بهترین رستوران عربی در تهران کجاست؟ چشیدن طعم غذاهای بین‌المللی یکی از جذاب‌ترین لذت‌هایی است که انسان می‌تواند در زندگی تجربه کند. فرهنگ‌های غذایی حتی در همین کشور خودمان هم آن‌قدر متنوع و خاص است که هر ذائقه و سلیقه‌ای را راضی می‌کند. حالا فکر کنید چنین تجربه‌ای را قرار است با غذاهای ملل داشته باشید! سراغ هر کشور و فرهنگ غذایی را که بگیرید، بهترین‌ها و خوشمزه‌ترین‌ها در انتظار شماست. از نوشیدنی و دسرهای مختلف گرفته تا پیش‌غذاها و غذای اصلی اما همیشه هم دسترسی به این غذاها آسان نیست!

نه، صبر کنید؛ یک راه آسان هست که می‌توان از آن استفاده کرد! رستوران‌های خاص و بین‌المللی که ممکن است در جای‌جای کشور به آنها دسترسی پیدا کنید احتمالاً بهترین، ‌کم‌خرج‌ترین و حتی آسان‌ترین راه چشیدن غذاهای ملل است. این مطلب از سفرزون قرار است سری بزنیم به بهترین و معروف‌ترین گزینه‌هایی که بین رستوران عربی در تهران وجود دارد. اگر شما هم دوست دارید تجربه طعم‌های مختلف، به‌خصوص غذاهای عربی را داشته باشید، این مطلب برای شماست:

رستوران دمشق الاصیله

رستوران عربی در تهراناگر می‌خواهید طعم یک فلافل خوشمزه و به‌یادماندنی را بچشید، دمشق الاصیله پیشنهاد جذابی باید باشد! این رستوران بین مشتریانش به کیفیت و طعم خوشمزه فلافل‌ها و شاورما معروف شده و حسابی طرف‌دار پیدا کرده است. البته کمی در سرویس‌دهی کند هستند و برای آوردن سفارش‌ها نیاز به زمان بیشتری دارند. اگر این موضوع برای شما مسئله‌ای نیست و می‌توانید مدت‌زمان بیشتری در رستوران بمانید، حداقل یک‌بار تجربه خوردن غذا در این رستوران پیشنهاد می‌شود.

آدرس: خیابان ده حقی، بین بلوار ابوذر و نبرد، پلاک ۱۲۷

شماره تماس: ۳۳۲۲۹۹۷۲ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران هندی در تهران | گذری به غذاهای پر از ادویه هندی

رستوران عربی الحریرا

الحریرا ونک یکی از بهترین گزینه‌های رستوران عربی در تهران است که فضایی شیک، پرسنلی حرفه‌ای و غذای بسیار باکیفیتی دارد. اگر می‌خواهید برای تجربه اول از خوردن غذاهای این رستوران لذت ببرید، کباب سوری و کباب لبنانی می‌تواند گزینه خوبی باشد.
در الحریرا ساعات هم‌صحبتی و صرف غذای خود را به شنیدن موسیقی‌های اصیل و زیبای عربی و سنتی گره بزنید و لذت دو چندانی از بودن در این رستوران ببرید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و در بخش‌های پیش‌غذا، سالاد، غذای فرنگی، منوی عربی و غذای دریایی به مشتریان ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، کوچه حکیم اعظم، مجتمع مسکونی پارک پرنس، پلاک ١٢

شماره تماس: ۸۸۰۳۸۸۸۳ – ۰۲۱

رستوران باب البحر

باب البحر از آن رستوران‌های مشهور و شناخته شده عربی در تهران است که علاوه بر غذاهای آن، فضای رستوران و دکور آن هم حال و هوای مراکش و لبنان دارد. غذاهای عربی بی‌نظیری در این رستوران سرو می‌شود که ترکیب آن با منظره دلنشین دریاچه چیتگر فراموش‌نشدنی است. سرآشپز رستوران باب البحر عربی است. خیالتان از این بابت راحت باشد که هر غذایی در این رستوران می‌خورید نه‌تنها اسم آن، بلکه طعم و پشتوانه آن هم عربی است.

