دبی یکی از مهم‌­ترین مقصدهای خرید گردشگران ایرانی است. این شهر با مراکز خرید متنوع و بی­‌پایانش که تمام برندهای مشهور جهان در آن‌ها شعبه دارند، بهشت خریددوستان است. اما اگر ندانیم برای خرید موردنظرمان به کدام مرکز خرید مراجعه کنیم، زمان محدود سفرمان هدر می‌­رود. پس بهتر است پیش از سفر اطلاعات کاملی درباره مراکز خرید جمع‌­آوری کنیم تا بدون دغدغه و نگرانی هم خرید کنیم و هم از سفر لذت ببریم. در این مطلب مجله سفرزون می­‌خواهیم درباره مراکز خرید دبی برایتان بگوییم و اطلاعات کامل و جامعی درباره آن‌ها در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد دارید برای خرید به دبی سفر کنید، بتوانید با خیال راحت برنامه­‌ریزی کنید. اگر مسافر دبی هستید و یا در نظر دارید در آینده نزدیک به این شهر سفر کنید این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

saadatrent

۱- اوت لت مال دبی ، اولین اوت­لت خاورمیانه در میان مراکز خرید دبی

رسم فروشگاه‌­های اوت لت فروش اجناسی است که در فروشگاه­‌های اصلی برند به فروش نرفته‌­اند و یا دیگر مد روز نیستند. این نوع اجناس با تخفیف­‌های زیاد (۴۰ تا ۹۰ درصد) عرضه می­‌شوند. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به مد روز اهمیت نمی‌­دهید اما دوست دارید از برندهای معروف با قیمت‌های مناسب خرید کنید، فروشگاه‌­های اوت لت دقیقا مناسب­‌تان هستند.

اینجا کلیک کنید: بلیط هواپیما دبی

مراکز خرید دبی
اوت لت مال دبی

اوت لت مال کجاست؟

اوت لت مال دبی مشهورترین فروشگاه اوت­لت دبی است که بیش از ۱۲۰۰ برند بین‌­المللی در آن شعبه دارند. در این فروشگاه اوت­لت هم می­‌توانید لباس و کیف و کفش بخرید و هم وسایل خانه و جواهرت و لوازم آرایش و عطر و حتی موبایل و کامپیوتر در این مرکز مهیاست و بدون پرداخت هزینه می­‌توانید از شهربازی کوچک اوت لت مال استفاده کنید. در یکی از بهترین مراکز خرید دبی می­‌توانید بعد از یک روز طولانی خرید و گشت­‌وگذار در سالن استراحت دمی بیاسایید و در روزهای یکشنبه و چهارشنبه قهوه رایگان هم هدیه بگیرید. اوت لت مال در جاده العین قرار دارد و با تاکسی یا اتوبوس به راحتی قابل دسترسی است.

مراکز خرید دبی
مراکز خرید دبی | اوت لت مال دبی

۲- اوت لت ویلج، تجربه بی­‌نظیر خرید از بهترین مراکز خرید دبی

اوت لت ویلج در جاده جبل علی شهر دبی، مرکز خریدی است که از هر جهت منحصربه‌­فرد است. وقتی قدم به اوت لت ویلج می­‌گذارید اولین نکته­‌ای که توجه­تان را به خود جلب می­‌کند، مرکز خریدی با معماری کلاسیک اروپایی در صحرای ابوظبی است. اوت لت ویلج که با الهام از یک شهر تاریخی در استان توسکانی ایتالیا طراحی شده در حال حاضر میزبان حدود ۴۵۰ برند تراز اول بین­‌المللی مانند کالوین کلاین، مایکل کورس، روبرتو کاوالی، هوگو باس و…است.

مراکز خرید دبی
اوت لت ویلج دبی

مراکز تفریحی اوت لت ویلج دبی

در اوت لت ویلج رستوران­‌ها، کافه­‌ها و سالن‌­های غذاخوری متعددی وجود دارد که هم برای شکم‌­گردی و هم رفع خستگی ایده‌­آل هستند.در این مرکز خرید هم مانند اوت لت مال بخش نگهداری از کودکان وجود دارد که امکانات بازی و سرگرمی هم در آن مهیاست. از تمام هتل­‌های منتخب و مراکز گردشگری مشهور دبی وسیله حمل­‌ونقل برای اوت لت ویلج وجود دارد.

