بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه، خوانی پر از خوراکی‌های خوشمزه پیش روی مشتریان گسترده‌اند. در این کافه رستوران‌ها هر خوراکی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید، پیدا می‌شود. خوشبختانه این کافه‌ رستوران‌ها در گوشه‌و‌کنار شهریار پراکنده‌اند. به لطف این شرایط، هر زمان که احساس گرسنگی کردید یا اینکه گلوی‌تان خشک شد، کافی است سری به یکی از این کافه رستوران‌ها بزنید و با خوردن جرعه‌‌‌ای نوشیدنی گوارا یا خوراکی‌های خوشمزه، حسابی تجدید قوا کنید. آوازه این کافه‌ رستوران‌ها در سرتاسر شهریار پیچیده است. با این حال از آنجایی که رسم داریم بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه فهرستی آماده کرده‌ایم از بهترین کافه و رستوران های شهریار. در این فهرست در کنار اطلاعاتی سودمند از این کافه رستوران ها، شماره تماس و آدرس آن‌ها را مطرح می‌کنیم تا به‌راحتی کافه دلخواه را پیدا کنید و حسابی مشغول کافه‌گردی شوید.

کافه اکلانژ اندیشه

کافه اکلانژ

اکلانژ، کافه رستورانی بسیار خوشنام و معتبر است که شعبه‌ای در شهریار دارد. اکلانژ به هزارویک دلیل یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه است. اولین چیزی که در کافه اکلانژ شعبه اندیشه خودنمایی می‌کند، دکوراسیون شیک و مدرن این مکان است. این دکوراسیون در کنار اینکه جلوه‌ای امروزی و جوان‌پسند دارد، سرشار از آرامش است. از خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های این کافه نیز هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. باریستا این کافه رستوران، طیف بسیار گسترده‌ای از انواع خوراکی‌ و نوشیدنی را برای مشتریان آماده می‌کند. قهوه‌های جانانه، آیس‌های هوس‌برانگیز، شِیک‌های خوشمزه، دمنوش‌های سالم، اسموتی‌های مقوی و شربت‌های گوارا در منوی اکلانژ مشاهده می‌شود. از آنجایی که با یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه روبه‌رو هستیم، غذاهای خوشمزه‌ای نیز در این کافه رستوران سرو می‌شود.

در این زمینه می‌توان به انواع پیتزا، سوخاری‌ و پاستا، اشاره کرد. سالادهای خوشمزه و برگرهای آبدار را هم به این خوراکی‌ها اضافه کنید. به علاقه‌مندان صبحانه‌های گرم نیز این نوید را بدهیم که کافه رستوران اکلانژ شعبه اندیشه، صبحانه‌‌های پُروپیمانی برای مشتریان آماده می‌کند. این کافه رستوران مکان مناسبی برای برگزاری جلسه‌های دورهمی و قرارهای دونفره است. کافه رستورانی که از آن صحبت می‌کنیم از ابتدای روز تا پاسی از شب پذیرای کافه‌گردهاست. به لطف این شرایط، هر زمان که هوس فنجانی قهوه کردید، می‌توانید راه کافه رستوران اکلانژ را در پیش بگیرید. انصافاً‌ باید گفت این کافه رستوران از لحاظ قیمت نیز در گروه یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه با قیمتی مناسب قرار دارد. باریستا کافه رستوران شهریار یدطولایی در سرو قهوه دارد. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه اکلانژ شدید، حتماً‌ قهوه‌ای این کافه رستوران را امتحان کنید.

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۴۶۳۸۶۱

آدرس: شهریار، اندیشه، بلوار آزادی.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مکان های دیدنی تهران کلیک کنید.

