سایدا سفر

هنگام سفر به جزیره زیبای قشم انتخاب یک هتل لوکس که خدمات مناسبی ارائه دهد، تصمیم مهمی است‌. هتل آراکتا قشم، هتل ارم، هتل رخسار، هتل آتامان و هتل ساحلی خلیج فارس قشم چند مورد از هتل‌های مدرن و مناسب قشم هستند که با ارائه امکانات مناسب آسایش مسافران را فراهم می‌کنند. اغلب این هتل‌ها، چشم‌اندازی رو به دریا داشته و امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ و پارکینگ دارند. هتل های لوکس کیش و هتل‌ های ساحلی قشم، اقامتگاه ‌های مدرن و مناسبی برای استراحت پس از گشت‌وگذار در ساحل و بازدید از جاهای دیدنی این جزیرها هستند. از این رو، شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر رزرو هتل، هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

هتل آراکتا، هتل ساحلی قشم ۵ ستاره

هتل آراکتا قشم یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های قشم است که در سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد. این هتل ۵ ستاره دارای ۹۵ واحد اقامتی است که در ۳ طبقه جای گرفته‌اند. هتل آراکتا با ساحل خلیج فارس و مراکز خرید فاصله کمی دارد و با اقامت در یکی از اتاق‌ها یا سوئیت‌های مجهز آن می‌توانید به راحتی به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید.

سیتی‌سنتر ۱ و۲ و مرکز خرید ستاره از مراکز خرید نزدیک به این هتل هستند. این هتل دارای رستورانی با ظرفیت ۱۸۰ نفر، پارکینگ و اینترنت رایگان نامحدود در لابی است‌. در هر اتاق کمد لباس، یخچال، چای‌ساز، میز تحریر، روم سرویس، صبحانه و سرویس بهداشتی فرنگی وجود دارد. از سایر امکانات هتل آراکتا قشم می‌توان به ویدئو پراژتینگ، رزرو دوچرخه، جکوزی در سوئیت، خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات VIP، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، فروشگاه و نمازخانه اشاره کرد.

آدرس: قشم، سام و زال، بلوار پیامبر اعظم

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

هتل ساحلی خلیح فارس قشم در سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل درگهان قشم، یکی از بهترین هتل‌ های ساحلی قشم به شمار می‌آید که ۱۱۷ واحد اقامتی دارد و در محدوده خارج از ترافیک واقع شده است‌. اتاق‌های این هتل ۳ ستاره روبه سواحل زیبای بندرعباس است. هتل خلیج فارس قشم را به عنوان بهترین هتل قشم رو به دریا می‌توان معرفی کرد.

فاصله کم هتل ساحلی خلیج فارس به مرکز قشم باعث شده مهمانان بتوانند به راحتی به مراکز خرید مانند سیتی سنتر ۱ و ۲، زیتون، پردیس و فردوسی دسترسی داشته باشند؛ فاصله هتل تا این مراکز خرید با خودرو حدود ۵ دقیقه است. زمین بازی کودکان، لاندری، تفریحات آبی، بیلیارد، ساحل اختصاصی، رستوران و کافی‌شاپ از امکانات رفاهی هتل ساحلی خلیج فارس قشم هستند.

آدرس: قشم، درگهان، میدان علم و صنعت

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی، هتلی ۴ ستاره است که در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز قشم قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۷ اقدام به بازسازی آن کرده‌اند. مسافرانی که دوست دارند در هتلی نزدیک ساحل اقامت گزینند، می‌توانند هتل ساحل طلایی را انتخاب کنند‌. این هتل با ۵۸ واحد اقامتی خود امکانات مناسبی جهت رفاه مهمانان ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای ساحل اختصاصی برای شنا، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب و اسکله تفریحی برای ماهیگیری است‌. رستوران، پارکینگ، خدمات باربری، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، خدمات بیدارباش، فروشگاه و فضای سبز از دیگر امکانات هتل ساحل طلایی قشم هستند.