آدرس: تهران – همت غرب، کاشان جنوب، دریاچه چیتگر، بام لند
شماره تماس: ۴۰۴۴۷۲۸۲ – ۰۲۱

کافه رستوران ابن بطوطه

رستوران عربی در تهرانکافه رستوران ابن بطوطه قبل از هر چیزی با طراحی زیبا، نورپردازی جذاب و فضایی متفاوت و خاص توجه شما را جلب خواهد کرد. نکته قابل‌توجه درباره رستوران ابن بطوطه این است که قرار نیست طراحی زیبا و چشم‌نواز را فقط در دکور رستوران ببینید؛ بلکه غذاها هم به همین اندازه شکیل تزئین شده‌‌اند. این رستوران غذاها خود را در ظروف روحی سرو می‌کند و حتی اگر تمایل داشته باشید می‌توانید قبل یا بعد از غذا قلیان عربی هم درخواست کنید.

منو کافه رستوران ابن بطوطه شامل پیش‌غذا، سوپ، خوراک، سالاد، کباب‌ها، خوراک گریل، غذای اصلی، آیس‌ها، دسرها، شیک‌ها، نوشیدنی گرم، موکتل‌ها، اسموتی، قهوه، اسپرسو بار، چای‌ها و نوشیدنی سنتی است.

آدرس: تجریش، خیابان فناخسرو، نبش سیاوش، بالاتر از تندیس، پلاک ۲۸

شماره تماس: ۲۶۸۵۵۵۶۰ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های لبنانی در تهران | جستجویی لذت‌بخش در طعم غذای اصیل عربی

رستوران لبینا

لبینا یکی از رستوران‌های لبنانی پرطرف‌دار منطقه اندرزگو و قیطریه تهران است. کیفیت خوب، برخورد مناسب کارکنان، سرویس‌دهی متوسط به بالا و دکوراسیون جذاب از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که می‌توانیم از این رستوران برای شما بگوییم. لبینا تا اینجا در کارنامه کاری خود توانسته نمره قبولی کسب کند و درصد رضایت خوبی از مشتریانش کسب کند. اگر می‌خواهید طعم یک غذای لبنانی و عربی خوشمزه را داخل یکی گزینه‌های مختلف رستوران عربی در تهران بچشید، احتمالاً لبینا ناامیدتان نخواهد کرد. حداقل می‌توانید یک‌بار طعم غذای این رستوران را بچشید تا درباره آن تجربه داشته باشید.

آدرس: تهران بلوار اندرزگو، روبروی سه‌راه قیطریه، نبش شریفی منش

۲۲۲۳۱۲۸۵ – ۰۲۱

رستوران الریعان

الریعان را می‌توانیم به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در لیست رستوران عربی در تهران بشناسیم. رستورانی که شبانه‌روزی در حال ارائه سرویس است و با کیفیت بالایی که دارد، توانسته خودش را محبوب و شناخته شده کند. اگر به الریعان رفتید حتماً شاورما این رستوران را امتحان کنید. در کنار کیفیت و سرویس‌دهی خوب این رستوران، قیمت‌ها هم مناسب و به‌صرفه است.

آدرس: نیاوران، خیابان باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، نبش خیابان تبریزی

شماره تماس: ۲۲۷۱۴۱۴۱ – ۰۲۱

کافه رستوران مراکشی ال موراکو

رستوران عربی در تهرانال موراکو رستوران عربی در تهران است که یکی از بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ترین‌های این لیست محسوب می‌شود. رستورانی صاحب‌سبک، غذای خوب، فضای آراسته و دلنشین، کیفیت بالا مواد اولیه و پخش موسیقی زنده از جمله مواردی است که باعث می‌شود ساعات رستوران‌‌نشینی شما در ال موراکو دلچسب باشد. دور از تصور نیست اگر از چنین مجموعه‌ای انتظار قیمت بالا داشته باشید اما نظرها و بازخوردهایی که درباره آن ثبت شده است، نشان می‌دهد ارزش هزینه‌کردن دارد.

