سایدا سفر

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلف تصمیم گرفته‌اند به کشورهای مختلف مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را شروع کنند. اقدام برای مهاجرت بدون دانش و اطلاعات قبلی کاری اشتباه است، زیرا این پورسه پیچیده بوده و هرگونه اشتباه می‌تواند درخواست شما را برای اخذ ویزا با مشکل مواجه کند. به همین دلیل بهترین راه این است که از افراد خبره و متخصص در امور مهاجرت کمک بگیرید. در حال حاضر موسسات مهاجرتی بسیاری در ایران فعالیت می‌کنند و متقاضیان این دغدغه را دارند که برای به نتیجه رسیدن پرونده خود به کدام یک مراجعه نمایند. ما در ادامه بهترین موسسات مهاجرتی فعال در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین موسسه مهاجرتی در ایران کدام است؟

برای انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی باید تحقیقات لازم را در این باره انجام دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. موسسات نام برده بر اساس میزان محبوبیت و سابقه کاری معرفی شده اند:

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

پارسی کانادا با بیش از ۱۰ سال سابقه، یکی از بهترین و بزرگترین موسسات مهاجرتی بوده که ۶ شعبه فعال در ایران و کانادا دارد. عمده تمرکز این موسسه مهاجرتی معتبر بر کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا و کشورهای حوزه خلیج فارس است. پارسی کانادا سابقه درخشانی در به نتیجه رساندن پرونده‌های مهاجرتی تحصیلی، کاری، استارتاپی و سرمایه‌گذاری دارد.

موسسه مهاجرتی صبا ویزا

یکی دیگر از موسسات معتبر در ایران، موسسه مهاجرتی صبا ویزا است که در زمینه مهاجرت به کشورهایی مانند امارات، ترکیه، سنگاپور و… فعالیت می‌کند. یکی از دلایلی که موجب شده صبا ویزا محبوب شود، ارائه مشاوره‌های اولیه توسط کارشناسان خبره در زمینه امور مهاجرت به تمامی متقاضیان است. تمامی مشاوره‌ها در این موسسه رایگان بوده و مشاوران با تحلیل شرایط زندگی در کشورهای مقصد و همچنین شرایط متقاضی، بهترین پیشنهاد را ارائه می‌کنند.

موسسه مهاجرتی اپلاییکا

سابقه کاری قوی و خدمات باکیفیت اپلاییکا موجب شده نام این موسسه همواره در بین بهترین‌های ایران قرار بگیرد. این موسسه مهاجرتی، سابقه‌ای درخشان در زمینه مهاجرت تحصیلی دارد و پرونده‌های بسیاری را به نتیجه رسانده است. شما می‌توانید نمونه پرونده‌های مهاجرتی مجموعه اپلاییکا را در وب سایت رسمی آن مشاهده کنید. این موسسه معتبر علاوه بر امور مهاجرتی، در زمینه خدمات نگارشی و منتورینگ تحصیلی نیز فعالیت می‌کند. تیم اپلاییکا از بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان و مشاوران تحصیل کرده در زمینه امور مهاجرتی تشکیل شده است.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر یک گزینه ایده آل برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت است. این مجموعه معتبر در ایران و ترکیه شعبه دارد. حامی مهاجر در زمینه مهاجرت کاری و تحصیلی به بیشتر کشورها فعالیت می‌کند و تجربه و سابقه کاری بالایی در این خصوص دارد. هزینه خدمات موسسه حامی مهاجر مقرون به صرفه بوده و بهترین گزینه برای افراد است که بودجه محدود دارند. شایان ذکر است که تمامی خدمات این مجموعه توسط کارشناسان خبره و حرفه‌ای به شما ارائه می‌شوند.

موسسه مهاجرتی Go2tr

یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در ایران، موسسه go2tr است که محبوبیت آن به دلیل نظم در مدیریت می‌باشد. حدود ۲۰۰ نفر در این موسسه مشغول به کار هستند که هرکدام در یک حوزه مهاجرتی تخصص داشته و در حال فعالیت است. موسسه مهاجرتی Go2tr سابقه کار قابل قبولی داشته و در چند شهر ایران و چند شهر خارج از کشور شعبه دارد.

ادب ویزا

موسسه ادب ویزا تمامی مجوزهای مربوطه را دریافت کرده و در زمینه دریافت پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا فعالیت می‌کند. بیشتر تمرکز این موسسه، اعزام دانشجو به کشورهای کانادا و استرالیا بوده و به موفقیت‌های بسیاری در این خصوص دست پیدا کرده است. ادب ویزا در طی چندین سال سابقه خود، توانسته نمایندگی بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های بین المللی را به دست بیاورد.

نیلگام سفر

موسسه مهاجرتی نیلگام سفر در طی ده سال سابقه فعالیت خود در زمینه مهاجرت کاری و پیکاپ پاسپورت، یکی از بهترین‌ها در این حوزه به شمار می‌رود. اخذ ویزای کشورهای مختلف و ارائه خدمات سفر به خارج از کشور از جمله خدمات نیلگام سفر به حساب می‌آیند. شایان ذکر است که این موسسه در زمینه برگزاری تورهای مسافرتی و گردشگری نیز فعالیت می‌کند.

نیلگام سفر

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید موسسات مهاجرتی بسیاری در ایران فعالیت می‌کنند که از نظر کیفیت ارائه خدمات و حوزه تخصصی مورد فعالیت، در دسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. ما در این مقاله تلاش کردیم بهترین موسسات مهاجرتی در ایران را به شما معرفی کنیم تا از افراد سودجو و کلاهبردار در امان باشید. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.