مراکز خرید دبی
اوت لت ویلج دبی

۳- دراگون مارت، چین کوچک در قلب دبی

بی­‌شک یکی از متفاوت­‌ترین مراکز خرید دبی دراگون مارت است. این مرکز خرید که بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی خارج از این کشور به شمار می‌­رود، به شکل اژدها ساخته شده و ۱۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد. مهم‌­ترین مزیت دراگون مارت این است که می­‌توانید انواع وسایل چینی ارزان از مصالح ساختمانی گرفته تا پوشاک و لوازم تحریر و لوازم اداری را اینجا تهیه کنید. دراگون مارت در جاده العین قرار دارد و به راحتی با استفاده از تاکسی و اتوبوس قابل دسترسی است.

مراکز خرید دبی
دراگون مارت

۴- مرکز خرید ابن بطوطه، فراتر از یک مرکز خرید

ابن بطوله یکی از بزرگ­‌ترین مرکز خریدهای دبی است اما شهرتش به این ویژگی محدود نمی­‌شود. ابن بطوطه علاوه بر اینکه یک مرکز خرید بسیار بزرگ است، به نوعی مرکز فرهنگی و تاریخی هم به شمار می­‌رود. این مرکز خرید به نام محمدبن­‌بطوطه، جهانگرد مراکشی نام­‌گذاری شده است و به دلیل این نام­‌گذاری، معماری خاصی هم دارد.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه

فستیوال جهانی

مرکز خرید این بطوطه دارای شش قسمت ایران، چین، هند، اندلس، مصر و تونس است یعنی شش منطقه‌ای که ابن‌­بطوطه مراکشی در طول عمرش به آن‌ها سفر کرد و معماری هر بخش کاملا منطبق با معماری سنتی آن کشور است. وقتی وارد بخش ایران می­‌شوید گویی به ایران وارد شده‌­اید. این معماری منحصربه­‌فرد مرکز خرید ابن بطوطه را به یکی از زیباترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است؛ به‌­طوری که گشت­‌وگذار در آن، تفریح خوب و جذابی به شمار می­‌رود.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید ابن بطوطه

دسترسی به ابن بطوطه

مرکز خرید ابن­ بطوطه در حال حاضر حدود ۳۰۰ فروشگاه دارد که کالاهایی که در آن عرضه می­‌شوند چندان ارزان نیستند. در زمان حراج می­‌توانید کالاهایی با قیمت مناسب در این مرکز خرید زیبا خریداری کنید. دسترسی به ابن بطوطه بسیار آسان است چون در بزرگراه شیخ زاید که یکی از بزرگراه‌­های اصلی شهر است قرار دارد. در این مرکز خرید رستوران­‌ها و کافه­‌های متنوع و جذابی هم وجود دارد که لذت گشت­‌وگذار در آن را کامل می­‌کنند.

۵- سیتی سنتر دیره، جذابیت بی­‌پایان یک مرکز خرید

تا قبل از اینکه مراکز خرید ابن بطوطه و امارات مال و دبی مال ساخته شوند، لقب بزرگ‌­ترین مرکز خرید دبی به سیتی سنتر دیره تعلق داشت. مرکز خرید پرزرق و برق دیره میزبان تعداد زیادی از مشهورترین برندهای جهان در زمینه­‌های مختلف از لوازم خانه تا پوشاک است. در این مرکز خرید یک شعبه آیکیا و کارفور (هایپرمارکت زنجیره‌­ای فرانسوی) هم وجود دارد.

سیتی سنتر دیره
سیتی سنتر دیره

خرید لوکس در سیتی سنتر دیره

به این نکته توجه داشته باشید که در سیتی سنتر دیره نمی‌­توانید انتظار خریدی مقرون‌به­‌صرفه و اقتصادی را داشته باشید اما تقریبا همه چیز در اینجا پیدا می­‌شود. علاوه بر اینها، یکی از جذاب­‌ترین مراکز خرید دبی با داشتن یک سالن بولینگ، ۱۱ سالن سینما، یک پارک تفریحی سرپوشیده هیجان­‌انگیز، ۵۰ رستوران و فست­‌فود یک مرکز تفریحی تمام­ عیار هم محسوب می­‌شود.