رستوران ارکیده شهریار

کافه و رستوران های شهریار یکی از دیگری بهتر هستند. اما اگر به دنبال گل سرسبد این مجموعه‌های غذایی می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً راه رستوران ارکیده شهریار را در پیش بگیرید. علاقه‌مندان خوراکی‌های خوشمزه حتماً‌ نام برند کافه رستوران های ارکیده را شنیده‌اند. این برند معتبر، در چندین شهر بزرگ ایران شعبه دارد که شهریار، یکی از آن‌هاست. کافه رستورانی که از آن صحبت می‌کنیم، با فضایی دل‌انگیز و سرسبز و غذاهای خوشمزه و باکیفیت، به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل شده است. این کافه رستوران در دل محیطی سرسبز و زیبا خودنمایی می‌کند. وجود گل‌ها و گیاهان در گوشه‌وکنار کافه رستوران، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را ایجاد کرده است.

در فضای بیرونی کافه رستوران، میز و صندلی‌هایی در کنار درختان و گل‌ها قرار گرفته‌اند که فضایی دنج و رمانتیک را برای صرف غذا فراهم می‌کنند. کافه رستوران ارکیده شهریار منوی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مشتریان فراهم کرده است. از جمله غذاهای پرطرفدار این رستوران می‌توان به کباب کوبیده، جوجه کباب، چلوخورشت قیمه، چلوخورشت بادمجان، پاستا، پیتزا و انواع سالاد اشاره کرد. سرآشپز این کافه رستوران دقت زیادی برای استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت در تهیه غذاها استفاده دارد. در نتیجه غذاها و نوشیدنی‌ها با طعمی لذیذ و دلچسب سرو می‌شوند.

انصافاً باید گفت خدمات رفاهی و برخورد کارمندان این مجموعه غذایی نیز زبانزد کافه‌گردهاست. پرسنل رستوران خوش‌برخورد و مسلط هستند و با دقت و سرعت سفارشات را آماده و سرو می‌کنند. اگر به دنبال یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار هستید که فضایی دل‌انگیز و سرسبز، غذاهای خوشمزه و باکیفیت و سرویس عالی داشته باشد، در انتخاب کافه رستوران ارکیده شک نکنید. اگر حرف ما را زمین نینداختید و راهی کافه رستوران شهریار شدید، مواظب انگشتانتان باشید!

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۲۵۱۶۱۶

آدرس: شهریار، میدان نماز، خیابان مطهری، تقاطع بهشتی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاهای دیدنی شهریار کلیک کنید.

کافه پارادایس

بهترین کافه و رستوران های شهریار همگی جاذبه‌های چشمگیری برای کافه‌گردی و صرف وعده‌‌ای غذای شاهانه دارند. یکی از این کافه رستوران ها که حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد، کافه پارادایس است. پارادایس، درواقع باغ رستورانی بزرگ است که محیطی سرسبز دارد. به لطف این محیط سرسبز، کافه پارادایس انتخاب مناسبی برای کافه‌گردهایی است که می‌خواهند همراه اعضای خانواده یا گروهی از دوستان، ساعتی را در یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار سپری کنند. از لحاظ غذا نیز خاطرتان جمع باشد خوراکی را سراغ نداریم که در منوی خوش‌ رنگ‌و‌لعاب کافه پاردایس خودنمایی نکند. انواع پیش‌غذا، نوشیدنی، کباب، استیک، پاستا و سوخاری در این کافه رستوران آماده می‌شود. به علاقه‌مندان خوراکی‌های فست‌فودی نیز این نوید را بدهیم که ساندویچ‌های خوشمزه‌ای در کافه پارادایس پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

