خیلی از آدم‌ها عاشق کشف رستوران‌های جدید با طعم‌های جدید هستند که بتواند تنوع بی‌نظیری را در غذاهایشان ایجاد کند. در این میان هم رستوران‌های بین‌المللی با طعم غذاهای یک فرهنگ دیگر جایگاه ویژه‌ای دارند. اگر به یکی از کشورهای عربی به‌ویژه لبنان سفر کرده باشید، حتماً طعم فوق‌العاده غذاهای آن را به‌خاطر دارید. رستوران های لبنانی در تهران آن‌قدر طرف‌دار دارند که می‌توان نمونه‌های بسیار خوب و جذاب آن‌ها را در پایتخت پیدا کرد.

saadatrent

در این مطلب از وبلاگ سفرزون می‌خواهیم میان رستوران های لبنانی در تهران گشتی بزنیم و ریه‌هایمان را از بوی خوب غذای خوش‌عطر لبنانی پر کنیم. اگر شما هم طرف‌دار غذاهای لبنانی هستید، در این گشت‌وگذار خوش طعم همراه ما باشید.

 

رستوران باب‌البحر

رستوران های لبنانی در تهرانرستوران باب البحر یکی از جذاب‌ترین و زیباترین رستوران های لبنانی در تهران است که باحال و هوای لبنان فعالیت می‌کند. این رستوران با دکوراسیون فوق‌العاده زیبا آدم را به یاد لبنان و زیبایی‌های آن می‌اندازد و هم‌نشینی این رستوران با دریاچه چیتگر، زیبایی خیره‌کننده‌ای را به آن بخشیده است.

سرآشپز این رستوران لبنانی است و دقیقاً همان طعمی را به شما هدیه می‌کند که اگر در بیروت بودید، آن را می‌چشیدید. همه چیز در این رستوران باکیفیت و خوش طعم است و از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید.

اگر هوس یک غذای اصیل لبنانی در قلب پایتخت کرده‌اید، باب‌البحر را از یاد نبرید.

 

اطلاعات رستوران باب‌البحر

آدرس: تهران، همت غرب، کاشان جنوب، دریاچه چیتگر، بام‌لند، رستوران باب‌البحر

ساعات کاری: ۱۱ صبح الی ۲۳ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۸۲

در سفرزون بخوانید :
رستوران عربی در تهران | سفری با طعم‌ها از لبنان تا مراکش در تهران

 

رستوران عروس لبنان

رستوران های لبنانی در تهرانیکی دیگر از رستوران های لبنانی در تهران رستوران عروس لبنان است که طرف‌داران زیادی دارد. تنوع بسیار بالای غذاهای لبنانی، انواع شیرین و دسرهای بی‌نظیر لبنانی و فضای بسیار ساده و دلنشین این رستوران شما را شیفته خودش می‌کند.

فلافل و شاورما را حتماً در عروس لبنان امتحان کنید تا برای همیشه طعم لذیذ آن‌ها را به‌خاطر داشته باشید. برخورد خوب و محترمانه پرسنل و سرویس‌دهی منظم و به‌موقع باعث شده تا عروس لبنان به عروس رستوران های لبنانی در تهران هم تبدیل شود.

برای یک تنوع هیجان‌انگیز به برنامه غذایی‌تان، خوب است که حتماً عروس لبنان را هم امتحان کنید.

 

اطلاعات رستوران عروس لبنان

آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، بین سهروردی و بهشتی، نبش خیابان داریوش، پلاک ۱۲، رستوران عروس لبنان.

ساعات کاری: ۷ صبح الی ۲۳ شب.

رنج قیمت: متوسط روبه‌بالا

شماره تماس:

۰۲۱۸۸۴۵۷۸۶۲

 

 

رستوران ایلیبنو

رستوران های لبنانی در تهراناگر از آن دسته افرادی باشید که به غذاهای لبنانی و عربی علاقه دارند، حتماً نام رستوران ایلیبنو را شنیده‎اید. ایلیبنو از دیگر رستوران های لبنانی در ایران است که انواع غذاهای سنتی و خانگی لبنانی را طبخ و سرو می‌کند.

شاید بتوان گفت که نمونه و عطروطعم غذاهای رستوران ایلیبنو در هیچ رستوران لبنانی دیگری پیدا نمی‌شود. اگر دوست دارید طعم واقعی غذای اصیل لبنانی را در قلب پایتخت بچشید، حتماً ایلیبنو را انتخاب کنید.

 

اطلاعات رستوران ایلیبنو

آدرس: تهران، جردن، بالاتر از حقانی، خیابان دیدار شمالی ۷ بین کیش و پدیدار، رستوران ایلیبنو

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲۳ شب.

