سایدا سفر

به نظرتان بهترین هتل‌ها چه مشخصاتی دارند؟ آیا می‌توانیم معیارهای مشخصی را برای رتبه‌بندی آن‌ها در نظر بگیریم؟ دبی شاید بهشت هتل‌های مجلل و مشهور دنیا باشد که در فضای رقابتی سالم توانسته‌اند صنعت گردشگری و هتلداری جهانی را متحول کنند. اما برای انتخاب کردن بهترین هتل جهت اقامتتان در دبی، شاید در نظر گرفتن برخی نکات بدیهی لازم باشد؛ مثل امکانات رفاهی، دسترسی، کیفیت خدمات، گزینه‌های غذایی و البته منظره پشت پنجره اتاق مورد نظرتان. برای این منظور، مرور کردن فهرست بهترین هتل‌های دبی می‌تواند بسیار مفید باشد. پس با ما همراه باشید تا آن‌ها را با وجوه تمایزشان بررسی کنیم!‏

گزینه نخست: هتل برج العرب دبی

برج العرب جمیرا، واقع در دبی به اعتقاد عمده گردشگران، از نمادین‌ترین، مجلل‌ترین و بهترین هتل‌های جهان است! این هتل در جزیره‌ای مصنوعی در ۲۸۰ متری ساحل جمیرا قرار دارد و با پل منحنی اختصاصی به سرزمین اصلی متصل می‌شود. حتماً شکل بادبانی ۳۲۱ متری و معماری جالبش را دیده‌اید! 

حس بودن در هتل برج العرب!

طراحی داخلی این هتل همانند نمای بیرونیش باشکوه و چشم‌نواز است. هر کدام از ۲۰۲ سوئیت دوبلکس آن پنجره‌های سراسری با چشم‌انداز پانوراما از دریا دارد. سوئیت‌ها با مبلمان مجلل، لهجه‌های ورق طلا و پارچه‌های متمایز تزئینشان شده اند. در هر سوئیت آن امکانات پیشرفته هم فراهم هستند؛ مانند تلویزیون‌های هوشمند و خدمات پیشخدمت اختصاصی.

 

پذیرایی متمایز به سبک برج العرب

ترانسفر مهمانان با ماشین رولزرویس و نسبت ۸ به یک کارکنان به سوئیت‌ها، تضمین‌کننده خدمات شخصی و دقیق این هتل هستند. این سطح خدمات در ارزیابی بهترین هتل های دبی بی‌تأثیر نیست. 

 

Le Méridien Dubai‏؛ هر آنچه که از بهترین هتل انتظار دارید!

هتل پنج ستاره لُمریدین دبی ترکیبی خاص از طراحی معاصر، خدمات استثنایی و امکانات رفاهی باکیفیت را فراهم می‌کند. این هتل فقط چند دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد و به جاذبه‌های اصلی، مراکز خرید و مناطق تجاری نزدیک است. آن را با ۳۸۳ اتاق و سوئیت شیک خواهید. امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت، تلویزیون هوشمند، رختخواب‌های مجلل‌ و حمام‌های بزرگش هم نمره خوبی از مشتریان گرفته‌اند. از طرفی، رنگ‌های گرم و مبلمان پیچیده در آفرینش فضای آرامش‌بخش و دلپذیر آن سهیم هستند. 

Le Meridien تعریف جدیدی از هتلداری 

امکانات تفریحی این هتل می‌توانند اقامتی آرام و لذت‌بخش را برای مهمانان فراهم کنند. این هتل چهار استخر در فضای باز دارد که با باغ‌های سرسبز و صندلی‌های آفتاب‌گیر احاطه شده‌اند. مرکز اسپا و تناسب اندام Natural Elements نیز همراه با سالن مجهز بدنسازی، استودیوی ایروبیک‌ و ماساژدرمانی و درمان‌های صورت در اختیارتان هستند. چنانچه ورزش را ترجیح می‌دهید، می‌توانید در طی اقامتتان سری به زمین تنیس یا اسکواش بزنید.

 

هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel) در رده بهترین‌ها

هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel) در رده بهترین‌ها

این هتل نمادین را در سال ۱۹۹۷ میلادی افتتاح کردند و همچنان انتخاب نخست مسافرانی است که آرامش را همراه با ماجراجویی و تجمل می‌جویند. طراحی خاص آن موجی شکسته را تجسم می‌کند و تضاد زیبایی با برج العرب مجاورش دارد. 

اقامت در هتل جمیرا بیچ ‏چگونه است؟

این هتل ۶۱۸ اتاق، سوئیت و ویلا دارد که همگی راحت و لوکس طراحی شده‌اند. هر اتاق پنجره‌هایی از کف تا سقف با چشم‌انداز پانوراما از دریا یا شهر دارد. فضای داخلی آن را به زیبایی با اثاثیه مدرن، رختخواب‌های مجلل‌ و امکانات پیشرفته طراحی کرده‌اند. 

مهم‌ترین تفریحات هتل جمیرا بیچ ‏

امکانات تفریحی فراوانی را در این هتل برای رده‌های سنی مختلف میهمانان تدارک دیده‌اند. داشتن شش استخر، دسترسی مستقیم به ساحل خصوصی برای پرداختن به ورزش‌های آبی اعم از کایاک‌سواری، موج‌سواری‌ و پدل بردینگ از آن جمله هستند. از جاذبه‌های مهم این مجموعه برای خانواده‌ها، دسترسی رایگان به پارک آبی Wild Wadi در نزدیکی هتل است. 