از این خوراکی‌های خوشمزه که بگذریم، به منوی جانانه‌ای از نوشیدنی‌های گوارا می‌رسیم. آیس آمریکانو، آیس لاته توت فرنگی، موکتل ایتالیانو، ویتامین بار و دمنوش‌های گوارایی در این کافه رستوران سرو می‌شود. پاردایس بی‌دلیل به یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه تبدیل نشده است. در این کافه رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود. پارادایس در مکانی خوش‌مسیر در شهریار واقع شده است. به لطف این شرایط، کافه‌گردها و علاقه‌مندان خوراکی‌های خوشمزه، به‌راحتی به این کافه‌ رستوران دسترسی دارند. مدیر این کافه رستوران مکانی روباز را برای مشتریان در نظر گرفته است. به همین دلیل کافه‌گردها می‌توانند در این فضای روبا‌ز بنشینند و در کنار خوردن خوراکی‌های خوشمزه از هوای آزاد لذت ببرند. از لحاظ قیمت نیز کافه رستوران پارادایس، قیمتی رقابتی نسبت به دیگر کافه رستوران های شهریار دارد. تمامی این ویژگی‌ها دست‌به‌دست هم داده تا شب‌و‌روزهای تعطیل، جای سوزن انداختن در این کافه رستوران نباشد.

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۲۷۸۳۹۹

آدرس: شهریار،تعاون،بلوار شهید کلهر.

کافه هورس

کافه هورس (Horse) را به کافه‌گردهایی پیشنهاد می‌کنیم که که دنبال خوراکی‌های خاص در بین بهترین کافه و رستوران های شهریار می‌گردند. این کافه رستوران، منویی پروپیمان از خوراکی‌های خاص دارد. در این زمینه می‌توان به طیف گسترده سوشی‌های این کافه رستوان اشاره کرد. سالمون توبیکو، سالمون اسموک، دراگون رول، ماکی کرپ، سالمون فرش و سالمون تورچ در گروه خوراکی‌های خاصِ کافه هورس قرار می‌گیرند. در این کافه رستوران، پیتزاهایی پیش روی مشتری قرار می‌گیرد که نظیر آن‌ها را در کمتر جایی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه سراغ داریم. در این زمینه می‌توان به پیتزا بیکن، پیتزا مکزیکانو، پیتزا پپرونی، پیتزا سبزیجات و پیتزا پستو و گوشت اشاره کرد. به‌علاقه‌مندان کباب‌های آبدار نیز این وعده را بدهیم که کافه هورس کباب‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد.

انصافاً باید گفت لذت نوشیدن فنجانی نوشیدنی گوارا در کافه‌ای شیک و اشرافی دوچندان می‌شود. اگر شما هم از آن دسته کافه‌گردهایی هستید که دل در گرو نوشیدنی‌های خوشمزه‌ کافه‌ای دارند، پیشنهاد می‌کنیم آدرس کافه هورس را حتماً به یاد داشته باشید. باریستا این کافه، نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای آماده می‌کند. اسکارلت، ویولت، بری‌بوره، رد پپر، موهیتو، پیکاچو و کیوپانچ، به‌عنوان نوشیدنی‌های خو‌ش‌طعم کافه هورس شناخته می‌شوند. لذت چشیدن این نوشیدنی‌های خوشمزه، موهبتی است که کافه‌گردها به‌خوبی قدر آن را می‌دانند. به ویژگی‌هایی که گفتیم، محیطی آرام و دلنشین را نیز اضافه کنید. فضای داخل کافه هورس، جان می‌دهد برای مهمانی‌های خودمانی و شام‌های دونفره و عاشقانه. برخورد شایسته کارمندانِ کافه هورس، غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا، این مکان را به یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار و اندیشه تبدیل کرده است.

شماره تماس: ۰۹۱۲۳۶۲۰۱۶۲

آدرس: شهریار، اندیشه، فاز یک، روبه‌روی فرهنگسرای ایثار، نبش ارغوان ۱۶.