رنج قیمت: مناسب

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۲۰۶۶۸۸

در سفرزون بخوانید :
رستوران ترکیه ای در تهران | معرفی برترین رستوران‌ها برای صرف یک غذای ترکی خوشمزه

 

رستوران الریعان

رستوران های لبنانی در تهرانرستوران الریعان هم یکی دیگر از بهترین رستوران های لبنانی در تهران است که با فضایی جذاب و دلنشین در محله نیاوران جا خوش کرده است.

در این رستوران جذاب می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه لبنانی را امتحان کنید و بارها از انتخاب خودتان مطمئن شوید. فضای الریعان نیمه مدرن با چراغ‌های سنتی و زیباست و ترکیب رنگ‌های دکوراسیون آن، آرامش خاصی را به وجود می‌آورد.

همه چیز در الریعان عطروطعم تازگی می‌دهد و بودن در آنجا برای هرکسی لذت‌بخش خواهد بود. یادتان باشد اگر به الریعان رفتید، حتماً شاورمای معروف آن را امتحان کنید و از طعم جذاب آن لذت ببرید.

محیط این رستوران کاملاً خانوادگی است و می‌توانید در آنجا و در کنار خانواده و دوستانتان بهترین خاطرات را رقم بزنید.

 

اطلاعات رستوران الریعان

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بعد از سه‌راه یاسر، نبش خیابان تبریزی، رستوران لبنانی الریعان.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۱۴۱۴۱

 

 

رستوران مدائن

رستوران های لبنانی در تهراناگر هوس یک رستوران متفاوت با غذاها و طعم‌های جدید و محیطی سنتی و زیبا کرده‌اید، رستوران مدائن همان جایی است که شما می‌خواهید. مدائن از جمله رستوران های لبنانی در تهران است که با رفتن به آنجا حس و حال لبنان و بیروت را به خود می‌گیرید.

طعم غذاهای تازه و خوش‌عطر مدائن حرف ندارد و چیدمان و دکوراسیون این رستوران کاملاً سنتی و چشم‌نواز است. در کنار غذاهای خوشمزه لبنانی، دسرهای خاص عربی هم سرو می‌شود و لذت غذا خوردن را برایتان چندبرابر می‌کند.

این رستوران پارکینگ اختصاصی هم دارد و برای پارک ماشین به هیچ مشکلی برنمی‌خورید. مدائن انتخاب جذابی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و حتی قرارهای عاشقانه است.

اگر دوست دارید غذاهای خوشمزه لبنانی را امتحان کنید، رستوران مدائن را به‌خاطر داشته باشید.

 

اطلاعات رستوران مدائن

آدرس: رستوران مدائن: خیابان ظفر شرقی، خیابان فرید افشار، بلوار آرش شرقی، پلاک ۴۴، رستوران مدائن.

ساعات کاری: ۱۰:۳۰ صبح الی ۲۳ شب.

رنج قیمتی: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۵۲۴۲۰

در سفرزون بخوانید :
رستوران هندی در تهران | گذری به غذاهای پر از ادویه هندی

 

کافه رستوران کیسان

رستوران های لبنانی در تهرانرستوران کیسان از آن دسته رستوران های لبنانی در تهران است که تلاش کرده بهترین غذاهای لبنانی را در نزدیک‌ترین و فضا و دکوراسیون به فرهنگ عربی، طبخ و سرو کند. این رستوران با دکوراسیونی زیبا در همان لحظه ورود توجه شما را به خودش جلب می‌کند. نکته جالب درباره کیسان کارکنانی هستند که با لباس و لهجه عربی در آنجا فعالیت می‌کنند و شما را به حال و هوای لبنان فرهنگ عربی می‌برند.

در کافه رستوران کیسان حتماً فتوش و عرایس را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر این دو غذای لبنانی لذت ببرید. کیسان انواع قلیان‌های عربی را هم برایتان آماده می‌کند؛ بنابراین اگر دوست دارید قلیان عربی را امتحان کنید، حتماً یک‌بار به کیسان بروید.

 

اطلاعات کافه رستوران کیسان

آدرس:

نیاوران، خیابان پور ابتهاج (کاشانک)، جنب قنادی ناتلی، پلاک ۳۴۴، کافه رستوران کیسان.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۱۲۱۱۰۴

 

 

رستوران لبنانی بیروت

رستوران لبنانی بیروت در میان رستوران های لبنانی تهران جایگاه خاصی دارد و به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی در پایتخت شناخته می‌شود. فضای این رستوران شباهت بسیار زیادی به رستوران‌های لبنانی در بیروت دارد و دکوراسیون آن با رنگ‌های گرم تزیین شده است.

فضای این رستوران بسیار بزرگ و دلباز است و جان می‌دهد برای برگزاری مراسم‌ها و دورهمی‌های خانوادگی. در رستوران لبنانی بیروت غذاهای اصیل و بی‌نظیر لبنانی با هنر دست یک آشپز لبنانی آماده می‌شود و طعم غذاها شما را به قلب بیروت می‌برد.