سیتی سنتر دیره
سیتی سنتر دیره

۶- دبی مال، بزرگ­‌ترین مرکز خرید جهان

دبی مال یکی از بخش­‌های پروژه عظیم برج خلیفه است که بلندترین برج دنیاست. دبی مال امروز بزرگ‌­ترین مرکز تجاری و تفریحی در سراسر جهان محسوب می­‌شود. دبی مال در سال ۲۰۰۸ با هزار فروشگاه افتتاح شد که در طی سال­‌های گذشته تعداد فروشگاه­‌هایش به هزار و ۲۰۰ رسیده. مزیت­‌های فوق­‌العاده این مرکز خرید مانند نزدیکی به مرکز شهر و هتل­‌های لوکس، امکانات حمل­‌ونقل مناسب آن را به یکی از محبوب­‌ترین مراکز خرید دبی تبدیل کرده است.

مراکز خرید دبی
دبی مال

تفریح در دبی مال

در دبی مال به جز شعبه‌­های برندهای معتبر بین­‌المللی، امکانات زیادی برای خوش‌­گذرانی فراهم است؛ مانند آکواریوم، زمین بازی یخی، سینماها و رستوران‌­های متنوع که انواع سلیقه­‌ها را پوشش می­‌دهد و می‌­توانید در کنار خرید روزی شاد و فراموش­ نشدنی را بگذرانید. راستی اگر به طلا علاقه دارید در دبی مال یک بازار عالی بسیار باشکوه و جذاب وجود دارد که بازدید از آن هم خالی از لطف نیست. جاذبه دیگر دبی مال وجود بزرگ‌­ترین شیرینی­ فروشی جهان در آن است؛ شیرینی فروشی‌ای به وسعت ۹۳۰ متر مربع.

مراکز خرید دبی
دبی مال

۷- مال امارات، اسکی در صحرای دبی

اگر کسی ادعا کند که مال امارات از برترین مراکز خرید دبی است، بی راه نگفته است. در مال امارات مانند تمام مراکز خرید تراز اول دبی برندهای مشهور جهان در زمینه‌­های مختلف شعبه دارند. مزیت این مرکز خرید این است که با بودجه متوسط هم می­‌توانید خرید مناسبی داشته باشید. در این مرکز خرید هم برندهای گران­ قیمتی مانند پرادا، دیور و گوچی و ولنتینو شعبه دارند و هم برندهای متوسطی مانند زارا و اچ­اندام و مانگو. در مال امارات جذابیت‌­های دیگری مانند شهربازی، مجتمع سینمایی، سالن تئاتر هم وجود دارد و فودکورت این مجموعه بسیار مشهور و متنوع است. اما خاص‌­ترین جاذبه امارات مال فضای اسکی سرپوشیده است که می­‌توانید روی برف­‌های واقعی اسکی کنید.

مراکز خرید دبی
مال امارات

۸- مرکز خرید مارینامال، خرید با چشم­‌انداز دریا

مرکز خرید مارینا مال در سال ۲۰۰۸ افتتاح شد و در ۴ طبقه آن همه چیز پیدا می­‌شود و تقریبا شما را از تمام مراکز خرید دیگر بی­‌نیاز می­کند. در مارینا مال یک شعبه از سوپرمارکت زنجیره‌­ای انگلیسی وِیت­رُز وجود دارد که موادغذایی را با بهترین کیفیت ارائه می‌­کند. در مارینامال هم مانند مراکز خرید دیگر امکانات تفریحی مانند پارک کودکان، سالن سینما، فودکورت و …وجود دارد.

ردپای هری پاتر

یکی از ویژگی­‌های مارینامال که برای دوست­‌داران هری­ پاتر بسیار جذاب است، طراحی سقف این مجموعه است که به طراحی سقف مدرسه هاگوارتز معروف شده است. ویژگی دیگر مارینامال همسایگی این مرکز خرید با دریا است که این چشم‌انداز زیبا، باعث شده مارینامال به یکی از محبوب­‌ترین مراکز خرید گردشگران تبدیل شود تا در کنار خرید، از استراحت در کافه‌­ها و رستوران‌­های رو به دریا لذت ببرند.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید مارینامال دبی

۹- مرکز خرید وفی سیتی، شکوه معماری مصری

بی‌­تردید وفی سیتی یکی از لوکس­‌ترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید با تأثیر از معماری باشکوه و جلال مصری به شکل مخروط با پنجره‌­های بزرگ طراحی شده است. روی دیوارها تصویرهای فراعنه و بزرگان مصر کشیده شده و در بیرون وفی سیتی هم مجسمه­‌های فراعنه مصر قرار داده شده که جلوه متفاوتی به این مرکز خرید بخشیده است.  لازم است پیش از برنامه‌­ریزی برای خرید و مراجعه به مراکز خرید این نکته را در نظر بگیرید که قیمت‌­ها وفی سیتی نسبتا بالاتر از مراکز خرید دیگر دبی است.

