

در شهربازی بام لند می‌توانید شور و هیجان را در میان بازی‌های جذاب آن تجربه کنید. از جمله وسایلی که در این شهربازی وجود دارد می‌توان به چرخ و فلک، ماشین برقی و کوبنده، یو، کشتی صباو… اشاره کرد.

اگر شما هم طرفدار رفتن به شهربازی هستید و هیجان سوار شدن بر وسایل جذاب آن را دارید، حتما به شهربازی بام‌لند تهران سر بزنید.

معماری بام لند تهران

معماری بام لند تهران
معماری بام لند تهران

معماری بام لند ترکیبی از معماری سنتی ایران با الهام از بادگیرهای کویری و روستاهای طبقاتی ایران و بهره‌گیری از عناصر مدرن معماری در کنار یکدیگر است. چوب، سنگ و آجر به زیبایی در کنار هم جای گرفته‌اند تا رهگذر را از بالا و پایین ساختمان راهنمایی کنند تا بتواند در آن گردش کند و از مناظر روح‌بخش مجاور بهره بجوید.

 

بسیاری از بهترین رستوران‌های معروف و مطرح تهران در آن شعبه دارند، دروازه طهرون یکی از دیدنی‌های این مجموعه است که حال و هوای قهوه‌خانه‌های قجری تهران قدیم را برای بازدیدکننده تداعی می‌کند و کافه شمیرون بزرگ‌ترین کافه آن است. در کنار همین حال و هوای سنتی کلی کافه جدید و مدرن هم وجود دارد که شما را درست پرتاب می‌کند به روزگار معاصر.

 

حس و حال دلانگیز بام لند

حس و حال دل‌انگیز بام لند
حس و حال دل‌انگیز بام لند

از ورودی بام لند که داخل می شوید، منظره زیبای دریاچه و پارک جنگلی چیتگر رو به روی شما قرار می گیرد و همهمه دلنشین مردم شما را به سمت داخل مجموعه هدایت می کند. مجموعه ای که مراکز خرید، کافه ها، رستوران ها و امکانات تفریحی آن در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار گرفته است و شما را به گشت و گذاری جذاب در این بخش از دریاچه چیتگر دعوت می کند. قسمت های مختلف را که نگاه کنید مردم را می بینید که همراه با دوستان یا خانواده خود، در حال خرید هستند، در کافه یا رستورانی به انتظار سفارش خود نشسته اند یا به دور دریاچه قدم می زنند. فضای دلنشینی که با صدای موسیقی که در محیط پخش می شود، صدای آب دریاچه، رفت و آمد مردم و خنده گاه و بی گاه کودکان، حضور در این منطقه را به تجربه ای لذت بخش تبدیل می کند.

 

جاذبههای اطراف بام لند

جاذبه‌های اطراف بام لند
جاذبه‌های اطراف بام لند

فقط بام‌ لند نیست که در اطراف دریاچه چیتگر خودنمایی می‌کند. منطقه ۲۲ شهرداری تهران محل بسیار مناسبی برای تفریح است. بسیاری از این مراکز تفریحی در اطراف بام لند قرار دارند. شهربازی چیتگر که انتهای سمت راست بام لند قرار گرفته با بازی‌های جذابی مانند چرخ و فلک، ماشین برقی، ماشین کوبنده و… محل مناسبی برای علاقمندان به بازی‌های هیجان‌انگیز و رقابتی است. این شهربازی که با نام سرزمین شگفت انگیز دریاچه شهدای خلیج فارس هم شناخته می‌شود، با تجهیزاتی ایمن و استاندارد که از کشورهای آلمان، هلند و ایتالیا خریداری شده، یکی از بهترین شهربازی‌های تهران است که شور و نشاط را برای شما به ارمغان می‌آورد. باغ وحش ارم، شهربازی ارم، پارک جنگلی چیتگر، پارک جوانمردان و آبشار تهران از دیگر مراکز تفریحی مهم در اطراف بام لند هستند که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

 

شهر فرنگ، شهر سلامت و موسیقی

شهر فرنگ بام لند
شهر فرنگ بام لند

گروه مهندسی بام برای طراحی و ساخت سرزمین بام یا بام لند عناوین و بخش‌هایی همچون شهر فرنگ، شهر سلامتی، شهر موسیقی را در نظر داشته و به همین منظور آمفی‌تئاتر روبسته و روباز آن در اکثر مواقع سال پذیرای برنامه‌های فرهنگی و جشنواره‌های مختلف است. امکانات تفریحی جذابی مانند پاتیناژ، سالن‌های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده‌روی، ماهی‌گیری و مجموعه هیجان‌انگیز وی آر لند، این مجموعه تفریحی، آن را از سایر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.

 

جالب آنکه بام لند با داشتن آسانسورها و پله‌های‌برقی یکی از معدود مراکز محیط باز است که برای تردد معلولان مناسب سازی شده است. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مجموعه‌ای چندمنظوره باشد و فقط به خرید و خوردنی‌ها محدود نشود. از دیگر نکات مثبت آن این است که برای استفاده از این فضا ورودیه‌ای در نظر گرفته نشده و ورود برای همگان آزاد است.

