سایدا سفر

تبریز شهری خوش آب‌وهوا با مناظر طبیعی و جاذبه‌های تاریخی متعدد است که اگر چندین روز هم در آن بمانید، باز هم زمان برای بازدید از مکان‌های دیدنی‌اش کم می‌آورید. برای اقامت در هتل تبریز، این شهر تماشایی گزینه‌های زیادی پیش‌رویتان است که از میان آن‌ها با انتخاب بهترین هتل های سه ستاره تبریز می‌توانید با هزینه معقول و مناسب، اقامتی راحت را تجربه کنید. در این مطلب از سفرزون با ما باشید تا با هم با معروف‌ترین هتل‌های ۳ ستاره این شهر بیشتر آشنا شویم.

رزرو بهترین هتل های سه ستاره تبریز

از آنجا که تبریز مقصد بسیاری از مسافران است، اقامتگاه‌های لاکچری و ارزان زیادی در آن دیده می‌شود. هتل‌های سه ستاره این شهر جزء اقامتگاه‌های میان‌رده به حساب می‌آیند که برای اقامت در آن‌ها چندان به خرج نمی‌افتید. برای اطلاع از قیمت‌ها و رزرو هتل تبریز روی لینک https://www.iranhotelonline.com/tabriz-hotels/ کلیک کنید تا هر اطلاعاتی که نیاز دارید را به دست آورید.

۱- هتل شایان تبریز

در حوالی مرکز شهر تبریز یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر به نام هتل شایان قرار گرفته است. این هتل نوساز فعالیت خود را در سال ۱۴۰۰ آغاز کرده و دارای ۷ طبقه و ۲۵ واحد اقامتی است. هتل شایان تبریز در مکانی دنج واقع شده و دسترسی آسانی به مراکز مهم شهری دارد. امتیاز بالای مسافران پیشین به این هتل، مُهر تأییدی بر رضایت مهمانان از اقامت در این مجموعه اقامتی است.

هتل شایان از معروف‌ترین هتل‌های ۳ ستاره تبریز است که اتاق‌های آن برای اقامت ۱ تا ۶ نفر مناسب هستند. واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های سینگل، دبل و توئین، اتاق‌های سه تخته و اتاق‌های کانکت می‌شود.

اینترنت رایگان، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، صبحانه رایگان، اتاق مهمانی و جلسات کاری، پارکینگ مسقف، رستوران و کافی‌شاپ برخی از امکانات هتل شایان تبریز است. از مزایای اقامت در این هتل مدرن می‌توان به تمیزی و نظافت واحدها، موقعیت جغرافیایی ممتاز، نو بودن تجهیزات، نورگیر و دلباز بودن اتاق‌ها و رفتار گرم و صمیمی پرسنل اشاره کرد.

آدرس: تبریز، خیابان راه‌آهن، بالاتر از چهارراه خطیب

۲- هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین یکی دیگر از هتل های سه ستاره تبریز است که در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل نسبتاً نوساز دارای ۴ طبقه مثبت و ۲ طبقه منفی است و ۲۰ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک تخته معمولی و بزرگ، اتاق‌های دو تخته دبل و توئین، دو تخته دبل VIP و اتاق سه تخته دارد.

برگ برنده هتل کاسپین تبریز موقعیت جغرافیایی آن است که در یکی از خیابان‌های اصلی شهر و در نزدیکی رود قوری‌چای واقع شده است. از این هتل می‌توان به آسانی به بازدید جاهای دیدنی تبریز رفت یا خود را به فرودگاه و راه‌آهن رساند. از امکانات هتل کاسپین تبریز می‌توان به اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه‌روزی، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. اگر برای اقامت به دنبال مکانی با امکانات متوسط و قیمت اقتصادی هستید، این هتل گزینه مناسبی برایتان است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، پس از پل منصور، روبه‌روی خانه معلم

هتل کاسپین تبریز

۳- هتل دریا تبریز

هتل دریا یکی دیگر از بهترین هتل های سه ستاره تبریز است که ۶ طبقه و ۱۲۶ واحد اقامتی دارد. این هتل باسابقه در سال ۱۳۵۸ تأسیس شده و اخیراً به‌منظور بهبود و به‌روزرسانی امکانات بازسازی و نوسازی شده است.

واحدهای مختلف هتل دریا تبریز شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق‌های کانکت و اتاق‌های VIP با اندازه‌های استاندارد می‌شود. این هتل در محیطی دنج و آرام و به دور از شلوغی و ترافیک شهر واقع شده است. برخی از امکانات هتل سه ستاره دریا عبارت است از:

  • استخر رایگان همراه با سونای خشک و بخار و جکوزی
  • پارکینگ روباز با ظرفیت کافی
  • اینترنت پرسرعت، میز شطرنج در لابی
  • آژانس مسافربری
  • سالن صبحانه‌خوری با بوفه صبحانه رایگان
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • سالن فوتسال
  • سالن بدنسازی

از مزایای اقامت در هتل دریا می‌توان به تمیزی واحدها، دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی تبریز و شعب بانک‌ها و رفتار حرفه‌ای پرسنل اشاره کرد. همچنین قیمت مناسب و منصفانه اتاق‌ها فاکتور مهمی است که نباید از قلم بیفتد.

