قیمت غذا در دبی از نکات مورد نیاز بسیاری از توریست‌هاست. دبی را باید سرزمین رستوران‌ها و کافه‌های لوکس نامید. شما هم از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنید در دبی هزینه‌ی غذا گران از آب درمی‌آید؟ سفرزون در این مقاله قیمت غذا در دبی را توضیح می‌دهد. مناسب با بودجه‌ی خودتان، می‌توانید غذای دلخواه‌تان را در سفر به دبی میل کنید.

قیمت فست‌فود در دبی

قیمت غذا در دبی - کافه انتار ۱
رپ‌های کافه آنتار را به شما پیشنهاد می‌کنیم

فست‌فودها خوشمزه و ارزان هستند؛ غذاهایی که سریع آماده می­شوند. وقتی در دبی هستید حتما به فست فودهای محلی بروید. خوراکی­ها و نوشیدنی­های کافه «آنتار» در بین شهروندان دبی بسیار معروف است؛ چون هم خوشمزه است و هم ارزان! در کافه آنتار همبرگر فقط ۱۳ درهم یا ۴ دلار است. رپ‌های کافه آنتار را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ ساندویچی که لطافت نان آن شبیه به آب شدن پشمک در دهان است. سفر به دبی و لذت چشیدن طعم این غذا را از دست ندهید.


در سفرزون بخوانیدراهنمای سفر به دبی ، از ویزا تا خوشگذرانی و محله‌های معروف


قیمت ساندویچ در دبی

قیمت غذا در دبی - شاورمای حسن مطر ۱
طعم تازه‌ی شاورمای مرغ در رستوران «حسن مطر»

در دبی یک جور ساندویچ هم پیدا می‌شود که در میان بومی‌ها به ساندویچ «حسن مَطَر» معروف است. درون این ساندویچ، مرغ تند و سیب‌زمینی سرخ‌شده می‌گذارند. قیمت این ساندویچ خیلی ارزان است؛ فقط ۶ درهم یا ۲ دلار برای آن می‌پردازید. یک جور ساندویچ «شاورمای» سنتی هم وجود دارد که قیمت آن ۵ درهم یا ۱ دلار است. این ساندویچ ترکیبی است از فیله‌ی مرغ و یک نان سبک.


در سفرزون بخوانید : رستوران های دبی را بهتر بشناسیم ، تجربه یک طعم خوب


قیمت غذا در دبی و یک انتخاب مقرون به‌صرفه

قیمت غذا در دبی - ریم البداوی ۱
در رستوران «ریم البداوی» از طعم غذای خاورمیانه‌ای لذت ببرید

بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد، قیمت غذا در دبی، بسیار به‌صرفه است. هزینه‌ی غذا در کشور می‌تواند برای سفر شما خرج بزرگی نباشد؛ به شرط آن که دنبال خوردن غذا در رستوران‌های خاص و خیلی شیک نباشید. تنوع تنوع غذایی در دبی بالاست. یکی از رستوران‌های مقرون‌ به‌صرفه‌ی دبی، رستوران «ریم البداوی» است. این رستوران غذاهای خاورمیانه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کند و فضای دلنشینی هم دارد.

قیمت غذا در دبی - ساندویچ ۱
ساندویچ‌های خوب و مقرون‌به‌صرفه، یک انتخاب غذایی مناسب در دبی

ریم البداوی یک رستوران زنجیره‌ای است. این رستوران در سراسر دبی شعبه دارد؛ از «جُمیرا» تا «دُبی مارینا» و مرکز شهر. در این رستوران غذاهایی مثل «حُمُص»، «سیب‌زمینی تند» و «دلمه‌ی برگ مو» سرو می‌شود. این غذاها قیمت مناسبی دارند و حدود ۲۵ درهم یا ۷ دلار هزینه برمی‌دارند. بهترین روش صرفِ غذا در این رستوران‌ها این است که پیش‌غذاهای زیادی انتخاب کنید. بگذارید چاشنی غذا پرزهای زبان‌تان را نوازش کند و از طعم غذای خاورمیانه‌ای لذت ببرید.