 

برندهای جذاب در مرکز خرید بام لند

برندهای جذاب در مرکز خرید بام لند
برندهای جذاب در مرکز خرید بام لند

فروشگاه‌های بام‌لند اولین مرکز خرید خطی ایران را تشکیل داده‌اند. ۱۲ ساختمان دو طبقه که برندهای بام‌لند معمولاْ در طبقه همکف واقع شده‌اند. مرکز خرید بام لند طیف وسیعی از برندها را عرضه می‌کند. در این مرکز خرید شما از زیورآلات گرفته تا پوشاک و لوازم الکترونیک را می‌توانید تهیه کنید. کسانی که اهل مد و لباس‌های شیک هستند، برندهای موجود در مرکز خرید بام لند برای آن‌ها حکم بهشت روی زمین را دارد. فروشگاه‌های بام‌لند در طبقه همکف و زیر همکف ساختمان‌های مرکز خرید بام‌لند واقع شده‌اند. از فروشگاه‌های مد و لباس گرفته تا فروشگاه‌های ساعت، طلا و جواهر و فروشگاهای لوازم ورزشی را می‌توانید در بام لند تهران مشاهده کنید. برندهای این مرکز خرید از معروف‌ترین برندهای دنیا هستند. شما می‌توانید برندهایی مانند منگو، بنتون، جین وست، ال سی وایکیکی، آنتونی موراتو، کیا گاری، سواچ، آدیداس، ریباک و… را در این مرکز تجاری پیدا کنید.

 

مجموعه ساحل شنی پرشین

مجموعه ساحل شنی پرشین
مجموعه ساحل شنی پرشین

این مجموعه ساحل دریا را به تهران آورده تا کودکان شما بتوانند از بازی در شن لذت ببرند. مجموعه ساحل شنی پرشین با ایجاد مکانی به وسعت ۳۰۰ متر مربع، محیطی سرپوشیده و شاد را برای کودکان‌تان فراهم نموده. کودکان شما می‌توانند از انواع بازی‌های شنی در این مجموعه لذت ببرند. این مجموعه برای بهداشت بیشتر، فضایی برای شستشوی پاهای کودکان شما فراهم کرده تا با خیال راحت و بدون هیچگونه نگرانی از سلامت فرزندان خود مطمئن باشید.

 

ساحل سنگی بام لند

ساحل سنگی بام لند
ساحل سنگی بام لند

ساحلی که مقداری از حس کنار ساحل دریا بودن را با خود به همراه می‌آورد. در این ساحل خبری از موج‌های دریا نیست و تجربه یک دریای واقعی را با خود به همراه نمی‌آورد. ولی با این حال در کنار ساحل بودن لذت خاص خودش را دارد. در کنار ساحل سنگی بام لند تهران می‌توانید بشینید و از نسیم خنکی که از سمت دریاچه می‌آید لذت ببرید. حتی اگر بخواهید امکان پیک نیک در این ساحل سنگی هم وجود دارد. هرچند نمی‌توانید با وسایل پیک نیک ورودی اصلی بام لند عبور کنید.

رستوران‌ها و کافه‌های بام لند تهران؛ شکم گردی در بام لند

همانطور که گفته، مجموعه توریستی بام لند، تنها به مراکز خرید و یا بخش سرگرمی‌ محدود نمی‌شود. رستوران‌ها و کافه‌ها از جمله بخش‌های اصلی این مجموعه هستند که با تنوع بسیار زیاد، پاسخگوی نیاز بازدیدکنندگان‌اند.

ممد استیک؛ برای دوستداران استیک

ممد استیک از جمله رستوران‌های معروف و بی‌نظیر بام لند است که می‌توانید خوشمزه‌ترین استیک‌ها و حرفه‌ای‌ترین آن‌ها را نوش جان کنید.

ممد استیک
ممد استیک

کافه شمرون؛ رستورانی دلنشین در بام لند تهران

کافه شمرون در میان رستوران‌ها و کافه های بام لند بزرگترین فضا را اشغال کرده است. طعم لذیذ غذاها، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این کافه همراه با چشم‌انداز دریاچه، فوق‌العاده و به یادماندنی است.

کافه شمرون
کافه شمرون

کافه لانجین؛ دنج و ساکت

لانجین، کافه‌ای دنج و دوست داشتنی است که یکی از شعبه‌های آن در بام لند قرار دارد. در کافه لانجین می‌توانید انواع نوشیدنی و غذاهای گرم و سرد را سفارش دهید.

کافه لانجین
کافه لانجین

رستوران باروژ؛ پرطرفدار و حرفه‌ای

رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ بسیار معروف‌اند و یکی از بهترین شعبه‌های آن در بام لند تهران قرار دارد‌. در این رستوران انواع غذاهای خوش طعم مانند استیک، برگر، ساندویچ و… را می‌توان نوش جان کرد.