تنوع در وفی سیتی

در وفی سیتی ۳۵۰ فروشگاه، ۳۰ رستوران، یک دپارتمانت استور بسیار بزرگ و یک هایپرمارکت هم وجود دارد. اگر به اجناس عربی علاقه دارید در یکی از ۱۵۰ فروشگاه عربی سوق خان مرجان وفی سیتی چیزهای جذابی پیدا خواهید کرد.

وفی سیتی به راحتی از طریق مترو قابل دسترسی است. نزدیک­‌ترین ایستگاه مترو به وفی سیتی، هلث­‌کر سیتی روی خط سبز مترو است. برای گردش در این مرکز خرید حتما کفش مناسب بپوشید چون یک پیاده‌­روی جانانه و طولانی مدت در انتظارتان است.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید وفی سیتی

۱۰- مرکز خرید الغریر، اولین مرکز خرید بزرگ دبی

مرکز خرید الغریر در سال­‌هایی ساخته شد که دبی با امروز خیلی متفاوت بود. دبی امروز پر است از مراکز خرید باشکوه که هر کدام لقب بزرگ­‌ترین و لوکس‌­ترین­‌های جهان را یدک می­‌کشند. این در سال ۱۹۸۰ افتتاح شد و در واقع می‌­توان گفت از اولین مراکز خرید دبی است.

خرید دست‌سازه‌های سنتی

معماری الغریر سبک تلفیقی عربی و مدرن است و نسبت به مراکز خرید دیگر مساحت کمی دارد اما به دلیل تنوع کالاها و نیز قیمت مقرون­‌به­‌صرفه، ارزش سر زدن دارد. در این مرکز خرید هم علاوه بر برندهای معتبر می‌­توانید کالاهای عربی مانند قالیچه و جواهرات پیدا کنید و هم دست‌ساخته‌­های آفریقایی. در این مرکز خرید رستوران و کافه و سینما هم وجود دارد. دسترسی به الغریر با مترو بسیار ساده است.

مراکز خرید دبی
مرکز خرید الغریر

۱۱- مرکز خرید جمیرا پلازا، قدیمی و همچنان محبوب

جمیرا پلازا واقع در جاده مشهور جمیرابیچ مرکز خرید کوچک و قدیمی است که همچنان و با وجود مراکز خرید بزرگ و متنوع طرفداران خاص خود را دارد. این مرکز خرید با نمای صورتی جذابش سرگرمی­‌های متفاوتی برای ارائه دارد و مناسب کسانی است که از هیاهوی مراکز خرید بزرگ خسته شده‌­اند و علاقه‌­ای به خرید از برندهای مشهور ندارد و یا ترجیح می­‌دهند جاهای متفاوت را هم امتحان کنند. در این مرکز خرید فروشگاه­‌های مستقل در ترکیبی جالب به شما خدمات می‌­دهند. می‌­توانید در فروشگاه تی‌­شرت­ فروشی، خلاقیت‌­تان را با طراحی تی­‌شرت محک بزنید، به فروشگاه­‌های طب سنتی سر بزنید و از مغازه­‌های کوچک، سوغاتی­‌های خاص و یا یادگاری برای خودتان بخرید.

جایی برای خریدهای بومی

یکی دیگر از تفاوت­‌های جمیراپلازا با دیگر مراکز خرید دبی این است که بیشتر افراد بومی برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می­‌کنند. در جمیرا پلازا یک سالن نمایشگاهی هم وجود دارد که برنامه­‌های فرهنگی متنوع در آن اجرا م‌ی­شود. در طبقه بالا هم یک فروشگاه بزرگ صنایع دستی و زمین بازی کودکان وجود دارد. جمیراپلازا به هتل‌های مشهور شهر نزدیک است و دسترسی به آن بسیار آسان.