آدرس: تبریز، خیابان ۲۲ بهمن، روبه‌روی بیمارستان بابک

۴- هتل اهراب تبریز

هتل اهراب تبریز یکی از هتل‌های مدرن و شیک سه ستاره این شهر دوست‌داشتنی است که آغاز فعالیت آن به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. این هتل دارای ساختمانی ۵ طبقه با ظاهری مجلل و لوکس است که مجموعاً ۴۸ واحد اقامتی به‌شکل اتاق‌هایی در متراژ مختلف و سوئیت دارد. واحدهای این مجموعه مجهز به سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کمد دیواری، حمام اختصاصی، تخت‌خواب‌های راحت و استاندارد، تلویزیون و سایر امکانات رفاهی هستند تا مهمانان اقامتی راحت را در آن‌ها تجربه کنند.

هتل اهراب از بهترین هتل های سه ستاره تبریز است که در اطراف آن جاذبه‌های گردشگری متعددی مانند میدان ساعت، موزه آذربایجان، خانه استاد شهریار، ارگ علیشاه، بازار تاریخی تبریز و پارک باغ گلستان دیده می‌شود. فاصله نسبتاً کم این هتل مدرن تا مترو، ایستگاه اتوبوس، فرودگاه و راه‌آهن از دیگر مزایای اقامت در هتل اهراب تبریز است.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه باغ گلستان، خیابان اهراب

هتل اهراب تبریز

۵- هتل سارای تبریز

هتل سارای از دیگر هتل های نوساز تبریز است که در مهر سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری رسیده است. این هتل سه ستاره دارای ساختمانی زیبا و ۸ طبقه است و ۳۰ واحد اقامتی دارد. اولین نکته‌ای که در ورود به هتل سارای تبریز توجه اکثر مسافران را به خود جلب می‌کند تمیزی و نظافت فضای هتل و چیدمان آرامش‌بخش آن است.

واحدهای این مجموعه شامل اتاق‌های استاندارد دو تخته، سه تخته، اتاق ماه‌عسل و سوئیت‌های رویال می‌شود که در همگی آن‌ها امکانات مناسبی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. برخی از امکانات رفاهی اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی، یخچال و کمد دیواری می‌شود.

سوئیت رویال هتل سارای از بهترین واحدهای این مجموعه برای اقامت به‌ویژه برای زوج‌های جوان است که بزرگ‌تر و مجهزتر از سایر واحدهاست. حیاط خلوت خصوصی، حمام دارای وان جکوزی، باربیکیو و آلاچیق با قابلیت باز و بسته شدن برخی از امکانات سوئیت رویال این هتل لوکس است. هتل سارای در لیست بهترین هتل های سه ستاره تبریز قرار دارد که در بافت تاریخی شهر واقع شده و دسترسی راحتی به مراکز دیدنی و مهم شهر دارد.

آدرس: تبریز، خیابان بهادری، پشت مسجد تاریخی کبود

۶- هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال تبریز هتلی مدرن و مجلل در یکی از مناطق خوش آب‌وهوا، اعیان‌نشین و تاریخی تبریز است. ساختمان این هتل ۱۱ طبقه دارد که از واحدهای طبقات بالایی آن چشم‌انداز زیبایی رو به فضای سبز و مقبره‌الشعرای شهریار انتظارتان را می‌کشد. امتیاز ویژه این هتل آپارتمان موقعیت جغرافیایی آن است که دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری مانند موزه سفال، مقبره‌الشعرا، خانه امیرنظام، بازار تاریخی تبریز، اماکن مذهبی و سایر جاهای دیدنی تبریز دارد.

هتل آپارتمان استقبال دارای ۴۲ واحد اقامتی در اندازه‌های مختلف با امکانات رفاهی قابل‌قبول است. از امکانات این مجموعه می‌توان به رستوران با انواع غذاهای ایرانی و مجلسی و دسر، کافی‌شاپ، خدمات لاندری، پارکینگ مسقف در دو طبقه، اینترنت رایگان و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

آدرس: تبریز، خیابان شهریار، روبه‌روی مجموعه فرهنگی مقبره‌الشعرا

هتل آپارتمان استقبال تبریز

۷- هتل آپارتمان بهبود تبریز

از دیگر اقامتگاه‌های سه ستاره تبریز که در مرکز شهر واقع شده و علاوه بر امکانات مناسب، معماری و ساخت مدرنی نیز دارد، هتل آپارتمان بهبود تبریز است. این مجموعه مسکونی در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و دارای ۶ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی با ظرفیت و امکانات متفاوت است. نزدیکی هتل آپارتمان بهبود به مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی و قرارگیری آن در بافت تاریخی شهر، رفتار مناسب و دوستانه پرسنل و امکانات و خدمات رفاهی قابل‌قبول برخی از مزایای اقامت در این مجموعه اقامتی است.

آدرس: تبریز، میدان ساعت، کوچه شعار

در این مطلب از بهترین هتل های سه ستاره تبریز گفتیم و معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. نظر شما درباره هر کدام از این هتل‌ها چیست؟ آیا تابه‌حال تجربه‌ای از اقامت در هتل های سه ستاره تبریز داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربه و نظرات خود را با ما و دوستان عزیز سفرزون به اشتراک بگذارید.