بازدید از مراکز خرید لوکس و جذاب، این روز‌ها به سرگرمی عادی گردشگران در کلان‌شهر‌های مدرن تبدیل شده است. در سبک زندگی مدرن حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، ممکن است سر از یک پاساژ لوکس و چند‌منظوره درآورید و در آنجا به انواع سرگرمی‌های جذاب مشغول شوید. از گشت و گذار برای خرید گرفته تا شکم‌گردی و وسایل بازی برای کودکان. امروزه در تهران بزرگ مراکز خریدی وجود دارند که تمام این سرگرمی‌ها را یکجا برای شما فراهم کرده‌اند. پاساژ‌هایی با معماری نوین که قدم‌زدن در آن‌ها حس و حالی مدرن را در شما زنده می‌کند. پاساژ تیراژه از مشهور‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید تهران است که این روز‌ها به پاتوقی برای جوانان غرب پایتخت تبدیل شده است. تیراژه پاساژی چند منظوره است که انتظار شما از یک مرکز خرید همه جانبه را به خوبی برآورده می‌کند و می‌توانید به همراه خانواده یا دوستان اوقات خوشی را در آن سپری کنید. در ادامه معرفی مراکز خرید غرب تهران، امروز به سراغ مرکز خرید تیراژه رفته‌ایم تا از جذابیت‌های آن برایتان بگوییم. پس تا پایان همراه سفرزون باشید.

saadatrent

ساختمان مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه
مرکز خرید تیراژه

این مرکز خرید دارای پنج طبقه شامل منفی یک، همکف، طبقات یک، دو و سه است. از ویژگی‌های منحصر به فرد ساختمان این مرکز خرید وجود سقف شیشه‌ای است که در تمام روز نور آفتاب را مستقیما به داخل مجتمع می‌تاباند. طراحی طبقات نیز به گونه‌ای است که شما در هر طبقه که باشید، سایر طبقات در دیدرس شما هستند و به آن‌ها مسلط هستید.

از ویژگی‌های دیگر این مجتمع وجود گیاهان و درختچه‌هایی است که شکل و شمایلی طبیعت‌گونه به این مرکز خرید بخشیده است؛ برای مثال در عین شگفتی شاهد درخت نخل طبیعی در این مجتمع خواهید بود.

در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید سمرقند: تحفه‌ای کمیاب در غرب تهران

مرکز خرید سانا ، نگینی ارزنده در شمال تهران


برای دریافت راهنمای سفر به تهران کلیک کنید.


طبقه منفی یک پاساژ تیراژه

طبقه منفی یک مرکز خرید تیراژه

اگر دارای فرزند نوزاد یا خردسال هستید یا قصد خرید کادو برای عزیزانتان دارید، پیشنهاد ما این است که حتما سری به مرکز خرید تیراژه بزنید. طبقه منفی یک این پاساژ مخصوص فروش لباس و سیسمونی کودک است. این طبقه با دارا بودن بیش از چهل مغازه فرصت خوبی است تا شما از تنوع محصولات و امکان مقایسه اجناس و قیمت‌ها بهره‌مند شوید. علاوه بر مغازه‌های محصولات مرتبط با کودک شما می‌توانید برای رفع خستگی به کافی‌شاپی که در این طبقه موجود است سری بزنید و با نوشیدن یک قهوه یا خوردن یک بستنی دمی بیاسایید. برای رفتن به این طبقه می‌توانید از پله برقی‌هایی که در دو طرف طبقه همکف مرکز خرید تیراژه واقع شده است استفاده کنید.

طبقه همکف

مرکز خرید تیراژه
طبقه همکف

طبقه همکف این مرکز خرید دارای طراحی مربع شکلی است که شما در بدو ورود به پاساژ تیراژه با آن مواجه خواهید شد. در این طبقه شاهد انواع مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌فروشی، مانتو فروشی، بدلیجات‌فروشی و عطر فروشی خواهید بود. علاوه بر این‌ها تعدادی کافی‌شاپ نیز در این طبقه قرار دارد که در میانه خرید می‌توانید برای استراحت به آن‌ها مراجعه بفرمایید. یکی از این کافی‌شاپ‌های محبوب و دنج کافی‌شاپ گاندو است که در آن بستنی، قهوه و غذاهای سبک سرو می‌شود.

در سفرزون بخوانید :
مرکز خرید روشا ؛ لذت خریدی متفاوت در دل پایتخت

مرکز خرید اپال ؛ تجربه خریدی مدرن در فضایی سراسر رنگ و نور

طبقات یک و دو 

طبقات یک و دو مرکز خرید تیراژه

در این طبقات نیز انواع مغازه‌هایی که محصولات مختلفی را به فروش می‌رسانند وجود دارند. دسترسی به این طبقات از طریق پله و پله برقی‌هایی که در گوشه‌های هر طبقه تعبیه شده امکان‌پذیر است. برای خرید برندهای آرایشی و بهداشتی می‌توانید به طبقه اول مراجعه کنید. همچنین طراحی این طبقه به گونه‌ای‌ست که دارای فضاهای گوشه مانند زیادی است و شما می‌توانید برای خرید انواع گل‌های تزیینی مانند کاکتوس، خوراکی‌هایی نظیر پاستیل یا عطر و ادکلن و کتاب به این گوشه‌ها بروید.