آدرس: تهران، یوسف‌آباد، خیابان جهان‌آرا، بین خیابان ۵۳ و ۵۵، مجموعه پذیرایی پارس لوکس، پلاک ۱۵۸

شماره تماس: ۸۸۰۴۱۴۴۴ – ۰۲۱

رستوران مامونیا

مامونیا به سبک غذاها و دکور عربی مشهور است. غذاهایی معطر، باکیفیت و خوش طعم که به معنای واقعی کلمه می‌توانند انتظار شما از یک رستوران عربی در تهران را پاسخ دهند. لم چابس، بشقاب میکس گریل و منو کباب‌های این رستوران جزء گزینه‌های پیشنهادی است. ممکن است گاهی به‌خاطر شلوغی و استقبال زیاد زمان بیشتری برای آماده شدن سفارش شما نیاز باشد اما مامونیا تلاش کرده است تا با کیفیت بهتر و سرویس‌دهی خوب این زمان را برای مشتریان خود جبران کند.

آدرس: ولنجک، خیابان امیرآبادی (بوستان)، بین شانزدهم و هجدهم، جنب بانک آینده، ساختمان ارغوان، پلاک ۲۰

شماره تماس: ۲۶۷۰۷۰۷۴ – ۰۲۱

رستوران زاهد العراقی

رستوران عربی در تهراناگر می‌خواهید یک رستوران متوسط با کیفیت خوب و قابل‌قبول را تجربه کنید که خیلی هم به خرج نیفتید، احتمالاً زا‌هد العراقی گزینه خوبی است. کیفت غذاهای عربی این رستوران خوب است اما لازم نیست بابت این کیفیت توقع پرداخت هزینه بالایی داشته باشید و این نقطه قوت این رستوران است. سرویس‌دهی خوب، برخورد مؤدبانه و مناسب کارکنان و فضای رستوران جزء دیگر امتیازهای مثبت زاهد العراقی است.

آدرس: انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی به سمت دریاچه چیتگر، خیابان ارغوان، میدان موج، ورودی مرکز بام لند، رستوران زاهد العراقی

شماره تماس: ۴۰۴۴۷۱۳۸ – ۰۲۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران ترکیه ای در تهران | معرفی برترین رستوران‌ها برای صرف یک غذای ترکی خوشمزه

 رستوران کوبابا جردن

کافه رستوران کوبابا در قلب خیابان جردن یکی از محبو‌ب‌ترین رستوران‌هایی است تمرکز اصلی آن روی غذاهای عربی، مدیترانه‌ای و لبنانی است. انواع دسرهای عربی مثل حمص، شاورما، شیرین‌‌های ترکیه‌ای و مراکشی مثل کنوفه و باقلوا را در منو آن وجود دارد. کیفیت خوب غذای این مجموعه شما را پیش مهمانان و عزیزانی که دوستشان دارید و می‌خواهید یک وعده غذای لذت‌بخش کنار آنها بخورید، سرافکنده نخواهد کرد! قیمت منو کوبابا گران است اما به نسبت کیفیت، ارزشش را دارد.

آدرس: جردن، نبش خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

شماره تماس: ۲۶۲۰۸۹۵۶- ۰۲۱

 کافه رستوران مغرب

مغرب را به‌عنوان کافه‌رستورانی لوکس و خاص در شمال تهران می‌شناسند. جایی با طراحی خاص که یادآور یکی از بازارهای قدیمی قاهره یا مراکش است. جذاب‌ترین بخش این رستوران میزی مملو از باقلواهای عربی است که برای مشتریان تدارک‌دیده‌شده و گوشه‌ای شیرین از فرهنگ غذایی عرب را هم به مشتریان خود نشان می‌دهد.