آسایش در مرکز خرید

در داخل مجتمع جمیرا پلازا هتل و آپارتمان مبله برای اجاره وجود دارد. پس اگر یک مرکز خرید جمع ­وجور اما مجهز و متنوع را برای خرید و وقت ‌گذرانی به مراکز خرید بزرگ و شلوغ ترجیح می‌­دهید، جمیراپلازا بهترین انتخاب برای شماست. برای رفع خستگی می­‌توانید در کافه‌ها و رستوران­‌های این مجتمع دمی بیاسایید و دوباره به گشت­‌وگذار و خرید مشغول شوید.

مرکز خرید جمیرا پلازا
مرکز خرید جمیرا پلازا

۱۲- مرکز خرید مرکاتو ، لذت قدم زدن در خیابان‌های پاریس

ریشه واژه مرکاتو به زبان ایتالیایی باز می‌گردد و به معنای فروشگاه است. این اسم ایتالیایی چندان بی‌راه هم برای این مرکز خرید انتخاب نشده است؛ چرا که معماری این مرکز خرید شبیه به معماری دوره رنسانس در این کشور است. معماری داخلی این فروشگاه نیز شما را به یاد قدم زدن در مراکز خرید بزرگ کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا و فرانسه می‌اندازد. از معماری زیبا و لوکس مرکز خرید مرکاتو که بگذریم این مرکز خرید بیش از هزار فروشگاه را در خود جای داده است و یکی از مراکز خرید دبی است که اوت لت‌ها و برند‌های بسیار زیادی از سراسر جهان در آن فعالیت دارند. برندهایی مثل نایک، نیو بالانس، تامی هیلیفگر و …

به جز پوشاک، برای همه سنین، فروشگاه‌های کیف و کفش، طلا و جواهر، ساعت، وسایل خانه، آرایشی بهداشت و … نیز در مرکز خرید مرکاتو به چشم می‌خورد. می‌توایند ساعت‌ها در این مرکز خرید به گشت و گذار بپردازید و خسته نشوید چرا که امکانات اینجا عالی است. مرکز بازی برای کودکان و خانواده، رستوران‌ها، کافه‌ها و کافه‌بارها، سینما و سوپر مارکتی بزرگ، این مجموعه را همه چیز تمام کرده است. تنوع زیاد رستوان‌ها و کافه‌ها باعث می‌شود که همه در این مرکز خرید راضی باشند. «سینما وکس» که سینمای لوکس و فوق‌العاده این مجموعه است تجربه‌ای جدید از سینما رفتن به شما هدیه می‌کند. یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه این است که بسیاری از نمایشگاه‌ها و فستیوال‌هایی که کشورهای اروپایی در دبی برگزار می‌کنند، در این مجتمع است. همین‌طور در سالن مد این فروشگاه برندهای مطرح جهان، به نمایش تولیدات تازه خود می‌پردازند.

ساعت کار مرکز خرید مرکاتو: این فروشگاه و کافه‌ها و رستوران‌هایش از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند و سوپر مارکت نیز از ۸ تا ۱۲ به شما خدمت‌رسانی می‌کند.

آدرس مکز خرید مرکاتو دبی: جاده ساحلی جمیرا، مرکز خرید مرکاتو

مرکز خرید مرکاتو
مرکز خرید مرکاتو

۱۳- مرکز خرید برجمان ، یکی از باسابقه‌ترین مراکز خرید دبی

یکی از باسابقه‌ترین مراکز خرید دبی ، مرکز خرید برجمان است که به‌خاطر موقعیت مناسبش، دسترسی به آن نیز خیلی راحت و بی‌دردسر است. این مرکز خرید که ۳۲۰ فروشگاه دارد، خانه بسیاری از برترین برندهای جهان است. از برندهای لوکس و گرا‌ن‌قیمتی مثل لویی ویتون تا برندهای دیگری مثل گس، هر کدام را بخواهید در مرکز خرید برجمان پیدا می‌کنید. این مرکز خرید بخشی قدیمی‌تر و بخشی جدیدتر دارد. بخش قدیمی‌تر پر از مغازه‌های لوکس از برندهای درجه یک جهان است.

