سوئیتی‌‌لند، از آن دسته برندهای خوشنامِ بستنی است که توانسته با عرضه بستنی‌های طبیعی و خوشمزه، جای خود را در دل بستنی‌دوست‌ها باز کند. علاقه‌مندان بستنی به‌خوبی می‌دانند که صنعت‌بستنی‌سازی، پیشرفت‌های چشمگیری در چند دهه اخیر داشته‌ است. خوشبختانه برند سوئیتی‌لند با جدیدترین دستاوردهای این صنعت همگام است. در بستنی‌های این برند، خبری از رنگ‌های مصنوعی و ترکیبات ناسالم نیست. به لطف این ویژگی‌ها، با بستنی‌هایی روبه‌رو هستیم که در کنار طعمی خوش، سلامت وجود نازنین بستنی‌دوست‌ها را تضمین می‌کنند. ویژگی‌های بستنی‌های سوئیتی‌لند به‌اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. آگاهی از این ویژگی‌ها، باعث‌شده تا بستنی‌دوست‌ها با چشم بسته به سوئیتی‌لند اعتماد کنند. طعم خوش بستنی‌‌های این برند برای همیشه زیر دندان آن‌ها باقی می‌ماند. در ادامه با هم نگاهی به برتری‌های بستنی‌های سوئیتی‌لند میندازیم که مطمئن هستیم در کمتر بستنی نظیر آن‌ها را سراغ داریم.

طعم خوش بستنی‌های ایتالیایی

طعم خوش بستنی‌های ایتالیایی

بستنی‌، از آن دسته خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که دیرینگی آن به هزاران سال پیش باز می‌گردد. چینی‌ها، اولین مردمانی بودند که بستنی را ابداع کردند. پس از مدتی، آوازه طعم خوش بستنی به کشورهای دور و نزدیک رسید. در نتیجه ایتالیایی‌ها، برای ساخت بستنی آستین بالا زدند. به همین دلیل، مردمان این سرزمین در گروه نخستین ملت‌های اروپایی قرار دارند که طعم خوش بستنی را چشیده‌اند. جالب است بدانید بستنی‌های ایتالیایی، ترکیباتی بسیار خوشمزه و طبیعی دارند. به علاقه‌مندان بستنی، این نوید را بدهیم که طعم بستنی‌های سوئیتی‌لند‌ با بستنی‌های ایتالیایی مو نمی‌زند. این شرایط باعث شده تا به‌رغم اینکه با بستنی ایرانی روبه‌رو هستیم، طعم خوش بستنی‌های ایتالیایی را تجربه کنیم.

ترکیبات سالم و طبیعیِ بستنی‌ سوئیتی‌لند

هدف اصلی سوئیتی‌لند، سلامت وجود نازنین مشتریان است. در نتیجه برای رسیدن به این هدف، ترکیباتی سالم و صددرصد طبیعی در بستنی‌های سوئیتی‌لند استفاده می‌شود. برای تعریف از کیفیت و سلامت بستنی‌های سوئیتی‌لند، کافی است به این نکته اشاره کنیم که این بستنی‌ها، نسبت به بیشتر بستنی‌های موجود در بازار، مقدار ۵۰ تا ۶۰ درصد کالری کمتری دارند. جالب‌ است بدانید حتی ماست‌بستنی نیز به لحاظ داشتن کالری کمتر به پای بستنی‌های سوئیتی‌لند نمی‌رسد. کالری بستنی‌های سوئیتی‌لند ۲۰ درصد کمتر از ماست‌بستنی است. جالب‌تر اینکه بستنی‌های میوه‌ای این برند با لبنیات درست نمی‌شود. در نتیجه عزیزان گیاه‌خوار و افرادی که به خوردن بستنی‌های متفاوت و خوشمزه علاقه دارند، با خیال راحت می‌توانند بستنی‌های میوه‌ای سوئیتی‌لند را امتحان کنند.