کافه رستوران درخشان شهریار

با مطالعه فهرست بهترین کافه و رستوران های شهریار، حتماً به این نتیجه رسیده‌اید که مدیران این کافه رستوران‌ها رقابت تناتنگی با هم دارند. خوشبختانه این رقابت به نفع مشتریان تمام شده و هر کدام از این کافه رستوران‌ها در تلاش هستند تا خدمات بهتر، نوشیدنی‌هایی خوشمزه‌تر و امکاناتی شایسته‌تر داشته باشند. برای نمونه می‌توان به کافه رستوران درخشان شهریار اشاره کرد. این کافه رستوران، محیطی خانوادگی و دوستانه دارد. از جذابیت‌های بصری کافه رستوران درخشان شهریار نیز هر چقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. در حین ورود به این کافه رستوران، چشم شما به منظره‌ای سرسبز و تماشایی میفتد. این منظره از جاذبه‌های داخلی کافه رستوران درخشان شهریار حکایت دارد. از زیبایی‌های این کافه رستوران که بگذریم، به طعم خوش نوشیدنی‌‌ها و خوراکی‌های آن می‌رسیم. نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای کافه‌ای در منوی این مجموعه غذایی مشاهده می‌شود.

هر زمان که از گشت‌و‌گذار در شهریار خسته شدید و خواستید گلویی تازه کنید، به یاد نوشیدنی‌های گوارای کافه رستوران درخشان شهریار بیفتید. این کافه رستوران مکانی اشرافی برای صرف غذاهای شاهانه به‌حساب می‌آید. در کافه رستوران درخشان، همیشه بساط جوجه کباب، کباب لقمه، کباب سلطانی، خورشت، ماهی و دیزی‌های فردِاعلا به‌راه است. به قلیانی‌ها نیز این نوید را بدهیم کافه رستوران شهریار مکانی روباز برای قلیانی‌ها و سیگاری‌ها دارد. به ویژگی‌هایی که گفتیم، پخش موسیقی زنده را هم اضافه کنید. ناگفته پیداست لذت نوش‌جان کردن غذاهای خوشمزه با شنیدن موسیقی زنده دوچندان می‌شود. کافه رستوران شهریار فاصله‌ای مناسب با بسیاری از ویلاهای درجه‌یک این منطقه دارد. در نتیجه این کافه رستوران، گزینه‌ای است مناسب برای افرادی که ویلا اجاره کرده‌اند و می‌خواهند غذایی جانانه به بدن بزنند.

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۲۷۵۷۵۰

آدرس: شهریار، بلوار کلهر، جنب بستنی آوازه.

مجموعه گردشگری ارباب شهریار

بهترین کافه و رستوران های شهریار، امکانات همه‌چیز تمام دارند. با این حال بعید می‌دانیم در بین تمامی این مجموعه‌های غذایی، مجتمعی با ویژگی‌های مجموعه گردشگری ارباب شهریار پیدا کنید. این مجموعه با رستورانی شیک و کافه‌ای اعیانی، بدون شک یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار است. سرآشپز و مدیران این مجموعه گردشگری، اهمیت ویژه‌ای برای طعم‌خوش غذا قائل هستند. در نتیجه مواد اولیه خوراکی‌های این رستوران، همیشه تازه است و خوش‌پخت. مجموعه گردشگری ارباب شهریار، سبک‌و‌سیاقی سنتی دارد تا یاد و خاطره‌ روزهای خوش گذشته را در ذهن مشتریان تداعی کند. به همین دلیل خوراکی‌های این مجموعه در سینی‌های مِسی سرو می‌شود. این مجموعه غذایی در گروه هترین کافه و رستوران های شهریار با امکان استعمال قلیان قرار دارد. شرایط استفاده از قلیان در محیط باز این مجموعه مهیاست تا دیگر حرم شخصی و رفاه مشتریان قلیانی و غیر قلیانی رعایت شود.

