سایدا سفر

اگر هوای این را در سر دارید که برای سفر بعدی خود مقصدی مناسب و مهیج را انتخاب کنید، بالی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. رزرو تور بالی می‌تواند روزهای خوبی را به خاطرات شما اضافه کند که تا مدت‌ها در ذهن شما ماندگار شده و دوست داشته باشید دوباره به آن‌جا سفر کنید. بالی یکی از جزیره‌های بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان یعنی اندونزی است و با جاذبه‌های فراوان و آب‌و‌هوایی فوق‌العاده نظر مسافران و گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. بالیایی‌ها مردمانی مهمان‌نواز هستند و علاوه‌بر سواحل زیبا و دوست‌داشتنی شما در این‌منطقه با مردم خوبی هم آشنا می‌شوید.

اگر به بالی سفر می‌کنید یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در چمدان خود داشته باشید، دوربین عکاسی مناسبی برای ثبت لحظات زیبای سفر است. بالی جاهای دیدنی زیادی دارد که تعدادی از آن‌ها را در این‌مقاله بررسی می‌کنیم. اگر به بالی سفر می‌کنید یا دوست دارید درباره دیدنی‌های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این‌مطلب را خوانده و آن را برای دوستان یا هم‌سفران خود نیز ارسال کنید.

سفر به بالی

بالی جزیره زیبایی در اندونزی است که میان اقیانوس‌های آرام و هند قرار گرفته است. این‌منطقه زیبایی‌های و جاذبه‌های فراوانی دارد که نظر گردشگران مختلف از همه نقاط جهان را به خود جلب کرده است. بالی با اینکه کوچک‌ترین جزیره اندونزی به شمار می‌رود؛ ولی رزرو تور بالی یکی از تورهای محبوب برای مسافرانی است که دوست دارند زیبایی‌های طبیعی را از نزدیک دیده و روزهایی هیجان‌انگیز داشته باشند. اگر سری به قسمت تورهای خارجی در سایت علی بابا یا دیگر سایت‌های معتبر خرید تور بزنید، تورهای متنوعی را در زمان‌های مختلف به مقصد بالی می‌بینید. مناسب‌ترین قیمت‌ها و بهترین خدمات از مواردی هستند که خرید تور از علی بابا برای شما فراهم می‌کند.

بهتر است در سفر خود به بالی دوربین مناسبی با خود ببرید تا بتوانید بخشی از خاطرات روزهای بی‌نظیر خود را در قاب تصاویر ثبت کنید. در قسمت‌های بعدی این‌مقاله تعدادی از لوکیشن‌ها و دیدنی‌های بالی را معرفی می‌کنیم که شاید نیاز باشد زمانی را به ثبت تصاویر در آن‌ها اختصاص دهید تا همیشه قابی از آن‌ها به‌عنوان یادگاری داشته باشید.

معبد تانا لوط، Pura Tanah Lot

معبد تانا لوط، Pura Tanah Lot

سواحل زیبا، طبیعت بی‌نظیر و آب‌وهوایی فوق‌العاده برخی از فاکتورهایی هستند که سفر به بالی و رزرو تور بالی را به انتخابی فوق‌العاده تبدیل کرده است. معبدها نیز از دیدنی‌های بالی هستند که بهتر است تعدادی از آن‌ها را برای بازدید در سفر انتخاب کرده باشید. معبد تانا لوط در ۲۰کیلومتری شمال غربی کوتا قرار گرفته و یکی از دیدنی‌هایی محبوب برای مسافران و گردشگران است. شاید اگر تصاویری از این‌معبد و موقعیت آن را ببینید کمی تصور آن سخت باشد که بدانید روزی این‌جا را از نزدیک خواهید دید.

معبد تانا لوط معبد تانا لوط موقعیت و چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد و تماشای آن شما را برای زمان زیادی از زندگی‌های شلوغ و پر از اضطراب امروزی دور خواهد کرد. تصور کنید کنار ساحلی خروشان ایستاده‌اید، قطرات آب به شما برخورد می‌کند و هم‌چنان که قطرات خنک آب صورت شما را نوازش می‌کنند، منتظر هستید تا دوست شما تصویری از شما کنار معبد و ساحل ثبت کند. معبد تانا لوط در قرن ۱۶ میلادی ساخته شده و مسافران خارجی نمی‌توانند به داخل آن بروند. البته موقعیت این‌معبد جایگاه فوق‌العاده‌ای برای تماشا و عکاسی است.

ساحل نوسا دوآ بالی، nusa dua beach bali

ساحل نوسا دوآ بالی، nusa dua beach bali

احتمالا اگر بخواهید برای سفر خود به بالی برنامه‌ریزی کنید یا درباره تورهای بالی بخوانید، نام ساحل نوسا دوآ بالی را می‌بینید. یکی از سواحل زیبا و معروف بالی که مسافران و گردشگران زیادی یکی از بخش‌های خوب سفر خود را به استراحت و تفریح در آن اختصاص می‌دهند، ساحل نوسا دوآ بالی است. عبارت نوسا دوآ به معنی جزیره دوم است و علت نام‌گذاری آن این است که نوسا دوآ به شکل جزیره دومی در جنوب بالی است. این‌منطقه یکی از نقاط زیبا و لوکس نزدیک بالی است که نظر شرکت‌ها و افراد زیادی را برای برگزاری جلسات و قرارهای ملاقات مهم به خود جلب کرده است. اگر دوست دارید روزی لوکس در سفر خود به بالی تجربه کنید، میل غذا در یکی از رستوران‌های شیک و زیبای این‌منطقه به شما توصیه می‌شود. راستی دوربین عکاسی خود را هم فراموش نکنید که چشم‌اندازهای فوق‌العاده‌ای برای عکاسی در این‌منطقه پیدا خواهید کرد.

دیگر جاذبه‌ها و دیدنی‌های زیای بالی برای عکاسی

بالی جزیره زیبایی است و در هر نقطه از آن می‌توان تصاویری بی‌نظیری را ثبت کرد که شاید بعدا خاطرات فوق‌العاده‌ای را برای شما زنده کند. در این‌مقاله تعدادی از موقعیت‌های خوب عکاسی را نام بردیم. برخی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های بالی که می‌توان در آن‌ها عکس‌های خوبی گرفت نیز عبارت‌اند از:

  • پارک آبی، ‏Waterbom Bali
  • معبد مادر (پورا بساکی)، Besakih Temple Bali
  • ابود بالی، Ubud
  • لووینا یا منطقه ماسه‌های سیاه، Lovina
  • کوه باتور و دریاچه باتور
  • نوزا لمبونگان، Nusa Lembongan
  • ساحل سانور، Sanur Beach
  • معبد اولوواتو بالی اندونزی، Uluwatu Temple

اگر تور بالی رزرو کرده‌اید حتما درباره دیگر دیدنی‌های جزیره تحقیق کنید و برنامه منظمی برای سفر خود داشته باشید. این‌موضوع به شما کمک می‌کند تا بتوانید از همه لحظات سفر خود بیشترین استفاده را ببرید.