ترکیبات سالم و طبیعیِ بستنی‌ سوئیتی‌لند

فرصتی برای هنرنمایی بستنی‌دوست‌ها

سوئیتی‌لند در کنار ترکیبات اصلی بستنی، ویترینی خوش‌رنگ‌و‌لعاب از خوراکی‌های خوشمزه را پیش روی بستنی‌دوست‌ها قرار داده است. در این ویترین، اسمارتیز‌های هوس‌برانگیز، ترافل‌های رنگارنگ، شوکورول‌های خوش‌طعم، کیک‌های براونی و انواع خوراکی‌های خوشمزه‌ خودنمایی می‌کند. وجود این خوراکی‌های خوشمزه، طعم بستنی‌های سوئیتی‌لند را دوچندان می‌کند. تمامی خوراکی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، در حالت سلف‌سرویس عرضه می‌شود. در نتیجه مشتریان فرصتی‌ پیدا می‌کنند تا حسابی خودشان را تحویل بگیرند و دلی از عزا در بیاورند. از طرف دیگر چیدمان این خوراکی‌های روی بستنی به لحاظ بصری نیز جذاب و هوس‌برانگیز است. اینجاست که شرایطی در سوئیتی‌لند فراهم می‌شود تا بستنی‌دوست‌ها، سلیقه‌‌های خود در بستنی‌آرایی را به رخ یکدیگر بکشند و حسابی هنرنمایی کنند.

فرصتی برای هنرنمایی بستنی‌دوست‌ها

بهبود عملکرد قسمت‌های مختلف بدن با بستنی‌های سوئیتی‌لند

برای شما گفتیم که بستنی‌های میوه‌ای سوئیتی‌لند با لبنیات درست نمی‌شود. به همین دلیل این بستنی‌ها لاکتوز ندارد. از طرف دیگر افراد بسیاری هستند که به لاکتور حساسیت دارند. اینجاست که یکبار دیگر، ویژگی‌های برجسته بستنی‌های سوئیتی‌لند جلوه‌نمایی می‌کند. به افراد حساس به لاکتوز این نوید را بدهیم که هرچقدر دلشان خواست می‌توانند بستنی سوئیتی‌لند نوش‌جان کنند. درواقع می‌توان گفت ترکیبات این بستنی‌ها به‌گونه‌ای است که نه‌تنها با بسیاری از عارضه‌های جسمی سازگاری دارد، بلکه باعث تقویت قسمت‌های مختلف بدن می‌شود.

بهبود عملکرد قسمت‌های مختلف بدن با بستنی‌های سوئیتی‌لند

این بستنی‌ها جذب کلسیم را در دستگاه گوارش بهبود می‌بخشند. در نتیجه با خوردن بستنی‌های پایه شیر سوئیتی‌لند، احتمال ابتلا به پوکی استخوان به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر همان‌گونه که می‌دانید، بدن کودکان برای رشد استخوان نیاز بیشتری به کلسیم دارد. به این ترتیب می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید و در کنار اینکه فرزند دلبندتان را مهمان بستنی خوشمزه با طعمی خاص می‌کنید، از دریافت کلسیم لازم برای بدن کودکان نیز مطمئن شوید.

سوئیتی‌لند در سرتاسر شهر

بستنی از آن دسته خوراکی‌هایی است که در هر شرایطی می‌چسبد. این نوید را به بستنی‌دوست‌ها بدهیم که شعبه‌های این برند، سرتاسر شهر را پوشش داده‌اند. در نتیجه هر کجا که هوس بستنی کردید، کافی است سری به یکی از شعبه‌های سوئیتی‌لند بزنید. این شعبه‌ها همگی در مکان‌های خوش‌مسیری قرار دارند تا به‌راحتی راه سوئیتی‌لند را در پیش بگیرید. شعبه‌‌های سوئیتی‌لند از این قرار هستند:

  • شهرک غرب، خیابان درختی؛
  • پاساژ تندیس؛
  • دولت‌آباد؛
  • نیایش‌مال؛
  • تیراژه ۲؛
  • همیلا سنتر؛
  • ایران مال
  • باملند

سخن پایانی

سوئیتی‌لند، برندی است که نبض دنیای بستنی را در اختیار دارد. بستنی‌های این برند با فرمولی خاص تهیه می‌شوند. این فرمول در کنار اینکه ترکیباتی سالم و مقوی دارد، بسیار خوشمزه است. مطمئن باشید با سفارش بستنی‌های سوئیتی‌لند، طعم خوش این بستنی‌ها برای همیشه زیر زبان شما و عزیزانتان باقی می‌ماند.