غذا با شکسپیر و شرکاء

قیمت غذا در دبی - شکسپیر و شرکا ۱
به صرف غذا و صمیمت در «شکسپیر و شرکا»

رستوران دیگری هم به نام «شکسپیر و شرکاء» وجود دارد. از شباهت نام این رستوران با کتاب‌فروشی قدیمی شکسپیر و شرکاء در «پاریس» تعجب نکنید. آن‌جا غذای روح می‌فروشند و این‌جا غذای جسم! در این رستوران، غذاهای معروف بین‌المللی هم پیدا می‌کنید؛صبحانه‌ی انگلیسی ۵۷ درهمی یا ۱۶ دلاری و «اسپرینگ رُل‌»های ۳۶ درهمی یا ۱۰ دلاری. چیدمان داخلی رستوران کمی قدیمی و صمیمانه است. این رستوران در سراسر خاورمیانه شعبه دارد.


در سفرزون بخوانید : جاهای دیدنی دبی و لذت تفریح در یک شهر مدرن


قیمت غذا در رستوران‌های لوکسِ دُبی

قیمت غذا در دبی - باگتل a
تجربه‌ی غذا در رستوران لوکس «باگِتِل»

بعضی‌ها دوست دارند در سفرشان، رستوران‌های مدرن و لوکس را امتحان کنند. اگر پایِ دُبی در میان باشد، نمی‌توان از وسوسه‌ رستوران‌های مُدرن و شیک گذشت. دُبی بهترین رستوران‌های مُدرن و شیک خاورمیانه را دارد. زیبایی‌های برخی از این رستوران‌ها حتی در جهان هم همتا ندارد. نمونه‌ی یکی از این رستوران‌های زیبا، رستوران «باگِتِل» است. باگتل یک رستوران مدیترانه‌ای فرانسوی است که در مرکز شهر دبی است.

قیمت غذا در دبی - باگتل b
در «باگتل» غذاهای خاص را امتحان کنید

این رستوران غذاهای متنوعی داره؛ از خاویار ۱۵۰ دلاری تا غذاهایی بین ۱۲۱ تا ۱۸۹ دلار. اگر بودجه‌اش را دارید، می‌ارزد که سری هم به رستوران باگتل بزنید.

چشیدن طعم غذای اصیل عربی در رستوران الایوان

قیمت غذا در دبی - رستوران الایوان ۱
رستوران «الایوان» جایی برای آن‌ها که غذای عربی دوست دارند

برای آن‌ها که غذای عربی اصیل دوست دارند، رستورانی معروف هم در «برج العرب» را پیشنهاد می‌کنیم. این‌جا یک رستوران بسیار عالی است. رستوران «الایوان» یک بوفه‌ی ناهار دارد که قیمت غذای آن برای هر نفر ۱۲۳ دلار تمام می‌شود. بوفه‌ی شام این رستوران هم ۱۳۷ دلار برای هر نفر هزینه دارد. اگر بودجه‌اش را داشتید و دل‌تان می‌خواست برای غذا در دبی بیشتر هزینه کنید، این رستوران را از دست ندهید.

قیمت غذا در دبی - برج‌العرب ۱
با رفتن به رستوران الایوان می‌توانید درون هتل هفت ستاره‌ی برج‌العرب تماشا کنید

با رفتن به رستوران الایوان می‌توانید درون هتل هفت ستاره‌ی برج‌العرب را تماشا کنید؛ همچنین می‌توانید یک غذای عربی ناب را هم تجربه کنید. البته قیمت غذا در دبی را نباید با این رستوران سنجید. تِمِ دکورِ الایوان خاورمیانه‌ای است و یکی از بهترین جاذبه‌های توریستی این شهر است.