اگر دوست دارید در یک فضای متفاوت و زیبا غذاهای خوش‌عطر و طعم لبنانی را نوش جان کنید، حتماً یک‌بار رستوران به رستوران بیرون بروید.

 

اطلاعات رستوران لبنانی بیروت

آدرس: تهران، پاسداران، روبه‌روی گلستان هفتم، رستوران لبنانی بیروت.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۵۵۰۸۳۳

 

 

رستوران فتوش

رستوران های لبنانی در تهرانفتوش نام یکی از معروف‌ترین سالادهای خوشمزه لبنانی است که این بار نام یک رستوران لبنانی در تهران هم است. این رستوران طراحی جذاب و مدرنی دارد و زیبایی آن توجه شما را به‌خوبی به خودش جلب می‌کند.

در این رستوران می‌توانید انواع غذاها و سالادهای لبنانی را سفارش دهید و طعم واقعی فتوش را در یکی از بهترین رستوران های لبنانی در تهران بچشید.

با انتخاب رستوران لبنانی فتوش از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید و خاطره آن در ذهنتان همیشگی خواهد شد.

 

اطلاعات رستوران لبنانی فتوش

آدرس: تهران، فرمانیه غربی، بین سه‌راه وطن پور، خیابان آقایی، رستوران فتوش.

رنج قیمتی: متوسط

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۷۰۷۳۸۴

 

 

رستوران هترا

رستوران های لبنانی در تهرانهترا یکی دیگر از رستوران های لبنانی در تهران است که فضایی کاملاً عربی، سنتی و دلنشین دارد. با رفتن به رستوران هترا انگار به یکی از قصرهای زیبای عربی قدم گذاشته‌اید. لوسترهای بزرگ، پارتیشن‌های طرح‌های و … زیبایی این رستوران را دوبرابر کرده‌اند.

انواع غذاهای اصیل عربی و پیش‌غذاهای خوشمزه را در این رستوران می‌توانید امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید. رفتار پرسنل در رستوران هترا بسیار حرفه‌ای است و از بودن در آنجا احساس راحتی می‌کنید.

اگر اهل چای و قلیان عربی هم هستید، می‌توانید بهترین آن‌ها را در هترا امتحان کنید. از میان رستوران های لبنانی در تهران هترا را انتخاب کنید تا یک خاطره به‌یادماندنی داشته باشید.

 

اطلاعات رستوران هترا

آدرس: اتوبان رسالت، خیابان بنی‌هاشم، پلاک ۲۳، روبروی مترو خواجه عبدالله، رستوران هترا.

ساعات کاری: ۱۲ ظهر الی ۲۴ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۳۰۱۴۳۵

 

 

رستوران لبنانی کوبابا

رستوران لبنانی کوبابا را می‌توان یکی از مشهورترین رستوران های لبنانی در تهران و البته یک رستوران ملل در پایتخت دانست.

تنوع غذاهای لبنانی، اروپایی و ایرانی در این رستوران بی‌نظیر است و غذاهای عربی و لبنانی آن با بهترین کیفیت و طعم و مزه سرو می‌شود. فضای کوبابا بسیار دلنشین و زیباست و اگر میزهای تراس آن را انتخاب کنید قطعاً از زیبایی منظره پیش رویتان لذت می‌برید.

خوراک زبان، سالاد فتوش و شاورما از مشهورترین و پرطرف‌دارترین غذاهایی لبنانی در رستوران کوبابا است که چشیدن طعم لذیذ آن شما را به وجد می‌آورد.

 

اطلاعات رستوران کوبابا

آدرس: خیابان جردن، خیابان گلخانه، پلاک ۲۵۷، طبقه‌ی اول، رستوران کوبابا.

ساعات کاری: ۸ صبح الی ۱۱ صبح، ۱۲ ظهر الی ۱۵:۳۰ عصر و ۱۹:۳۰ عصر الی ۲۳ شب.

رنج قیمت: بالا

شماره تماس:

۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶

 

 

سخن آخر

عطروطعم غذا همان چیزی است که می‌تواند هرکسی را به وجد آورد و خستگی یک روز پرمشغله را از تن بیرون کند. در این میان عطروطعم غذاهای لبنانی جایگاه خاص خودشان را دارند و با امتحان کردن آن‌ها مشتری پروپاقرصشان می‌شوید.

رستوران های لبنانی در تهران بهترین جایی هستند که می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای لبنانی را در آنجا امتحان کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

شما کدام یک از رستوران های لبنانی در تهران را بیشتر دوست دارید؟ نظرات و پیشنهادات جذابتان را با سفرزون به اشتراک بگذارید.