آوازه خوش مجموعه گردشگری ارباب شهریار به دلیل غذاهای ایرانی خوشمزه بر سر زبان‌ها افتاده است. سرآشپز این مجموعه غذایی، کباب‌هایی درست می‌کند که نظیر آن‌ها را سراغ نداریم. ماهی‌های خوش‌طعم، خورشت‌های هوس‌برانگیز و جوجه‌های آبدار را نیز به خوراکی‌های خوشمزه مجموعه گردشگری ارباب شهریار اضافه کنید. به خوراکی‌هایی که گفتیم، غذاهای فست‌فودی را هم اضافه کنید. پیتزاها و برگرهای مجموعه گردشگری ارباب شهریار حرف ندارد. از آنجایی که یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار در این مجموعه گردشگری جا خوش کرده است، نوشیدنی‌های کافه‌ای بسیار خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. چای و دمنوش، کافه‌‌ گلاسه و قهو‌ه‌های فردِاعلا،‌ شِیک‌های خوش‌ رنگ‌و‌لعاب و کیک‌های وسوسه‌برانگیز در منوی کافه این مجموعه گردشگری مشاهده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر راه این مجموعه غذایی را در پیش گرفتید، حتماً‌ چلوگردن‌های ارباب را امتحان کنید.

آدرس: شهریار، بلوار مصطفی خمینی

شماره تماس: ۰۲۱۶۵۲۹۵۱۷۴

کافه ماهور

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید در کنار کیفیت خوراکی‌ها و دکوراسیون یک کافه، قیمت نوشیدنی‌ها و غذاهای آن نقش مهمی در انتخاب کافه دلخواه دارد. به همین دلیل اگر به دنبال یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار می‌گردید که خوراکی‌های خوش‌قیمت و نوشیدنی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به کافه ماهور بزنید. این کافه محیطی دنج‌‌و‌خودمانی برای کافه‌گردها فراهم کرده است. کافه ماهور آدرس سرراست و خوش مسیر دارد. به لطف این شرایط، به‌راحتی می‌توانید در کمترین زمان ممکن، به کافه ماهور برسید و خودتان را مهمان فنجانی نوشیدنی گوارا کنید. این کافه در کنار نوشیدنی‌های خوش‌طعم، خوراکی‌های خوشمزه‌ای هم دارد. انواع کیک‌های هوس‌برانگیز در منوی کافه ماهور خودنمایی می‌کند. کافه ماهور به دلیل داشتن محیطی دنج و آرام به یکی از بهترین کافه و رستوران های شهریار تبدیل شده است.

محیط این کافه به‌اندازه‌ای خودمانی و آرامش‌بخش است که به‌راحتی می‌‌توانید خستگی بگیرید و انرژی از دست رفته خود را باز یابید. از خوراکی‌های خوشمزه این کافه که بگذریم، به رفتار شایسته و مهمان‌نوازی کارمندان کافه ماهور می‌رسیم. مطمئن باشید خاطره روی خوش و مهمان‌نوازی پرسنل کافه ماهور برای همیشه در ذهن شما باقی می‌ماند. کافه‌‌ای که از آن صحبت می‌کنیم به چند نمونه از بهترین جاهای دیدنی شهریار نزدیک است. این کافه فاصله بسیاری کمی با پارک آبی سوپارک دارد. درواقع این پارک فقط ۳.۶ کیلومتر از کافه ماهور دورتر است. بازار بزرگ ایرانی اسلامی نیز جاذبه دیگری از جاهای دیدنی شهریار است که در فاصله‌ای چند قدیمی از کافه ماهور جا خوش کرده است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۴۸۴۹۱۴

آدرس: تهران، فار ۴ شهر جدید اندیشه.

سخن پایانی

بهترین کافه و رستوران های شهریار را با این هدف معرفی کردیم تا کافه‌گردی جانانه را تجربه کنید و حسابی به شما خوش بگذرد. همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، کافه‌ و رستوران های دیگری نیز وجود دارد که به‌راحتی در فهرست بهترین کافه و رستوران های شهریار قرار می‌گیرند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه‌‌هایی سودمند و خاطره‌هایی شیرین از کافه‌گردی در شهریار دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.