ترکیبی از هنر و فرهنگ سنتی قطر و معماری فوق مدرن و فرصت‌ها را در دوحه می‌بینید. تور دوحه یکی از تورهای جذاب و محبوب برای ایرانی‌ها و بسیاری از گردشگران خراجی است. دیدنی‌‌ها و امکانات رفاهی و تفریحی این شهر خاورمیانه را به مقصدی جذاب برای مسافران فراوان تبدیل کرده است. شما می‌توانید قیمت تور دوحه را بررسی کنید و این تور را برای سفر خارجی بعدی خود رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم کمی تور دوحه و آفرهای پرتخفیف تور دوحه را بررسی کنیم. اگر دوست دارید درباره دوحه بیشتر بدانید و تور آن را برای سفر بعدی خود رزرو کنید، حتما بعد از مطالعه این مقاله سری به سایت علی بابا بزنید. علی بابا یکی از بهترین سایت‌‌هایی است که انواع خدمات سفر و گردشگری را به بهترین شکل به کاربران ارائه می‌دهد. موضوع را بررسی کوتاهی از دوحه و سفر به آن آغاز می‌کنیم.

آفرهای پرتخفیف قیمت تور دوحه

سفر به دوحه

دوحه، پایتخت قطر، با غواصی مروارید، ماهیگیری و تجارت دریایی که از اقتصاد آن حمایت می‌کرد، به‌عنوان یک شهرک بندری قبیله‌ای در یک سرزمین بیابانی آغاز شد. زمانی که کشور صنعت نفت را توسعه داد، دوحه مسیر سریع مدرنیزه شدن را آغاز کرد. این شهر جذاب را ببینید که سنت‌های هنر، مذهب و بازارها را کنار معماری چشمگیر و سرمایه‌گذاری تکنولوژیکی حفظ می‌کند.

مدرن‌سازی با حفظ سنت‌ها بخشی از برنامه بلندمدت این کشور، چشم‌انداز ملی ۲۰۳۰ قطر است. در خط ساحلی زیبای دوحه قدم بزنید تا هر دو جنبه شهر را ببینید. از دوحه کورنیش و پارک صلح آمیز MIA، به خلیج‌فارس خیره شوید، جایی که غواصان مروارید گنجینه‌هایی را در دریا پیدا کردند. دنبال بنای یادبود مروارید باشید که یادآور اهمیت سنگ‌های قیمتی در اقتصاد اولیه دوحه است. اگر شما هم علاقه پیدا کرده‌اید که دوحه را از نزدیک ببینید، قیمت تور دوحه را بررسی کنید و یکی از تورهای آن را از علی بابا برای سفر بعدی خود رزرو کنید.

تماشای دوحه

موزه هنر اسلامی که بر فراز خلیج قرار دارد، ۱۴ قرن هنر جذاب قطر و جاهای دیگر را به نمایش می‌گذارد. کمی در داخل خاک، وارد کوچه‌های شلوغ سوق واقف شوید تا بازار سنتی با گنجینه‌های خاورمیانه را تجربه کنید. ادویه بخرید، غذاهای محلی را امتحان کنید، شاهین را تماشا کنید و گالری‌های هنری را از جلوی چشمان خود بگذرانید. موزه ملی قطر با شکل آینده‌نگر یک رز صحرا و بینش‌هایی درباره گذشته، حال و آینده این کشور ارائه می‌کند.

بسیاری از تحولات مدرن در سمت غربی دوحه قرار دارند. استادیوم چشمگیر آموزش‌و‌پرورش شهر و استادیوم بین‌المللی خلیفه نشان‌دهنده تعهد کشور به ترویج ورزش است. میزبانی مسابقات بین‌المللی فوتبال به قطر این فرصت را می‌دهد تا مهمان‌نوازی خود را نشان دهد. Aspire Tower یک هتل پنج‌ستاره است که شکلی شبیه به مشعل فروزان دارد. شهر آموزش دانشگاه‌های ماهواره‌ای بین‌المللی متعددی دارد. در همان نزدیکی، از تماشای معماری مدرن کتابخانه ملی قطر و مرکز همایش ملی قطر لذت ببرید.

در فرودگاه بین‌المللی حمد در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از بندر دوحه و مرکز شهر، به قطر می‌رسید. برای بازدید از مکان‌های مدرن و سنتی خارج از دوحه، از‌جمله پیشرفت‌های درخشان در پرل-قطر، لوسیل و قلعه‌های و چاه‌های باستانی در شبه‌جزیره قطر، زمانی را در برنامه خود قرار دهید.

تماشای دوحه

بهترین زمان برای رفتن به دوحه چه زمانی است؟

دوحه زمستان‌های معتدل و تابستان‌های بسیار گرم دارد. ژوئن، جولای و آگوست گرم‌ترین ماه‌ها هستند و دمای آن‌جا به بیش از حدود ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. جولای و آگوست نیز مرطوب‌ترین ماه‌ها هستند. اکتبر تا مارس بهترین زمان برای بازدید خواهد بود و دمای هوا در روز معمولا حدود ۲۰ تا ۳۰ درجه است.

نکات سفر محلی به دوحه

گردشگران خارجی باید تلاش کنند تا فرهنگ محلی را در نظر بگیرند. مهم است که در ملاء عام لباس پوشیده و متواضعانه داشته باشند. هم برای زن و هم برای مرد؛ یعنی پوشاندن شانه و زانو (نیازی به پوشیدن روسری برای زنان نیست)، پرهیز از ابراز محبت بین جنسیت‌ها، مست نبودن آشکار و غیره ازجمله رفتارهایی هستند که شما به‌عنوان یک مسافر خارجی در دوحه باید رعایت کنید. توجه داشته باشید که همه مردان و زنان عرب با افراد جنس مخالف دست نمی‌دهند. برای مردان، اگر شک دارید، بهتر است هنگام احوالپرسی با یک زن عرب، دست راست خود را روی سینه خود قرار دهید. اگر دوست دارید قیمت تور دوحه را بررسی کنید و بهترین تور را برای سفر خود داشته باشید ادامه مقاله را بخوانید.

رزرو تور دوحه با بهترین قیمت

سایت علی بابا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید انواع تورهای داخلی و خارجی است. شما می‌توانید با جستجویی ساده انواع تورهای داخلی و خراجی را در این سایت ببینید، بررسی کنید و تور مناسبی را برای سفر خود بیابید. علی بابا کاربران زیادی دارد و این موضوع به این کمک کرده است تا شما تورهای متفاوتی را با بهترین قیمت‌ها در آن ببینید. اگر دوست دارید تورهای ارزان‌تر، انواع تورهای با تخفیف و پیشنهادهای ویژه را ببینید، کافی است تیک گزینه‌های آن‌ها را بزنید و بررسی‌های خود را به تعداد کم‌تری محدود کنید.