اگر قصد خرید اسباب‌بازی، لوازم تفریحی و بازی‌های فکری برای کودکان و نوجوانان خود دارید سری به طبقه دوم مرکز خرید تیراژه بزنید. همچنین در این طبقه شاهد یکی از قدیمی‌ترین فست‌فودهای زنجیره‌ای ایران با نام «بوف» خواهید بود که از زمان افتتاح این مجتمع در این طبقه مشغول به کار بوده است. انواع پیتزا، ساندویچ، سالاد، مرغ سوخاری و … از غذاهایی است که در این برند قدیمی و معروف سرو می‌شود.

طبقه سوم؛ سرزمین عجایب

مرکز خرید تیراژه
سرزمین عجایب | پاساژ تیراژه

به جرأت می‌توان گفت یکی از دلایل شهرت مرکز خرید تیراژه وجود سرزمین عجایب در این مجتمع است. با پله برقی که از طبقه دوم پای در طبقه سوم این پاساژ بگذارید با خرید بلیت می‌توانید وارد این شهربازی شوید و از بازی‌های و سرگرمی‌های بسیار متنوع و هیجان‌انگیز آن استفاده کنید. سرزمین عجایب از نخستین شهربازی‌های مدرن ایران است و هنوز هم جذابیت‌های خود را دارد. در این شهربازی شما می‌توانید با شرکت در مسابقات تفریحی برنده جایزه شوید. این طبقه نیز رستوران و کافی‌شاپ دارد و می‌توانید فرزند خسته از بازی خود را به یک بستنی مهمان کنید. وجود یک سالن تولد از ویژگی‌های این مجموعه است تا شما بتوانید جشن تولد فرزند دلبندتان را در این سالن برگزار کنید.

در سفرزون بخوانید :
پاساژ گلدیس : پاساژ بزرگ و قدیمی غرب شهر

ایران مال تهران ، قطب گردشگری و پنجمین مرکز تجاری بزرگ جهان

امکانات رفاهی مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه
امکانات رفاهی

مرکز خرید تیراژه به لحاظ داشتن امکانات رفاهی برای خریداران و بازدیدکنندگان از مجهزترین مراکز خرید به شمار می‌رود.

پشت این مرکز خرید یک پارکینگ طبقاتی وجود دارد که برای پارک خودرویتان می‌توانید از آن استفاده کنید. یک پارکینگ خاکی نیز در کنار این مجتمع قرار دارد. البته باید توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان به این مرکز خرید نه تنها پارکینگ‌ها بلکه خیابان‌های اطراف مجتمع نیز پر است.

این مجموعه دارای سرویس‌های بهداشتی لوکس، مدرن و تمیز می‌باشد که از همان ابتدای افتتاح در خدمت مراجعه‌کنندگان بوده است. در ضلع شمالی هر یک از طبقات شما می‌توانید از سرویس بهداشتی استفاده کنید.

دو شعبه از شعب بانک‌های ملت و ملی در این مرکز تیراژه واقع شده‌اند که البته ورودیشان از بیرون مجتمع و از خیابان اشرفی اصفهانی است.

اطلاعات بازدید ار مرکز خرید تیراژه 

ساعت بازدید : ۱۰ تا ۲۳:۳۰

قیمت بلیت : رایگان

آدرس : تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین تر از پل همت.

دسترسی: برای رسیدن به پاساژ تیراژه تهران، می‌توان از اتوبوس‌های بی‌آر‌تی خط آزادی، دانشگاه علوم تحقیقات استفاده کرد. دقیقاً روبروی مرکز خرید تیراژه ایستگاهی به همین نام وجود دارد و با استفاده از پل عابر می‌توان به راحتی به پاساژ تیراژه رسید. همچنین با استفاده از تمامی تاکسی‌هایی که از بزرگراه اشرفی اصفهانی گذر می‌کنند می‌توان به راحتی به مجتمع تیراژه رسید.

اگر با خودروی شخصی قصد رفتن به این مرکز خرید را دارید می‌توانید از میدان آزادی به بزرگراه اشرفی اصفهانی و سپس مرکز خرید تیراژه بروید. هم‌چنین از طریق بزرگراه شهید همت می‌توانید به این مرکز خرید بروید.

آدرس مرکز خرید تیراژه روی نقشه گوگل

سفرزونی‌های عزیز اگر تجربه یا اطلاعات خاصی از مرکز خرید تیراژه دارید خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید.


برای آشنایی بیشتر با دیدنی های تهران کلیک کنید.