آدرس: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

هتل های ساحلی قشم

هتل آتامان از هتل های رو به دریا قشم

هتل آتامان قشم، یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم است که در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل با ۵۸ واحد اقامتی که در ۷ طبقه جای می‌گیرند، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی را برای مهمانان ارائه می‌دهد. رستوران و کافی‌شاپ با انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع یکی از این امکانات هستند. موقعیت مکانی مناسب هتل آتامان و نزدیکی آن به مکان‌هایی مانند پارک زیتون، بوستان سینما دریا، قلعه پرتقالی‌ها و دره ستارگان از دیگر مزایای این هتل هستند.

مراکز خرید محبوب قشم هم مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ و مجتمع تجاری بین المللی زیتون قشم فاصله کمی با هتل آتامان دارند. سالن کنفرانس، ماساژ (غیر رایگان)، سالن بیلیارد (غیر رایگان)، سالن بدنسازی رایگان، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، خدمات خانه‌داری و پارکینگ روباز تعدادی از امکانات هتل آتامان قشم هستند.

آدرس: قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان

هتل رخسار قشم

هتل رخسار قشم یکی از بهترین هتل‌های این جزیره است که با تجهیزات مدرن تکیمل شده است‌. این هتل ۳ ستاره منظره‌ای رو به دریای خلیج فارس دارد و دارای ۱۹ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) است. رزرو اتاق در هتل رخسار قشم تصمیمی اقتصادی و البته هوشمندانه است؛ زیرا در عین پرداخت هزینه مناسب، امکانات مدرنی در اختیار شما قرار می‌گیرد. رستوران، روم سرویس، لاندری، سالن تماشای تلویزیون، مینی بار با هزینه و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات این هتل هستند. تعدادی از مکان‌های مهم قشم که فاصله کمی با این هتل دارند عبارت‌انداز:

  • بازار قدیم قشم
  • قلعه پرتقالی‌ها
  • غار خربس
  • دره ستارگان
  • روستای لافت

آدرس: قشم ، بلوار شهید رجایی، جنب ساختمان پایتخت، نبش کوچه شهید بازماندگان

هتل آرکا قشم

هتل آرکا قشم با ۶ طبقه و ۲۱ واحد اقامتی از سال ۱۳۹۷ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۴۰۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. حمام، تلویزیون، لوازم بهداشتی، مبلمان، یخچال و سرویس بهداشتی فرنگی از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل هستند. مهمانان می‌توانند از کافی‌شاپ و پازکینگ هتل نیز استفاده کنند. پارک ساحلی زیتون، ساحل نیلگون خلیج فارس، بازار قدیم و بازار ستاره تعدادی از جاذبه‌های جزیره قشم هستند که فاصله کمی با هتل آرکا دارند.

آدرس: قشم، بلوار صیادان، بعد از اداره ی برق

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم، هتلی ۴ ستاره و لوکس است که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل ۵ طبقه، دارای ۹۶ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) است. هنگام جستجوی هتل قشم رو به دریا مطمئنا نام هتل ارم را هم در لیست مشاهده خواهید کرد. از اتاق‌های این هتل می‌توان دو تخته دابل رو به لابی تایپ B، دو تخته تویین رو به لابی تایپ B، دو تخته تویین تایپ C، دو تخته دابل تایپ C، دو تخته دابل معمولی تایپ A، دو تخته تویین معمولی تایپ A و دو تخته دابل رو به دریا را نام برد.

امکانات مدرن اتاق‌ها و دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی جزیره از مزایای اقامت در این هتل هستند. رستوران، پارکینگ، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و اینترنت رایگان نامحدود در لابی تعدادی از امکانات هتل ارم قشم هستند. بازار قدیم قشم، قلعه پرتقالی‌ها، بازار بزرگ بین المللی ستاره و مجتمع تجاری سیتی سنتر مکان‌های دیدنی نزدیک هتل ارم قشم هستند.

آدرس: قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات

هتل های ساحلی قشم

هتل بوتیک فولتون قشم

هتل بوتیک فولتون قشم که از سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم شناخته می‌شود. این هتل از ۳ ساختمان تشکیل شده که در یکی سوئیت‌ها و اتاق‌ها، در دیگری آپارتمان‌ها و در آخری ویلاهای مجزا وجود دارند. خدمات برای معلولین، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس، شبکه پخش فیلم از امکانات این هتل هستند. برخی از مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل بوتیک فولتون عبارت‌انداز:

  • پارک زیتون
  • بازار قدیم
  • قلعه پرتقالی‌ها

آدرس: قشم، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون