سایدا سفر

هتل شیخ بهایی در اصفهان است شهری توریستی که همه‌سال سیر گسترده‌ای از گردشگران را به‌سوی خود می‌کشاند. از همین رو هتل‌های بسیار زیبا و باکیفیتی برای اقامت مهمان‌ها در این شهر زیبا در نظر گرفت شده است. یکی از این هتل‌ها هتل شیخ بهایی اصفهان است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح آن دنبال شده است از همین رو یکی از هتل ‌های اصفهان محسوب می‌شود که طرفدار بسیاری بین گردشگران دارد. از منظر موقعیت مکانی اگر بخواهیم آن را به شما معرفی کنیم خارج از لطف نیست که بدانید مسیرهای دسترسی بسیاری از سمت این هتل در پیش روی شما قرار دارد. شما به‌راحتی می‌توانید به بوستان هشت‌بهشت، بازار هنر، کاخ چهل‌ستون، میدان نقش‌جهان، عمارت عالی‌قاپو، مسجد جامع عباسی، خانه تاریخی مشیر الممالک، زاینده‌رود، سی‌وسه‌پل، موزه موسیقی اصفهان، مدرسه چهارباغ عباسی، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار بزرگ حکیم، پل خواجو، خانه مشروطیت، خانه تاریخی ملا باشی، بازار قیصریه، بازار زرگرها، کاخ هشت‌بهشت، مقبره خواجه نظام الملک، میدان عتیق، منارجنبان، مکینه خواجو، کلیسای وانک، باغ گل‌ها در کسری از زمان دسترسی داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا قدری درباره اتاق‌های این هتل با شما بگویم تا با آشنایی بیشتری اقدام به رزرو این هتل کنید.

آشنایی کلی با هتل شیخ بهایی اصفهان

همان‌طور که می‌دانید دو پارامتر برای یک هتل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ابتدا می‌توانیم به خدماتی که در اتاق‌ها برای مهمان‌ها ارائه می‌شود اشاره داشته باشیم سپس در مورد غذاهای خوشمزه آن با شما بگویم. رستوران بام هتل شیخ بهایی یکی از زیباترین مناظر را هنگام صرف غذا برای شما فراهم می‌کند و همین امر حضور شما در بیرون از مجموعه را برای صرف غذا از روی دوش شما برمی‌دارد. البته وجود سفره‌خانه سنتی در این هتل هم لذت خوردن غذا را برای شما چند برابر می‌کند. سالن کنفرانس هم برای جلسات کاری شما در نظر گرفته‌شده است تا بتوانید با خیال راحت در این مجموعه به کارهای خود هم بپردازید.

آشنایی کلی با هتل شیخ بهایی اصفهان

چشم‌انداز اتاق‌های هتل شیخ بهایی

اتاق‌های هتل شیخ بهایی شامل اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق کانکت است که با خدمات متفاوت و متمایز در پیش روی شما قرار داده‌شده است. اگر بخواهیم از منظره و ویوی که اتاق‌ها در اختیار مسافران قرار داده است بگویم. باید بدانید هتل شیخ بهایی هم‌جوار با خیابان زیبا و تاریخی چهارباغ عباسی با قدمتی چهارصدساله واقع‌شده است که یکی از محوری‌ترین خیابان‌های دیار نصف جهان شناخته می‌شود. پس باید بدانید که چشم‌انداز ویژه‌ای با اقامت در این هتل لوکس در پیش روی شما قرار دارد. هتل شیخ بهایی که یکی از هتل ‌های اصفهان است ۵۲ اتاق با چشم‌اندازی زیبا و خدمات متمایز را در اختیار مسافران قرار داده است. هتل جدید التاسیس شیخ بهایی واقع در قلب چهارباغ عباسی، نزدیک به ابنیه تاریخی و مراکز خرید، یکی از زیباترین هتل‌های اصفهان با معماری مدرن و مطابق با ساختارهای استاندارد هتلی است که برای رزرو به‌صورت آنلاین در پیش روی شما قرار دارد.

خدمات کیفی اتاق‌های شیخ بهایی اصفهان

در تمام محیط این هتل شما شاهد یک آرامش بسیار بی‌نظیر هستید. آرامشی که مدیون طراحی خاص این هتل است که تلفیقی است هنر مدرن و دیزاین سنتی که در پیش روی شما قرار داده‌شده است. در تمام اتاق‌ها خدمت‌دهی به شما بر اساس اصول استاندارد هتل داری به‌صورت ۲۴ ساعته دنبال می‌شود. همان‌طور که از نام آن مشخص است این اتاق برای اقامت دو نفر گزینه ایده الی محسوب می‌شود. در اتاق دو نفره هتل شیخ بهایی خدماتی از قبیل تلویزیون با دسترسی به ماهواره، تهویه مطبوع، چای‌ساز، صندوق امانات، یخچال، مبل راحتی و اینترنت رایگان در نظر گرفته‌شده است تا مسافران آرامش و استراحت مطلوب‌تری را در این اتاق‌ها تجربه کنند. البته خارج از لطف نیست که بدانید برای اقامت با تعداد افراد بیشتر می‌توانید از سایر اتاق‌های این مجموعه بهره بگیرید. سبک طراحی و منظره بسیار زیبایی که اتاق‌های این هتل برای مهمان‌ها فراهم کرده است بدون شک یکی از امتیازهای مثبت آن در طول مدت اقامت شما خواهد بود.

خدمات کیفی اتاق‌های شیخ بهایی اصفهان

معرفی امکانات هتل شیخ بهایی اصفهان

در این هتل لابی، آسانسور، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم، لاندری، خدمات خانه‌داری، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، رستوران، نمازخانه، سالن کنفرانس، کافی‌نت، حمام، یخچال، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون، تخت اضافه، سشوار و ماهواره برای مهمان‌ها فراهم‌شده است تا کیفیت اقامت در این هتل شبیه سایر هتل ‌های اصفهان به‌خوبی حفظ شود.

کلام آخر درباره اتاق‌های شیخ بهایی اصفهان

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو اشاره شد هتل شیخ بهایی اصفهان یکی از هتل‌های اصفهان است که از محبوبیت بسیار بالایی در بین گردشگران برخوردار است. این هتل در اصفهان، چهارباغ عباسی، ابتدای خیابان شیخ بهایی واقع‌شده است. از مؤلفه‌های بارز اقامت در این هتل در قدم اول چشم‌انداز بسیار زیبایی است که برای اتاق‌ها فراهم‌شده است. در قدم بعد می‌توانیم به‌رایگان بودن هزینه اقامت برای کودکان زیر پنج سال اشاره داشته باشیم. امر دیگری که در پیش روی شما قرار دارد سالن سمیناری است که با ظرفیت پذیرایی از شما و مهمان‌های شما فراهم‌شده است. پارکینگ اختصاصی، اینترنت وایرلس، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس و روم سرویس ۲۴ ساعته با کادری مجرب و مسلط به زبانه‌ای خارجی هم از دیگر مزیت‌های این هتل محسوب می‌شود. امید است اطلاعات ارائه‌شده در راستای معرفی این هتل موردتوجه شما عزیزان قرارگرفته باشد و ازاین‌پس بهترین‌ها با سفر به اصفهان در پیش روی شما باشد.