 

Atlantis, The Palm؛ هتلی به وقت امروز!

برای دسترسی به آتلانتیس د پالم باید به جزیره نمادین پالم جمیرا بروید. این هتل پنج ستاره مشهور را در سراسر جهان به اقامتگاه‌های مجلل، معماری باشکوه و امکانات رفاهی و جاذبه‌های شگفت‌انگیزش می‌شناسند. در طراحی آتلانتیس می‌توانید هنر معاصر را همراه با عناصر سنتی عربی ببینید که از اسطوره شهر گمشده آتلانتیس نشان دارد. 

Atlantis, The Palm؛ هتلی به وقت امروز!

از Atlantis, The Palm لذت ببرید!

از مهم‌ترین تفریحات این مجموعه باید به پارک آبی Aquaventure اشاره کنیم. آن را در رده بزرگ‌ترین پارک‌های آبی جهان با سرسره‌های آبی هیجان‌انگیز، رودخانه تنبل و ساحل خصوصی طراحی کرده‌اند. آکواریوم Lost Chambers نیز بیش از ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی و نمایشگاه‌های تعاملی را پیش نگاهتان می‌آورد تا اقامتتان رؤیایی شود! همچنین، اسپای AWAKEN، مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات پیشرفته قابل انتخاب هستند.

 

هتل آرمانی دبی ‏(Armani Hotel Dubai)؛ پنج ستاره بی‌نقص!

این هتل در داخل برج خلیفه معروف و به‌نوعی، بلندترین ساختمان جهان قرار دارد. آن را جورجیو آرمانی، طراح مد مشهور طراحی کرده است. در این نوع طراحی، سبک معاصر را با زیبایی‌شناسی مینیمالیستی ترکیب کرده‌اند تا تجربه اقامتی خاص و تکرارناپذیر برای مهمانان پدید بیاورند! این هتل در ۱۱ طبقه از برج خلیفه گسترده شده است و نمای داخلیش را با خطوط تمیز، رنگ‌های خنثی و سنگ، چوب و چرم می‌یابید. در عناصر طراحی آن دقت زیادی به کار برده‌اند تا از حس آرامش و تجملش کاسته نشود و فضایی آرام و پیچیده بیافرینند!

توصیف اقامتی به یاد ماندنی در یکی از بهترین هتل های دبی

این هتل ۱۶۰ اتاق و سوئیت دارد که اتاق‌های آرمانی دلوکس تا سوئیت مجلل آرمانی دبی را در بر می‌گیرند. آن‌ها را با مبلمان آرمانی کاسا و طراحی سفارشی مبله کرده‌اند. از امکانات متمایزشان هم می‌توانیم به فناوری‌های پیشرفته‌ و حمام‌های بزرگ دارای وان‌های عمیق اشاره کنیم. در اینجا برای مهمانان این هتل مدیری اختصاصی تعیین می‌کنند تا به همه اولویت‌ها و ترجیحاتشان توجه شود.‏

 

هتل سوفیتل د آبلیسک دبی (Sofitel Dubai The Obelisk) را می‌پسندید!

این مجموعه معیارهای بهترین هتل را دارد و در مجتمع Wafi City دبی واقع شده است. ظاهر آن ترکیبی است از معماری فرانسوی و مصر باستان. آن را در سال ۲۰۲۰ افتتاح کرده‌اند و فضای داخلیش تلفیقی از سبک معاصر و کلاسیک است. مواد مجلل، جزئیات پیچیده و معجزه هنر را در جای جایش می‌یابید. از طرفی،  لابی بزرگ با سقف‌های بلند، کف‌های مرمر و لوسترهای زیبا تحسین مهمانان را بر می‌انگیزند. سوفیتل د آبلیسک ۵۹۵ اتاق و سوئیت با مناظری از خط افق یا نهر دبی دارد. 

خدمات ویژه Sofitel Dubai The Obelisk

امکانات تفریحی هتل را طوری در نظر گرفته‌اند که گزینه‌های متنوعی را برای استراحت و تفریح در اختیارتان ‏بگذارند. اسپای ‏Sofitel‏ با ‏L’Occitane‏ و درمان‌های ترکیبی فرانسوی و سنتی همراه با اتاق‌های درمان، سونا، بخار و ‏سالن استراحت از آن جمله هستند. استخر روباز هتل نیز شبیه کلید زندگی مصری و با کابانا طراحی شده است. علاوه بر آن‌ها، مرکز تناسب اندام ‏Sofitel‏ با تجهیزات پیشرفته‌اش می‌تواند ‏روال تناسب اندامتان را در طی اقامتتان حفظ کند. دسترسی آسان به مرکز خرید وافی مال دبی هم از مزایای اقامت داشتن در آن است.

خدمات ویژه Sofitel Dubai The Obelisk

نتیجه‌گیری

وجه تمایز بهترین هتل های دبی به اعتقاد مهمانانشان در سبک طراحی، کیفیت خدمات، تجربه غذایی و برنامه‌های تفریحیشان نهفته است. در اینجا برای راحتی و تفریح بیشتر می‌توانید به اجاره ماشین در دبی هم بیندیشید! گزینه‌ای کارآمد از کاراپلاس که می‌تواند بر خاطره اقامتتان در هتل های این شهر لوکس عمق ببخشد! این هتل‌ها فراتر از محل اقامت، جلوه شکوه و جذابیت ‏دبی هستند و اقامت را به بخش مهم و خاطره‌انگیز سفر تبدیل می‌کنند.