در این مرکز خرید می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و درجه یک را با بهترین کیفیت در ۴۰ رستوران و کافه آن نوش جان کنید و لذت ببرید. سینما وکس، سوپر مارکت بسیار بزرگ، شهربازی و پارکینگ مجهز از امکانات دیگر این مرکز خرید مرتفع و دوست‌داشتنی است.

ساعت کار مرکز خرید برجمان: ۱۰ تا ۲۳

آدرس مرکز خرید برجمان دبی: خیابان خالد بن الولید، مرکز خرید برجمان

مرکز خرید برجمان
مرکز خرید برجمان

۱۴- مرکز خرید فستیوال سنتر دبی ، تلفیق لذت ساحل‌گردی و خرید

یک مرکز خرید بسیار دیدنی در کنار ساحل نهر که خانه بسیاری از برندهای درجه یک جهانی است، فستیوال سنتر دبی است. این مرکز خرید به خاطر امکانات تفریحی بسیار خود، در کنار ساحل بودن و منظره بسیار دل‌انگیزی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران است. مغازه‌های این مرکز خرید از بهترین برندهای پوشاک تا لوازم منزل، مبلمان، لوازم الکترونیکی و … را به گردشگران عرضه می‌کند. با اینکه برای خرید از مغازه‌های لوکس و گران این مرکز خرید باید حسابی پول توی حسابتان باشد، اما فستیوال‌ها و مناسبت‌های مختلف باعث می‌شود این مرکز خرید به مدت‌های طولانی کالاهای خود را با تخفیف عرضه کنند.

در کنار ساختمان این مرکز خرید، جاده‌ای برای قدم زدن در کنار ساحل و دیدن فروشگاه‌های همکف وجود دارد. همین‌طور قایق‌های مجلل تفریحی، رستوران‌ها و کافه‌هایی با خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های درجه یک برای شما روزی شاد می‌سازند. مجتمع سینمایی مرکز خرید فستیوال سنتر دبی شما را به فیلم‌دیدنی خاطره‌انگیز دعوت می‌کند. همین‌طور سالن بولینگ، زمین بازی کودکان، هایپر مارکت و پارکینگ با ظرفیت ۱۳ هزار ماشین از دیگر امکاناتی است ک فستیوال سنتر را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید دبی تبدیل می‌کند.

ساعت کار مرکز خرید فستیوال سنتر دبی: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

آدرس مرکز خرید فستیوال سنتر دبی: جاده شیخ زاید، فستیوال سنتر

مرکز خرید فستیوال سنتر دبی
مرکز خرید فستیوال سنتر دبی

۱۵- مرکز خرید الکرامه یکی از بهترین مراکز خرید دبی

شاید به دنبال یک مرکز خرید خوش‌قیمت‌تر در دبی هستید و نمی‌خواهید همه پولتان را بالای کالاهای لوکسِ مال‌هایِ پرزرق و برق دبی بدهید. پس به مرکز خرید الکرامه بیایید. اینجا که یکی از بازارهای قدیمی دبی است، پر است از مغاره‌های ارزان‌فروشی که کالاهای متنوع خود را به شما عرضه می‌کنند. این‌روزها تعدادی از مغازه‌های این مرکز خرید نو و نوار شده‌اند، اما هنوز هم مغازه‌هایی که بتوانید هر چه که می‌خواهید با بهترین قیمت در آن تهیه کنید، پیدا می‌کنید. در این مرکز خرید رستوران‌ها و کافه‌هایی هم برای استراحت شما بعد از یک خرید جانانه وجود دارد.

ساعت کار مرکز خرید الکرامه: از ۱۰ تا ۲۲

آدرس مرکز خرید الکرامه دبی: ۲ کیلومتری بندر رشید، نزدیکی خور دبی

مرکز خرید الکرامه
مرکز خرید الکرامه

با هم گشتی زدیم در مراکز خرید دبی و با بهترین آن‌ها آشنا شدیم. شما تابه حال به کدام یک از این مراکز رفته‌اید؟ به نظرتان نقاط منفی و مثبت مرکز خریدی که به آن رفته‌اید چه چیزهایی‌ست؟ اگر تجربه خرید در دبی را دارید، آن را با ما در میان بگذارید و ما را در بهبود این مطلب یاری کنید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های دبی کلیک کنید.