آدرس: نیاوران، روبه‌روی خیابان جماران، جنب بانک مسکن

شماره تماس: ۲۲۳۸۳۷۶۶ – ۰۲۱

رستوران عروس لبنان در تهران

رستوران عروس لبنان از جمله رستوران عربی در تهران است که حسابی کارنامه کاری معروفی دارد و توانسته در این سال‌ها نام خود را با لقب بهترین همراه کند. مهم‌ترین چیزی که باعث شده این رستوران تا این اندازه محبوب باشد، کیفیت بالا و سطح اقتصادی آن است. عروس لبنان نشان داده لازم نیست برای میل کردن یک وعده غذای خوب و باکیفیت هزینه زیادی بکنید. می‌توانید یک وعده اقتصادی داشته باشید اما چیزی از کیفیت کم نشود. در این رستوران علاوه بر غذاهای عربی، غذاهای ترکی و دیگر کشورهای خاورمیانه هم سرو می‌شود. منو صبحانه هم از پرطرف‌دارترین وعده‌های این رستوران است.

آدرس: خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، نبش داریوش، پلاک ۱۴، رستوران بین‌المللی عروس لبنان

شماره تماس: ۸۸۴۷۶۹۰۰ – ۰۲۱

 کافه رستوران عربی خیمه

در یکی دیگر از مناطق خوش‌‌آب‌وهوای تهران می‌توانید سری به رستوران عربی خیمه بزنید. طراحی فضای داخلی آن متفاوت و خاص است و به شکل خیمه ساخته شده است. انواع غذاهای عربی و مشهورترین آنها را می‌توانید با یک کیفیت بسیار خوب و عالی در این رستوران میل کنید.

آدرس: نیاوران، خیابان جماران، کوچه لاله، پلاک ۶

شماره تماس: ۲۲۶۳۱۲۱۲-۲۲۶۳۰۹۹۳

رستوران عربی مدائن

رستوران عربی در تهراناگر دوست دارید غذایتان را مهمان یک رستوران عربی در تهران باشید و طعم خوشمزه، زیبایی محیط، کیفیت بالا و ساختن یک خاطره خوش برای شما اولویت دارد، بدون شک باید یک‌بار هم که شده رستوران عربی مدائن را امتحان کنید.

اگر اهل قلیان باشید هم از امکانات رستوران مدائن می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر این، رستوران پارکینگ اختصاصی دارد که خیال شما را از بابت خودرو شخصی‌تان آسوده می‌کند. همه اینها را گفتیم اما از قلم نیندازیم که مدائن یکی از گران‌ترین رستوران عربی در تهران است.

آدرس: خیابان ظفر شرقی، خیابان فرید افشار، بلوار آرش شرقی، پلاک ۴۴

شماره تماس: ۲۲۲۵۲۴۲۰ – ۰۲۱

رستوران لبنانی ایلیبنو

اگر دنبال خوردن غذاهای سنتی و خانگی عربی هستید، ایلیبنو را باید امتحان کنید. اغراق نیست اگر به شما بگوییم طعم خاص و متفاوت غذاهای این رستوران را دیگر نمی‌توانید هیچ‌کدام از رستوران عربی در تهران پیدا کنید. کیفیت غذاها خوب، قیمت‌ها مناسب و طعم و مزه متفاوت و خاص همه چیزهایی است که با ایلیبنو تجربه خواهید کرد.

آدرس: جردن، بالاتر از حقانی، خیابان دیدار شمالی، بین کیش و پدیدار

شماره تماس: ۸۸۲۰۶۶۸۸ – ۰۲۱

جمع‌بندی

پانزده مورد از بهترین، شناخته‌شده‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های عربی تهران را با هم مرور کردیم. بدون شک چشیدن طعم واقعی و خوشمزه غذاهای ملل، به‌خصوص غذاهای عربی یکی از تجربه‌های شیرین و لذت‌بخشی است که نمی‌توان آن را فراموش کرد. شما تجربه رفتن به کدام یک از این رستوران‌ها را دارید؟ کیفیت کدام رستوران عربی در تهران توانسته شما را راضی کند و به‌عنوان بازگشت مجدد، نظر شما را جلب کند؟ اگر نظر کارآمد و راه‌گشایی در این باره دارید، با ما در سفرزون در میان بگذارید.