کافه رستا؛ خلاق و دوست‌داشتنی

کافه رستا با تیم حرفه‌ای خود، در زمره کافه‌های محبوب بام لند قرار دارد. در این کافه زیبا می‌توانید انواع غذاها، نوشیدنی‌ها و ساندویچ‌های خوشمزه را سفارش داده و نوش جان کنید.

کافه رستا
کافه رستا

رستوران باب البحر؛ طعم اصیل غذاهای لبنانی

رستوران لبنانی باب البحر، خالق انواع طعم‌ها و غذاهای بی‌نظیر لبنانی است که یک بار امتحان آن، این رستوران را برای همیشه در یادتان نگه می‌دارد.

رستوران باب البحر
رستوران باب البحر

رستوران روتی؛ هند کوچک

از جذاب ترین رستوران‌های مجموعه بام لند می‌توان به رستوران روتی اشاره کرد که انواع غذاهای بی‌نظیر هندی را طبخ و سرو می‌کند. بدون شک رستوران روتی می‌تواند در لیست محبوب‌ترین‌ها جای گیرد.

رستوران روتی
رستوران روتی

رستوران بی کباب؛ غذای ترکی نوش جان کنید

رستوران پرطرفدار بی کباب، شما را به خیابان‌های ترکیه و طعم خوشمزه غذاهای ترکی می‌برد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ترکی را نوش جان کنید و لذت ببرید.

رستوران بی کباب
رستوران بی کباب

رستوران کشتی رویال لانژ؛ خاص و بی‌همتا

رستوران کشتی رویال لانژ آنقدر خاص و بی‌نظیر است که باید آن را به مناسبت‌های مهم و خاطره‌انگیزتان اختصاص دهید. در این رستوران می‌توانید غذایتان را در محیطی شبیه به یک کشتی واقعی و روی دریاچه میل کنید.

رستوران رویال لانژ
رستوران رویال لانژ

ساعت کار کافه‌ها و رستوران‌ها

کافه‌ها و رستوران‌های بام لند تهران طرفداران زیادی دارند که باعث می‌شود، هر روزه جمع بسیار زیادی از آن‌ها به سمت این مجموعه بروند. اما خوب است که ساعت کار کافه‌ها و رستوران‌های بام‌لند را در ایام مختلف سال به یاد داشته باشید تا با خیالی آسوده و اطمینان از زمان کاریِ آن‌ها، به آنجا مراجعه کنید.

ساعت کار کافه‌های بام لند در شش ماهه اول سال، در روزهای عادی از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ است. این ساعت، در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، به ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱:۰۰ بامداد تغییر می‌کند.

کافه های مجموعه توریستی-تفریحی بام لند، در شش ماهه دوم سال هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده خدمت رسانی‌اند.

رستوران‌های بام لند تهران نیز ساعات کاری خاصی دارند که به صورت زیر است:

در شش ماهه اول سال در روزهای عادی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ و در روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل، از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱:۰۰ بامداد باز هستند.

در شش ماهه دوم سال همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ آماده خدمات‌رسانی‌اند.

دسترسی به بام بلند

برای رفتن به بام لند می‌توانید از چند راه استفاده کنید:

خودروی شخصی: اگر قصد دارید با خودروی شخصی خودتان به بام لند بروید، بهترین مسیر انتخاب بزرگراه همت شرق به غرب، بزرگراه آزادگان، خروجی بلوار امیرکبیر است.

مترو: از راه‌های آسان و بدون دردسر رفتن به بام لند، انتخاب مترو است. می‌توانید در خط ۵ متروی تهران سوار بر قطار شده و در ایستگاه چیتگر پیاده شوید. سپس با تاکسی‌های پایانه تاکسیرانی چیتگر خودتان را به خیابان هوانیروز برسانید و از آنجا به سمت میدان و بلوار موج بروید.

اتوبوس: اگر قصد دارید با اتوبوس به سمت بام لند بروید، باید سوار بر اتوبوس‌های خط ۳۲۳ و پایانه آزادی-شهید باقری شوید. سپس در ایستگاه بلوار کاشان پیاده شده و پس از کمی پیاده‌روی، به سمت میدان موج و بام لند برسید.

شما برای ما بنویسید

آیا تا به حال به این مجموعه بزرگ توریستی-تفریحی رفته‌اید؟ نظرتان درباره انواع امکانات، فعالیت‌های این مجموعه چیست؟ به نظر شما وجود چنین مجموعه‌هایی تا چه اندازه در جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم تاثیرگذار است؟ چه مجموعه‌های دیگری شبیه به بام لند در تهران و دیگر شهرهای کشور می‌شناسید؟ نظر و تجربه‌های خودتان را از بازدید مجموعه تفریحی بام لند تهران با سفرزون به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.


بگرد، بخند، زندگی کن